Peder Haug
Institutt for pedagogikk
Professor emeritus
Utdanning
Allmennlærarutdanning og embetseksamen i pedagogikk (Cand paed)
Doktorgrad
Educational reform by Experiment. HLS Förlag 1992, Högskolan I Stockholm/Stockholms Universitet.
Undervisning
UL301: Overordna perspektiv på kvalitet i opplæringa i barnehage og skule
UL306 og UL306D: Masteravhandling heiltid og deltid
Faglege interesser
Utdanningsreformer
Spesialundervisning
Lærarutdanning
Forskingsgrupper
Noverande forskingsprosjekt
• Teachers’ professional qualifications: different forms of preservice programs and different knowledge (TPQ). Finansiert av Norges forskningråd (2012-2017), forskar.
• The function of special education (SPEED). Finansiert av Norges forskningråd (2012-2017), prosjektleiar.
Tidlegare forskingsprosjekt
• Meistring av rolla som førskulelærar i eit felt dominert av lekfolk. Finansiert av Norges forskningsråd, (2008-2013), prosjektleiar.
• Kvalitet i opplæringa. Finansiert av Norges forskningsråd, (2007 – 2011), prosjektleiar.
• Nyutdanna lærarar. Finansiert av Norges forskningsråd. (2006- 2010) forskar.
• Begynnaropplæring og tilpassa undervisning. Finansiert av Norges forskningsråd. (2002 – 2005), prosjektleiar.
• Spesialundervisning og lærarutdanning. Finansiert av Norges forskningsråd. (1995 – 1998), prosjektleiar.
• «Evaluering av reform 97.» Finansiert av Kyrkje-, utdannings- og forskingsdepartementet. (1994-95), prosjektleiar.
• Formulering og realisering av utdanningspolitikk. Finansiert av Norges råd for anvendt samfunnsforskning (NORAS) (1992-93), prosjektleiar.
• Evaluering av forsøk med skulefritidsordningar. Finansiert av Kyrkje- og undervisningsdepartementet og Barne og familiedepartementet. (1992-1993), prosjektleiar.
• Politikkutforming gjennom forsøksverksemd i utdanning. Finansiert av Norges forskningsråd (1991), prosjektleiar.
• Evaluering av forsøk med Pedagogisk tilbod til seksåringar. Finansiert av Kyrkje- og undervisningsdepartementet og Barne og familiedepartementet (1986-1990), prosjektleiar.
• Foreldre og barnehage, finansiert av Volda lærarhøgskule, Barne og familiedepartementet og Lærarutdanningsrådet, (1979-1982), prosjektleiar.
• Skulestress. Leia av professor Anders Lysne, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo (1973-1976), forskingsassistent
• Figure – background perception in children with brain damage. Leia av professor Ola O. Bø, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo. (1973), forskingsassistent.
Arbeidserfaring og verv
• Prodekan for forsking ved Avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning (2017-2019)
• Professor II, Institutt for pedagogikk, Uppsala Universitet (2014-2015)
• Instituttleiar, Institutt for pedagogikk, Høgskulen i Volda (2011-2013).
• Professor II ved Institutt for lærarutdanning og spesialpedagogikk, Universitetet i Stavanger (2006-2009).
• Professor II ved Norsk senter for barneforskning, NTNU (2003-2005).
• Forskingsleiar i Program for evaluering av Reform 97 i Norges forskningsråd (1998-2003).
• Professor i pedagogikk ved Høgskulen i Volda (1997 -)
• Forskingsleiar i Program for spesialpedagogisk kunnskaps- og tiltaksutvikling i Norges forskningsråd (1994-1998).
• Prodekan ved Avdeling for lærarutdanning, Høgskulen i Volda (2001-2003).
• Forskar ved Norsk senter for barneforskning, deltid. Universitetet i Trondheim, (1993-95).
• Dosent i pedagogikk ved Volda lærarhøgskule (1993-1997).
• Forskingsleiar Møreforsking Volda (1988-1992).
• Forskar Møreforsking Volda (1986-1993).
• Førsteamanuensis i pedagogikk ved Volda lærarhøgskule (1979-1986).
• Avdelingsleiar for førskulelærarutdanninga ved Volda lærarhøgskule (1979-1985).
• Høgskulelektor i pedagogikk ved Volda lærarhøgskule (1976-1979).
• Vitskapleg assistent, Pedagogisk forskningsinstitutt, Universitetet i Oslo (1973-1976).
• Forskningsassistent, Pedagogisk institutt, Universitetet i Oslo, (1972-1973).
• Lærar i grunnskulen, Ørsta kommune (1970-1971).
Andre arbeidsoppgåver
• Medlem av internasjonal ekspertgruppe for utvikling av lærarutdanninga på Grønland (2017- 2021).
• Medlem internasjonal ekspertgruppe med mandat å legge fram handlingsplan for spesialpedagogisk forsking med bakgrunn i analyse av forskings- og kompetanseprofil ved Göteborgs Universitet (2011-2012).
• Leiar av læreplangruppe for å lage planar for faget Pedagogikk og elevkunnskap i grunnskulelærarutdanninga, Kunnskapsdepartementet (2009).
• Medlem av Regjeringsoppnemnde Midtlyngutvalet (2008-2009).
• Medlem i Statens råd for likestilling av funksjonshemmede (2008-2012).
• Medlem av komité for å drøfte pedagogikkfaget i lærarutdanninga, Lærarutdanningsrådet (2008).
• Medlem av komité for å greie ut om ny lærarutdanning, Forskarforbundet (2007).
• Leiar for evaluering av utdanninga av spesialpedagogar i Sverige, Högskoleverket (2005-2006).
• Medlem av gruppe som evaluerer svensk lærarutdanning, Högskoleverket (2004-2005).
• Medlem av gruppe som evaluerer pedagogikkfaget i dansk lærarutdanning, Danmarks evalueringsinstitutt (200-2002).
• Medlem av gruppe som evaluerer førskulelærarutdanninga i Noreg. Norgesnettrådet (2001-2002).
• Medlem av gruppe som vurderer spesialisering ved norske regionale høgskular. Norgesnettrådet (1999).
• Med i inspektorat for å vurdere kvaliteten på spesialundervisninga i svensk skule, Skolverket i Sverige (1997-1998).
• Medlem av komite for å vurdere oppretting av mastergrad i spesialpedagogikk ved Universitetet i Tromsø (1996).
• Medlem av nasjonal læreplankomité for å utvikle planar for faget mediekunnskap, Lærarutdanningsrådet (1986).
• Leiar av nasjonal læreplankomité for å greie ut om utdanning i mediekunnskap for lærarar, Lærarutdanningsrådet (1984-85).
• Medlem av nasjonal styringsgruppe for avdelingsleiarar i førskulelærarutdanninga (1979-1984).
• Har vore styremedlem i følgande organisasjonar
Møreforsking Volda
Høgskulen i Volda
Avdeling for kultur og samfunn i Norges forskningsråd
Læringssenteret i Norge
• Referee for følgande tidsskrift:
European Journal of Special Needs Education, også medlem av Editorial Board,
Norsk pedagogisk tidsskrift
Nordisk pedagogikk
Nordisk Tidsskrift for pedagogikk og kritikk, også medlem av redaksjonsnemnda
Paideia
Scandinavian Journal of Disability Research
Scandinavian Journal of Educational Research
Teaching and Teacher Education
Tidsskrift for ungdomsforskning
• Opponent ved doktorgradsdisputasar ved desse institusjonane:
Universitetet i Oslo
Universitetet i Tromsø
Universitetet i Aarhus
Universitetet i Stockholm
Universitetet i Göteborg
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Bøker
Tverretatlig samarbeid [ISBN 9788202763015] 181s.
Published 2022 av Mirjam Harkestad Olsen, Peder Haug
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Spesialundervisning. Ei innføring [ISBN 9788234002397] 173s.
Published 2021 av Peder Haug
Publisher: Det Norske Samlaget
Elev i skolen 1-7 : Mangfold og mestring [ISBN 9788202659332] 341s.
Published 2021 av May Britt Postholm, Peder Haug, Rune Johan Krumsvik, Elaine Munthe
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Elev i skolen 5-10 : Mangfold og mestring [ISBN 9788202659349] 342s.
Published 2021 av May Britt Postholm, Peder Haug, Rune Johan Krumsvik, Elaine Munthe
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Tilpasset opplæring [ISBN 9788202665869] 148s.
Published 2020 av Mirjam Harkestad Olsen, Peder Haug
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Lærer i skolen 1-7. Lærerarbeid og læringsmiljø [ISBN 978-82-02-56723-1] 304s.
Published 2019 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Lærer i skolen 5-10. Lærerarbeid og læringsmiljø [ISBN 978-82-02-62201-5] 322s.
Published 2019 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Spesialundervisning – Innhald og funksjon [ISBN 9788252194111] 414s.
Published 2017 av Peder Haug
Publisher: Det Norske Samlaget
Elev- og lærarrolla : vilkår for læring [ISBN 978-82-521-8846-2] 248s.
Published 2015 av Peder Haug
Publisher: Det Norske Samlaget
Inkludering [ISBN 9788205467224] 47s.
Published 2014 av Peder Haug
Publisher: Gyldendal Akademisk
I klasserommet : studier av skolens praksis [ISBN 978-82-7935-337-9] 144s.
Published 2012 av Thor Ola Engen, Peder Haug
Publisher: Abstrakt forlag
Lærere i skolen som organisasjon [ISBN 978-82-7634-883-5] 268s.
Published 2012 av May Britt Postholm, Peder (red.) Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm AS
Kvalitet i opplæringa : arbeid i grunnskulen observert og vurdert [ISBN 978-82-521-8054-1] 295s.
Published 2012 av Peder Haug
Publisher: Det Norske Samlaget
Lærerarbeid for elevenes læring 5-10 [ISBN 978-82-7634-885-9] 285s.
Published 2011 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Høyskoleforlaget
Elevmangfold i skolen 5-10 [ISBN 978-82-7634-887-3] 275s.
Published 2011 av May Britt Postholm, Elaine Munthe, Peder Haug, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Høyskoleforlaget
Elevmangfold i skolen, 1.-7 [ISBN 978-82-7634-886-6] 261s.
Published 2011 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Høyskoleforlaget
Lærerarbeid for elevenes læring 1-7 [ISBN 978-82-7634-884-2] 250s.
Published 2011 av May Britt Postholm, Peder Haug, Elaine Munthe, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Cappelen Damm Høyskoleforlaget
Kvalifisering til læraryrket [ISBN 978-82-7935-291-4] 356s.
Published 2010 av Peder Haug
Publisher: Abstrakt forlag
Assessing educational quality: Knowledge production and the role of experts [ISBN 9789525539295] 56s.
Published 2009 av Gro Hanne Aas, Berit Askling, Karl Dittrich, Wenche Froestad, Peder Haug, Kirsten Hofgaard Lycke, Sirpa Moitus, Ritta Pyykkö, Anne Karine Sørskår
Begynnaropplæring og tilpassa undervisning. Kva skjer i klasserommet? / red. Peder Haug [ISBN 82-90898-39-8] 236s.
