Profile picture for user ph

Peder Haug

Institutt for pedagogikk

Professor emeritus

Utdanning

Allmennlærarutdanning og embetseksamen i pedagogikk (Cand paed)

Doktorgrad

Educational reform by Experiment. HLS Förlag 1992, Högskolan I Stockholm/Stockholms Universitet.

Undervisning

UL301: Overordna perspektiv på kvalitet i opplæringa i barnehage og skule
UL306 og UL306D: Masteravhandling heiltid og deltid

Faglege interesser

Utdanningsreformer
Spesialundervisning
Lærarutdanning

Forskingsgrupper

 

Noverande forskingsprosjekt

• Teachers’ professional qualifications: different forms of preservice programs and different knowledge (TPQ). Finansiert av Norges forskningråd (2012-2017), forskar.
• The function of special education (SPEED). Finansiert av Norges forskningråd (2012-2017), prosjektleiar.

Tidlegare forskingsprosjekt

• Meistring av rolla som førskulelærar i eit felt dominert av lekfolk. Finansiert av Norges forskningsråd, (2008-2013), prosjektleiar.
• Kvalitet i opplæringa. Finansiert av Norges forskningsråd, (2007 – 2011), prosjektleiar.
• Nyutdanna lærarar. Finansiert av Norges forskningsråd. (2006- 2010) forskar.
• Begynnaropplæring og tilpassa undervisning. Finansiert av Norges forskningsråd. (2002 – 2005), prosjektleiar.
• Spesialundervisning og lærarutdanning. Finansiert av Norges forskningsråd. (1995 – 1998), prosjektleiar.  
• «Evaluering av reform 97.» Finansiert av  Kyrkje-, utdannings- og forskingsdepartementet. (1994-95), prosjektleiar. 
• Formulering og realisering av utdanningspolitikk. Finansiert av Norges råd for anvendt samfunnsforskning (NORAS) (1992-93), prosjektleiar.
• Evaluering av forsøk med skulefritidsordningar. Finansiert av Kyrkje- og undervisningsdepartementet og Barne og familiedepartementet. (1992-1993), prosjektleiar.
• Politikkutforming gjennom forsøksverksemd i utdanning. Finansiert av Norges forskningsråd (1991), prosjektleiar.
• Evaluering av forsøk med Pedagogisk tilbod til seksåringar. Finansiert av Kyrkje- og undervisningsdepartementet  og Barne og familiedepartementet (1986-1990), prosjektleiar.
• Foreldre og barnehage, finansiert av Volda lærarhøgskule, Barne og familiedepartementet og Lærarutdanningsrådet, (1979-1982), prosjektleiar.
• Skulestress. Leia av professor Anders Lysne, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo (1973-1976), forskingsassistent
• Figure – background perception in children with brain damage. Leia av professor Ola O. Bø, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo. (1973), forskingsassistent.


Arbeidserfaring og verv

• Prodekan for forsking ved Avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning (2017-2019)
• Professor II, Institutt for pedagogikk, Uppsala Universitet (2014-2015)
• Instituttleiar, Institutt for pedagogikk, Høgskulen i Volda (2011-2013).
• Professor II ved Institutt for lærarutdanning og spesialpedagogikk, Universitetet i Stavanger (2006-2009).
• Professor II ved Norsk senter for barneforskning, NTNU (2003-2005).
• Forskingsleiar i Program for evaluering av Reform 97 i Norges forskningsråd (1998-2003).
• Professor i pedagogikk ved Høgskulen i Volda (1997 -)
• Forskingsleiar i Program for spesialpedagogisk kunnskaps- og tiltaksutvikling i Norges forskningsråd (1994-1998).
• Prodekan ved Avdeling for lærarutdanning, Høgskulen i Volda (2001-2003).
• Forskar ved Norsk senter for barneforskning, deltid. Universitetet i Trondheim, (1993-95).
• Dosent i pedagogikk ved Volda lærarhøgskule (1993-1997).
• Forskingsleiar Møreforsking Volda (1988-1992).
• Forskar Møreforsking Volda (1986-1993).
• Førsteamanuensis i pedagogikk ved Volda lærarhøgskule (1979-1986).
• Avdelingsleiar for førskulelærarutdanninga ved Volda lærarhøgskule (1979-1985).
• Høgskulelektor i pedagogikk ved Volda lærarhøgskule (1976-1979).
• Vitskapleg assistent, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo (1973-1976).
• Forskningsassistent, Pedagogisk institutt, Universitetet i Oslo, (1972-1973).
• Lærar i grunnskulen, Ørsta kommune (1970-1971).

Andre arbeidsoppgåver

• Medlem av internasjonal ekspertgruppe for utvikling av lærarutdanninga på Grønland (2017- 2021).
• Medlem internasjonal ekspertgruppe med mandat å legge fram handlingsplan for spesialpedagogisk forsking med bakgrunn i analyse av forskings- og kompetanseprofil ved Göteborgs Universitet (2011-2012).
• Leiar av læreplangruppe for å lage planar for faget Pedagogikk og elevkunnskap i grunnskulelærarutdanninga, Kunnskapsdepartementet (2009).
• Medlem av Regjeringsoppnemnde Midtlyngutvalet (2008-2009).
• Medlem i Statens råd for likestilling av funksjonshemmede (2008-2012).
• Medlem av komité for å drøfte pedagogikkfaget i lærarutdanninga, Lærarutdanningsrådet (2008).
• Medlem av komité for å greie ut om ny lærarutdanning, Forskarforbundet (2007).
• Leiar for evaluering av utdanninga av spesialpedagogar i Sverige, Högskoleverket (2005-2006).
• Medlem av gruppe som evaluerer svensk lærarutdanning, Högskoleverket (2004-2005).
• Medlem av gruppe som evaluerer pedagogikkfaget i dansk lærarutdanning, Danmarks evalueringsinstitutt (200-2002).
• Medlem av gruppe som evaluerer førskulelærarutdanninga i Noreg. Norgesnettrådet (2001-2002).
• Medlem av gruppe som vurderer spesialisering ved norske regionale høgskular. Norgesnettrådet (1999).
• Med i inspektorat for å vurdere kvaliteten på spesialundervisninga i svensk skule, Skolverket i Sverige (1997-1998).
• Medlem av komite for å vurdere oppretting av mastergrad i spesialpedagogikk ved Universitetet i Tromsø (1996).
• Medlem av nasjonal læreplankomité for å utvikle planar for faget mediekunnskap, Lærarutdanningsrådet (1986).
• Leiar av nasjonal læreplankomité for å greie ut om utdanning i mediekunnskap for lærarar, Lærarutdanningsrådet (1984-85).
• Medlem av nasjonal styringsgruppe for avdelingsleiarar i førskulelærarutdanninga (1979-1984).
• Har vore styremedlem i følgande organisasjonar
Møreforsking Volda
Høgskulen i Volda
Avdeling for kultur og samfunn i Norges forskningsråd
Læringssenteret i Norge 
• Referee for følgande tidsskrift:
European Journal of Special Needs Education, også medlem av Editorial Board,
Norsk pedagogisk tidsskrift
Nordisk pedagogikk
Nordisk Tidsskrift for pedagogikk og kritikk, også medlem av redaksjonsnemnda
Paideia
Scandinavian Journal of Disability Research
Scandinavian Journal of Educational Research
Teaching and Teacher Education
Tidsskrift for ungdomsforskning
• Opponent ved doktorgradsdisputasar ved desse institusjonane:
Universitetet i Oslo
Universitetet i Tromsø
Universitetet i Aarhus
Universitetet i Stockholm
Universitetet i Göteborg
 

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Bøker

Tverretatlig samarbeid [ISBN 9788202763015] 181s.
Published 2022 av Mirjam Harkestad Olsen, Peder Haug
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Spesialundervisning. Ei innføring [ISBN 9788234002397] 173s.
Published 2021 av Peder Haug
Publisher: Det Norske Samlaget

Elev i skolen 1-7 : Mangfold og mestring [ISBN 9788202659332] 341s.
Published 2021 av May Britt Postholm, Peder Haug, Rune Johan Krumsvik, Elaine Munthe
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Elev i skolen 5-10 : Mangfold og mestring [ISBN 9788202659349] 342s.
Published 2021 av May Britt Postholm, Peder Haug, Rune Johan Krumsvik, Elaine Munthe
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Tilpasset opplæring [ISBN 9788202665869] 148s.
Published 2020 av Mirjam Harkestad Olsen, Peder Haug
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Lærer i skolen 1-7. Lærerarbeid og læringsmiljø [ISBN 978-82-02-56723-1] 304s.
Published 2019 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Lærer i skolen 5-10. Lærerarbeid og læringsmiljø [ISBN 978-82-02-62201-5] 322s.
Published 2019 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Akademisk

Spesialundervisning – Innhald og funksjon [ISBN 9788252194111] 414s.
Published 2017 av Peder Haug
Publisher: Det Norske Samlaget

Elev- og lærarrolla : vilkår for læring [ISBN 978-82-521-8846-2] 248s.
Published 2015 av Peder Haug
Publisher: Det Norske Samlaget

Inkludering [ISBN 9788205467224] 47s.
Published 2014 av Peder Haug
Publisher: Gyldendal Akademisk

I klasserommet : studier av skolens praksis [ISBN 978-82-7935-337-9] 144s.
Published 2012 av Thor Ola Engen, Peder Haug
Publisher: Abstrakt forlag

Lærere i skolen som organisasjon [ISBN 978-82-7634-883-5] 268s.
Published 2012 av May Britt Postholm, Peder (red.) Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm AS

Kvalitet i opplæringa : arbeid i grunnskulen observert og vurdert [ISBN 978-82-521-8054-1] 295s.
Published 2012 av Peder Haug
Publisher: Det Norske Samlaget

Lærerarbeid for elevenes læring 5-10 [ISBN 978-82-7634-885-9] 285s.
Published 2011 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Høyskoleforlaget

Elevmangfold i skolen 5-10 [ISBN 978-82-7634-887-3] 275s.
Published 2011 av May Britt Postholm, Elaine Munthe, Peder Haug, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Høyskoleforlaget

Elevmangfold i skolen, 1.-7 [ISBN 978-82-7634-886-6] 261s.
Published 2011 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Høyskoleforlaget

Lærerarbeid for elevenes læring 1-7 [ISBN 978-82-7634-884-2] 250s.
Published 2011 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Høyskoleforlaget

Kvalifisering til læraryrket [ISBN 978-82-7935-291-4] 356s.
Published 2010 av Peder Haug
Publisher: Abstrakt forlag

Assessing educational quality: Knowledge production and the role of experts [ISBN 9789525539295] 56s.
Published 2009 av Gro Hanne Aas, Berit Askling, Karl Dittrich, Wenche Froestad, Peder Haug, Kirsten Hofgaard Lycke, Sirpa Moitus, Ritta Pyykkö, Anne Karine Sørskår

Begynnaropplæring og tilpassa undervisning. Kva skjer i klasserommet? / red. Peder Haug [ISBN 82-90898-39-8] 236s.
Published 2006 av Peder Haug
Publisher: Caspar Forlag

Begynnaropplæring og tilpassa undervisning. Kva skjer i klasserommet? [ISBN 8290898401] 11s.
Published 2006 av Peder Haug
Publisher: Caspar Forlag

Inkluderande pedagogik i skandinaviskt perspektiv [ISBN 9147052899] 206s.
Published 2006 av Niels Egelund, Peder Haug, Bengt Persson
Publisher: Liber

