Evalueringsskjema for emne - 2020

Forslag til mal 2020

HVO anbefaler Nettskjema for slike evalueringer. Ønskjer du å opprette Nettskjema-lenke for dette evalueringsskjemaet spesifikt til ditt/dine emne/-r, og sende det ut i Canvas til studentane dine, kan du ta kontakt med Jørn Harald Persson - IT.

 

Evalueringsskjema

Skjemaet er todelt. Første del er generell evaluering av emnet, medan andre del tek for seg digital undervising etter 12. mars 2020.

 

Del 1 - Generell

I hvor stor grad mener du at innholdet i emnet har sammenheng med det som står i emneplanen?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

Gjennom eget arbeid, i hvor stor grad vurderer du å ha nådd de målene som står under læringsutbytte i emneplanen?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

Vurder følgjande (dersom det er relevant for ditt emne):

(Dette gjeld før 12. mars-20)

  1. Førelesingar/forelesarar
  2. Seminar
  3. Gruppearbeid
  4. Oppgåveskriving
  5. Rettleiing
  6. IKT-støtta læringsformer (td. Canvas)

(1 = DÅRLEG, 5 = GOD)

I hvor stor grad har du tatt en aktiv rolle i læringsfellesskapet?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvor stor grad har du lest pensum?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvor stor grad vurderer du at pensum har relevans for innholdet i emnet?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvor stor grad har veiledning og tilbakemelding underveis hatt betydning for ditt læringsutbytte?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

 

Del 2 - Digital undervisning

I hvor stor grad mener du at nettleksjoner kan erstatte tradisjonell undervisning?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvor stor grad mener du at innholdet i den digitale undervisningen har hatt relevans for ditt læringsutbytte?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvor stor grad mener du at å løse oppgaver/studere uten det fysiske klasserommet har gitt ønsket læringsutbytte?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvor stor grad mener du at å løse oppgaver/studere uten å fysisk møte lærer eller medstudenter har gitt ønsket læringsutbytte?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvor stor grad mener du at digital eksamen i emnet har relevans for ditt læringsutbytte?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvor stor grad mener du at den digitale kommunikasjonen og informasjonsflyten i emnet har fungert?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

Hvordan vurderer du din egen innsats i emnet etter 12. mars?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

I hvilken grad har digital undervisning hatt positiv innvirkning på din motivasjon for arbeidet i emnet?

(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)

Har du andre tilbakemeldinger?

(Tekstfelt)