Published 2006 av Peder Haug
Publisher: Caspar Forlag
Begynnaropplæring og tilpassa undervisning. Kva skjer i klasserommet? [ISBN 8290898401] 11s.
Published 2006 av Peder Haug
Publisher: Caspar Forlag
Inkluderande pedagogik i skandinaviskt perspektiv [ISBN 9147052899] 206s.
Published 2006 av Niels Egelund, Peder Haug, Bengt Persson
Publisher: Liber
Theoretical Perspectives on Special Education [ISBN 4750319465] 246s.
Published 2004 av Peder Haug, Jan Tøssebro
Theoretical perspectives on special education [ISBN 4-7503-1946-5] 246s.
Published 2004 av Jan Tøssebro, Peder Haug
Evaluating Educational Reforms. Scandinavian Perspectives [ISBN 1931576904] 214s.
Published 2003 av Peder Haug, Thomas A. Schwandt
Publisher: Information Age Publishing
Den mangfaldige spesialundervisinga
Published 2002 av Peder Haug, Jan Tøssebro
Skolebasert vurdering - erfaringer og utfordringer [ISBN 8279350535] 190s.
Published 2002 av Peder Haug, Lars Monsen
Publisher: Abstrakt forlag
Spesialundervisning i grunnskulen : grunnlag, utvikling og innhald [ISBN 82-7935-006-3] 244s.
Published 1999 av Peder Haug
Publisher: Abstrakt forlag
Den mangfaldige spesialundervisninga : status for forskning om spesialundervisning [ISBN 82-00-12979-9]
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro, Monica Dalen
Publisher: Universitetsforlaget
Den mangfaldige spesialundervisningen. Status for forsking om spesialundervisning [ISBN 82-00-12979-9] -1s.
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro, Monica Dalen
Den mangfaldige spesialundervisninga [ISBN 82-00-12979-9] 276s.
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro, Monica Dalen
Pedagogiskt dilemma : specialundervisning [ISBN 91-88373-93-2] 72s.
Published 1998 av Peder Haug
Theoretical perspectives on special education [ISBN 82-7634-151-9] 172s.
Published 1998 av Peder Haug, Jan Tøssebro
Barn : nytt fra forskning om barn
Published 1997 av Peder (gjestered.) Haug, Vebjørn (gjestered.) Tingstad
Barnehage på skule : evaluering av kjernetilbod og skulefritidsordning for 6-åringar 227s.
Published 1996 av Peder Haug
Spesialpedagogiske utfordringar 243s.
Published 1995 av Peder Haug
Publisher: Universitetsforlaget
Mellom skole og fritid [ISBN 9788200039419] 176s.
Published 1994 av Hilde Lidén, Anne Øie, Peder Haug
Publisher: Universitetsforlaget
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Å skape inkluderande barnehage og skule
Published 2023 av Peder Haug
Den vanskelege inkluderinga
Published 2022 av Peder Haug
Ideal og realitet i spesialundervisninga
Published 2022 av Peder Haug
"Det er ikkje noko SIM sala bim" – om implementering av skulens innsatsteam mot mobbing i tre vidaregåande skular
Published 2022 av Kari Leikanger Buset, Anne Randi Fagerlid Festøy, Iselin Vatnehol Waage, Peder Haug
Ingen kan alt – tverretatleg samarbeid om spesialundervisning og inkluderande praksisar i skulen
Published 2022 av Peder Haug
Kva læraren har å seie for skuleprestasjonane
Published 2021 av Peder Haug
Å være elev
Published 2021 av Peder Haug
Elevmangfoldet i skolen
Published 2021 av Peder Haug
Elever med vedtak om spesialundervisning og inkluderende skolemiljø
Published 2021 av Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug
Å være elev
Published 2021 av Peder Haug
Tilpasset opplæring for den enkelte i fellesskapet
Published 2020 av Peder Haug
“It is impossible to avoid policy.” Comment on Mel Ainscow: Promoting inclusion and equity in education: lessons from international experiences.
Published 2020 av Peder Haug
Pedagogisk forsking og pedagogisk praksis
Published 2020 av Peder Haug
En casestudie om forebyggende mobbearbeid
Published 2020 av Kari Elisabeth Bachmann, Tonje Hungnes, Peder Haug, Gøril Groven
Den fleirspråklege eleven i individuell opplæringsplan
Published 2020 av Anne-Kari Remøy, Peder Haug
Tilpassa opplæring
Published 2020 av Peder Haug
Grunden för reformerna i norsk lärarutbildning. Vilken roll har utvärderingar spelat?
Published 2019 av Peder Haug
Inclusion in Norwegian schools:pupils' experiences of their learning environment
Published 2019 av Peder Haug
Kvalifiseringa for læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Conditions for academic Learning for students receiving special education
Published 2019 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug
Kampen om leiken i første klasse
Published 2019 av Peder Haug
Å være lærer
Published 2019 av Peder Haug, Sølvi Mausethagen
Å være lærer
Published 2019 av Peder Haug, Sølvi Mausethagen
Coherence in conditions for learning in special education
Published 2018 av Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug
Observasjon av kjønnsforskjeller og forskjeller mellom spesialundervisning og ordinær opplæring i det tilrettelagte klasserommet
Published 2018 av Gro Løken, Ratib Lekhal, Peder Haug
Special education, learning environment and inclusion
Published 2017 av Peder Haug
Kva spesialundervisning handlar om
Published 2017 av Peder Haug
Spesialundervisning, læringsmiljø og inkludering
Published 2017 av Peder Haug
Kva spesialundervisning handlar om, og kva funksjon den har
Published 2017 av Peder Haug
Lavt presterende elever og kjønnsforskjeller – hvem får og hvem får ikke spesialundervisning?
Published 2017 av Gro Løken, Ratib Lekhal, Peder Haug
Sambandet mellom ordinær opplæring og spesialundervisning i lys av inkludering
Published 2017 av Anne Randi Festøy, Peder Haug
Å møte mangfaldet i opplæringa
Published 2017 av Peder Haug
Læringsutbytet i matematikk
Published 2017 av Frode Opsvik, Peder Haug
SPEED-prosjektet, metode, datagrunnlag og prosedyrar
Published 2017 av Arne Kåre Topphol, Peder Haug, Thomas Nordahl
Vad virker i speæcialundervisningen?
Published 2016 av Peder Haug, Thomas Nordahl
The long history and continuing Development of ECEC provision in Sweden and Norway
Published 2016 av Peder Haug
Understanding inclusive education:ideals and reality
Published 2016 av Peder Haug
Ein likeverdig skule i framtida?
Published 2016 av Peder Haug
Forsking for spesialundervisning
Published 2016 av Peder Haug
Spesialundervisning og ordinær opplæring
Published 2015 av Peder Haug
Seksåringsreforma. Om innføring av seks års alder for skulestart og tiårig obligatorisk grunnskule
Published 2015 av Peder Haug
Vilkår for læring
Published 2015 av Peder Haug
Kvalifisering for inkludering
Published 2015 av Peder Haug
Fag eller pedagogikk?
Published 2015 av Peder Haug
Empirical shortcomings? A comment on Kerstin Göransson and Claes Nilholm, 'Conceptual diversities and empirical shortcomings - a critical analysis of research on inclusive education'
Published 2014 av Peder Haug
Spesialundervisning i praksis
Published 2014 av Peder Haug
The public-private partnership in ECEC provision in Norway
Published 2014 av Peder Haug
The practices of dealing with children with special needs in school: a norwegian perspective
Published 2014 av Peder Haug
Er inkludering i skulen gjennomførleg?
Published 2014 av Peder Haug
Tilpasset opplæring for den enkelte i fellesskapet
Published 2013 av Peder Haug
Profesjon og metodikk: om "Pedagogikk og elevkunnskap" i grunnskulelærarutdanninga
Published 2013 av Peder Haug
Consequences of staff composition in Norwegian kindergarten :
Published 2013 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
From indifference to invasion. The relationship from a Norwegian perspective
Published 2013 av Peder Haug
Skulen som sosialiseringsagent
Published 2012 av Peder Haug
Har vi ein skule for alle?
Published 2012 av Peder Haug
Tilpassa opplæring
Published 2012 av Peder Haug
Reform 97 - politikk og evaluering
Published 2012 av Peder Haug
Elementer fra skolens historie
Published 2012 av Peder Haug
Komparative studiar: Har dei verdi?
Published 2012 av Peder Haug
Elevar som mottek spesialundervisning
Published 2012 av Peder Haug
Korleis er kvaliteten i opplæringa?
Published 2012 av Peder Haug
Aktivitetane i klasseromma
Published 2012 av Peder Haug
Kvalitet i opplæringa
Published 2012 av Peder Haug
Elever med særskilte behov
Published 2011 av Peder Haug
Å være elev
Published 2011 av Peder Haug
Elever med særskilte behov
Published 2011 av Peder Haug
Å være elev
Published 2011 av Peder Haug
Rammer for lærerarbeidet
Published 2011 av Peder Haug
Å være lærer
Published 2011 av Peder Haug
God opplæring for alle-eit felles ansvar
Published 2011 av Peder Haug
Rammer for lærerarbeidet
Published 2011 av Peder Haug
Å være lærer
Published 2011 av Peder Haug
Forsøk med pedagogisk tilbod til seksåringar : opptakt, innhald og resultat
Published 2011 av Peder Haug
Tilpassa opplæring - den største utfordringa i all opplæring
Published 2010 av Peder Haug
Med rett til å prestere
Published 2010 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug, Randi Myklebust
Lærarkvalifiseringa
Published 2010 av Peder Haug
Undervisningsdifferensiering i norsk skole
Published 2010 av Peder Haug
Approaches to empirical research on inclusive education
Published 2010 av Peder Haug
Skulefag og tilpassa opplæring
Published 2010 av Peder Haug
Kvalifisering til læraryrket
Published 2010 av Peder Haug
Det som skjer i klasseromma
Published 2010 av Peder Haug
En integrert, profesjonsrettet og forskningsbasert grunnskolelærerutdanning
Published 2010 av Elaine Munthe, Peder Haug
Learning in the network society as an ideal for learning in school
Published 2009 av Peder Haug
Evaluating external expert panel evaluation
Published 2009 av Peder Haug
Kvalitet i skulen og internasjonal påverknad
Published 2009 av Peder Haug
Inklusion als Herausforderung der Politik im internationalen Kontext
Published 2008 av Peder Haug
Norsk lærarutdanning - kva har skjedd med pedagogikkfaget?
Published 2008 av Peder Haug
Skulen og allmennlærarutdanninga
Published 2008 av Peder Haug
Skulen som sosialiseringsarena
Published 2008 av Peder Haug
Inklusion als Herausforderung der Politik im internationalen Kontext
Published 2008 av Peder Haug
Pedagogikk i allmennlærarutdanninga
Published 2008 av Peder Haug
Lærarutdanning i endring
Published 2008 av Peder Haug
Mangfold, individ og fellesskap
Published 2007 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann
Kvalitet og tilpassing
Published 2007 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann
Er det å forske på praksis viktig for praksisfeltet?