Theoretical Perspectives on Special Education [ISBN 4750319465] 246s.
Published 2004 av Peder Haug, Jan Tøssebro

Theoretical perspectives on special education [ISBN 4-7503-1946-5] 246s.
Published 2004 av Jan Tøssebro, Peder Haug

Evaluating Educational Reforms. Scandinavian Perspectives [ISBN 1931576904] 214s.
Published 2003 av Peder Haug, Thomas A. Schwandt
Publisher: Information Age Publishing

Den mangfaldige spesialundervisinga
Published 2002 av Peder Haug, Jan Tøssebro

Skolebasert vurdering - erfaringer og utfordringer [ISBN 8279350535] 190s.
Published 2002 av Peder Haug, Lars Monsen
Publisher: Abstrakt forlag

Spesialundervisning i grunnskulen : grunnlag, utvikling og innhald [ISBN 82-7935-006-3] 244s.
Published 1999 av Peder Haug
Publisher: Abstrakt forlag

Den mangfaldige spesialundervisninga : status for forskning om spesialundervisning [ISBN 82-00-12979-9]
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro, Monica Dalen
Publisher: Universitetsforlaget

Den mangfaldige spesialundervisningen. Status for forsking om spesialundervisning [ISBN 82-00-12979-9] -1s.
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro, Monica Dalen

Den mangfaldige spesialundervisninga [ISBN 82-00-12979-9] 276s.
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro, Monica Dalen

Pedagogiskt dilemma : specialundervisning [ISBN 91-88373-93-2] 72s.
Published 1998 av Peder Haug

Theoretical perspectives on special education [ISBN 82-7634-151-9] 172s.
Published 1998 av Peder Haug, Jan Tøssebro

Barn : nytt fra forskning om barn
Published 1997 av Peder (gjestered.) Haug, Vebjørn (gjestered.) Tingstad

Barnehage på skule : evaluering av kjernetilbod og skulefritidsordning for 6-åringar 227s.
Published 1996 av Peder Haug

Spesialpedagogiske utfordringar 243s.
Published 1995 av Peder Haug
Publisher: Universitetsforlaget

Mellom skole og fritid [ISBN 9788200039419] 176s.
Published 1994 av Hilde Lidén, Anne Øie, Peder Haug
Publisher: Universitetsforlaget

Vitskaplege artiklar og bokkapittel

Å skape inkluderande barnehage og skule
Published 2023 av Peder Haug

Den vanskelege inkluderinga
Published 2022 av Peder Haug

Ideal og realitet i spesialundervisninga
Published 2022 av Peder Haug

"Det er ikkje noko SIM sala bim" – om implementering av skulens innsatsteam mot mobbing i tre vidaregåande skular
Published 2022 av Kari Leikanger Buset, Anne Randi Fagerlid Festøy, Iselin Vatnehol Waage, Peder Haug

Ingen kan alt – tverretatleg samarbeid om spesialundervisning og inkluderande praksisar i skulen
Published 2022 av Peder Haug

Kva læraren har å seie for skuleprestasjonane
Published 2021 av Peder Haug

Å være elev
Published 2021 av Peder Haug

Elevmangfoldet i skolen
Published 2021 av Peder Haug

Elever med vedtak om spesialundervisning og inkluderende skolemiljø
Published 2021 av Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug

Å være elev
Published 2021 av Peder Haug

Tilpasset opplæring for den enkelte i fellesskapet
Published 2020 av Peder Haug

“It is impossible to avoid policy.” Comment on Mel Ainscow: Promoting inclusion and equity in education: lessons from international experiences.
Published 2020 av Peder Haug

Pedagogisk forsking og pedagogisk praksis
Published 2020 av Peder Haug

En casestudie om forebyggende mobbearbeid
Published 2020 av Kari Elisabeth Bachmann, Tonje Hungnes, Peder Haug, Gøril Groven

Den fleirspråklege eleven i individuell opplæringsplan
Published 2020 av Anne-Kari Remøy, Peder Haug

Tilpassa opplæring
Published 2020 av Peder Haug

Grunden för reformerna i norsk lärarutbildning. Vilken roll har utvärderingar spelat?
Published 2019 av Peder Haug

Inclusion in Norwegian schools:pupils' experiences of their learning environment
Published 2019 av Peder Haug

Kvalifiseringa for læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Conditions for academic Learning for students receiving special education
Published 2019 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug

Kampen om leiken i første klasse
Published 2019 av Peder Haug

Å være lærer
Published 2019 av Peder Haug, Sølvi Mausethagen

Å være lærer
Published 2019 av Peder Haug, Sølvi Mausethagen

Coherence in conditions for learning in special education
Published 2018 av Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug

Observasjon av kjønnsforskjeller og forskjeller mellom spesialundervisning og ordinær opplæring i det tilrettelagte klasserommet
Published 2018 av Gro Løken, Ratib Lekhal, Peder Haug

Special education, learning environment and inclusion
Published 2017 av Peder Haug

Kva spesialundervisning handlar om
Published 2017 av Peder Haug

Spesialundervisning, læringsmiljø og inkludering
Published 2017 av Peder Haug

Kva spesialundervisning handlar om, og kva funksjon den har
Published 2017 av Peder Haug

Lavt presterende elever og kjønnsforskjeller – hvem får og hvem får ikke spesialundervisning?
Published 2017 av Gro Løken, Ratib Lekhal, Peder Haug

Sambandet mellom ordinær opplæring og spesialundervisning i lys av inkludering
Published 2017 av Anne Randi Festøy, Peder Haug

Å møte mangfaldet i opplæringa
Published 2017 av Peder Haug

Læringsutbytet i matematikk
Published 2017 av Frode Opsvik, Peder Haug

SPEED-prosjektet, metode, datagrunnlag og prosedyrar
Published 2017 av Arne Kåre Topphol, Peder Haug, Thomas Nordahl

Vad virker i speæcialundervisningen?
Published 2016 av Peder Haug, Thomas Nordahl

The long history and continuing Development of ECEC provision in Sweden and Norway
Published 2016 av Peder Haug

Understanding inclusive education:ideals and reality
Published 2016 av Peder Haug

Ein likeverdig skule i framtida?
Published 2016 av Peder Haug

Forsking for spesialundervisning
Published 2016 av Peder Haug

Spesialundervisning og ordinær opplæring
Published 2015 av Peder Haug

Seksåringsreforma. Om innføring av seks års alder for skulestart og tiårig obligatorisk grunnskule
Published 2015 av Peder Haug

Vilkår for læring
Published 2015 av Peder Haug

Kvalifisering for inkludering
Published 2015 av Peder Haug

Fag eller pedagogikk?
Published 2015 av Peder Haug

Empirical shortcomings? A comment on Kerstin Göransson and Claes Nilholm, 'Conceptual diversities and empirical shortcomings - a critical analysis of research on inclusive education'
Published 2014 av Peder Haug

Spesialundervisning i praksis
Published 2014 av Peder Haug

The public-private partnership in ECEC provision in Norway
Published 2014 av Peder Haug

The practices of dealing with children with special needs in school: a norwegian perspective
Published 2014 av Peder Haug

Er inkludering i skulen gjennomførleg?
Published 2014 av Peder Haug

Tilpasset opplæring for den enkelte i fellesskapet
Published 2013 av Peder Haug

Profesjon og metodikk: om "Pedagogikk og elevkunnskap" i grunnskulelærarutdanninga
Published 2013 av Peder Haug

Consequences of staff composition in Norwegian kindergarten :
Published 2013 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

From indifference to invasion. The relationship from a Norwegian perspective
Published 2013 av Peder Haug

Skulen som sosialiseringsagent
Published 2012 av Peder Haug

Har vi ein skule for alle?
Published 2012 av Peder Haug

Tilpassa opplæring
Published 2012 av Peder Haug

Reform 97 - politikk og evaluering
Published 2012 av Peder Haug

Elementer fra skolens historie
Published 2012 av Peder Haug

Komparative studiar: Har dei verdi?
Published 2012 av Peder Haug

Elevar som mottek spesialundervisning
Published 2012 av Peder Haug

Korleis er kvaliteten i opplæringa?
Published 2012 av Peder Haug

Aktivitetane i klasseromma
Published 2012 av Peder Haug

Kvalitet i opplæringa
Published 2012 av Peder Haug

Elever med særskilte behov
Published 2011 av Peder Haug

Å være elev
Published 2011 av Peder Haug

Elever med særskilte behov
Published 2011 av Peder Haug

Å være elev
Published 2011 av Peder Haug

Rammer for lærerarbeidet
Published 2011 av Peder Haug

Å være lærer
Published 2011 av Peder Haug

God opplæring for alle-eit felles ansvar
Published 2011 av Peder Haug

Rammer for lærerarbeidet
Published 2011 av Peder Haug

Å være lærer
Published 2011 av Peder Haug

Forsøk med pedagogisk tilbod til seksåringar : opptakt, innhald og resultat
Published 2011 av Peder Haug

Tilpassa opplæring - den største utfordringa i all opplæring
Published 2010 av Peder Haug

Med rett til å prestere
Published 2010 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug, Randi Myklebust

Lærarkvalifiseringa
Published 2010 av Peder Haug

Undervisningsdifferensiering i norsk skole
Published 2010 av Peder Haug

Approaches to empirical research on inclusive education
Published 2010 av Peder Haug

Skulefag og tilpassa opplæring
Published 2010 av Peder Haug

Kvalifisering til læraryrket
Published 2010 av Peder Haug

Det som skjer i klasseromma
Published 2010 av Peder Haug

En integrert, profesjonsrettet og forskningsbasert grunnskolelærerutdanning
Published 2010 av Elaine Munthe, Peder Haug

Learning in the network society as an ideal for learning in school
Published 2009 av Peder Haug

Evaluating external expert panel evaluation
Published 2009 av Peder Haug

Kvalitet i skulen og internasjonal påverknad
Published 2009 av Peder Haug

Inklusion als Herausforderung der Politik im internationalen Kontext
Published 2008 av Peder Haug

Norsk lærarutdanning - kva har skjedd med pedagogikkfaget?
Published 2008 av Peder Haug

Skulen og allmennlærarutdanninga
Published 2008 av Peder Haug

Skulen som sosialiseringsarena
Published 2008 av Peder Haug

Inklusion als Herausforderung der Politik im internationalen Kontext
Published 2008 av Peder Haug

Pedagogikk i allmennlærarutdanninga
Published 2008 av Peder Haug

Lærarutdanning i endring
Published 2008 av Peder Haug

Mangfold, individ og fellesskap
Published 2007 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann

Kvalitet og tilpassing
Published 2007 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann

Er det å forske på praksis viktig for praksisfeltet?
Published 2007 av Peder Haug

Reform 97 - eit grunnlag for Kunnskapsløftet
Published 2007 av Peder Haug

Kvalitet og tilpassing
Published 2007 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann

Norwegian Curriculum Theory and Research Revisited
Published 2006 av Peder Haug

Begynnarundervisning og tilpassa opplæring
Published 2006 av Peder Haug

Bakgrunn, tema og gjennomføring
Published 2006 av Peder Haug

Kvalitet i lærarutdanninga
Published 2006 av Peder Haug

Forskning om inkludering
Published 2005 av Peder Haug

Er det å forske på praksis viktig for praksisfeltet?
Published 2005 av Peder Haug

Inclusive education in some Western European Countries: different plicy rhetorics and school realities
Published 2005 av Ingemar Emanuelsson, Peder Haug, Bengt Persson

