Anne Randi Fagerlid Festøy
Institutt for pedagogikk
Førsteamanuensis
Utdanning
Førskulelærarutdanning
Vidareutdanning i pedagogisk arbeid på småskulesteget
Mastergrad i spesialpedagogikk
Doktorgrad i spesialpedagogikk
Undervisning
SPP 301 Emneansvarleg for Overordna perspektiv på spesialpedagogisk arbeid og inkluderande opplæring i Master i spesialpedagogikk
SPP 304 Emneansvarleg for Åtferd og læringsmiljø i Master i spesialpedagogikk
SPP 306/ 306D Rettleiar på masteroppgåver
SP1-110 KFK Læringsmiljø og åtferd. Kompetanse for kvalitet. Vidareutdanning for lærarar på 1. -10. steg
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksisar Fagleg utviklingspartnar i regionen om kompetanseutvikling i skular og barnehagar
Fagansvarleg for Udir sine vidareutdanningstilbod Spesialpedagogikk 1, 1.-10. trinn og Spesialpedagogikk i barnehagen - Kompetanse for fremtidens barnehage, Kompetanse for kvalitet
Programansvarleg for Master i spesialpedagogikk
Koordinator for utdanningsgruppa Spesialpedagogikk
Faglege interesser
Spesialpedagogikk
Inkludering
Mobbing
Lærarutdanning
Kompetanseutvikling
Noverande forskingsprosjekt og forskingsnetteverk
Medlem i forskingsnettverket Midtnorsk Forskerforum
Medlem i Nasjonalt nettverk i spesialpedagogikk
Arbeidserfaring
12 års arbeidserfaring i barnehage
4 års arbeidserfaring i grunnskulen
Tilsett ved Høgskulen i Volda sidan august 2010 – d.d.
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Tidleg innsats for ei inkluderande opplæring på småskulesteget
Publisert 2024 av Anne Randi Fagerlid Festøy, Marianne Sandvik Tveitnes
Overgang barnehage-skole for barn med særskilte behov - en systematisk litterturgjennomgang fra perioden 2015-2021
Publisert 2023 av Anne Randi Fagerlid Festøy, Karianne Berg, Anne-Lise Sæteren, Torill Moen, Ingvild Åmot
"Det er ikkje noko SIM sala bim" – om implementering av skulens innsatsteam mot mobbing i tre vidaregåande skular
Publisert 2022 av Kari Leikanger Buset, Anne Randi Fagerlid Festøy, Iselin Vatnehol Waage, Peder Haug
Elever med vedtak om spesialundervisning og inkluderende skolemiljø
Publisert 2021 av Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug
Coherence in conditions for learning in special education
Publisert 2018 av Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug
Lærar-elevrelasjonen og elevengasjementet si rolle i spesialundervisninga for elevar på 1.-4.steg.
Publisert 2018 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Sambandet mellom ordinær opplæring og spesialundervisning i lys av inkludering
Publisert 2017 av Anne Randi Festøy, Peder Haug
Barn og snø - vinterlandskapet som læringsarena
Publisert 2014 av Anne Randi Festøy, Åshild Sævik, Eli-Karin Sjåstad Åsebø
Anna
Overgangen frå barnehage til skule for barn med behov for særskilt tilrettelegging
Publisert 2024 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Merksemds- og konsentrasjonsvanskar i skulen
Publisert 2024 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Kompleksiteten i kampen om tida
Publisert 2024 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Vilkår for å utvikle ei inkluderande opplæring for elevar på 1.-4. steg med behov for særskilt tilrettelegging
Publisert 2024 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Inkludering og mangfald i SFO – korleis får vi det til?
Publisert 2024 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Det spesialpedagogiske og det allmennpedagogiske arbeidet i lys av Mitchell sine 10 faktorar for inkluderande opplæring i barnehage og skule
Publisert 2023 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Tverrfagleg samarbeid for å utvikle inkluderande praksisar: Kvar er vi og kvar skal vi?
Publisert 2023 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Inkluderande praksis: Eit inkluderande, likeverdig og tilpassa tilbod for alle barn
Publisert 2023 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Ein UH-tilsett sitt blikk på implementering av ny opplæringslov
Publisert 2023 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Tverrfagleg samarbeid for å utvikle inkluderande praksisar i skule og barnehage: Kvar er vi og kvar skal vi?
Publisert 2023 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Eit trygt og godt skulemiljø - ei pedagogisk tilnærming
Publisert 2022 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Ny lov - nye omgrep?
Publisert 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite, Anne-Kari Remøy, Kari Eldby Rygg, Iselin Vatnehol Waage, Berit Huse
Skolens innsatsteam mot mobbing. Sluttrapport for følgeforsking av implementeringen av Skolens innsatsteam mot mobbing i Møre og Romsdal. [ISBN 978-82-7830-335-1] 109s.
Publisert 2020 av Kari Elisabeth Bachmann, Bjørn Greger Bergem, Kari Leikanger Buset, Anne Randi Fagerlid Festøy, Gøril Groven, Peder Haug, Tonje Hungnes, Jorunn Rødal
Vilkår for læring for elevar på 1.-4. steg med vedtak om spesialundervisning [ISBN 978-82-8380-162-0] 200s.
Publisert 2020 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Vilkår for læring for elever på 1.- 4. trinn med vedtak om spesialundervisning, i lys av inkludering
Publisert 2020 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Koherens i oppfatninga av vilkåra for læring i spesialundervisninga hos elevar, foreldre og lærarar.
Publisert 2018 av Anne Randi Fagerlid Festøy
The relation between ordinary education and special education
Publisert 2017 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Sambandet mellom spesialundervisning og ordinær opplæring i lys av inkludering
Publisert 2017 av Anne Randi Fagerlid Festøy
Sambandet mellom ordinær opplæring og spesialundervisning
Publisert 2017 av Anne Randi Festøy
Elev, foreldre og lærarar si oppleving av eleven sine føresetnadar for meistring i opplæringa
Publisert 2017 av Anne Randi Festøy
Vaksen i barnehagen
Publisert 2016 av Anne Randi Festøy
Spesialundervisninga på småskulesteget - kva kjenneteiknar den?
Publisert 2016 av Anne Randi Festøy
Spesialundervinsning. Kva handlar den om?
Publisert 2016 av Anne Randi Festøy
What characterizes the relation between special education and ordinary education?
Publisert 2015 av Anne Randi Festøy
Vaksen i møte med barna i kvardagen
Publisert 2014 av Anne Randi Festøy
Vaksen i barnehagen - og kva tyder det?
Publisert 2014 av Anne Randi Festøy
Inclusion in Norwegian Schools
Publisert 2014 av Anne Randi Festøy, Peder Haug