Doktorgradsprosjekt ved HVO
Pågåande doktorgradsprosjekt
Doktorgradsprosjekt utgjer ein viktig del av forskinga ved Høgskulen i Volda og våre forskarar dekkjer eit mangfald av forskingstema. Her er ei liste over HVO tilsette som har disputert dei siste åra og kva tema dei har forska på. Lista nedanfor viser kva tilsette ved Høgskulen i Volda arbeider med i sine pågåande doktorgradsprosjekt og kva fagleg tilknyting dei har på HVO og inn mot andre høgskular og universitet. Lista er sett opp i alfabetisk rekkjefølgje, sortert etter namn på forskar.
Stipenda kan vere 3-, 4- eller 5-årige. Dei som er inne i 3- og 4-årige stipend har mellombelse stipendiatstillingar, medan dei som er inne i 5-årige stipendordningar er fast tilsette på Høgskulen i Volda. Somme fast tilsette arbeider også med dr.philos. avhandling utan å vere forplikta til 5-årige ph.d.-løp.
Stipendiatar
Namn | Avd. | Inst. | Stipend | Doktorgradsprosjekt | |
Andreasen, Marianne Hareide | AHL | Innlandet | 4-årig | Sjølvregulering og meistringsforventningar som grunnlag for læring hjå elevar i gråsona. | |
Aalde, Oddvar | ASH | UiO | 3-årig | Studieledelse for helhetlige og sammenhengende lærerutdanningsprogram. | |
Bashti, Monfared Amir | AMF | NTNU | 4-årig | Shooting for Change: How Strategic Impact Documentaries (SIDs) in the Digital Era Can Contribute to Social and Political Activism. | |
Bjørgen, Lill Kristin Mork | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Kunnskap og kompetanse i institusjonsbarnevernet. | |
Bjørnevik, Guro | AHL | Innlandet | 4-årig | Barnehage-hjem-samarbeid med minoritetsforeldre. En kvalitativ undersøkelse av hvordan minoritetsforeldre erfarer møtet med fagområdet etikk, religion og filosofi i barnehagen. | |
Bjerkan, Kristi Kverndokk | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Når fagkunnskap møter levd liv. Hvordan kunnskapsutveksling mellom pasienter og helsepersonell påvirker livet etter fedmeoperasjon. | |
Bruland, Rakel Rustand | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Deltaking i folkehelsetilbod i nærmiljøet. | |
Dodson, Eleanor Sophia | AKF | HVO/HiM | 3-årig | Exploring creative wellbeing in education, specifically what drama and performance can contribute to experiental learning, student engagement and personal growth. | |
Eskeland, Helene Brustad | ASH | NMBU | 3-årig | Public procurement: a tool for developing a circular economy? Lessons from Norwegian municipalities. | |
Fikstvedt, Daniel | AHL | 3-årig | Programming for mathematical competencies. | ||
Fojcik, Martyna K | AHL | UiA | 4-årig | Forståing av programmering i matematikkfaget blant lærarar og elevar. | |
Fugledal, Elise | AHL | UiA | 3-årig | Sjanger, språk og identitet i Lars Amund Vaages forfattarskap. Korleis fortelje om verda i spenningsfeltet mellom fiksjon og røyndom? | |
Førde, Elin | AHL | OsloMet | 4-årig | Ein kvalitativ studie av barnet sin posisjon sett i lys av ein evidensbasert barnehagepraksis. | |
Gajendra, Kishore | AMF | UiO | 4-årig | Keeping up with changes: How news practices are changing while adapting to visual social media platforms. | |
Ge, Wen | AHL | UiB | 4-årig | Lokal nedarva uttale av stadnamn: Overlevering, utjamning og vegen vidare i Noreg og Danmark. | |
Grande, Ingvild Rømo | AKF | NTNU | 3-årig | "Jeg er Historisk". En undersøkelse av arvede klær som utgangspunkt for utvikling av medskaperstrategier i scenekunstproduksjon. | |