Rammeplan på tynt grunnlag
Published 2005 av Peder Haug

Ansvar for læring
Published 2005 av Peder Haug

Om grunnlaget for evaluering av Reform 97
Published 2004 av Peder Haug

Sentrale resultat frå evalueringa av Reform 97
Published 2004 av Peder Haug

Taparane, skulen og PPT
Published 2004 av Peder Haug

65 år med tilpassa opplæring i grunnskulen
Published 2004 av Peder Haug

Hva forskningen forteller om integrering og inkludering iskolen
Published 2004 av Peder Haug

Finst den spesialpedagogiske kompetansen det er bruk for i skulen?
Published 2004 av Peder Haug

Evaluering som styringsverktøy
Published 2004 av Lars Monsen, Peder Haug

Introduction
Published 2004 av Jan Tøssebro, Peder Haug

The Research Council of Norway Evaluating Reform 97
Published 2003 av Peder Haug

Pedagogikk og profesjoner
Published 2003 av Peder Haug, Finn Held

Utfordringen er i klasserommet
Published 2003 av Peder Haug

Om spesialundervisninga ikkje fanst
Published 2003 av Peder Haug

Strategier for skolereformer i Norge
Published 2003 av Peder Haug

Skulen veit best
Published 2003 av Peder Haug

Qualifying teachers for the school for all
Published 2003 av Peder Haug

Om forskings- og utviklingsarbeid i lærarutdanninga
Published 2003 av Peder Haug

Normal og spesial i grunnskulen
Published 2003 av Peder Haug

Regimer i forskning om spesialundervisning i Norge
Published 2003 av Peder Haug

Kunnskap om spesialundervisning
Published 2002 av Peder Haug, Jan Tøssebro

Reformer og evaluering
Published 2002 av Peder Haug

Evalueringa av reform 97
Published 2001 av Peder Haug

Syn på spesialundervisning i lærarutdanninga
Published 2001 av Peder Haug

Norwegen: (Spezial-)Pädagogik auf dem Prüfstand
Published 2000 av Peder Haug

Words without Deeds: between special schools and inclusive education in Norway
Published 2000 av Peder Haug

Kvalifisering for spesialundervisning i lærarutdanninga
Published 2000 av Peder Haug

Grunnskulen for alle
Published 2000 av Peder Haug

When to start school? : the case of Norway
Published 2000 av Peder Haug

Ungdomsskulen, ein flik av ei større sak
Published 2000 av Peder Haug

Rapport 4: Pedagogikk/fagdidaktikk hørselshemming : Spesialpedagogikk særleg knytta til dysleksi, lese- og skrivevanskar - Høgskolen i Stavanger, Audiografutdanning - Høgskolen i Sør-Trøndelag, Døvetolkutdanning - Høgskolen i Sør-Trøndelag, Allmennlærar-, førskolelærar- og sosionomutdanning for hørselshemma - Høgskolen i Sør-Trøndelag
Published 2000 av Anne-Lise Høstmark Tarrou, Peder Haug, Alfred Lie, Alfred Lie

Forsking om spesialundervisninga si historie 1965 - 1998
Published 1999 av Peder Haug

Utvikling og motseiingar i forskingsfeltet
Published 1999 av Peder Haug

Spesialpedagogisk kunnskaps- og praksisutvikling
Published 1999 av Peder Haug

Rituelle reformer i svensk og norsk grunnskule
Published 1999 av Peder Haug

Elevane og skulen
Published 1999 av Peder Haug

Skolan där ingen ställs utanför
Published 1999 av Peder Haug

Norwegian research programme: introduction
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro

Formulation and realization of social justice : the compulsory school for all in Sweden and Norway
Published 1999 av Peder Haug

Kunnskap om spesialundervisning
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro, Monica Dalen

Differensiering og spesialundervisning
Published 1998 av Peder Haug

Norwegian special education : development and status
Published 1998 av Peder Haug

Den inkluderande skulen
Published 1998 av Peder Haug, Rune Andersen

Premissar for spesialundervisning i grunnskulen
Published 1998 av Peder Haug

Noen utfordringer i skolebasert evaluering
Published 1998 av Peder Haug

Integration and special education research in Norway
Published 1998 av Peder Haug

Grunnskulen for alle
Published 1998 av Peder Haug

Linking Evaluation and Reform Strategies
Published 1998 av Peder Haug

Introduction
Published 1998 av Jan Tøssebro, Peder Haug

Den norske diskusjonen om alderen for skulestart
Published 1997 av Peder Haug

Utfordringar i Grunnskulereform 97 : ei evaluering av 6-åringstilbodet lagt til skulen
Published 1997 av Peder Haug

Theory-oriented evaluation of reforms : the comprehensive evaluation strategy
Published 1997 av Peder Haug

Meir kraftfulle tankar i eit meir kraftfullt språk : referat ved Peder Haug av foredraget til statsråd Gudmund Hernes
Published 1996 av Peder Haug

A Norwegian research programme in special education
Published 1996 av Peder Haug

Lærarutdanning til ein skule for alle
Published 1996 av Peder Haug

Forsking berre for ein del av fellesskapen?
Published 1996 av Peder Haug

Politikarstyrt forsking
Published 1996 av Peder Haug

Lærarutdanning for alle elevar?
Published 1996 av Peder Haug

Program for spesialpedagogisk kunnskaps- og tiltaksutvikling
Published 1996 av Peder Haug

God spesialpedagogikk i grunnskulen
Published 1996 av Peder Haug

Innhaldet i 90-åras utdanningsreformer : back to the 30's?
Published 1996 av Peder Haug

The evaluation of governmental reforms
Published 1996 av Peder Haug

Spesialpedagogisk politikk
Published 1996 av Peder Haug

Desentralisering og spesialpedagogikk
Published 1995 av Gustav E Karlsen, Peder Haug

Etterutdanningsutfordringar i Grunnskulereform -97
Published 1995 av Peder Haug

Formulering av utdanningspolitikk : om skulefritidsordningar og skule for 6-åringar
Published 1995 av Peder Haug

Dilemma i spesialundervisninga
Published 1995 av Peder Haug

Nedst ved bordet : om forsking og førskulelærarutdanning ved Volda lærarhøgskule
Published 1995 av Peder Haug, Peder Bergem

Omsorgskvalitet i skulefritidsordninga
Published 1994 av Peder Haug

Forsking i reformtid
Published 1994 av Peder Haug

Skulestart for 6-åringar og forskingsutfordringar
Published 1994 av Peder Haug

Læreplanreformene si lange ferd
Published 1994 av Peder Haug

Spesialundervisning - ei komplisert sak
Published 1992 av Peder Haug

Anna

Å møte og meistre ulikskapen mellom elevane i klasserommet. Om tilpassa opplæring.
Published 2023 av Peder Haug

Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring.
Published 2023 av Peder Haug

Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring.
Published 2023 av Peder Haug

Integrering og inkludering i barnehagar og skular – bakgrunn, utvikling og status.
Published 2023 av Peder Haug

Inkludering, omgrepsforståing og ambisjon.
Published 2023 av Peder Haug

Tilstand og utfordringar i det spesialpedagogiske feltet
Published 2023 av Peder Haug

Introduksjon til spesialpedagogikken.
Published 2023 av Peder Haug

Fag, pedagogikk og praksis. Samanheng og samarbeid
Published 2023 av Peder Haug

SUKIP i lys av nasjonal utdanningspolitikk om inkludering og inkludande praksis
Published 2023 av Peder Haug

Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring.
Published 2023 av Peder Haug

Kvifor- og kva er inkluderandre opplæring?
Published 2023 av Peder Haug

Barns beste – utfordringar for spesialundervisning og inkluderande utdanning.
Published 2023 av Peder Haug

Barn(et)s beste – utfordringar for spesialundervisning og inkluderande opplæring
Published 2023 av Peder Haug

Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis.
Published 2023 av Peder Haug

Barn(et)s beste – utfordringar for spesialpedagogisk arbeid
Published 2023 av Peder Haug

Podkast: Inkludering – Illusjon eller ambisjon?
Published 2023 av Fredrik Solli Wandem, Kathrin Olsen, Peder Haug

SUKIP og Kompetanseløftet
Published 2023 av Marit Mjøs, Stein Erik Solbø Ohna, Vegard Moen, Kristian Øen, Siv Hillesøy, Peder Haug, Petter Hagen, Florian Kiuppis

Forskere om dagens førsteklasse: – Leken har mistet noe av sin posisjon
Published 2022 av Peder Haug

Bakgrunn, grunnlag og tiltak for eit inkluderande læringsmiljø
Published 2022 av Peder Haug

Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring. Tilstand og utfordringar.
Published 2022 av Peder Haug

Ingen kan alt! Verdien av at UH-ansatte samarbeider på tvers/tverrfaglig samarbeid i UH.
Published 2022 av Peder Haug

Kor spesielt er spesialpedagogikk og spesialundervisning?
Published 2022 av Peder Haug

Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring
Published 2022 av Peder Haug

Dagens utfordringer i skolen
Published 2022 av Peder Haug

Å definere inkluderingsomgrepet
Published 2022 av Peder Haug

Spesialundervisning og inkluderande opplæring
Published 2022 av Peder Haug

Bakgrunn, grunnlag og tiltak for eit inkluderande læringsmiljø
Published 2022 av Peder Haug

Kan andre ha noko å lære av Nesna aksjonen?
Published 2022 av Peder Haug

Norsk utdanningsforsking –historiske perspektiv
Published 2022 av Peder Haug

Om tilpassa opplæring
Published 2022 av Peder Haug

Når jentene er best
Published 2022 av Peder Haug

Mellom tradisjon, legitimitet og verdsetting
Published 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Leder: Inkluderende utdanning og oppvekstmiljø
Published 2022 av Ann-Cathrin Faldet, Hege Merete Somby, Peder Haug, Lotte Hedegaard Sørensen

Om lærarutdanninga
Published 2021 av Peder Haug

Tilpassa opplæring og inkludering - korleis bygge kompetanse for kultur for inkludering og mindre segregering? Kva viser forsking?
Published 2021 av Peder Haug

Skulen for seksåringane, eit tilbakeblikk
Published 2021 av Peder Haug

Inkluderingspolitikken i skulen dei siste 21 (27) åra
Published 2021 av Peder Haug

Inkluderande praksisar
Published 2021 av Peder Haug

Professor:-Reformene har ført til ei lærarutdanning laga for storbyane
Published 2021 av Peder Haug

Ei lærarutdanning for framtida
Published 2021 av Peder Haug

Inkludering som ideologi i skulen
Published 2021 av Peder Haug

Utdanningspolitikken om leik
Published 2021 av Peder Haug

Korleis møte utfordringane det er å skape eit inkluderande læringsmiljø?
Published 2021 av Peder Haug

Bakgrunn og grunnlag for inkluderande læringsmiljø
Published 2021 av Peder Haug

Ny opplæringslov
Published 2021 av Peder Haug

Konsekvensar av seksårsreforma og kunnskapsløftet
Published 2021 av Peder Haug

Går på tilliten til folkevalde
Published 2021 av Peder Haug

Noko å lære av Nesna-aksjonen?
Published 2021 av Peder Haug

Ny lov - nye omgrep?
Published 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite, Anne-Kari Remøy, Kari Eldby Rygg, Iselin Vatnehol Waage, Berit Huse

Samtale om aktuelle utdanningsspørsmål
Published 2020 av Peder Haug

Conditions for academic learning for students receiving special education.
Published 2020 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug

