![Profile picture for user osnese](/sites/default/files/styles/user_profile/public/pictures/2021-09/hvotilsettester-alnes-osnesfoto-lea-albertsen3bwcrop.jpg?h=ae3a3b89&itok=d15CDiNm)
Ester Alnes Osnes
Høgskulelektor
Institutt for pedagogikk
Utdanning
Lektorutdanning med master i rådgivningsvitenskap, NTNU Trondheim.
Årsstudium pedagogikk, Høgskolen i Innlandet.
Årsstudium tegnspråk, NTNU Trondheim.
PROFRÅD karriereservice, NTNU Trondheim.
Undervisning
PPUD-PED1 Pedagogikk 1. Allmennfag. Deltid 1.år.
PPUD-PED2 Pedagogikk 2. Allmennfag. Deltid 2.år.
PPU - PED1 Pedagogikk 1. Allmennfag 1. år.
PPU - PED2 Pedagogikk 2. Allmennfag 2. år.
PPUD - 112 Pedagogikk. Yrkesfag.
MNT202 Rettleiing og mentorutdanning 1.
Emneansvarleg:
PPUD-PED2 Pedagogikk. Allmennfag. Deltid 2. år.
MNT202 Rettleiing og mentorutdanning 1.
Tidlegare arbeidserfaring
Lærar i vidaregåande skule med undervisningsfag kjemi, naturfag, religion og etikk.
Rådgjevar i vidaregåande skule.
Forskingsgrupper
Profesjonsforsking, Høgskulen i Volda
Forskingsgruppe PPU, Høgskulen i Volda
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Trust in Schoolteachers: A Scoping Review Protocol
Publisert 2024 av Stein Conradsen, Ester Alnes Osnes, Helge Skirbekk