Grau-Ruiz, Raul | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Friluftsliv and wellbeing in Hallingdal. A large-scale study of underlaying factors for practicing friluftsliv in everyday life, and its implication for wellbeing. | |
Hansen, Annette Gjerde | AHL | UiO | 4-årig | Reel Bad Religions? - Investigating trends of how religion is depicted in contemporary cinema. | |
Hathaway, Yulia | AHL | UiB | 4-årig | Constructing discursive opposition: A corpus study of negation strategies in Ta-Nehisi Coates's discourse on race. | |
Holmen, Eirik | ASH | NTNU | 4-årig | How did the Norwegian Shipyard industry respond to German demands during the occupation (1940-1945)? | |
Høgberg, Kine | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Veien fra nyutdannet og nyansatt til en mer erfaren kontaktperson i barnevernet. En kvalitativ studie av den sosiokulturelle læringsprosessen i det kommunale barnevernet. | |
Ingvaldsen, Morten Finset | AHL | 3-årig | Towards an Education with Programming and Mathematics in Symbiotic Mutualism | ||
Jegteberg, Ida Marie | AHL | HVO | 4-årig | Profesjonskompetanse i språk i grunnskulelærarutdanninga, med fokus på nynorskkompetansen til studentane. | |
Jordal, Maiken Marie | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Å navigere hverdagsliv når «skolebarn» er hjemme. | |
Korol, Rose | AMF | UiO | 3-årig | Tegneseriejournalistikk i krig og konflikt. | |
Kristiansen, Susanne Tilke Thon | ASH | HVO/HiM | 3-årig | En kvalitativ studie av kunnskap om, holdninger til og erfaringer med avvergeplikten. | |
Krøvel, Harald Johannes | ASH | NTNU | 4-årig | Kulturperspektiv på møte mellom bønder og embetsmenn. | |
Kråkenes, Lars Ørjan | ASH | UiB | 4-årig | Diskursanalyse av politisk sosialisering og demokratioppseding i Noreg. | |
Løland, Stig | AKF | UiT | 4-årig | Beslutningstaking i skredterreng. | |
Nystøyl, Hege Lid Tomren | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Barnas gjenforening. | |
Nielsen, Trygve Selnes | AMF | NTNU | 3-årig | Animert notasjon. Prosjektet vil gjennom kunstnariske eksperiment med animasjonsfilm skape uttrykk som er egna for animert notasjon - animerte filmbilete for å lese eller skrive musikk. | |
Nordal, Trude | AHL | UiO | 4-årig | Korleis vitensenter kan vere ein læringsarena for berekraftig utvikling i norsk skule. | |
Paulsen, Ingeborg Hedda | AMF | UiB | 4-årig | Rhetorically working through: Public feelings and mental Health issues. | |
Pilskog, Veronica | AMF | UiO | 4-årig | Preventing Intimate Partner Violence:The Role of Science Communication. | |
Remøy, Anne-Kari | AHL | Innlandet | 3-årig | Spesialundervisning og minoritetsspråklege elevar. | |
Refvik, Kim Andre Stavenæs | AHL | OsloMet | 4-årig | Computational thinking (algoritmisk tenking) og problemløysing i matematikk. | |
Røvik, Kristin | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Et liv uten ny kriminalitet (?) Hvordan kan flere unge voksne (18-30 år) komme i ordinært varig arbeid etter å ha gjennomført straff i fengsel? | |
Sapkota, Tara | AHL | NTNU | 4-årig | In-Service Teachers’ Professional Development as Participants in a University-School Collaboration: A Mixed Methods Study. | |
Skorbakk, Ine | AHL | UiO | 4-årig | Student self-assessment and deeper learning in science in upper secondary school: A mixed methods study. | |