Nye forventninger til PP- tjenesten for å oppnå inkluderende læringsmiljø
Published 2020 av Peder Haug

Maktkampen om seksåringene
Published 2020 av Peder Haug

Konsekvensar av seksårsreforma og Kunnskapsløftet
Published 2020 av Peder Haug

Om utdanningsforsking. Ein kommentar til Dirk Vann Damme sitt innlegg «The Science of learning: Can it make learning more resilient against the risks of modern education?” ECER, 2019, Hamburg. Digitalt forskerseminar
Published 2020 av Peder Haug

Inkludering i utdanning og arbeidsliv. Paneldebatt.
Published 2020 av Peder Haug

Er spesialundervisninga så elendig som ein vil ha det til? Kva som skal til for å lukkast med ein inkluderandse fellesskule.
Published 2020 av Peder Haug

Leik og fagfornyinga
Published 2020 av Peder Haug

Ny og betre læreplan i skulen
Published 2020 av Peder Haug

Ny læreplan i skulen
Published 2020 av Peder Haug

Fagfornyinga i reformhistorisk perspektiv
Published 2020 av Peder Haug

Skolens innsatsteam mot mobbing. Sluttrapport for følgeforsking av implementeringen av Skolens innsatsteam mot mobbing i Møre og Romsdal. [ISBN 978-82-7830-335-1] 109s.
Published 2020 av Kari Elisabeth Bachmann, Bjørn Greger Bergem, Kari Leikanger Buset, Anne Randi Fagerlid Festøy, Gøril Groven, Peder Haug, Tonje Hungnes, Jorunn Rødal

Grunnlaget for reformene i norsk lærarutdanning for grunnskulen
Published 2019 av Peder Haug

Inkludering som overordna ideologi i skulen
Published 2019 av Peder Haug

God spesialundervisning
Published 2019 av Peder Haug

Skolestart for seksåringer. Hvilke konsekvenser har det fått for barns utvikling og læring 21 år etter reformen?
Published 2019 av Peder Haug

Spesialundervisning som fungerer
Published 2019 av Peder Haug

Situasjonen for inkludering i Noreg i eit internasjonalt perspektiv
Published 2019 av Peder Haug

Spesialpedagogikk som ein integrert del av femårig grunnskulelærarutdanning
Published 2019 av Peder Haug

Kva er god spesialundervisning?
Published 2019 av Peder Haug

Ny læreplan-endra skule?
Published 2019 av Peder Haug

Skal elevane vere skulemodne?
Published 2019 av Peder Haug

Reformer og psykisk helse i skulen
Published 2019 av Peder Haug

"Knuste" av reformer?
Published 2019 av Peder Haug

PPT i eit framtidsperspektiv
Published 2019 av Peder Haug

Kva har resultata vorte av dei store reformene i grunnskulen dei siste femti åra?
Published 2019 av Peder Haug

Conditions for academic learning for students receiving special education
Published 2019 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug

Vetle (19) sliter fortsatt med blikkene han får når han går inn i et klasserom
Published 2019 av Emmy Elizabeth Langøy, Vetle Ålandslid, Daniel Lie, Peder Haug, Thomas Nordahl, Britt Eva S. Fløisbonn, Anders Eid

Tilpassa opplæring og spesialundervisning
Published 2019 av Peder Haug

Kampen om leiken i første klasse
Published 2019 av Peder Haug

Inkludering som framtidsvisjon for oppvekst og opplæring
Published 2019 av Peder Haug

Kvaliteten på spesialundervisninga og kva utfordringar dette skaper for PPT
Published 2019 av Peder Haug

Alarm om teoritung skulestart
Published 2019 av Peder Haug

Skolesviket. Knust av reformen.
Published 2018 av Peder Haug

"Inkludering og undervisning" Sentrale resultat frå "SPEED-prosjektet".
Published 2018 av Peder Haug

Elevundersøkelsen: 8700 elever sier de mobbes av voksne i skolen
Published 2018 av Peder Haug

Kriminelt dårleg?
Published 2018 av Peder Haug

Lærarar nok?
Published 2018 av Peder Haug

Spesialundervisning i Skandinavia. Har vi behov for to typer undervisning i ein inkluderande skule?
Published 2018 av Peder Haug

Spesialundervisning, innhald og funksjon. Om å møte mangfaldet i opplæring og resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2018 av Peder Haug

For mange som ikkje har det bra
Published 2018 av Peder Haug

Oppvekst og utdanning i nyare tid
Published 2018 av Peder Haug

Korleis utvikle PP-tenesta til å verte byggande for barnehage og skule i framtida?
Published 2018 av Peder Haug

Paneldebatt om "Spesialundervisning som virker"
Published 2018 av Peder Haug

Kjønn og skule
Published 2018 av Peder Haug

Det skulle vært en lek. Den turbulente politiske historien om seksåringenes vei inn i skolen,
Published 2018 av Peder Haug

Samanhengen mellom SIM og det daglege arbeidet i skulen
Published 2018 av Peder Haug

Politikarrolla i arbeidet med å utdanne framtidas sunnmøring. Kvar er handlingsrommet?
Published 2018 av Peder Haug

Seminar om spesialundervisning, innhold og funksjon
Published 2018 av Peder Haug

SPEED-prosjektet om innhald og funksjon i spesialundervisninga.
Published 2018 av Peder Haug

Spesialundervisning i grunnskulen slik den kjem fram i SPEED-prosjektet
Published 2018 av Peder Haug

Seks års alder for skolestart
Published 2018 av Peder Haug

Korleis få gitt spesialundervisning slik at elevane har utbyte?
Published 2018 av Peder Haug

Har vi ein likeverdig skule i framtida?
Published 2018 av Peder Haug

Leiing i ein inkluderande skule. Kva er utfordringane?
Published 2018 av Peder Haug

Grunnlag for reformene i norsk lærarutdanning for grunnskulen 1973-2017
Published 2018 av Peder Haug

Spesialundervisning, haldningar, rammer og regelverk
Published 2018 av Peder Haug

Alder for skulestart
Published 2018 av Peder Haug

Intensjon og realitet. Kva har kome ut av seksåringsreforma?
Published 2018 av Peder Haug

Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Om tidlig skulestart
Published 2017 av Peder Haug

Norsk skole er ikke lagd for gutter
Published 2017 av Peder Haug

Alle tjener på veiledning
Published 2017 av Peder Haug

Seksårsreformen 20 år etter: - Gi seksåringene førskolen tilbake.
Published 2017 av Peder Haug

Forskning: Spesialundervisninga fungerer dårleg.
Published 2017 av Peder Haug

Professor om skolestart:-Alt trenger ikke være perfekt fra dag én.
Published 2017 av Peder Haug

Reform 97 20 år etter-ikke noe som tyder på at det var en utjevnende reform.
Published 2017 av Peder Haug

Om skulestart
Published 2017 av Peder Haug

Om skulestart
Published 2017 av Peder Haug

Core conceptions of teacher education programs at Volda University College
Published 2017 av Peder Haug

Inkludering og undervisning. Sentrale resultat frå "SPEED"-prosjektet
Published 2017 av Peder Haug

PPT i framtida
Published 2017 av Peder Haug

Korleis betre spesialundervisninga?
Published 2017 av Peder Haug

Kor viktig er sosial rettferd i dagens skulepolitikk?
Published 2017 av Peder Haug

Ordinær opplæring og spesialundervisning.
Published 2017 av Peder Haug

Skulen sitt ansvar for likeverdig opplæring-også for gutane!
Published 2017 av Peder Haug

Kva spesialundervisning handlar om og kva funksjon den har.
Published 2017 av Peder Haug

God kvalitet på inkluderande opplæring. Kva skal til? Kva er PPT sitt bidrag for å sikre god kvalitet?
Published 2017 av Peder Haug

Spesialundervisning, innhald og funksjon. Oppsummering frå SPEED-prosjektet
Published 2017 av Peder Haug

Ambisjonen er inkludering og tidleg innsats. Kva er ideala, tilhøva og dei gode tiltaka?
Published 2017 av Peder Haug

Har spesialundervisninga den funksjonen den er tiltenkt?
Published 2017 av Peder Haug

Students' achievements in inclusive schools
Published 2017 av Peder Haug

Korleis skape ei godt fungerande spesialundervisning med referanse til forskinga i SPEED-prosjektet?
Published 2017 av Peder Haug

Funksjonen ti lspesialundervisninga
Published 2017 av Peder Haug

The function of special education (SPEED) A Research Project 2012-2017.
Published 2017 av Peder Haug

Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Kvalifiseringa til læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Pedagogikkfaget sin plass
Published 2016 av Peder Haug

Utdanningskvalitet og lærarutdanning
Published 2016 av Peder Haug

Magisk å mekke festival
Published 2016 av Peder Haug

Full strid om lærerutdanning
Published 2016 av Peder Haug

Hver tredje elev passer ikke inn
Published 2016 av Peder Haug

Skoler sliter med å finne elevene som behøver spesialundervisning
Published 2016 av Peder Haug

Styrk pedagogikken!
Published 2016 av Arne Hilmar Nikolaisen Jordet, Peder Haug, Thomas Nordahl, Hilde Wågsås Afdal

Fleire brukar millionar av kroner på formidlingspoeng
Published 2016 av Peder Haug

Kritisk til at pedagogikkfaget omgjøres uten debatt
Published 2016 av Peder Haug

The Danish NAtionalø Panel Study of Inclusion-Analysis for the final report
Published 2016 av Peder Haug

Hvordan ivareta elevmangfoldet i fremtidens lærerutdanning
Published 2016 av Kari Nes, Hege Knudsmoen, Ann-Cathrin Faldet, Peder Haug

Om innføring av seks års alder for skulestart
Published 2016 av Peder Haug

Sentrale resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2016 av Peder Haug

Inkludering i eit elevperspektiv
Published 2016 av Peder Haug

Kva handlar spesialundervisning om?
Published 2016 av Peder Haug

Funksjonen til spesialundervisning (SPEED)
Published 2016 av Peder Haug

Utfordringar og nye vegar i spesialundervisninga knytt til tidleg innsats
Published 2016 av Peder Haug

Kva funksjon har spesialundervisning? Eit tilfeldig spel?
Published 2016 av Peder Haug

Utfordringar i opplæringa og spesialundervisninga og konsekvensar for arbeidet i PPT
Published 2016 av Peder Haug

Kva roller har pedagogikkfaget hatt i lærarutdanning
Published 2016 av Peder Haug

Tilpassa opplæring og spesialundervisning
Published 2016 av Peder Haug

Tilpassa opplæring og tidleg innsats
Published 2016 av Peder Haug

Reformene i lærarutdanning 1976-2016
Published 2016 av Peder Haug

Ny lærarutdanning-betre skule?
Published 2016 av Peder Haug

Kva rolle har pedagogikken hatt i lærarutdanninga?
Published 2016 av Peder Haug

Book review. Childhood and disability in the Nordic countries. Being, becomming, belonging.
Published 2016 av Peder Haug

Kvalitet i opplæringen for elever med utviklingshemming
Published 2016 av Kari Elisabeth Bachmann, Thomas Nordahl, Peder Haug
Publisher: Høgskulen i Volda

Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar i barnehage- og grunnskulelærarutdanning
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Skule for seksåringar
Published 2015 av Peder Haug

SPEED-prosjektet
Published 2015 av Peder Haug

Funn fra SPEED-prosjektet
Published 2015 av Peder Haug

Spesialundervisning og ordinær opplæring
Published 2015 av Peder Haug

Comments on "From Vocational to Professional Education"
Published 2015 av Peder Haug