Published 2007 av Peder Haug
Reform 97 - eit grunnlag for Kunnskapsløftet
Published 2007 av Peder Haug
Kvalitet og tilpassing
Published 2007 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann
Norwegian Curriculum Theory and Research Revisited
Published 2006 av Peder Haug
Begynnarundervisning og tilpassa opplæring
Published 2006 av Peder Haug
Bakgrunn, tema og gjennomføring
Published 2006 av Peder Haug
Kvalitet i lærarutdanninga
Published 2006 av Peder Haug
Forskning om inkludering
Published 2005 av Peder Haug
Er det å forske på praksis viktig for praksisfeltet?
Published 2005 av Peder Haug
Inclusive education in some Western European Countries: different plicy rhetorics and school realities
Published 2005 av Ingemar Emanuelsson, Peder Haug, Bengt Persson
Rammeplan på tynt grunnlag
Published 2005 av Peder Haug
Ansvar for læring
Published 2005 av Peder Haug
Om grunnlaget for evaluering av Reform 97
Published 2004 av Peder Haug
Sentrale resultat frå evalueringa av Reform 97
Published 2004 av Peder Haug
Taparane, skulen og PPT
Published 2004 av Peder Haug
65 år med tilpassa opplæring i grunnskulen
Published 2004 av Peder Haug
Hva forskningen forteller om integrering og inkludering iskolen
Published 2004 av Peder Haug
Finst den spesialpedagogiske kompetansen det er bruk for i skulen?
Published 2004 av Peder Haug
Evaluering som styringsverktøy
Published 2004 av Lars Monsen, Peder Haug
Introduction
Published 2004 av Jan Tøssebro, Peder Haug
The Research Council of Norway Evaluating Reform 97
Published 2003 av Peder Haug
Pedagogikk og profesjoner
Published 2003 av Peder Haug, Finn Held
Utfordringen er i klasserommet
Published 2003 av Peder Haug
Om spesialundervisninga ikkje fanst
Published 2003 av Peder Haug
Strategier for skolereformer i Norge
Published 2003 av Peder Haug
Skulen veit best
Published 2003 av Peder Haug
Qualifying teachers for the school for all
Published 2003 av Peder Haug
Om forskings- og utviklingsarbeid i lærarutdanninga
Published 2003 av Peder Haug
Normal og spesial i grunnskulen
Published 2003 av Peder Haug
Regimer i forskning om spesialundervisning i Norge
Published 2003 av Peder Haug
Kunnskap om spesialundervisning
Published 2002 av Peder Haug, Jan Tøssebro
Reformer og evaluering
Published 2002 av Peder Haug
Evalueringa av reform 97
Published 2001 av Peder Haug
Syn på spesialundervisning i lærarutdanninga
Published 2001 av Peder Haug
Norwegen: (Spezial-)Pädagogik auf dem Prüfstand
Published 2000 av Peder Haug
Words without Deeds: between special schools and inclusive education in Norway
Published 2000 av Peder Haug
Kvalifisering for spesialundervisning i lærarutdanninga
Published 2000 av Peder Haug
Grunnskulen for alle
Published 2000 av Peder Haug
When to start school? : the case of Norway
Published 2000 av Peder Haug
Ungdomsskulen, ein flik av ei større sak
Published 2000 av Peder Haug
Rapport 4: Pedagogikk/fagdidaktikk hørselshemming : Spesialpedagogikk særleg knytta til dysleksi, lese- og skrivevanskar - Høgskolen i Stavanger, Audiografutdanning - Høgskolen i Sør-Trøndelag, Døvetolkutdanning - Høgskolen i Sør-Trøndelag, Allmennlærar-, førskolelærar- og sosionomutdanning for hørselshemma - Høgskolen i Sør-Trøndelag
Published 2000 av Anne-Lise Høstmark Tarrou, Peder Haug, Alfred Lie, Alfred Lie
Forsking om spesialundervisninga si historie 1965 - 1998
Published 1999 av Peder Haug
Utvikling og motseiingar i forskingsfeltet
Published 1999 av Peder Haug
Spesialpedagogisk kunnskaps- og praksisutvikling
Published 1999 av Peder Haug
Rituelle reformer i svensk og norsk grunnskule
Published 1999 av Peder Haug
Elevane og skulen
Published 1999 av Peder Haug
Skolan där ingen ställs utanför
Published 1999 av Peder Haug
Norwegian research programme: introduction
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro
Formulation and realization of social justice : the compulsory school for all in Sweden and Norway
Published 1999 av Peder Haug
Kunnskap om spesialundervisning
Published 1999 av Peder Haug, Jan Tøssebro, Monica Dalen
Differensiering og spesialundervisning
Published 1998 av Peder Haug
Norwegian special education : development and status
Published 1998 av Peder Haug
Den inkluderande skulen
Published 1998 av Peder Haug, Rune Andersen
Premissar for spesialundervisning i grunnskulen
Published 1998 av Peder Haug
Noen utfordringer i skolebasert evaluering
Published 1998 av Peder Haug
Integration and special education research in Norway
Published 1998 av Peder Haug
Grunnskulen for alle
Published 1998 av Peder Haug
Linking Evaluation and Reform Strategies
Published 1998 av Peder Haug
Introduction
Published 1998 av Jan Tøssebro, Peder Haug
Den norske diskusjonen om alderen for skulestart
Published 1997 av Peder Haug
Utfordringar i Grunnskulereform 97 : ei evaluering av 6-åringstilbodet lagt til skulen
Published 1997 av Peder Haug
Theory-oriented evaluation of reforms : the comprehensive evaluation strategy
Published 1997 av Peder Haug
Meir kraftfulle tankar i eit meir kraftfullt språk : referat ved Peder Haug av foredraget til statsråd Gudmund Hernes
Published 1996 av Peder Haug
A Norwegian research programme in special education
Published 1996 av Peder Haug
Lærarutdanning til ein skule for alle
Published 1996 av Peder Haug
Forsking berre for ein del av fellesskapen?
Published 1996 av Peder Haug
Politikarstyrt forsking
Published 1996 av Peder Haug
Lærarutdanning for alle elevar?
Published 1996 av Peder Haug
Program for spesialpedagogisk kunnskaps- og tiltaksutvikling
Published 1996 av Peder Haug
God spesialpedagogikk i grunnskulen
Published 1996 av Peder Haug
Innhaldet i 90-åras utdanningsreformer : back to the 30's?
Published 1996 av Peder Haug
The evaluation of governmental reforms
Published 1996 av Peder Haug
Spesialpedagogisk politikk
Published 1996 av Peder Haug
Desentralisering og spesialpedagogikk
Published 1995 av Gustav E Karlsen, Peder Haug
Etterutdanningsutfordringar i Grunnskulereform -97
Published 1995 av Peder Haug
Formulering av utdanningspolitikk : om skulefritidsordningar og skule for 6-åringar
Published 1995 av Peder Haug
Dilemma i spesialundervisninga
Published 1995 av Peder Haug
Nedst ved bordet : om forsking og førskulelærarutdanning ved Volda lærarhøgskule
Published 1995 av Peder Haug, Peder Bergem
Omsorgskvalitet i skulefritidsordninga
Published 1994 av Peder Haug
Forsking i reformtid
Published 1994 av Peder Haug
Skulestart for 6-åringar og forskingsutfordringar
Published 1994 av Peder Haug
Læreplanreformene si lange ferd
Published 1994 av Peder Haug
Spesialundervisning - ei komplisert sak
Published 1992 av Peder Haug
Anna
Å møte og meistre ulikskapen mellom elevane i klasserommet. Om tilpassa opplæring.
Published 2023 av Peder Haug
Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring.
Published 2023 av Peder Haug
Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring.
Published 2023 av Peder Haug
Integrering og inkludering i barnehagar og skular – bakgrunn, utvikling og status.
Published 2023 av Peder Haug
Inkludering, omgrepsforståing og ambisjon.
Published 2023 av Peder Haug
Tilstand og utfordringar i det spesialpedagogiske feltet
Published 2023 av Peder Haug
Introduksjon til spesialpedagogikken.
Published 2023 av Peder Haug
Fag, pedagogikk og praksis. Samanheng og samarbeid
Published 2023 av Peder Haug
SUKIP i lys av nasjonal utdanningspolitikk om inkludering og inkludande praksis
Published 2023 av Peder Haug
Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring.
Published 2023 av Peder Haug
Kvifor- og kva er inkluderandre opplæring?
Published 2023 av Peder Haug
Barns beste – utfordringar for spesialundervisning og inkluderande utdanning.
Published 2023 av Peder Haug
Barn(et)s beste – utfordringar for spesialundervisning og inkluderande opplæring
Published 2023 av Peder Haug
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis.
Published 2023 av Peder Haug
Barn(et)s beste – utfordringar for spesialpedagogisk arbeid
Published 2023 av Peder Haug
Podkast: Inkludering – Illusjon eller ambisjon?
Published 2023 av Fredrik Solli Wandem, Kathrin Olsen, Peder Haug
SUKIP og Kompetanseløftet
Published 2023 av Marit Mjøs, Stein Erik Solbø Ohna, Vegard Moen, Kristian Øen, Siv Hillesøy, Peder Haug, Petter Hagen, Florian Kiuppis
Forskere om dagens førsteklasse: – Leken har mistet noe av sin posisjon
Published 2022 av Peder Haug
Bakgrunn, grunnlag og tiltak for eit inkluderande læringsmiljø
Published 2022 av Peder Haug
Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring. Tilstand og utfordringar.
Published 2022 av Peder Haug
Ingen kan alt! Verdien av at UH-ansatte samarbeider på tvers/tverrfaglig samarbeid i UH.
Published 2022 av Peder Haug
Kor spesielt er spesialpedagogikk og spesialundervisning?
Published 2022 av Peder Haug
Spesialpedagogiske tiltak og inkluderande opplæring
Published 2022 av Peder Haug
Dagens utfordringer i skolen
Published 2022 av Peder Haug
Å definere inkluderingsomgrepet
Published 2022 av Peder Haug
Spesialundervisning og inkluderande opplæring
Published 2022 av Peder Haug
Bakgrunn, grunnlag og tiltak for eit inkluderande læringsmiljø
Published 2022 av Peder Haug
Kan andre ha noko å lære av Nesna aksjonen?
Published 2022 av Peder Haug
Norsk utdanningsforsking –historiske perspektiv
Published 2022 av Peder Haug
Om tilpassa opplæring
Published 2022 av Peder Haug
Når jentene er best
Published 2022 av Peder Haug
Mellom tradisjon, legitimitet og verdsetting
Published 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Leder: Inkluderende utdanning og oppvekstmiljø
Published 2022 av Ann-Cathrin Faldet, Hege Merete Somby, Peder Haug, Lotte Hedegaard Sørensen
Om lærarutdanninga
Published 2021 av Peder Haug
Tilpassa opplæring og inkludering - korleis bygge kompetanse for kultur for inkludering og mindre segregering? Kva viser forsking?
Published 2021 av Peder Haug
Skulen for seksåringane, eit tilbakeblikk
Published 2021 av Peder Haug
Inkluderingspolitikken i skulen dei siste 21 (27) åra
Published 2021 av Peder Haug
Inkluderande praksisar
Published 2021 av Peder Haug
Professor:-Reformene har ført til ei lærarutdanning laga for storbyane
Published 2021 av Peder Haug
Ei lærarutdanning for framtida
Published 2021 av Peder Haug
Inkludering som ideologi i skulen
Published 2021 av Peder Haug
Utdanningspolitikken om leik
Published 2021 av Peder Haug
Korleis møte utfordringane det er å skape eit inkluderande læringsmiljø?