Stelmakh, Oksana | AKF | USN | 3-årig | "Bærekraftig estetikk i design, kunst og håndverksfaget: Forståelser av bærekraftig estetisk kvalitet og verdi i læreprosessen". En kvalitativ undersøkelse av estetikkens rolle og dens plass i lærerutdanning innen design, kunst og håndverksfaget for bærekraftig utvikling. Prosjektet skal fokusere på materialområdet tekstil og tekstilaktiviteter med tanke på produktenes livsløp, varighet og holdbarhet. | |
Stene, Morten | AKF | NTNU | 3-årig | En kvalitativ undersøkelse av lærings- og danningsprosesser i og gjennom musikk på videregående skole. Hovedfokus for undersøkelsen er prosjektbasert undervisning fra et musikkfaglig ståsted. | |
Strand, Rebecca Nedregotten | AMF | UiB | 4-årig | Mediedesign på høgfjellet. NRKs radioarkiv i lokasjonsbasert digital kulturarvsformidling. | |
Sørlie, Haakon Hegsvold | ASH | NTNU | 4-årig | Hvordan var forholdet mellom norm og praksis i embetsmennenes handelsrelasjoner i Trondheim stiftamt 1596-1729, og hva kan dette fortelle oss om statsbygging i tidlig nytid? | |
Tjomsland, Andreas | AHL | UiA | 3-årig | Eit samfunn av dei heilage: Indremisjonen si rolle på den nordvestlandske religiøse marknaden frå 1930 til 2000. | |
Ulstein, May Catherin | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Tilfriskning fra fedme og overspising - endringer i mestringsstrategier og mestringstro. | |
Vølstad, Astrid Gravdal | ASH | HVO/HiM | 3-årig | Prosjektet skal ta for seg voldsutsatte og voldsutøveres kunnskap, holdninger og erfaringer, undersøkt med kvantitative metoder. Det skal undersøke hva slags kunnskap, holdninger og erfaringer denne gruppen har, hvilke faktorer som påvirker dem og hvorvidt voldsutsatte og voldsutøvere opplever avvergeplikten som en hinder mot å få hjelp. | |
Vågstøl, Tarjei J. | ASH | UiO | 4-årig | Førestillingar om kjønn, Noreg og Norden i dei norske solidaritetsrørslene, 1965-1990. | |
Walseth, Erlend | ASH | HVO/HiM | 4-årig | Det aktive samfunn: Oppfølging og avklaring i NAV. | |
Wiig, Solveig | AMF | NTNU | 4-årig | En utforskning av linje og karakterer i feministiske univers. | |
Wold, Dag Erik | AKF | HVO/HiM | 3-årig | Friluftslivspedagogiske diskurser i norsk friluftsliv 1970 til i dag - en historisk-filosofisk analyse av friluftslivspedagogiske ideer om dannelse. | |
Tilsette i doktorgradsløp
Namn | Avd. | Inst. | |||
Fiskerstrand, Arve | AHL | University of Helsinki | 5-årig | Foreldreinvolvering og læring i matematikk. | |
Fauske, Ragnhild Heidi | AHL | MF | 5-årig | Dei store undrings - og livsspørsmåla i barnehagen | |
Gangstad, Kristin Rostad | AHL | Innlandet | 5-årig | Medvirkning for alle? En kvalitativ studie om barns medvirkning i den flerkulturelle barnehagen. | |
Holmen, Sofie E. | AHL | UiO | 5-årig | Flerspråklighet i grammatikkundervisningen. En studie av elevenes flerspråklige ressurser i grammatikkundervisningen i VG1. | |
Olsson, Joakim Erik Gustav | AHL | HiØ | 5-årig | Artificial Intelligence and Assessment for Learning - More than Just Automation? | |
Oltedal, Elizabeth | AKF | UiB, Grieg | 5-årig | Conviction and compromise: Assessment practices in instrumental teaching in Norwegian upper secondary schools. | |
Presno, Jostein Garcia | AHL | MF | 5-årig | Det haugianske vennesamfunnet og håpet om det himmelske Jerusalem. | |
Vadstein, Anne Marta | AHL | UiS | 5-årig | Digitale bildebøker i eit skriftspråkperspektiv. | |
Øvereng, Liv Kristin Bjørlykke | AHL | UiS | 5-årig | Literacypraksisar i begynnaropplæringa: Ein studie av undervisningskvalitet med og utan nettbrett. |