Meistring og fellesskap
Published 2015 av Peder Haug

Resultat frå SPEED-prosjektet. Kva kan det ha å seie for praksisen i skulane og for lærarane?
Published 2015 av Peder Haug

Vilkår for læring. Resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2015 av Peder Haug

Kva kan vi lære av senka skulestart i 1997
Published 2015 av Peder Haug

Teaching in special and ordinary education
Published 2015 av Peder Haug

6 momenter PPT bør ta hensyn til
Published 2015 av Peder Haug

Store forskjeller
Published 2015 av Peder Haug

Disse 50 kommunene har mest spesialundervisning
Published 2015 av Peder Haug

Fraråder skolestart for femåringer
Published 2015 av Peder Haug

Korleis kan PPT bruke resultata frå forsking i sitt arbeid i kommunane?
Published 2015 av Peder Haug

Kva som ekskluderer.
Published 2015 av Peder Haug

The state of play in inclusive education
Published 2015 av Peder Haug

Förord : Inkludering – möjligheter och utmaningar
Published 2014 av Peder Haug

Gode vilkår for læring
Published 2014 av Peder Haug

Ein betre barnehage er betre enn skulestart for femåringane
Published 2014 av Peder Haug

Jeg ble en "bad guy" på skolen. De forsto meg ikke
Published 2014 av Peder Haug

Hver tredje lærerstudent slutter
Published 2014 av Peder Haug

Vil ta fra de små og gi til de store
Published 2014 av Peder Haug

Kan skade barnets utvikling
Published 2014 av Peder Haug

Skolen for alle
Published 2014 av Peder Haug

Barnehagetilsette kritiske til tidleg barnehagestart
Published 2014 av Peder Haug

Forskingsresultat om spesialundervisning
Published 2014 av Peder Haug

Elevene sitter igjen som taperne
Published 2014 av Peder Haug

Tensions between pedagogy and academic subjets in teacher education
Published 2014 av Peder Haug, Per Olaf Aamodt

Tilpassa opplæring pg spesialundervisning
Published 2014 av Peder Haug

Viktige forhold for inkludering
Published 2014 av Peder Haug

Resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2014 av Peder Haug

Skulen i framtida, danning og teknologi
Published 2014 av Peder Haug

Er det gjennomførleg med inkludering i skulen?
Published 2014 av Peder Haug

Om resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2014 av Peder Haug

Function of special education- SPEED
Published 2014 av Peder Haug

Vilkår for læring i spesialundervisninga, SPEED-prosjektet
Published 2014 av Peder Haug

Om inkludering
Published 2014 av Peder Haug

Om prosjektet "The function of special education" (SPEED)
Published 2014 av Peder Haug

Høgskulen i Møre og Romsdal
Published 2014 av Peder Haug

Kvifor vi nyttar pedagogisk analyse for å fremje skulen som lærande organisasjon
Published 2014 av Peder Haug

Vilkår for læring, inkludering og spesialundervisning
Published 2014 av Peder Haug

Kompetanse for spesialundervisning
Published 2014 av Peder Haug

Kva er god læring?
Published 2014 av Peder Haug

Er en inkluderende skole mulig i praksis?
Published 2014 av Peder Haug

Store sprik i spesialundervisningen
Published 2014 av Peder Haug

Presterer om du bryr deg
Published 2014 av Peder Haug

Påstand utan dokumentasjon
Published 2014 av Peder Haug

Kjenneteikn ved skular med godt læringsutbytte hos eleven
Published 2014 av Peder Haug

Ny politikk om utdanning
Published 2014 av Peder Haug

Skule og barnehage i det postmodernbe samfunnet
Published 2014 av Peder Haug

SPESIALPEDAGOGIKK - SPESIALPEDAGOGISK FORSKNING
Published 2014 av Peder Haug

Spesialpedagogisk forskning - et historisk blikk og et framtidsperspektiv
Published 2014 av Peder Haug

Korleis skape gode vilkår for læring-for alle elevar?
Published 2014 av Peder Haug

Inclusion in Norwegian Schools
Published 2014 av Anne Randi Festøy, Peder Haug

Opportunities for learning in inclusive education
Published 2013 av Peder Haug

Resultat og planar I SPEED-prosjektet
Published 2013 av Peder Haug

Resultat og planar i Speed-prosjektet
Published 2013 av Peder Haug

Skolevinnerne
Published 2013 av Peder Haug

Skulen som organisasjon
Published 2013 av Peder Haug

Sprikende kvalitet
Published 2013 av Peder Haug

Introducing a joint questionnaire study of preschool staff in Iceland and Norway
Published 2013 av Peder Haug

Speed inn i klasserommene
Published 2013 av Peder Haug

Et betydeling skoleprosjekt
Published 2013 av Peder Haug

Kvalitet i spesialundervisninga
Published 2013 av Peder Haug

Må tenke kreativt på trang skole
Published 2013 av Peder Haug

Skolestart
Published 2013 av Peder Haug

Deltaking i fellesskap, inkludering og spesialundervisning. Kva vi veit-og kva bør gjerast?
Published 2013 av Peder Haug

Ungdomstrinn i utvikling
Published 2013 av Peder Haug

Kva skal til for å endre lærarutdanningane?
Published 2013 av Peder Haug

Kva skal til for å endre lærarutdanningane=
Published 2013 av Peder Haug

Skolen under lupa
Published 2013 av Peder Haug

En skole for alle er viktigere enn PISA
Published 2013 av Peder Haug

Går det til pisis?
Published 2013 av Peder Haug

Er skulen for alle realistisk?
Published 2013 av Peder Haug

Korleis gjere lærarutdanninga god?
Published 2013 av Peder Haug

Forsking i lærarutdanninga. Forventingar og vilkår i eit historisk perspektiv
Published 2013 av Peder Haug

Aktuelle utdanningspolitiske spørsmål
Published 2012 av Peder Haug

School for all?
Published 2012 av Peder Haug

Utfordringar ved å ha barn i skulen
Published 2012 av Peder Haug

Korleis sikre rekruttering til læraryrket, verdas viktigaste?
Published 2012 av Peder Haug

Skolen som ikke skulle finnes
Published 2012 av Peder Haug

Kva er god lærarutdanning?
Published 2012 av Peder Haug

"Krisa"i matematikken
Published 2012 av Peder Haug

Det må tenkjast heilt nytt
Published 2012 av Peder Haug

Vert kvalitetsindikatorane for innhaldet i barnehagelærarutdanninga gløymde i kampen om modellar og tverrfaglege emne?
Published 2012 av Peder Haug

Bruk av tilgjengelig statistikk i skuleutvikling
Published 2012 av Peder Haug

Kva spesialundervisning handlar om
Published 2012 av Peder Haug

Profesjonsutfordringar i barnehage og skule
Published 2012 av Peder Haug

Er nye læreplanar godt for kvaliteten på lærarutdanningane?
Published 2012 av Peder Haug

Profesjonsutfordringar i skulen
Published 2012 av Peder Haug

Inequalities in school
Published 2012 av Peder Haug

Klasserommet som forskingsfelt
Published 2012 av Peder Haug

Inclusion and special education in Norway: A fifty year perspective
Published 2012 av Peder Haug

For å betre resultat, må ein vite kva som har skapt dei
Published 2012 av Peder Haug

Korleis forklåre låg arbeidsdeling i barnehagen?
Published 2012 av Peder Haug

Profesjonsutfordringar i barnehage og skule. I: Profesjon og politikk-artikkelhefte til Utdanningsforbundets landsmøte 2012
Published 2012 av Peder Haug

Innledning
Published 2012 av Peder Haug

Lærernes handlingsrom
Published 2012 av Peder Haug

Klasseromforsking. Kunnskapsstatus og konsekvensar for lærarrolla og lærarutdanninga [ISBN 978-82-7661-302-5] 34s.
Published 2011 av Peder Haug

Korleis møter vi framtida etter terroråtaket 22. juli?
Published 2011 av Peder Haug

Skoleforsker negativ til talentklasser
Published 2011 av Peder Haug

Har ikke fått gjennom hjertesakene. eksperter mener SV har snudd i mange sentrale spørsmål
Published 2011 av Peder Haug

Studying Norwegian Teacher Education
Published 2011 av Peder Haug

Puls
Published 2011 av Peder Haug

Korleis utvikle eit inkluderande læringsmiljø?
Published 2011 av Peder Haug

Kva som skaper kvalitet i opplæringa
Published 2011 av Peder Haug

Bløff om kunnskap
Published 2011 av Peder Haug

Forsking frå klasserommet
Published 2011 av Peder Haug

Eksperimentet ved statsøvingsskulen i Volda
Published 2011 av Peder Haug

Arbeidsdeling i barnehagen. Konsekvensar for førskulelærarutdanninga
Published 2011 av Peder Haug

Forsking om tilpassa opplæring fem år etter - kva no?
Published 2011 av Peder Haug

Teoribruk-uoverkomelege utfordringar
Published 2011 av Peder Haug

Data i skulen
Published 2011 av Peder Haug

Forventningar til Kunnskapssenteret - idear og realitetar
Published 2011 av Peder Haug

For å betre resultata må ein vite kva som har skapt dei
Published 2011 av Peder Haug

Relasjonen spesialundervisning og spesialpedagogisk forskning
Published 2011 av Peder Haug

Professor Peder Haugs kommentar til stortingsmeldingen (Meld. St. 18 (2010-2011)
Published 2011 av Peder Haug

Usakleg og einsidig?
Published 2011 av Lars Inge Terum, Peder Haug

Kunnskapssenter for utdanning
Published 2011 av Peder Haug

Ska "barn med särskilda rättigheter" alltid inkluderas i skola och förskola och i så fall varför?
Published 2011 av Peder Haug

Educated kindergarten teachers, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten?
Published 2011 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Om reformutvärdering
Published 2010 av Peder Haug

Ny lærarrolle og ny lærarutdanning
Published 2010 av Peder Haug

Gjesteredaktør i Norsk pedagogisk tidsskrift
Published 2010 av Peder Haug

Utdanningspolitiske utfordringar
Published 2010 av Peder Haug

tidsbruk og lærarrolle
Published 2010 av Peder Haug

Klasseleiing og læring, faktorar som påverkar positivt og negativt
Published 2010 av Peder Haug

Den upraktiske skulepolitikken
Published 2010 av Peder Haug

Læraren må bli sjef
Published 2010 av Peder Haug

Med barn i skulen
Published 2010 av Peder Haug

Nettmøte om skulespørsmål
Published 2010 av Peder Haug

Om kunnskapssenter for utdanning
Published 2010 av Peder Haug

Om NYMY-prosjektet
Published 2010 av Peder Haug

Presentasjon av PEL- faget
Published 2010 av Peder Haug

Arbeidert med å organisere, støtte og ta i bruk forsking ved høgskulane
Published 2010 av Peder Haug

Pedagogikk og elevkunnskap
Published 2010 av Peder Haug

Korleis kvinnelege og manlege lærarar underviser
Published 2010 av Peder Haug

Når lærerutdannerne blir kikket i kortene
Published 2010 av Peder Haug

Å skape dugande lærarar
Published 2010 av Peder Haug

Ny lærarutdanning?
Published 2010 av Peder Haug

Oppsummering av konsensuspunkter om god leksepraksis
Published 2010 av Peder Haug