Published 2021 av Peder Haug
Bakgrunn og grunnlag for inkluderande læringsmiljø
Published 2021 av Peder Haug
Ny opplæringslov
Published 2021 av Peder Haug
Konsekvensar av seksårsreforma og kunnskapsløftet
Published 2021 av Peder Haug
Går på tilliten til folkevalde
Published 2021 av Peder Haug
Noko å lære av Nesna-aksjonen?
Published 2021 av Peder Haug
Ny lov - nye omgrep?
Published 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite, Anne-Kari Remøy, Kari Eldby Rygg, Iselin Vatnehol Waage, Berit Huse
Samtale om aktuelle utdanningsspørsmål
Published 2020 av Peder Haug
Conditions for academic learning for students receiving special education.
Published 2020 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug
Nye forventninger til PP- tjenesten for å oppnå inkluderende læringsmiljø
Published 2020 av Peder Haug
Maktkampen om seksåringene
Published 2020 av Peder Haug
Konsekvensar av seksårsreforma og Kunnskapsløftet
Published 2020 av Peder Haug
Om utdanningsforsking. Ein kommentar til Dirk Vann Damme sitt innlegg «The Science of learning: Can it make learning more resilient against the risks of modern education?” ECER, 2019, Hamburg. Digitalt forskerseminar
Published 2020 av Peder Haug
Inkludering i utdanning og arbeidsliv. Paneldebatt.
Published 2020 av Peder Haug
Er spesialundervisninga så elendig som ein vil ha det til? Kva som skal til for å lukkast med ein inkluderandse fellesskule.
Published 2020 av Peder Haug
Leik og fagfornyinga
Published 2020 av Peder Haug
Ny og betre læreplan i skulen
Published 2020 av Peder Haug
Ny læreplan i skulen
Published 2020 av Peder Haug
Fagfornyinga i reformhistorisk perspektiv
Published 2020 av Peder Haug
Skolens innsatsteam mot mobbing. Sluttrapport for følgeforsking av implementeringen av Skolens innsatsteam mot mobbing i Møre og Romsdal. [ISBN 978-82-7830-335-1] 109s.
Published 2020 av Kari Elisabeth Bachmann, Bjørn Greger Bergem, Kari Leikanger Buset, Anne Randi Fagerlid Festøy, Gøril Groven, Peder Haug, Tonje Hungnes, Jorunn Rødal
Grunnlaget for reformene i norsk lærarutdanning for grunnskulen
Published 2019 av Peder Haug
Inkludering som overordna ideologi i skulen
Published 2019 av Peder Haug
God spesialundervisning
Published 2019 av Peder Haug
Skolestart for seksåringer. Hvilke konsekvenser har det fått for barns utvikling og læring 21 år etter reformen?
Published 2019 av Peder Haug
Spesialundervisning som fungerer
Published 2019 av Peder Haug
Situasjonen for inkludering i Noreg i eit internasjonalt perspektiv
Published 2019 av Peder Haug
Spesialpedagogikk som ein integrert del av femårig grunnskulelærarutdanning
Published 2019 av Peder Haug
Kva er god spesialundervisning?
Published 2019 av Peder Haug
Ny læreplan-endra skule?
Published 2019 av Peder Haug
Skal elevane vere skulemodne?
Published 2019 av Peder Haug
Reformer og psykisk helse i skulen
Published 2019 av Peder Haug
"Knuste" av reformer?
Published 2019 av Peder Haug
PPT i eit framtidsperspektiv
Published 2019 av Peder Haug
Kva har resultata vorte av dei store reformene i grunnskulen dei siste femti åra?
Published 2019 av Peder Haug
Conditions for academic learning for students receiving special education
Published 2019 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug
Vetle (19) sliter fortsatt med blikkene han får når han går inn i et klasserom
Published 2019 av Emmy Elizabeth Langøy, Vetle Ålandslid, Daniel Lie, Peder Haug, Thomas Nordahl, Britt Eva S. Fløisbonn, Anders Eid
Tilpassa opplæring og spesialundervisning
Published 2019 av Peder Haug
Kampen om leiken i første klasse
Published 2019 av Peder Haug
Inkludering som framtidsvisjon for oppvekst og opplæring
Published 2019 av Peder Haug
Kvaliteten på spesialundervisninga og kva utfordringar dette skaper for PPT
Published 2019 av Peder Haug
Alarm om teoritung skulestart
Published 2019 av Peder Haug
Skolesviket. Knust av reformen.
Published 2018 av Peder Haug
"Inkludering og undervisning" Sentrale resultat frå "SPEED-prosjektet".
Published 2018 av Peder Haug
Elevundersøkelsen: 8700 elever sier de mobbes av voksne i skolen
Published 2018 av Peder Haug
Kriminelt dårleg?
Published 2018 av Peder Haug
Lærarar nok?
Published 2018 av Peder Haug
Spesialundervisning i Skandinavia. Har vi behov for to typer undervisning i ein inkluderande skule?
Published 2018 av Peder Haug
Spesialundervisning, innhald og funksjon. Om å møte mangfaldet i opplæring og resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2018 av Peder Haug
For mange som ikkje har det bra
Published 2018 av Peder Haug
Oppvekst og utdanning i nyare tid
Published 2018 av Peder Haug
Korleis utvikle PP-tenesta til å verte byggande for barnehage og skule i framtida?
Published 2018 av Peder Haug
Paneldebatt om "Spesialundervisning som virker"
Published 2018 av Peder Haug
Kjønn og skule
Published 2018 av Peder Haug
Det skulle vært en lek. Den turbulente politiske historien om seksåringenes vei inn i skolen,
Published 2018 av Peder Haug
Samanhengen mellom SIM og det daglege arbeidet i skulen
Published 2018 av Peder Haug
Politikarrolla i arbeidet med å utdanne framtidas sunnmøring. Kvar er handlingsrommet?
Published 2018 av Peder Haug
Seminar om spesialundervisning, innhold og funksjon
Published 2018 av Peder Haug
SPEED-prosjektet om innhald og funksjon i spesialundervisninga.
Published 2018 av Peder Haug
Spesialundervisning i grunnskulen slik den kjem fram i SPEED-prosjektet
Published 2018 av Peder Haug
Seks års alder for skolestart
Published 2018 av Peder Haug
Korleis få gitt spesialundervisning slik at elevane har utbyte?
Published 2018 av Peder Haug
Har vi ein likeverdig skule i framtida?
Published 2018 av Peder Haug
Leiing i ein inkluderande skule. Kva er utfordringane?
Published 2018 av Peder Haug
Grunnlag for reformene i norsk lærarutdanning for grunnskulen 1973-2017
Published 2018 av Peder Haug
Spesialundervisning, haldningar, rammer og regelverk
Published 2018 av Peder Haug
Alder for skulestart
Published 2018 av Peder Haug
Intensjon og realitet. Kva har kome ut av seksåringsreforma?
Published 2018 av Peder Haug
Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Om tidlig skulestart
Published 2017 av Peder Haug
Norsk skole er ikke lagd for gutter
Published 2017 av Peder Haug
Alle tjener på veiledning
Published 2017 av Peder Haug
Seksårsreformen 20 år etter: - Gi seksåringene førskolen tilbake.
Published 2017 av Peder Haug
Forskning: Spesialundervisninga fungerer dårleg.
Published 2017 av Peder Haug
Professor om skolestart:-Alt trenger ikke være perfekt fra dag én.
Published 2017 av Peder Haug
Reform 97 20 år etter-ikke noe som tyder på at det var en utjevnende reform.
Published 2017 av Peder Haug
Om skulestart
Published 2017 av Peder Haug
Om skulestart
Published 2017 av Peder Haug
Core conceptions of teacher education programs at Volda University College
Published 2017 av Peder Haug
Inkludering og undervisning. Sentrale resultat frå "SPEED"-prosjektet
Published 2017 av Peder Haug
PPT i framtida
Published 2017 av Peder Haug
Korleis betre spesialundervisninga?
Published 2017 av Peder Haug
Kor viktig er sosial rettferd i dagens skulepolitikk?
Published 2017 av Peder Haug
Ordinær opplæring og spesialundervisning.
Published 2017 av Peder Haug
Skulen sitt ansvar for likeverdig opplæring-også for gutane!
Published 2017 av Peder Haug
Kva spesialundervisning handlar om og kva funksjon den har.
Published 2017 av Peder Haug
God kvalitet på inkluderande opplæring. Kva skal til? Kva er PPT sitt bidrag for å sikre god kvalitet?
Published 2017 av Peder Haug
Spesialundervisning, innhald og funksjon. Oppsummering frå SPEED-prosjektet
Published 2017 av Peder Haug
Ambisjonen er inkludering og tidleg innsats. Kva er ideala, tilhøva og dei gode tiltaka?
Published 2017 av Peder Haug
Har spesialundervisninga den funksjonen den er tiltenkt?
Published 2017 av Peder Haug
Students' achievements in inclusive schools
Published 2017 av Peder Haug
Korleis skape ei godt fungerande spesialundervisning med referanse til forskinga i SPEED-prosjektet?
Published 2017 av Peder Haug
Funksjonen ti lspesialundervisninga
Published 2017 av Peder Haug
The function of special education (SPEED) A Research Project 2012-2017.
Published 2017 av Peder Haug
Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Kvalifiseringa til læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar
Published 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Pedagogikkfaget sin plass
Published 2016 av Peder Haug
Utdanningskvalitet og lærarutdanning
Published 2016 av Peder Haug
Magisk å mekke festival
Published 2016 av Peder Haug
Full strid om lærerutdanning
Published 2016 av Peder Haug
Hver tredje elev passer ikke inn
Published 2016 av Peder Haug
Skoler sliter med å finne elevene som behøver spesialundervisning
Published 2016 av Peder Haug
Styrk pedagogikken!
Published 2016 av Arne Hilmar Nikolaisen Jordet, Peder Haug, Thomas Nordahl, Hilde Wågsås Afdal
Fleire brukar millionar av kroner på formidlingspoeng
Published 2016 av Peder Haug
Kritisk til at pedagogikkfaget omgjøres uten debatt
Published 2016 av Peder Haug
The Danish NAtionalø Panel Study of Inclusion-Analysis for the final report
Published 2016 av Peder Haug
Hvordan ivareta elevmangfoldet i fremtidens lærerutdanning
Published 2016 av Kari Nes, Hege Knudsmoen, Ann-Cathrin Faldet, Peder Haug
Om innføring av seks års alder for skulestart
Published 2016 av Peder Haug
Sentrale resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2016 av Peder Haug
Inkludering i eit elevperspektiv
Published 2016 av Peder Haug
Kva handlar spesialundervisning om?
Published 2016 av Peder Haug
Funksjonen til spesialundervisning (SPEED)
Published 2016 av Peder Haug
Utfordringar og nye vegar i spesialundervisninga knytt til tidleg innsats
Published 2016 av Peder Haug
Kva funksjon har spesialundervisning? Eit tilfeldig spel?
