Anne-Kari Remøy
Institutt for pedagogikk
Høgskulelektor
Utdanning
Cand.polit frå Høgskolen i Oslo med hovudfag i Flerkulturull og utviklingsrettet utdanning.
Førskulelærar med vidareutdanning i migrasjonspedagogikk og spesialpedagogikk.
Undervisning
UL 301 Overordna perspektiv på kvalitet i opplæringa i barnehage og skule
UL 303 Språk- og leseutvikling
GL5-10 PEL2, grunnskulelærarutdanning, pedagogikk og elevkunnskap
GL1-7 PEL2, grunnskulelærarutdanning, pedagogikk og elevkunnskap
BLUFMM, Mangfald og mestring
Rettleiar på:
UL 306 Masteroppgåve
GLUPEL4 Bacheloroppgåve
Faglege interesseområder
Spesialpedagogikk
Fleirkulturell pedagogikk
Lærarutdanning
Profesjonsfagleg digital kompetanse
Forskingsgrupper
Forskingsgruppe for spesialpedagogikk og inkludering
Tidlegare forskingsprosjekt
The Funtion of Special Education (Speed-prosjektet)
Vaksenliv på særvilkår, Møreforsking
Noverande forskingsprosjekt
Doktorgradsarbeid om fleirspråklege elevar og spesialundervisning
Arbeiderfaring
Høgskulelektor ved Høgskulen i Volda 2016 -
Doktorgradsstipendiat ved Høgskulen i Volda 2013-2016
Pedagogisk psykologisk rådgivar 2008-2013
Lærar i grunnskulen 1998-2008
Miljøterapeut barne- og familievernsinstitusjon, deltid
Pedagogisk leiar 1996-1998
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Den fleirspråklege eleven i individuell opplæringsplan
Publisert 2020 av Anne-Kari Remøy, Peder Haug
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
Anna
Samarbeidspraksisar i arbeidet med fleirspråklege elevar som har vedtak om individuelt tilrettelagd opplæring
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy
The Significance of Collaborative Approaches in Organizing Multilingual Students with Special Needs: An investigation of Practices in Light of Inclusion
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy
Samarbeidspraksisar rundt fleirspråklege elevar med vedtak om spesialundervisning
Publisert 2024 av Anne-Kari Remøy
Fleirspråklege elevar i spesialundervisning i lys av norsk kontekst
Publisert 2023 av Anne-Kari Remøy
Fleirspråklege elevar i spesialundervisning
Publisert 2023 av Anne-Kari Remøy
Ny lov - nye omgrep?
Publisert 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite, Anne-Kari Remøy, Kari Eldby Rygg, Iselin Vatnehol Waage, Berit Huse
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar. Kva må til for å lukkast?
Publisert 2019 av Anne-Kari Remøy
Å vere synleg i IOP'en
Publisert 2018 av Anne-Kari Remøy
What is special education about, and what is its function? The bilingual student.
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning og fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
Spesialundervisning for fleirspråklege elevar
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
Den fleirspråklege eleven i den individuelle opplæringsplanen
Publisert 2017 av Anne-Kari Remøy
On the road to special education for bilingual students.
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy
Språkleg mangfald som ressurs
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy
Minority Students and Special Education. Linguistic and Cultural Preconditions in Expert Assessments and Individual Education Plans (IEP)
Publisert 2015 av Anne-Kari Remøy
Språklege og kulturelle faktorer i arbeidet med minoritetsspråklege barn i barnehage og skule
Publisert 2014 av Anne-Kari Remøy
Minority students and special education
Publisert 2014 av Anne-Kari Remøy