Det som skjer i klasseromma
Published 2010 av Peder Haug

PEL-faget i den nye grunnskulelærarutdanninga
Published 2010 av Peder Haug

Resultat frå KIO-prosjektet
Published 2010 av Peder Haug

Skulestart for 6-åringar i Noreg
Published 2010 av Peder Haug

Nyare norsk klasseromforsking
Published 2010 av Peder Haug

Skulestart for 6-åringar-bakgrunn, prosess og resultat
Published 2010 av Peder Haug

Dominerande arbeidsformer i norsk skule
Published 2010 av Peder Haug

Er utdanningskvalitet styrbar?
Published 2010 av Peder Haug

Retten til læring
Published 2010 av Peder Haug

Praksisretta FoU: Erfaring frå MAFAL-prosjektet
Published 2010 av Peder Haug

Kvalifisering til læraryrket
Published 2010 av Peder Haug

Frå MAFAL-prosjektet: Arbeidsdeling i barnehagen
Published 2010 av Peder Haug

Lærarkvalifisering og kvalitet i grunnskulen
Published 2010 av Peder Haug

Lærarkvalifisering og kvalitet i grunnskulen
Published 2010 av Peder Haug

Inclusive teacher education in Norway?
Published 2010 av Peder Haug

- Ingen grunn til jubel
Published 2010 av Peder Haug

Gode arbeidsmåtar
Published 2010 av Peder Haug

Elevaktiviteten
Published 2010 av Peder Haug

I klasserommet
Published 2010 av Peder Haug

With the right to perform
Published 2010 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug, Randi Myklebust

Om ny lærarutdanning
Published 2009 av Peder Haug

Tilpasset opplæring: Hvor står vi i dag? Hva er hovedutfordringene?
Published 2009 av Peder Haug, Thomas Nordahl

Kunnskapsløftet - utfordringar for PP-tenesta
Published 2009 av Peder Haug

Opponent doktordisputas Camilla Brørup Dyssegaard, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet
Published 2009 av Peder Haug

Research on the pedagogy and effects of teacher education in Norway
Published 2009 av Elaine Munthe, Peder Haug

Om kvalitet i skulearbeidet : kva brukar skulen tida til?
Published 2009 av Peder Haug

Om utfordringar i skulearbeidet
Published 2009 av Peder Haug

Korleis møte utfordringane det er å ha barn i skulen?
Published 2009 av Peder Haug

Profesjonsutfordringar i barnehage og skule
Published 2009 av Peder Haug

Inkludering som praktisk-pedagogisk utfordring
Published 2009 av Peder Haug

Oppfølging av stortingsmeldingen om lærerutdanning - hvor går veien videre?
Published 2009 av Peder Haug

Pedagogikk og elevkunnskap
Published 2009 av Peder Haug

Managing the role as a preschool teacher in a field where professionalization is contested
Published 2009 av Peder Haug

Profesjonalitet
Published 2009 av Peder Haug

Den nye norske lærarutdanninga
Published 2009 av Peder Haug

Når utdanning møter yrke
Published 2009 av Peder Haug

Kvalitet i barnehage og skule?
Published 2009 av Peder Haug

Kunnskapsskulen - tilpassa kven?
Published 2009 av Peder Haug

Tidsbruken i klasserommet
Published 2009 av Peder Haug

Utdanning 2020 : Norsk utdanningsforsking fram mot 2020
Published 2009 av Peder Haug

Høringskonferanse NOU 2009:18 Rett til læring
Published 2009 av Peder Haug

Korleis møte utfordringane det er å ha barn i skulen
Published 2009 av Peder Haug

Bokmelding av "Ensomhet og fellesskap : erindringer om forskning og formidling" av Alfred Oftedal Telhaug
Published 2009 av Peder Haug

Sosial ulikskap i ein skule for alle
Published 2009 av Peder Haug

Kva særpregar arbeidet med fag i skulen?
Published 2009 av Peder Haug

Tilpassa opplæring: Kvar står vi i dag? Kva er hovudutfordringane?
Published 2009 av Peder Haug

Time on task - what time is used to in class
Published 2009 av Peder Haug

Research questions and data in the KIO project
Published 2009 av Peder Haug

Prosjektet Kvalitet i opplæringa (KiO) : tilbakemelding til skulane
Published 2008 av Roy Asle Andreassen, Irene Velsvik Bele, Grete Dalhaug Berg, Lidveig Bøe, Bjørg Olsen Eikrem, Siv Th. Måseidvåg Gamlem, Birgitte Fondevik Grimstad, Øyvind Halse, Peder Haug, Hilde Opsal, Frode Opsvik, Randi Myklebust, Leif Bjørn Skorpen, Arne Kåre Topphol

Opponent ved doktordisputas: Maria Folke-Fichtelius: "Förskolans formande"
Published 2008 av Peder Haug

Tidsbruken i skulen
Published 2008 av Peder Haug

Klasseromforsking : kunnskapsstatus og konsekvensar for lærarrolla og lærarutdanning 30s.
Published 2008 av Peder Haug

Kompetanse for lærararbeid i skulen
Published 2008 av Peder Haug

Kollektiv kultur for tilpassa opplæring
Published 2008 av Peder Haug

Og svaret er - tilpassa opplæring?
Published 2008 av Peder Haug

Profesjonsutfordringar og profesjonskvalifisering
Published 2008 av Peder Haug

Tilpassa opplæring og støtte til læring : følgjer for lærarutdanninga
Published 2008 av Peder Haug

Kva er utfordringane i skulen?
Published 2008 av Peder Haug

Tilpassa opplæring i kunnskapsløftet
Published 2008 av Peder Haug

Korleis skape allmenn aksept for ei lærarutdanning med ein meir vitskapleg basis?
Published 2008 av Peder Haug

Norsk lærarutdanning og kva som har skjedd med pedagogikkfaget
Published 2008 av Peder Haug

PPT i framtida
Published 2008 av Peder Haug

External expert panels - evaluation vs research based evaluation of higher education
Published 2008 av Peder Haug

Ettertanke: Veit vi no meir om utfordringane?
Published 2008 av Peder Haug

Vidareføring av skulen sitt utviklingsarbeid om kvalitet i opplæringa
Published 2008 av Peder Haug

Kvalitet i opplæringa
Published 2008 av Peder Haug

Endring og det vidare arbeidet i "Fra ord til handling"
Published 2008 av Peder Haug

Tilpassa opplæring i kunnskapsløftet
Published 2008 av Peder Haug

Kva skjer med barnehagen?
Published 2008 av Peder Haug

Reproduksjon av sosial ulikskap i ein skule for alle
Published 2008 av Peder Haug

Tilpassa opplæring i fellesskapen
Published 2008 av Peder Haug

Ei stor bok. Om Hilde Larsen Damsgaard: Hver time teller
Published 2008 av Peder Haug

Prosjektet Kvalitet i opplæringa (KIO) : tilbakemelding til skulane 35s.
Published 2008 av Øyvind Halse, Peder Haug

Gjesteredaktør i Norsk pedagogisk tidsskrift
Published 2007 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug, Tone Dyrdal Solbrekke

Tilpassa opplæring prinsipielt og i høve til spesialundervisning
Published 2007 av Peder Haug

Utfordringane i barnehage og skule og tilpassa opplæring
Published 2007 av Peder Haug

Gjesteredaktør i Norsk Pedagogisk tidsskrift nr. 4
Published 2007 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann

Medlem av doktorgradskommite Universitetet i Stavanger
Published 2007 av Peder Haug

Ein skule med rom for alle?
Published 2007 av Peder Haug

Felles kultur for tilpassa opplæring
Published 2007 av Peder Haug

Kva slags spesialpedagogisk utdanning treng barnehagen, skulen og PPT?
Published 2007 av Peder Haug

Forholdet mellom fellesskap og individualitet i det pedagogiske arbeidet - dilemma i tilpassa opplæring
Published 2007 av Peder Haug

Kunnskapsløftet-utfordringar for PP-tenesta
Published 2007 av Peder Haug

Om leiing i lærarutdanninga
Published 2007 av Peder Haug

Vesentlege problem i lærarutdanningane - eit nordisk perspektiv
Published 2007 av Peder Haug

Surrar vi bort halve timen?
Published 2007 av Peder Haug

Kva konsekvensar har Kunnskapsløftet for tilpassa opplæring?
Published 2007 av Peder Haug

Skulen og opplæringa av funksjonshemma elevar
Published 2007 av Peder Haug

Kva konsekvensar har Kunnskapsløtet for tilpassa opplæring?
Published 2007 av Peder Haug

Tilpassa opplæring i spenningsfeltet fellesskap og individ
Published 2007 av Peder Haug

Utfordringar knytt til tilpassa opplæring i Kunnskapsløftet
Published 2007 av Peder Haug

Pedagogikk i allmennlærarutdanninga
Published 2007 av Peder Haug

Tilpassa opplæring i ny læreplan
Published 2007 av Peder Haug

Tilpassa opplæring i spenning mellom individ og fellesskap
Published 2007 av Peder Haug

Perspektiv på utdanningsforsking
Published 2007 av Peder Haug

Kva ein brukar tid til i skulen
Published 2007 av Peder Haug

Tilpassa opplæring og skulefaga - eit overordna perspektiv
Published 2007 av Peder Haug

Kvalitet i utdanning
Published 2007 av Peder Haug

Tilpassa opplæring i Kunnskapsløftet
Published 2007 av Peder Haug

Ein skule for alle, også utviklingshemma?
Published 2007 av Peder Haug

The National Curriculum - a closing or opening key to inclusion
Published 2006 av Peder Haug

Konstruktionen av det avikande förskolebarnet. Opponent ved lisensiatdisputas for Kristian Lutz
Published 2006 av Peder Haug

Från kvalitetsidé til kvalitetsregim. Om statlig styrning av skolan. Opponent ved doktordisputas for Hans Nytell
Published 2006 av Peder Haug

Det beste fra barnehagen og det beste fra skolen. Om innholdet i det pedagogiske tilbudet i 1. klasse etter R97. Opponent ved doktordisputas
Published 2006 av Peder Haug

Færre stryk på HF
Published 2006 av Peder Haug

Tilpassa opplæring
Published 2006 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann

Om reformer
Published 2006 av Peder Haug

Teori og praksis som eit evig tema
Published 2006 av Peder Haug

Kunnskapsløftet - utfordringar for PP-tenesta
Published 2006 av Peder Haug

Om kvalitet i skulearbeidet. Kva brukar skulen tida til?
Published 2006 av Peder Haug

Lærarkompetanse og inkluderande opplæring
Published 2006 av Peder Haug

Kva det blir brukt tid på i skulen. Resultat frå ein studie i 1. - 4. klasse
Published 2006 av Peder Haug

Om lærarutdanninga
Published 2006 av Peder Haug

Tilpassa opplæring i ny læreplan
Published 2006 av Peder Haug

Sentrale retningslinjer - lokalt ansvar
Published 2006 av Peder Haug

Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga
Published 2006 av Peder Haug

Tilpasset opplæring - hva vet vi?
Published 2006 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug

Kunnskap styrer rike og land - kva styrer kunnskapen?
Published 2006 av Peder Haug

Forstår vi tilpassa opplæring?
Published 2006 av Peder Haug

Den elendige lærarutdanninga
Published 2006 av Peder Haug

Lite nytt og lite nyttig
Published 2006 av Peder Haug

Det lokale ansvaret for skulen
Published 2006 av Peder Haug

Nytt perspektiv på tilpasset opplæring
Published 2006 av Peder Haug

Lærarkompetansen i ei inkluderande opplæring
Published 2006 av Peder Haug

Forskning om tilpasset opplæring [ISBN 8276612466] 121s.
Published 2006 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug

En nasjonal strategi for norsk pedagogisk forskning. Oppfølgingsutvalgets anbefalinger etter Forskningsrådets evaluering i 2004 [ISBN 82-12-02295-1] 32s.
Published 2006 av Bente Eriksen Hagtvet, Peder Haug, Gunn Imsen, Sølvi Lillejord, Elaine Munthe, Jens-Ivar Nergård, Harald Thuen, Are Turmo
Publisher: Norges forskningsråd

Skulen er konstruert slik at mellom ein firdel og tredel av elevane ikkje passar inn der
Published 2005 av Peder Haug

Høge mål for skulen
Published 2005 av Peder Haug

Det er skulen som må tilpasse seg elevane, ikkje motsett
Published 2005 av Peder Haug

SFO er eit gigantisk eksperiment der mange barn har vore involverte, mange utan å ha noko anna val
Published 2005 av Peder Haug

Så lenge lærarutdanninga ikkje tek læraryrket på alvor, blir ikkje utdanninga betre
Published 2005 av Peder Haug

Når skulen skal bli betre 11s.
Published 2005 av Peder Haug

Om dei nye læreplanane
Published 2005 av Peder Haug

The National Curriculum - a Closing or Opening Key to Inclusion. Invited key-note presentation
Published 2005 av Peder Haug

About Norwegian Curriculum Theory and Research
Published 2005 av Peder Haug

Approaches to empirical research about inclusive education
Published 2005 av Peder Haug

Elementary teaching and adapted learning
Published 2005 av Peder Haug

Småskulen sett frå klasserommet
Published 2005 av Peder Haug

Karakter E eller F - tilfedig eller ikkje? Kan ein stole på sensorane?
Published 2005 av Peder Haug

Resultat frå den norske evalueringa av grunnskulereformen 97
Published 2005 av Peder Haug

Inkludering - möjligheter och svårigheter. Erfarenheter från Norge
Published 2005 av Peder Haug

Kan ein stole på sensorane?
Published 2005 av Peder Haug

Lite og stort i skulepolitikken
Published 2005 av Peder Haug

Femti år med lærarutdanning : bokmelding av "Vekst og utvikling. Lærarutdanninga i Stavanger 50 år" av Martha Lea (red.)
Published 2005 av Peder Haug

Det utdanningspolitisk nye i Clemet-skulen
Published 2005 av Peder Haug

Sentralisering og desentralisering i læreplaninnhald
Published 2005 av Peder Haug

Muligheter og begrensninger knyttet til inkludering
Published 2005 av Peder Haug

Trendar i norsk skuleutvikling dei siste tretti åra
Published 2005 av Peder Haug

Er det å forske på praksis viktig for praksisfeltet?
Published 2005 av Peder Haug

Skulen og Kunnskapsløftet
Published 2005 av Peder Haug

Hva kan forklare stabilitet og forandring i skolen ut fra resultatene fra evalueringen av Reform 97 i Norge?
Published 2005 av Peder Haug

Lærarkompetansen i ei inkluderande opplæring
Published 2005 av Peder Haug

Om tilpassa opplæring
Published 2005 av Peder Haug

Sentralisering og desentralisering i læreplaninnhald. Utviklinga i Sverige dreg i den retninga vi går bort frå
Published 2005 av Peder Haug

Utfordringar knytt til innføringa av dei nye læreplanane for grunnutdanninga
Published 2005 av Peder Haug

Evaluering - ja, men kva så? Hjelper det?
Published 2005 av Peder Haug

Eit kritisk og konstruktivt blik på spesialpedagogens rolle i morgondagens skule
Published 2005 av Peder Haug

Ved skulestart
Published 2004 av Peder Haug

Alternativ opplæring for alle
Published 2004 av Peder Haug

Matematikk for alle?
Published 2004 av Peder Haug

Skule utan leiing
Published 2004 av Peder Haug

Endring i skulen møter motstand
Published 2004 av Peder Haug

Grøftegang i skuledebatten
Published 2004 av Peder Haug

Om tilpassa opplæring analyse av tilstanden i grunnskulen
Published 2004 av Peder Haug

Julesongar og matematikk
Published 2004 av Peder Haug

Organisatorisk og pedagogisk differensiering - er det nok for å møte elevar med problemåtferd i skulen?
Published 2004 av Peder Haug

Evalueringa av Reform 97 om tilpassa opplæring
Published 2004 av Peder Haug

Evaluering L-97: Implikasjonar relatert til innstillingane frå Kvalitetsutvalet og Befringutvalet med vekt på PPT sitt arbeidsområde
Published 2004 av Peder Haug

Det utdanningspolitiske nye i Clemet-skulen
Published 2004 av Peder Haug

A Culture for Learning: School Accountability in Norway
Published 2004 av Peder Haug

Redaktør for Norsk pedagogisk tidsskrift nr. 4/2004
Published 2004 av Peder Haug

Resultat frå evalueringa av reform 97 [ISBN 8212019101] 72s.
Published 2004 av Peder Haug

Om skolens oppgåver i samband med tilpassa opplæring for alle
Published 2004 av Peder Haug

Læreplanar som reforminstrument
Published 2004 av Peder Haug

Lærarrolla og tilpassa opplæring. Evaluering av R-97
Published 2004 av Peder Haug

Tilpassa opplæring - ein inkluderande skule
Published 2004 av Peder Haug

A Meta-analysis of Research from Swedish Kindergarten
Published 2004 av Peder Haug

Om kvalitetskontroll og kvalitetssikring i norsk skule
Published 2004 av Peder Haug

Utdanning for skulen i framtida - krav til lærarutdanninga
Published 2004 av Peder Haug

Om tilpassa opplæring : analyse av tilstanden i grunnskulen
Published 2004 av Peder Haug

Kunnskap om skulen og om elevane si læring. Kva forskinga fortel
Published 2004 av Peder Haug

Ny skule? Betre skule?
Published 2004 av Peder Haug

Tilrettelagt undervisning i lys av erfaringene fra Reform 97
Published 2004 av Peder Haug

Inclusion in Norwegian Compulsory School
Published 2004 av Peder Haug

Evalueringa av Reform 97 om skule-heim samarbeidet
Published 2004 av Peder Haug

Skulebasert vurdering
Published 2004 av Peder Haug

FoU i lærarutdanninga
Published 2004 av Peder Haug

Grunnskulen, berre for jenter?
Published 2004 av Peder Haug

Kva skjer med barnehagen?
Published 2003 av Peder Haug

Skule både for gutar og jenter
Published 2003 av Peder Haug

Er spesialskular løysinga?
Published 2003 av Peder Haug

Kva er god undervisning?
Published 2003 av Peder Haug

Kva gjekk gale i skulen?
Published 2003 av Peder Haug

Skaper skulen taparar? Kan PP-tenesta førebyggje?
Published 2003 av Peder Haug

Mener skolereform ga jente-skole
Published 2003 av Peder Haug

Skolen skyr annerledeshet
Published 2003 av Peder Haug

Forskningsrådet kritiserer politikernes skolereformer
Published 2003 av Peder Haug

Under middels
Published 2003 av Peder Haug

Sentrale rersultat frå evalueringa av Reform 97
Published 2003 av Peder Haug

Evalueringa av Reform 97 - resultat og konsekvensar
Published 2003 av Peder Haug

Om inkludering i skolen
Published 2003 av Peder Haug

Om norsk spesialpedagogisk forsking
Published 2003 av Peder Haug

Kvifor er ein inkluderande skule ein god skule?
Published 2003 av Peder Haug

En analyse av svensk förskoleforskning
Published 2003 av Peder Haug

Om resultat frå evalueringa av Reform 97
Published 2003 av Peder Haug

Dei sentrale resultata frå evalueringa av Reform 97
Published 2003 av Peder Haug

Teacher Education for Inclusion
Published 2003 av Peder Haug

Evaluating Reform 97 in Norwegian Compulsory School
Published 2003 av Peder Haug

Formulerings- och styrprocesser avseende elever i behov av särskilt stöd : en fallstudie i en kommun
Published 2003 av Peder Haug

Politisk kvarter
Published 2003 av Peder Haug

Aktuell utdanningspolitisk debatt
Published 2003 av Peder Haug

Vilkårene for en god prosjektsøknad
Published 2003 av Peder Haug

Fagdag om L97-vurderinga
Published 2003 av Peder Haug

Er det så nøye med?
Published 2003 av Peder Haug

Strategier for evaluering av skolereformer i Norge: muligheter og utrfordringer
Published 2003 av Peder Haug

FoU-samarbeid mellom lærarutdanninga og skulen, med særleg vekt på tilpassa opplæring
Published 2003 av Peder Haug

Har spesialundervisninga ein plass i skulen for alle?
Published 2003 av Peder Haug

Evaluering av reform 97 - sentrale resultat
Published 2003 av Peder Haug

Skulen veit best
Published 2003 av Peder Haug

Spesialundervisning i ein inkluderande skule
Published 2003 av Peder Haug

Evaluering av Reform 97. Sluttrapport frå styret for Program for evaluering av Reform 97 [ISBN 8212018555] 110s.
Published 2003 av Peder Haug

Vi veit mykje om skulen - kva så?
Published 2003 av Peder Haug

Lærarutdanning berre for den gjennomsnittlege og veltilpassa eleven?
Published 2003 av Peder Haug

Kvar er vi, kva veit vi og kva grip vi tak i?
Published 2003 av Peder Haug

Forskingsresultat, får dei konsekvensar for lærarutdannarane?
Published 2003 av Peder Haug

Om kvalitet i förskolan : forskning om och utvärdering av förskolan 1998 - 2001 [ISBN 9185009326] 142s.
Published 2003 av Peder Haug

Den inkluderande skulen og utfordringar for lærarutdanninga
Published 2003 av Peder Haug

Det pædagogiske fagområde i to diplomutdannelser : tillægsrapport til evalueringsrapporten "Undervisning i pædagogik - i pædagogutdannelsen og lærerutdannelsen" [ISBN 8779580580] 52s.
Published 2002 av Søren Vang Rasmussen, Inger Andersen, Anders Magnusson, Jens Rasmussen, Peder Haug

Undervisning i pædagogik i pædagogutdannelen og lærerutdannelsen [ISBN 8779580564] 177s.
Published 2002 av Søren Vang Rasmussen, Inger Andersen, Cathrine Hasse, Anders Magnusson, Jens Rasmussen, Peder Haug

Om utdanning
Published 2002 av Peder Haug

Om utdanningspolitikk
Published 2002 av Peder Haug

Om spesialundervisninga ikkje fanst. Notat til Kvalitetsutvalet
Published 2002 av Peder Haug

Inclusive Education : from Rights to Obligations and Responsibilities : invited comments to Lena Saleh
Published 2002 av Peder Haug

Ein skule for alle - absolutt alle : eit døme
Published 2002 av Peder Haug

Har vi ei lærarutdanning for ein inkluderande skule?
Published 2002 av Peder Haug

Forskingsrådet evaluererer Reform 97 - perspektiv og konsekvensar
Published 2002 av Peder Haug

Strategiar for evaluering av skulereformer i Noreg
Published 2002 av Peder Haug

Sentrale utviklingstrekk i norsk spesialpedagogisk forskning
Published 2002 av Peder Haug