Published 2016 av Peder Haug
Utfordringar i opplæringa og spesialundervisninga og konsekvensar for arbeidet i PPT
Published 2016 av Peder Haug
Kva roller har pedagogikkfaget hatt i lærarutdanning
Published 2016 av Peder Haug
Tilpassa opplæring og spesialundervisning
Published 2016 av Peder Haug
Tilpassa opplæring og tidleg innsats
Published 2016 av Peder Haug
Reformene i lærarutdanning 1976-2016
Published 2016 av Peder Haug
Ny lærarutdanning-betre skule?
Published 2016 av Peder Haug
Kva rolle har pedagogikken hatt i lærarutdanninga?
Published 2016 av Peder Haug
Book review. Childhood and disability in the Nordic countries. Being, becomming, belonging.
Published 2016 av Peder Haug
Kvalitet i opplæringen for elever med utviklingshemming
Published 2016 av Kari Elisabeth Bachmann, Thomas Nordahl, Peder Haug
Publisher: Høgskulen i Volda
Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar i barnehage- og grunnskulelærarutdanning
Published 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Skule for seksåringar
Published 2015 av Peder Haug
SPEED-prosjektet
Published 2015 av Peder Haug
Funn fra SPEED-prosjektet
Published 2015 av Peder Haug
Spesialundervisning og ordinær opplæring
Published 2015 av Peder Haug
Comments on "From Vocational to Professional Education"
Published 2015 av Peder Haug
Meistring og fellesskap
Published 2015 av Peder Haug
Resultat frå SPEED-prosjektet. Kva kan det ha å seie for praksisen i skulane og for lærarane?
Published 2015 av Peder Haug
Vilkår for læring. Resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2015 av Peder Haug
Kva kan vi lære av senka skulestart i 1997
Published 2015 av Peder Haug
Teaching in special and ordinary education
Published 2015 av Peder Haug
6 momenter PPT bør ta hensyn til
Published 2015 av Peder Haug
Store forskjeller
Published 2015 av Peder Haug
Disse 50 kommunene har mest spesialundervisning
Published 2015 av Peder Haug
Fraråder skolestart for femåringer
Published 2015 av Peder Haug
Korleis kan PPT bruke resultata frå forsking i sitt arbeid i kommunane?
Published 2015 av Peder Haug
Kva som ekskluderer.
Published 2015 av Peder Haug
The state of play in inclusive education
Published 2015 av Peder Haug
Förord : Inkludering – möjligheter och utmaningar
Published 2014 av Peder Haug
Gode vilkår for læring
Published 2014 av Peder Haug
Ein betre barnehage er betre enn skulestart for femåringane
Published 2014 av Peder Haug
Jeg ble en "bad guy" på skolen. De forsto meg ikke
Published 2014 av Peder Haug
Hver tredje lærerstudent slutter
Published 2014 av Peder Haug
Vil ta fra de små og gi til de store
Published 2014 av Peder Haug
Kan skade barnets utvikling
Published 2014 av Peder Haug
Skolen for alle
Published 2014 av Peder Haug
Barnehagetilsette kritiske til tidleg barnehagestart
Published 2014 av Peder Haug
Forskingsresultat om spesialundervisning
Published 2014 av Peder Haug
Elevene sitter igjen som taperne
Published 2014 av Peder Haug
Tensions between pedagogy and academic subjets in teacher education
Published 2014 av Peder Haug, Per Olaf Aamodt
Tilpassa opplæring pg spesialundervisning
Published 2014 av Peder Haug
Viktige forhold for inkludering
Published 2014 av Peder Haug
Resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2014 av Peder Haug
Skulen i framtida, danning og teknologi
Published 2014 av Peder Haug
Er det gjennomførleg med inkludering i skulen?
Published 2014 av Peder Haug
Om resultat frå SPEED-prosjektet
Published 2014 av Peder Haug
Function of special education- SPEED
Published 2014 av Peder Haug
Vilkår for læring i spesialundervisninga, SPEED-prosjektet
Published 2014 av Peder Haug
Om inkludering
Published 2014 av Peder Haug
Om prosjektet "The function of special education" (SPEED)
Published 2014 av Peder Haug
Høgskulen i Møre og Romsdal
Published 2014 av Peder Haug
Kvifor vi nyttar pedagogisk analyse for å fremje skulen som lærande organisasjon
Published 2014 av Peder Haug
Vilkår for læring, inkludering og spesialundervisning
Published 2014 av Peder Haug
Kompetanse for spesialundervisning
Published 2014 av Peder Haug
Kva er god læring?
Published 2014 av Peder Haug
Er en inkluderende skole mulig i praksis?
Published 2014 av Peder Haug
Store sprik i spesialundervisningen
Published 2014 av Peder Haug
Presterer om du bryr deg
Published 2014 av Peder Haug
Påstand utan dokumentasjon
Published 2014 av Peder Haug
Kjenneteikn ved skular med godt læringsutbytte hos eleven
Published 2014 av Peder Haug
Ny politikk om utdanning
Published 2014 av Peder Haug
Skule og barnehage i det postmodernbe samfunnet
Published 2014 av Peder Haug
SPESIALPEDAGOGIKK - SPESIALPEDAGOGISK FORSKNING
Published 2014 av Peder Haug
Spesialpedagogisk forskning - et historisk blikk og et framtidsperspektiv
Published 2014 av Peder Haug
Korleis skape gode vilkår for læring-for alle elevar?
Published 2014 av Peder Haug
Inclusion in Norwegian Schools
Published 2014 av Anne Randi Festøy, Peder Haug
Opportunities for learning in inclusive education
Published 2013 av Peder Haug
Resultat og planar I SPEED-prosjektet
Published 2013 av Peder Haug
Resultat og planar i Speed-prosjektet
Published 2013 av Peder Haug
Skolevinnerne
Published 2013 av Peder Haug
Skulen som organisasjon
Published 2013 av Peder Haug
Sprikende kvalitet
Published 2013 av Peder Haug
Introducing a joint questionnaire study of preschool staff in Iceland and Norway
Published 2013 av Peder Haug
Speed inn i klasserommene
Published 2013 av Peder Haug
Et betydeling skoleprosjekt
Published 2013 av Peder Haug
Kvalitet i spesialundervisninga
Published 2013 av Peder Haug
Må tenke kreativt på trang skole
Published 2013 av Peder Haug
Skolestart
Published 2013 av Peder Haug
Deltaking i fellesskap, inkludering og spesialundervisning. Kva vi veit-og kva bør gjerast?
Published 2013 av Peder Haug
Ungdomstrinn i utvikling
Published 2013 av Peder Haug
Kva skal til for å endre lærarutdanningane?
Published 2013 av Peder Haug
Kva skal til for å endre lærarutdanningane=
Published 2013 av Peder Haug
Skolen under lupa
Published 2013 av Peder Haug
En skole for alle er viktigere enn PISA
Published 2013 av Peder Haug
Går det til pisis?
Published 2013 av Peder Haug
Er skulen for alle realistisk?
Published 2013 av Peder Haug
Korleis gjere lærarutdanninga god?
Published 2013 av Peder Haug
Forsking i lærarutdanninga. Forventingar og vilkår i eit historisk perspektiv
Published 2013 av Peder Haug
Aktuelle utdanningspolitiske spørsmål
Published 2012 av Peder Haug
School for all?
Published 2012 av Peder Haug
Utfordringar ved å ha barn i skulen
Published 2012 av Peder Haug
Korleis sikre rekruttering til læraryrket, verdas viktigaste?
Published 2012 av Peder Haug
Skolen som ikke skulle finnes
Published 2012 av Peder Haug
Kva er god lærarutdanning?
Published 2012 av Peder Haug
"Krisa"i matematikken
Published 2012 av Peder Haug
Det må tenkjast heilt nytt
Published 2012 av Peder Haug
Vert kvalitetsindikatorane for innhaldet i barnehagelærarutdanninga gløymde i kampen om modellar og tverrfaglege emne?
Published 2012 av Peder Haug
Bruk av tilgjengelig statistikk i skuleutvikling
Published 2012 av Peder Haug
Kva spesialundervisning handlar om
Published 2012 av Peder Haug
Profesjonsutfordringar i barnehage og skule
Published 2012 av Peder Haug
Er nye læreplanar godt for kvaliteten på lærarutdanningane?
Published 2012 av Peder Haug
Profesjonsutfordringar i skulen
Published 2012 av Peder Haug
Inequalities in school
Published 2012 av Peder Haug
Klasserommet som forskingsfelt
Published 2012 av Peder Haug
Inclusion and special education in Norway: A fifty year perspective
Published 2012 av Peder Haug
For å betre resultat, må ein vite kva som har skapt dei
Published 2012 av Peder Haug
Korleis forklåre låg arbeidsdeling i barnehagen?
Published 2012 av Peder Haug
Profesjonsutfordringar i barnehage og skule. I: Profesjon og politikk-artikkelhefte til Utdanningsforbundets landsmøte 2012
Published 2012 av Peder Haug
Innledning
Published 2012 av Peder Haug
Lærernes handlingsrom
Published 2012 av Peder Haug
Klasseromforsking. Kunnskapsstatus og konsekvensar for lærarrolla og lærarutdanninga [ISBN 978-82-7661-302-5] 34s.
Published 2011 av Peder Haug
Korleis møter vi framtida etter terroråtaket 22. juli?
Published 2011 av Peder Haug
Skoleforsker negativ til talentklasser
Published 2011 av Peder Haug
Har ikke fått gjennom hjertesakene. eksperter mener SV har snudd i mange sentrale spørsmål
Published 2011 av Peder Haug
Studying Norwegian Teacher Education
Published 2011 av Peder Haug
Puls
Published 2011 av Peder Haug
Korleis utvikle eit inkluderande læringsmiljø?
Published 2011 av Peder Haug
Kva som skaper kvalitet i opplæringa
Published 2011 av Peder Haug
Bløff om kunnskap
Published 2011 av Peder Haug
Forsking frå klasserommet
Published 2011 av Peder Haug
Eksperimentet ved statsøvingsskulen i Volda
Published 2011 av Peder Haug
Arbeidsdeling i barnehagen. Konsekvensar for førskulelærarutdanninga
Published 2011 av Peder Haug
Forsking om tilpassa opplæring fem år etter - kva no?
Published 2011 av Peder Haug
Teoribruk-uoverkomelege utfordringar
Published 2011 av Peder Haug
Data i skulen
Published 2011 av Peder Haug
Forventningar til Kunnskapssenteret - idear og realitetar
Published 2011 av Peder Haug
For å betre resultata må ein vite kva som har skapt dei
Published 2011 av Peder Haug
Relasjonen spesialundervisning og spesialpedagogisk forskning
Published 2011 av Peder Haug
Professor Peder Haugs kommentar til stortingsmeldingen (Meld. St. 18 (2010-2011)
Published 2011 av Peder Haug
Usakleg og einsidig?
Published 2011 av Lars Inge Terum, Peder Haug
Kunnskapssenter for utdanning
Published 2011 av Peder Haug
Ska "barn med särskilda rättigheter" alltid inkluderas i skola och förskola och i så fall varför?
