Evalueringsskjema for emne - 2020
Forslag til mal 2020
HVO anbefaler Nettskjema for slike evalueringer. Ønskjer du å opprette Nettskjema-lenke for dette evalueringsskjemaet spesifikt til ditt/dine emne/-r, og sende det ut i Canvas til studentane dine, kan du ta kontakt med Jørn Harald Persson - IT.
Evalueringsskjema
Skjemaet er todelt. Første del er generell evaluering av emnet, medan andre del tek for seg digital undervising etter 12. mars 2020.
Del 1 - Generell
I hvor stor grad mener du at innholdet i emnet har sammenheng med det som står i emneplanen?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
Gjennom eget arbeid, i hvor stor grad vurderer du å ha nådd de målene som står under læringsutbytte i emneplanen?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
Vurder følgjande (dersom det er relevant for ditt emne):
(Dette gjeld før 12. mars-20)
- Førelesingar/forelesarar
- Seminar
- Gruppearbeid
- Oppgåveskriving
- Rettleiing
- IKT-støtta læringsformer (td. Canvas)
(1 = DÅRLEG, 5 = GOD)
I hvor stor grad har du tatt en aktiv rolle i læringsfellesskapet?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvor stor grad har du lest pensum?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvor stor grad vurderer du at pensum har relevans for innholdet i emnet?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvor stor grad har veiledning og tilbakemelding underveis hatt betydning for ditt læringsutbytte?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
Del 2 - Digital undervisning
I hvor stor grad mener du at nettleksjoner kan erstatte tradisjonell undervisning?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvor stor grad mener du at innholdet i den digitale undervisningen har hatt relevans for ditt læringsutbytte?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvor stor grad mener du at å løse oppgaver/studere uten det fysiske klasserommet har gitt ønsket læringsutbytte?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvor stor grad mener du at å løse oppgaver/studere uten å fysisk møte lærer eller medstudenter har gitt ønsket læringsutbytte?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvor stor grad mener du at digital eksamen i emnet har relevans for ditt læringsutbytte?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvor stor grad mener du at den digitale kommunikasjonen og informasjonsflyten i emnet har fungert?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
Hvordan vurderer du din egen innsats i emnet etter 12. mars?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
I hvilken grad har digital undervisning hatt positiv innvirkning på din motivasjon for arbeidet i emnet?
(1 = LITEN GRAD, 5 = STOR GRAD)
Har du andre tilbakemeldinger?
(Tekstfelt)