Den spesialpedagogiske forskninga i Norge
Published 2002 av Peder Haug

Paneldebatt om aktuelle skulespørsmål
Published 2002 av Peder Haug

Skolen som inkluderer alle
Published 2002 av Peder Haug

Inkluderande skule
Published 2002 av Peder Haug

Prosjektet Begynnaropplæring og tilpassa undervisning
Published 2002 av Peder Haug

Om inkluderande skule
Published 2002 av Peder Haug

Skulen for alle som ide og praksis
Published 2002 av Peder Haug

Om skulen for alle
Published 2002 av Peder Haug

Om utdanningskvalitet
Published 2002 av Peder Haug

Perspektiv frå evalueringa av reform 97
Published 2002 av Peder Haug

Forskerblikk på kvalitet og vurdering
Published 2002 av Peder Haug

Kva er gale med foreleggarar og journalistar?
Published 2002 av Peder Haug

Forskinga om spesialundervisning
Published 2002 av Peder Haug

Å debattere utdanning på fjernsyn
Published 2002 av Peder Haug

Evalueringa av Reform 97 like om hjørnet
Published 2002 av Peder Haug

What are the implications and limitations of inclusive education on the education of teachers?
Published 2002 av Peder Haug

En skola för alla barn
Published 2002 av Peder Haug

Evaluering av førskulelærarutdanninga ved fem norske institusjonar : rapport frå ekstern komité 161s.
Published 2002 av Svein Ole Sataøen, Peder Haug, Ingebjørg Solvig, Stein Are Sellevoll, Ingegerd Tallberg-Broman

Evaluating the Norwegian Educational Reform 97 : theory of evaluation, strategies, challenges and dilemmas
Published 2002 av Lars Monsen, Peder Haug

Om den inkluderande skulen
Published 2001 av Peder Haug

Opplæring av barn, unge og vaksne med særskilde behov i ein inkluderande skule
Published 2001 av Peder Haug

Om ein skule for alle og spesialpedagogiske tiltak
Published 2001 av Peder Haug

Ingmarie Munkhammar: Från samverkan til integration. Arena för gömda motsägelser och förgivet tagna sanningar. En studie av hur förskollärare, fritidspedagoger och lärare formar en samverkan
Published 2001 av Peder Haug

Om å endre : ein kommentar til Huseby skole
Published 2001 av Peder Haug

Doktorgradskommisjon og opponent for avhandlinga: Holthe, H.: Favours and Disfavours
Published 2001 av Peder Haug

Den gode læraren
Published 2001 av Peder Haug

Idioterklæringer er det store problemet
Published 2001 av Peder Haug

Framtidig organisering av lærarutdanningane
Published 2001 av Peder Haug

Læringssenteret og forsking
Published 2001 av Peder Haug

Hva er specialpedagogik?
Published 2001 av Peder Haug

Hvordan møter skolen elever med behov av særskilt støtte?
Published 2001 av Peder Haug

Erfaringar med eit sentralt initiert forskingsprogram i spesialpedagogikk i Noreg
Published 2001 av Peder Haug

Den generelle utfordringa i lærarutdanninga
Published 2001 av Peder Haug

Erfaring frå eksterne evalueringar
Published 2001 av Peder Haug

Skulen for alle og spesialpedagogikken
Published 2001 av Peder Haug

Skolen for alle som utfordring
Published 2001 av Peder Haug

Den inkluderande skulen som utfordring : om skulen for alle sett i eit spesialpedagogisk perspektiv
Published 2001 av Peder Haug

Er integreringa i skulen ført for langt?
Published 2001 av Peder Haug

Utviklingstrekk innanfor det spesialpedagogiske feltet
Published 2001 av Peder Haug

Om nokre sider ved evalueringa av reform 97
Published 2001 av Peder Haug

Dritsekkfjernsyn, dritsekksamfunn
Published 2001 av Peder Haug

Kommentarar til Campbell Collaboration
Published 2001 av Peder Haug

Den inkluderande skulen som utfordring 19s.
Published 2000 av Peder Haug

Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen i Norge
Published 2000 av Peder Haug

Ved skulestart
Published 2000 av Peder Haug

Ustyrleg lærarutdanning?
Published 2000 av Peder Haug

Politikk, forsking og evaluering : status og utfordringar i evalueringa av reform 97
Published 2000 av Peder Haug

Current trends in special education research in Norway
Published 2000 av Peder Haug

Teacher education and the school for all
Published 2000 av Peder Haug

Unitary School and Reform 97
Published 2000 av Peder Haug

Ungdomstrinnet og utdanningspolitikken
Published 2000 av Peder Haug

Bryt etablerade föreställningar
Published 2000 av Peder Haug

Drivkrefter bak endring i utdanning nasjonalt og regionalt : tre foredrag frå Forskingsdagane 1999 [ISBN 82-7661-113-3] 33s.
Published 2000 av Oddbjørn Melle, Peder Bergem, Peder Haug

Alle på same skule?
Published 2000 av Peder Haug

For alle elevar? : lærarutdanninga og spesialundervisning i grunnskulen [ISBN 8276611125] 222s.
Published 2000 av Peder Haug

Teacher education as a private enterprise
Published 2000 av Peder Haug

Lærarutdanningsanarkiet og den inkluderande skulen
Published 2000 av Peder Haug

Spesialpedagogikken sin plass i lærarutdanninga
Published 2000 av Peder Haug

Inkludering - eit ansvar for spesialundervisning?
Published 2000 av Peder Haug

Pedagogiske dilemma - om spesialundervisinga
Published 2000 av Peder Haug

Behöver vi spesialpedagogiken?
Published 2000 av Peder Haug

Kva elevane meiner - og samfunnet ventar?
Published 1999 av Peder Haug

Den inkluderande skulen og spesialpedagogikken
Published 1999 av Peder Haug

Spesialundervisning som inkludering
Published 1999 av Peder Haug

Ein inkluderande skule for alle
Published 1999 av Peder Haug

Lærarutdanning som kvalifiserer for arbeid med alle elevar
Published 1999 av Peder Haug

Spesialundervisningens Janusansikt : idealer, realiteter og dilemmaer i norsk spesialpedagogikk
Published 1999 av Peder Haug

Kva elevane meiner og samfunnet ventar
Published 1999 av Peder Haug

Kva er ei god lærarutdanning? : 13 teser
Published 1999 av Peder Haug

Specialundervisningen som pedagogiskt dilemma
Published 1999 av Peder Haug

Erfaringer fra deltakelse i inspektørnemnder i Sverige
Published 1999 av Peder Haug

Den inkluderande skolen : treng vi eit skilje mellom det allmenne og det spesielle?
Published 1999 av Peder Haug

Skulen, eit lukka land?
Published 1999 av Peder Haug

Words without deeds? : between special schools and inclusive education, an illustration of the nature of stability and change in Norwegian education
Published 1999 av Peder Haug

Anarki i lærarutdanninga?
Published 1999 av Peder Haug

Anarki i lærarutdanninga?
Published 1999 av Peder Haug

Spesial eller undervisning?
Published 1998 av Peder Haug

St.meld. nr. 23 (1997-98): Spesial eller undervisning? 5s.
Published 1998 av Peder Haug

Myrlandet : spesialundervisning i grunnskulen 1965-1991 [ISBN 82-7661-084-6] 321s.
Published 1998 av Peder Haug

Hjelper det med reformer i skulen?
Published 1998 av Peder Haug

Spesialpedagogiske utfordringar i den nye grunnskulen
Published 1997 av Peder Haug

The Development of Knowledge and Initiatives in Special Education
Published 1997 av Peder Haug

Norwegian Special Education : Development and Status
Published 1997 av Peder Haug

Integration & Special Education Research in Norway
Published 1997 av Peder Haug

Pedagogisk teori og praksis som samanbindande element i allmenlærarutdanninga
Published 1997 av Peder Haug

Den norske debatten om alderen for skulestart
Published 1997 av Peder Haug

Formulering og realisering av norsk utdanningspolitikk etter 1975
Published 1997 av Peder Haug

Issues in recent educational research on school start in Norway
Published 1997 av Peder Haug

90-åras utdanningsreformer og utfordringar for lærarutdanninga 18s.
Published 1997 av Peder Haug

Spesialundervisning : verdiar, bakgrunn, utvikling og status 24s.
Published 1997 av Peder Haug

Evaluation as a part of a ministerial reform strategi 13s.
Published 1997 av Peder Haug

Forslag til rammeplan i pedagogikk 20s.
Published 1997 av Anne Marie Presthus, Thor Ola Engen, Trygve Bergem, Sidsel Germeten, Peder Haug, Johan Daniel Hætta, Kari Raknes Krüger, Olav Lindal

Nytt om spesialpedagogisk forskning -1s.
Published 1997 av Peder Haug

Grunnskolereform 97. Utfordringer i en endringsprosess 134s.
Published 1997 av Vebjørg Tingstad, Peder Haug

Teori om endring og reformer
Published 1996 av Peder Haug

Barnehage på skule : evaluering av innhaldet i 6-årstilboda
Published 1996 av Peder Haug

Andy Hargreaves: Lærerarbeid og skolekultur : læreryrkets forandring i postmoderne tidsalder (bokmelding)
Published 1996 av Peder Haug

Spesialpedagogikkens plass i "en skole for alle"
Published 1996 av Peder Haug

Evaluation as a Part of a Ministerial Reform Strategy
Published 1996 av Peder Haug

Status for spesialpedagogisk forsking i Noreg
Published 1996 av Peder Haug

Innhaldet i 90-åras utdanningsreformer
Published 1996 av Peder Haug

Lærarutdanning til ein skule for alle
Published 1996 av Peder Haug

Barnehage på skule : evaluering av innhaldet i 6-årstilboda
Published 1996 av Peder Haug

Special Education Research in Norway
Published 1996 av Peder Haug

Kva no for det nye småskulesteget?
Published 1996 av Peder Haug

Grunnskulereform -97, bakgrunn og utfordringar
Published 1996 av Peder Haug

Innhaldet i 90-åras utdanningsreformer
Published 1996 av Peder Haug

Utfordringar til skulen etter Reform -97
Published 1996 av Peder Haug

Program for Nord-Noreg - evaluering av framtidige planar
Published 1996 av Peder Haug

Politikk og pedagogikk : skulestart for 6-åringar i Noreg
Published 1996 av Peder Haug

Pedagogikk i ei reformtid : foredrag på den 4. nasjonale fagkonferansen i pedagogikk (1995) [ISBN 82-7661-038-2] 152s.
Published 1996 av Peder Haug

Special education research in Norway 17s.
Published 1996 av Peder Haug
Publisher: Høgskulen i Volda

FoU-arbeid og Pedagogisk-psykologisk teneste (PPT) : utarbeidd for Faglig enhet for PPT, Utdanningsdirektøren i Hedmark 13s.
Published 1996 av Peder Haug
Publisher: Høgskulen i Volda

Program for Nord-Noreg - evaluering av framtidige planar : innlegg på Årsmeldingskonferanse i Program for Nord-Norge, Tromsø, 16.-18. april 1996 18s.
Published 1996 av Peder Haug
Publisher: Høgskulen i Volda

Prosjektet Grunnskolereform 97 : datainnsamling, instruksjon 1s.
Published 1995 av Peder Haug

Dette med FOU. Om forsking i lærarutdanninga
Published 1992 av Doris Jorde, Peder Haug, Aslaug Nyrnes, Aslaug Nyrnes

Forsking for regional utvikling : frå 1980 til 1990 [ISBN 82-90426-67-4] 117s.
Published 1990 av Bjørn Stave, Kåre Heggen, Peder Haug, Knut Bryn, Arild Kvamme