Published 2011 av Peder Haug
Educated kindergarten teachers, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten?
Published 2011 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Om reformutvärdering
Published 2010 av Peder Haug
Ny lærarrolle og ny lærarutdanning
Published 2010 av Peder Haug
Gjesteredaktør i Norsk pedagogisk tidsskrift
Published 2010 av Peder Haug
Utdanningspolitiske utfordringar
Published 2010 av Peder Haug
tidsbruk og lærarrolle
Published 2010 av Peder Haug
Klasseleiing og læring, faktorar som påverkar positivt og negativt
Published 2010 av Peder Haug
Den upraktiske skulepolitikken
Published 2010 av Peder Haug
Læraren må bli sjef
Published 2010 av Peder Haug
Med barn i skulen
Published 2010 av Peder Haug
Nettmøte om skulespørsmål
Published 2010 av Peder Haug
Om kunnskapssenter for utdanning
Published 2010 av Peder Haug
Om NYMY-prosjektet
Published 2010 av Peder Haug
Presentasjon av PEL- faget
Published 2010 av Peder Haug
Arbeidert med å organisere, støtte og ta i bruk forsking ved høgskulane
Published 2010 av Peder Haug
Pedagogikk og elevkunnskap
Published 2010 av Peder Haug
Korleis kvinnelege og manlege lærarar underviser
Published 2010 av Peder Haug
Når lærerutdannerne blir kikket i kortene
Published 2010 av Peder Haug
Å skape dugande lærarar
Published 2010 av Peder Haug
Ny lærarutdanning?
Published 2010 av Peder Haug
Oppsummering av konsensuspunkter om god leksepraksis
Published 2010 av Peder Haug
Det som skjer i klasseromma
Published 2010 av Peder Haug
PEL-faget i den nye grunnskulelærarutdanninga
Published 2010 av Peder Haug
Resultat frå KIO-prosjektet
Published 2010 av Peder Haug
Skulestart for 6-åringar i Noreg
Published 2010 av Peder Haug
Nyare norsk klasseromforsking
Published 2010 av Peder Haug
Skulestart for 6-åringar-bakgrunn, prosess og resultat
Published 2010 av Peder Haug
Dominerande arbeidsformer i norsk skule
Published 2010 av Peder Haug
Er utdanningskvalitet styrbar?
Published 2010 av Peder Haug
Retten til læring
Published 2010 av Peder Haug
Praksisretta FoU: Erfaring frå MAFAL-prosjektet
Published 2010 av Peder Haug
Kvalifisering til læraryrket
Published 2010 av Peder Haug
Frå MAFAL-prosjektet: Arbeidsdeling i barnehagen
Published 2010 av Peder Haug
Lærarkvalifisering og kvalitet i grunnskulen
Published 2010 av Peder Haug
Lærarkvalifisering og kvalitet i grunnskulen
Published 2010 av Peder Haug
Inclusive teacher education in Norway?
Published 2010 av Peder Haug
- Ingen grunn til jubel
Published 2010 av Peder Haug
Gode arbeidsmåtar
Published 2010 av Peder Haug
Elevaktiviteten
Published 2010 av Peder Haug
I klasserommet
Published 2010 av Peder Haug
With the right to perform
Published 2010 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug, Randi Myklebust
Om ny lærarutdanning
Published 2009 av Peder Haug
Tilpasset opplæring: Hvor står vi i dag? Hva er hovedutfordringene?
Published 2009 av Peder Haug, Thomas Nordahl
Kunnskapsløftet - utfordringar for PP-tenesta
Published 2009 av Peder Haug
Opponent doktordisputas Camilla Brørup Dyssegaard, Danmarks Pædagogiske Universitetsskole, Aarhus Universitet
Published 2009 av Peder Haug
Research on the pedagogy and effects of teacher education in Norway
Published 2009 av Elaine Munthe, Peder Haug
Om kvalitet i skulearbeidet : kva brukar skulen tida til?
Published 2009 av Peder Haug
Om utfordringar i skulearbeidet
Published 2009 av Peder Haug
Korleis møte utfordringane det er å ha barn i skulen?
Published 2009 av Peder Haug
Profesjonsutfordringar i barnehage og skule
Published 2009 av Peder Haug
Inkludering som praktisk-pedagogisk utfordring
Published 2009 av Peder Haug
Oppfølging av stortingsmeldingen om lærerutdanning - hvor går veien videre?
Published 2009 av Peder Haug
Pedagogikk og elevkunnskap
Published 2009 av Peder Haug
Managing the role as a preschool teacher in a field where professionalization is contested
Published 2009 av Peder Haug
Profesjonalitet
Published 2009 av Peder Haug
Den nye norske lærarutdanninga
Published 2009 av Peder Haug
Når utdanning møter yrke
Published 2009 av Peder Haug
Kvalitet i barnehage og skule?
Published 2009 av Peder Haug
Kunnskapsskulen - tilpassa kven?
Published 2009 av Peder Haug
Tidsbruken i klasserommet
Published 2009 av Peder Haug
Utdanning 2020 : Norsk utdanningsforsking fram mot 2020
Published 2009 av Peder Haug
Høringskonferanse NOU 2009:18 Rett til læring
Published 2009 av Peder Haug
Korleis møte utfordringane det er å ha barn i skulen
Published 2009 av Peder Haug
Bokmelding av "Ensomhet og fellesskap : erindringer om forskning og formidling" av Alfred Oftedal Telhaug
Published 2009 av Peder Haug
Sosial ulikskap i ein skule for alle
Published 2009 av Peder Haug
Kva særpregar arbeidet med fag i skulen?
Published 2009 av Peder Haug
Tilpassa opplæring: Kvar står vi i dag? Kva er hovudutfordringane?
Published 2009 av Peder Haug
Time on task - what time is used to in class
Published 2009 av Peder Haug
Research questions and data in the KIO project
Published 2009 av Peder Haug
Prosjektet Kvalitet i opplæringa (KiO) : tilbakemelding til skulane
Published 2008 av Roy Asle Andreassen, Irene Velsvik Bele, Grete Dalhaug Berg, Lidveig Bøe, Bjørg Olsen Eikrem, Siv Th. Måseidvåg Gamlem, Birgitte Fondevik Grimstad, Øyvind Halse, Peder Haug, Hilde Opsal, Frode Opsvik, Randi Myklebust, Leif Bjørn Skorpen, Arne Kåre Topphol
Opponent ved doktordisputas: Maria Folke-Fichtelius: "Förskolans formande"
Published 2008 av Peder Haug
Tidsbruken i skulen
Published 2008 av Peder Haug
Klasseromforsking : kunnskapsstatus og konsekvensar for lærarrolla og lærarutdanning 30s.
Published 2008 av Peder Haug
Kompetanse for lærararbeid i skulen
Published 2008 av Peder Haug
Kollektiv kultur for tilpassa opplæring
Published 2008 av Peder Haug
Og svaret er - tilpassa opplæring?
Published 2008 av Peder Haug
Profesjonsutfordringar og profesjonskvalifisering
Published 2008 av Peder Haug
Tilpassa opplæring og støtte til læring : følgjer for lærarutdanninga
Published 2008 av Peder Haug
Kva er utfordringane i skulen?
Published 2008 av Peder Haug
Tilpassa opplæring i kunnskapsløftet
Published 2008 av Peder Haug
Korleis skape allmenn aksept for ei lærarutdanning med ein meir vitskapleg basis?
Published 2008 av Peder Haug
Norsk lærarutdanning og kva som har skjedd med pedagogikkfaget
Published 2008 av Peder Haug
PPT i framtida
Published 2008 av Peder Haug
External expert panels - evaluation vs research based evaluation of higher education
Published 2008 av Peder Haug
Ettertanke: Veit vi no meir om utfordringane?
Published 2008 av Peder Haug
Vidareføring av skulen sitt utviklingsarbeid om kvalitet i opplæringa
Published 2008 av Peder Haug
Kvalitet i opplæringa
Published 2008 av Peder Haug
Endring og det vidare arbeidet i "Fra ord til handling"
Published 2008 av Peder Haug
Tilpassa opplæring i kunnskapsløftet
Published 2008 av Peder Haug
Kva skjer med barnehagen?
Published 2008 av Peder Haug
Reproduksjon av sosial ulikskap i ein skule for alle
Published 2008 av Peder Haug
Tilpassa opplæring i fellesskapen
Published 2008 av Peder Haug
Ei stor bok. Om Hilde Larsen Damsgaard: Hver time teller
Published 2008 av Peder Haug
Prosjektet Kvalitet i opplæringa (KIO) : tilbakemelding til skulane 35s.
Published 2008 av Øyvind Halse, Peder Haug
Gjesteredaktør i Norsk pedagogisk tidsskrift
Published 2007 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug, Tone Dyrdal Solbrekke
Tilpassa opplæring prinsipielt og i høve til spesialundervisning
Published 2007 av Peder Haug
Utfordringane i barnehage og skule og tilpassa opplæring
Published 2007 av Peder Haug
Gjesteredaktør i Norsk Pedagogisk tidsskrift nr. 4
Published 2007 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann
Medlem av doktorgradskommite Universitetet i Stavanger
Published 2007 av Peder Haug
Ein skule med rom for alle?
Published 2007 av Peder Haug
Felles kultur for tilpassa opplæring
Published 2007 av Peder Haug
Kva slags spesialpedagogisk utdanning treng barnehagen, skulen og PPT?
Published 2007 av Peder Haug
Forholdet mellom fellesskap og individualitet i det pedagogiske arbeidet - dilemma i tilpassa opplæring
Published 2007 av Peder Haug
Kunnskapsløftet-utfordringar for PP-tenesta
Published 2007 av Peder Haug
Om leiing i lærarutdanninga
Published 2007 av Peder Haug
Vesentlege problem i lærarutdanningane - eit nordisk perspektiv
Published 2007 av Peder Haug
Surrar vi bort halve timen?
Published 2007 av Peder Haug
Kva konsekvensar har Kunnskapsløftet for tilpassa opplæring?
Published 2007 av Peder Haug
Skulen og opplæringa av funksjonshemma elevar
Published 2007 av Peder Haug
Kva konsekvensar har Kunnskapsløtet for tilpassa opplæring?
Published 2007 av Peder Haug
Tilpassa opplæring i spenningsfeltet fellesskap og individ
Published 2007 av Peder Haug
Utfordringar knytt til tilpassa opplæring i Kunnskapsløftet
Published 2007 av Peder Haug
Pedagogikk i allmennlærarutdanninga
Published 2007 av Peder Haug
Tilpassa opplæring i ny læreplan
Published 2007 av Peder Haug
Tilpassa opplæring i spenning mellom individ og fellesskap
Published 2007 av Peder Haug
Perspektiv på utdanningsforsking
Published 2007 av Peder Haug
Kva ein brukar tid til i skulen
Published 2007 av Peder Haug
Tilpassa opplæring og skulefaga - eit overordna perspektiv
Published 2007 av Peder Haug
Kvalitet i utdanning
Published 2007 av Peder Haug
Tilpassa opplæring i Kunnskapsløftet
Published 2007 av Peder Haug
Ein skule for alle, også utviklingshemma?
