PPU forskingsgruppe

Formål

  • Auka forskings- og utviklingssamarbeid på tvers av fagmiljøa som bidreg inn til PPU. Dette inkluderer også praksisfeltet, både som forskingsarena og i gjensidig utvikling av forskingsbasert kunnskap.
  • Styrking av forsking som rettar seg spesielt mot vidaregåande opplæring og tverrfagleg forsking ved HVO.
  • Utarbeiding av fagfellevurdert antologi som kan fungere som pensum og inspirasjonsstoff i PPU-studiet spesielt, og for fagfeltet generelt.
  • Synleggjering av PPU som avgjerande lærarutdanning for HVO og for regionen.

Medlemmer

  • Erik C. Fooladi, professor – realfag (leiar)
  • Kristin Kibsgaard Sjøhelle, førsteamanuensis – norskdidaktikk (leiar)
  • Carien Hedvig P. Lærum, rådgjevar –  PPU
  • Elisabeth Helen Innselset, høgskulelektor – kroppsøvingdidaktikk
  • Elizabeth Anne Oltedal, førstelektor – musikkdidaktikk
  • Ester Alnes Osnes, høgskulelektor – pedagogikk 
  • Hilde-Gry Leer Salvesen, høgskulelektor – pedagogikk og yrkesfag
  • Hjalmar Eiksund, førsteamanuensis – norskdidaktikk
  • Jan Håkon Vikane, førsteamanuensis – naturfagdidaktikk
  • Julia Melinkova, PhD – pedagogikk
  • Karen Brænne, professor– kunst og handtverk
  • Kari A. Hasle, høgskulelektor – historiedidaktikk/samfunnsfagdidaktikk
  • Morten Stene, stipendiat – tverrkunstfagleg undervisningspraksis VGO
  • Sofie E. Holmen, høgskulelektor og ph.d.-kandidat – norskdidaktikk 
  • Stein Conradsen, førsteamanuensis – pedagogikk
  • Stian Cornelius Fagerlid, høgskulelærar – mediedidaktikk
  • Synnøve Hedemann Amdam, førsteamanuensis – mediedidaktikk
  • Terese K. Å. Myklebust, høgskulelektor – norsk og yrkesfagdidaktikk
  • Torbjørg Bakke, høgskulelektor – pedagogikk og yrkesfag
  • Torstein Drabløs, rådgjevar –  PPU
  • Trudi Henrydotter Eikrem, førstelektor i historie – samfunnsfagdidaktikk

Aktivitetar

Forskingsgruppa vil i 2024 ha fokus på følgjande aktivitetar:

  1. Jamlege faglege matpakke-Vi kjem til å bruke møta først og fremst som ein møtestad med diskusjonar og støtte til FOU-prosjekt. Det er planlagd at enkeltmedlemmer og grupper deler frå sine FOU-prosjekt
  2. Skriveseminar. Både kortare "Tei still og skriv"-økter gjennom året og eit todagars-seminar på hausten. På slike seminar vil medlemmene kunne legge fram prosjekt og få tilbakemelding på både konferanseinnlegg og tekst. Forskingsgruppemedlemmene har fleire manuskript under utarbeiding og fagfellevurdering.
  3. Arbeid mot spesialnummer eller antologi med tema knytt til tverrfagleg opplæring i vidaregåande skole.