Evalueringsskjema for emne
Revidert haust 2017
INTRODUKSJON TIL EVALUERINGSSKJEMAET
- Forklar omgrepet emne
- Be studenten gi opp kva emne skjemaet gjeld for.
SPØRSMÅL:
- Kor nøgd er du med innhaldet i emnet, slik det er presentert gjennom undervisning og pensumlitteratur?
- Kor nøgd er du med kombinasjonen av arbeidsmåtar som har vore nytta i emnet (td. førelesingar, seminar, gruppearbeid, oppgåveskriving, rettleiing, IKT-støtta læringsformer)?
- Vurder følgjande (dersom det er relevant for ditt emne):
- Førelesingar/forelesarar
- Seminar
- Gruppearbeid
- Oppgåveskriving
- Rettleiing
- IKT-støtta læringsformer (td. Canvas)
- Vurder høvet til studentmedverknad på emnet.
- Vurder vanskegraden på emnet.
- Vurder omfanget av arbeidskrav på emnet.
- Korleis er vurderings- og eksamensformene i emnet, sett i høve til arbeidsmåtane i emnet?
- Kor nøgd er du med informasjonen gitt av den/dei emneansvarlege?
- Vurder følgjande (dersom det er relevant for ditt emne):
- Universell utforming (tilgjengelig for alle)
- Sosialt miljø / inkludering
- Om det førekjem mobbing
- Bruk av utstyr / mikrofon
- Fysiske tilhøve
- Fagleg miljø
- Vurder eiga interesse for og innsats i emnet.
- Er det tilbakemeldingar du vil gje til bestemte forelesarar?
VURDERINGSKRITERIUM:
Talskala frå 5 (”God”/ ”Høg”) til 1 (”Dårleg”/ ”Låg”), med ”Veit ikkje / ikkje relevant” som alternativ på alle spørsmåla.
ANNA:
Tekstboksar på alle spørsmåla for utfyllande kommentarar.