Published 2007 av Peder Haug
The National Curriculum - a closing or opening key to inclusion
Published 2006 av Peder Haug
Konstruktionen av det avikande förskolebarnet. Opponent ved lisensiatdisputas for Kristian Lutz
Published 2006 av Peder Haug
Från kvalitetsidé til kvalitetsregim. Om statlig styrning av skolan. Opponent ved doktordisputas for Hans Nytell
Published 2006 av Peder Haug
Det beste fra barnehagen og det beste fra skolen. Om innholdet i det pedagogiske tilbudet i 1. klasse etter R97. Opponent ved doktordisputas
Published 2006 av Peder Haug
Færre stryk på HF
Published 2006 av Peder Haug
Tilpassa opplæring
Published 2006 av Peder Haug, Kari Elisabeth Bachmann
Om reformer
Published 2006 av Peder Haug
Teori og praksis som eit evig tema
Published 2006 av Peder Haug
Kunnskapsløftet - utfordringar for PP-tenesta
Published 2006 av Peder Haug
Om kvalitet i skulearbeidet. Kva brukar skulen tida til?
Published 2006 av Peder Haug
Lærarkompetanse og inkluderande opplæring
Published 2006 av Peder Haug
Kva det blir brukt tid på i skulen. Resultat frå ein studie i 1. - 4. klasse
Published 2006 av Peder Haug
Om lærarutdanninga
Published 2006 av Peder Haug
Tilpassa opplæring i ny læreplan
Published 2006 av Peder Haug
Sentrale retningslinjer - lokalt ansvar
Published 2006 av Peder Haug
Kunnskapsløftet og utfordringar for lærarutdanninga
Published 2006 av Peder Haug
Tilpasset opplæring - hva vet vi?
Published 2006 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug
Kunnskap styrer rike og land - kva styrer kunnskapen?
Published 2006 av Peder Haug
Forstår vi tilpassa opplæring?
Published 2006 av Peder Haug
Den elendige lærarutdanninga
Published 2006 av Peder Haug
Lite nytt og lite nyttig
Published 2006 av Peder Haug
Det lokale ansvaret for skulen
Published 2006 av Peder Haug
Nytt perspektiv på tilpasset opplæring
Published 2006 av Peder Haug
Lærarkompetansen i ei inkluderande opplæring
Published 2006 av Peder Haug
Forskning om tilpasset opplæring [ISBN 8276612466] 121s.
Published 2006 av Kari Elisabeth Bachmann, Peder Haug
En nasjonal strategi for norsk pedagogisk forskning. Oppfølgingsutvalgets anbefalinger etter Forskningsrådets evaluering i 2004 [ISBN 82-12-02295-1] 32s.
Published 2006 av Bente Eriksen Hagtvet, Peder Haug, Gunn Imsen, Sølvi Lillejord, Elaine Munthe, Jens-Ivar Nergård, Harald Thuen, Are Turmo
Publisher: Norges forskningsråd
Skulen er konstruert slik at mellom ein firdel og tredel av elevane ikkje passar inn der
Published 2005 av Peder Haug
Høge mål for skulen
Published 2005 av Peder Haug
Det er skulen som må tilpasse seg elevane, ikkje motsett
Published 2005 av Peder Haug
SFO er eit gigantisk eksperiment der mange barn har vore involverte, mange utan å ha noko anna val
Published 2005 av Peder Haug
Så lenge lærarutdanninga ikkje tek læraryrket på alvor, blir ikkje utdanninga betre
Published 2005 av Peder Haug
Når skulen skal bli betre 11s.
Published 2005 av Peder Haug
Om dei nye læreplanane
Published 2005 av Peder Haug
The National Curriculum - a Closing or Opening Key to Inclusion. Invited key-note presentation
Published 2005 av Peder Haug
About Norwegian Curriculum Theory and Research
Published 2005 av Peder Haug
Approaches to empirical research about inclusive education
Published 2005 av Peder Haug
Elementary teaching and adapted learning
Published 2005 av Peder Haug
Småskulen sett frå klasserommet
Published 2005 av Peder Haug
Karakter E eller F - tilfedig eller ikkje? Kan ein stole på sensorane?
Published 2005 av Peder Haug
Resultat frå den norske evalueringa av grunnskulereformen 97
Published 2005 av Peder Haug
Inkludering - möjligheter och svårigheter. Erfarenheter från Norge
Published 2005 av Peder Haug
Kan ein stole på sensorane?
Published 2005 av Peder Haug
Lite og stort i skulepolitikken
Published 2005 av Peder Haug
Femti år med lærarutdanning : bokmelding av "Vekst og utvikling. Lærarutdanninga i Stavanger 50 år" av Martha Lea (red.)
Published 2005 av Peder Haug
Det utdanningspolitisk nye i Clemet-skulen
Published 2005 av Peder Haug
Sentralisering og desentralisering i læreplaninnhald
Published 2005 av Peder Haug
Muligheter og begrensninger knyttet til inkludering
Published 2005 av Peder Haug
Trendar i norsk skuleutvikling dei siste tretti åra
Published 2005 av Peder Haug
Er det å forske på praksis viktig for praksisfeltet?
Published 2005 av Peder Haug
Skulen og Kunnskapsløftet
Published 2005 av Peder Haug
Hva kan forklare stabilitet og forandring i skolen ut fra resultatene fra evalueringen av Reform 97 i Norge?
Published 2005 av Peder Haug
Lærarkompetansen i ei inkluderande opplæring
Published 2005 av Peder Haug
Om tilpassa opplæring
Published 2005 av Peder Haug
Sentralisering og desentralisering i læreplaninnhald. Utviklinga i Sverige dreg i den retninga vi går bort frå
Published 2005 av Peder Haug
Utfordringar knytt til innføringa av dei nye læreplanane for grunnutdanninga
Published 2005 av Peder Haug
Evaluering - ja, men kva så? Hjelper det?
Published 2005 av Peder Haug
Eit kritisk og konstruktivt blik på spesialpedagogens rolle i morgondagens skule
Published 2005 av Peder Haug
Ved skulestart
Published 2004 av Peder Haug
Alternativ opplæring for alle
Published 2004 av Peder Haug
Matematikk for alle?
Published 2004 av Peder Haug
Skule utan leiing
Published 2004 av Peder Haug
Endring i skulen møter motstand
Published 2004 av Peder Haug
Grøftegang i skuledebatten
Published 2004 av Peder Haug
Om tilpassa opplæring analyse av tilstanden i grunnskulen
Published 2004 av Peder Haug
Julesongar og matematikk
Published 2004 av Peder Haug
Organisatorisk og pedagogisk differensiering - er det nok for å møte elevar med problemåtferd i skulen?
Published 2004 av Peder Haug
Evalueringa av Reform 97 om tilpassa opplæring
Published 2004 av Peder Haug
Evaluering L-97: Implikasjonar relatert til innstillingane frå Kvalitetsutvalet og Befringutvalet med vekt på PPT sitt arbeidsområde
Published 2004 av Peder Haug
Det utdanningspolitiske nye i Clemet-skulen
Published 2004 av Peder Haug
A Culture for Learning: School Accountability in Norway
Published 2004 av Peder Haug
Redaktør for Norsk pedagogisk tidsskrift nr. 4/2004
Published 2004 av Peder Haug
Resultat frå evalueringa av reform 97 [ISBN 8212019101] 72s.
Published 2004 av Peder Haug
Om skolens oppgåver i samband med tilpassa opplæring for alle
Published 2004 av Peder Haug
Læreplanar som reforminstrument
Published 2004 av Peder Haug
Lærarrolla og tilpassa opplæring. Evaluering av R-97
Published 2004 av Peder Haug
Tilpassa opplæring - ein inkluderande skule
Published 2004 av Peder Haug
A Meta-analysis of Research from Swedish Kindergarten
Published 2004 av Peder Haug
Om kvalitetskontroll og kvalitetssikring i norsk skule
Published 2004 av Peder Haug
Utdanning for skulen i framtida - krav til lærarutdanninga
Published 2004 av Peder Haug
Om tilpassa opplæring : analyse av tilstanden i grunnskulen
Published 2004 av Peder Haug
Kunnskap om skulen og om elevane si læring. Kva forskinga fortel
Published 2004 av Peder Haug
Ny skule? Betre skule?
Published 2004 av Peder Haug
Tilrettelagt undervisning i lys av erfaringene fra Reform 97
Published 2004 av Peder Haug
Inclusion in Norwegian Compulsory School
Published 2004 av Peder Haug
Evalueringa av Reform 97 om skule-heim samarbeidet
Published 2004 av Peder Haug
Skulebasert vurdering
Published 2004 av Peder Haug
FoU i lærarutdanninga
Published 2004 av Peder Haug
Grunnskulen, berre for jenter?
Published 2004 av Peder Haug
Kva skjer med barnehagen?
Published 2003 av Peder Haug
Skule både for gutar og jenter
Published 2003 av Peder Haug
Er spesialskular løysinga?
Published 2003 av Peder Haug
Kva er god undervisning?
Published 2003 av Peder Haug
Kva gjekk gale i skulen?
Published 2003 av Peder Haug
Skaper skulen taparar? Kan PP-tenesta førebyggje?
Published 2003 av Peder Haug
Mener skolereform ga jente-skole
Published 2003 av Peder Haug
Skolen skyr annerledeshet
Published 2003 av Peder Haug
Forskningsrådet kritiserer politikernes skolereformer
Published 2003 av Peder Haug
Under middels
Published 2003 av Peder Haug
Sentrale rersultat frå evalueringa av Reform 97
Published 2003 av Peder Haug
Evalueringa av Reform 97 - resultat og konsekvensar
Published 2003 av Peder Haug
Om inkludering i skolen
Published 2003 av Peder Haug
Om norsk spesialpedagogisk forsking
Published 2003 av Peder Haug
Kvifor er ein inkluderande skule ein god skule?
Published 2003 av Peder Haug
En analyse av svensk förskoleforskning
Published 2003 av Peder Haug
Om resultat frå evalueringa av Reform 97
Published 2003 av Peder Haug
Dei sentrale resultata frå evalueringa av Reform 97
Published 2003 av Peder Haug
Teacher Education for Inclusion
Published 2003 av Peder Haug
Evaluating Reform 97 in Norwegian Compulsory School
Published 2003 av Peder Haug
Formulerings- och styrprocesser avseende elever i behov av särskilt stöd : en fallstudie i en kommun
Published 2003 av Peder Haug
Politisk kvarter
Published 2003 av Peder Haug
Aktuell utdanningspolitisk debatt
Published 2003 av Peder Haug
Vilkårene for en god prosjektsøknad
Published 2003 av Peder Haug
Fagdag om L97-vurderinga
Published 2003 av Peder Haug
Er det så nøye med?
Published 2003 av Peder Haug
Strategier for evaluering av skolereformer i Norge: muligheter og utrfordringer
Published 2003 av Peder Haug
FoU-samarbeid mellom lærarutdanninga og skulen, med særleg vekt på tilpassa opplæring
Published 2003 av Peder Haug
Har spesialundervisninga ein plass i skulen for alle?
Published 2003 av Peder Haug
Evaluering av reform 97 - sentrale resultat
Published 2003 av Peder Haug
Skulen veit best
Published 2003 av Peder Haug
Spesialundervisning i ein inkluderande skule
Published 2003 av Peder Haug
Evaluering av Reform 97. Sluttrapport frå styret for Program for evaluering av Reform 97 [ISBN 8212018555] 110s.
Published 2003 av Peder Haug
Vi veit mykje om skulen - kva så?
Published 2003 av Peder Haug
Lærarutdanning berre for den gjennomsnittlege og veltilpassa eleven?
Published 2003 av Peder Haug
Kvar er vi, kva veit vi og kva grip vi tak i?
Published 2003 av Peder Haug
Forskingsresultat, får dei konsekvensar for lærarutdannarane?
Published 2003 av Peder Haug
Om kvalitet i förskolan : forskning om och utvärdering av förskolan 1998 - 2001 [ISBN 9185009326] 142s.
Published 2003 av Peder Haug
Den inkluderande skulen og utfordringar for lærarutdanninga
Published 2003 av Peder Haug
Det pædagogiske fagområde i to diplomutdannelser : tillægsrapport til evalueringsrapporten "Undervisning i pædagogik - i pædagogutdannelsen og lærerutdannelsen" [ISBN 8779580580] 52s.
Published 2002 av Søren Vang Rasmussen, Inger Andersen, Anders Magnusson, Jens Rasmussen, Peder Haug
Undervisning i pædagogik i pædagogutdannelen og lærerutdannelsen [ISBN 8779580564] 177s.
Published 2002 av Søren Vang Rasmussen, Inger Andersen, Cathrine Hasse, Anders Magnusson, Jens Rasmussen, Peder Haug
Om utdanning
Published 2002 av Peder Haug
Om utdanningspolitikk
Published 2002 av Peder Haug
Om spesialundervisninga ikkje fanst. Notat til Kvalitetsutvalet
Published 2002 av Peder Haug
Inclusive Education : from Rights to Obligations and Responsibilities : invited comments to Lena Saleh
Published 2002 av Peder Haug
Ein skule for alle - absolutt alle : eit døme
Published 2002 av Peder Haug
Har vi ei lærarutdanning for ein inkluderande skule?
Published 2002 av Peder Haug
Forskingsrådet evaluererer Reform 97 - perspektiv og konsekvensar
Published 2002 av Peder Haug
Strategiar for evaluering av skulereformer i Noreg
Published 2002 av Peder Haug
Sentrale utviklingstrekk i norsk spesialpedagogisk forskning
Published 2002 av Peder Haug
Den spesialpedagogiske forskninga i Norge
Published 2002 av Peder Haug
Paneldebatt om aktuelle skulespørsmål
Published 2002 av Peder Haug
Skolen som inkluderer alle
Published 2002 av Peder Haug
Inkluderande skule
Published 2002 av Peder Haug
Prosjektet Begynnaropplæring og tilpassa undervisning
Published 2002 av Peder Haug
Om inkluderande skule
Published 2002 av Peder Haug
Skulen for alle som ide og praksis
Published 2002 av Peder Haug
Om skulen for alle
Published 2002 av Peder Haug
Om utdanningskvalitet
Published 2002 av Peder Haug
Perspektiv frå evalueringa av reform 97
Published 2002 av Peder Haug
Forskerblikk på kvalitet og vurdering
Published 2002 av Peder Haug
Kva er gale med foreleggarar og journalistar?
Published 2002 av Peder Haug
Forskinga om spesialundervisning
Published 2002 av Peder Haug
Å debattere utdanning på fjernsyn
Published 2002 av Peder Haug
Evalueringa av Reform 97 like om hjørnet
Published 2002 av Peder Haug
What are the implications and limitations of inclusive education on the education of teachers?
Published 2002 av Peder Haug
En skola för alla barn
Published 2002 av Peder Haug
Evaluering av førskulelærarutdanninga ved fem norske institusjonar : rapport frå ekstern komité 161s.
Published 2002 av Svein Ole Sataøen, Peder Haug, Ingebjørg Solvig, Stein Are Sellevoll, Ingegerd Tallberg-Broman
Evaluating the Norwegian Educational Reform 97 : theory of evaluation, strategies, challenges and dilemmas
Published 2002 av Lars Monsen, Peder Haug
Om den inkluderande skulen
Published 2001 av Peder Haug
Opplæring av barn, unge og vaksne med særskilde behov i ein inkluderande skule
Published 2001 av Peder Haug
Om ein skule for alle og spesialpedagogiske tiltak
Published 2001 av Peder Haug
Ingmarie Munkhammar: Från samverkan til integration. Arena för gömda motsägelser och förgivet tagna sanningar. En studie av hur förskollärare, fritidspedagoger och lärare formar en samverkan
Published 2001 av Peder Haug
Om å endre : ein kommentar til Huseby skole
Published 2001 av Peder Haug
Doktorgradskommisjon og opponent for avhandlinga: Holthe, H.: Favours and Disfavours
Published 2001 av Peder Haug
Den gode læraren
Published 2001 av Peder Haug
Idioterklæringer er det store problemet
Published 2001 av Peder Haug
Framtidig organisering av lærarutdanningane
Published 2001 av Peder Haug
Læringssenteret og forsking
Published 2001 av Peder Haug
Hva er specialpedagogik?
Published 2001 av Peder Haug
Hvordan møter skolen elever med behov av særskilt støtte?
Published 2001 av Peder Haug
Erfaringar med eit sentralt initiert forskingsprogram i spesialpedagogikk i Noreg
Published 2001 av Peder Haug
Den generelle utfordringa i lærarutdanninga
Published 2001 av Peder Haug
Erfaring frå eksterne evalueringar
Published 2001 av Peder Haug
Skulen for alle og spesialpedagogikken
Published 2001 av Peder Haug
Skolen for alle som utfordring
Published 2001 av Peder Haug
Den inkluderande skulen som utfordring : om skulen for alle sett i eit spesialpedagogisk perspektiv
Published 2001 av Peder Haug
Er integreringa i skulen ført for langt?
Published 2001 av Peder Haug
Utviklingstrekk innanfor det spesialpedagogiske feltet
Published 2001 av Peder Haug
Om nokre sider ved evalueringa av reform 97
Published 2001 av Peder Haug
Dritsekkfjernsyn, dritsekksamfunn
Published 2001 av Peder Haug
Kommentarar til Campbell Collaboration
Published 2001 av Peder Haug
Den inkluderande skulen som utfordring 19s.
Published 2000 av Peder Haug
Læreplanverket for den 10-årige grunnskolen i Norge
Published 2000 av Peder Haug
Ved skulestart
Published 2000 av Peder Haug
Ustyrleg lærarutdanning?
Published 2000 av Peder Haug
Politikk, forsking og evaluering : status og utfordringar i evalueringa av reform 97
Published 2000 av Peder Haug
Current trends in special education research in Norway
Published 2000 av Peder Haug
Teacher education and the school for all
Published 2000 av Peder Haug
Unitary School and Reform 97
Published 2000 av Peder Haug
Ungdomstrinnet og utdanningspolitikken
Published 2000 av Peder Haug
Bryt etablerade föreställningar
Published 2000 av Peder Haug
Drivkrefter bak endring i utdanning nasjonalt og regionalt : tre foredrag frå Forskingsdagane 1999 [ISBN 82-7661-113-3] 33s.
Published 2000 av Oddbjørn Melle, Peder Bergem, Peder Haug
Alle på same skule?
Published 2000 av Peder Haug
For alle elevar? : lærarutdanninga og spesialundervisning i grunnskulen [ISBN 8276611125] 222s.
Published 2000 av Peder Haug
Teacher education as a private enterprise
Published 2000 av Peder Haug
Lærarutdanningsanarkiet og den inkluderande skulen
Published 2000 av Peder Haug
Spesialpedagogikken sin plass i lærarutdanninga
Published 2000 av Peder Haug
Inkludering - eit ansvar for spesialundervisning?
Published 2000 av Peder Haug
Pedagogiske dilemma - om spesialundervisinga
Published 2000 av Peder Haug
Behöver vi spesialpedagogiken?
Published 2000 av Peder Haug
Kva elevane meiner - og samfunnet ventar?
Published 1999 av Peder Haug
Den inkluderande skulen og spesialpedagogikken
Published 1999 av Peder Haug
Spesialundervisning som inkludering
Published 1999 av Peder Haug
Ein inkluderande skule for alle
Published 1999 av Peder Haug
Lærarutdanning som kvalifiserer for arbeid med alle elevar
Published 1999 av Peder Haug
Spesialundervisningens Janusansikt : idealer, realiteter og dilemmaer i norsk spesialpedagogikk
Published 1999 av Peder Haug
Kva elevane meiner og samfunnet ventar
Published 1999 av Peder Haug
Kva er ei god lærarutdanning? : 13 teser
Published 1999 av Peder Haug
Specialundervisningen som pedagogiskt dilemma
Published 1999 av Peder Haug
Erfaringer fra deltakelse i inspektørnemnder i Sverige
Published 1999 av Peder Haug
Den inkluderande skolen : treng vi eit skilje mellom det allmenne og det spesielle?
Published 1999 av Peder Haug
Skulen, eit lukka land?
Published 1999 av Peder Haug
Words without deeds? : between special schools and inclusive education, an illustration of the nature of stability and change in Norwegian education
Published 1999 av Peder Haug
Anarki i lærarutdanninga?
Published 1999 av Peder Haug
Anarki i lærarutdanninga?
Published 1999 av Peder Haug
Spesial eller undervisning?
Published 1998 av Peder Haug
St.meld. nr. 23 (1997-98): Spesial eller undervisning? 5s.
Published 1998 av Peder Haug
Myrlandet : spesialundervisning i grunnskulen 1965-1991 [ISBN 82-7661-084-6] 321s.
Published 1998 av Peder Haug
Hjelper det med reformer i skulen?
Published 1998 av Peder Haug
Spesialpedagogiske utfordringar i den nye grunnskulen
Published 1997 av Peder Haug
The Development of Knowledge and Initiatives in Special Education
Published 1997 av Peder Haug
Norwegian Special Education : Development and Status
Published 1997 av Peder Haug
Integration & Special Education Research in Norway
Published 1997 av Peder Haug
Pedagogisk teori og praksis som samanbindande element i allmenlærarutdanninga
Published 1997 av Peder Haug
Den norske debatten om alderen for skulestart
Published 1997 av Peder Haug
Formulering og realisering av norsk utdanningspolitikk etter 1975
Published 1997 av Peder Haug
Issues in recent educational research on school start in Norway
Published 1997 av Peder Haug
90-åras utdanningsreformer og utfordringar for lærarutdanninga 18s.
Published 1997 av Peder Haug
Spesialundervisning : verdiar, bakgrunn, utvikling og status 24s.
Published 1997 av Peder Haug
Evaluation as a part of a ministerial reform strategi 13s.
Published 1997 av Peder Haug
Forslag til rammeplan i pedagogikk 20s.
Published 1997 av Anne Marie Presthus, Thor Ola Engen, Trygve Bergem, Sidsel Germeten, Peder Haug, Johan Daniel Hætta, Kari Raknes Krüger, Olav Lindal
Nytt om spesialpedagogisk forskning -1s.
Published 1997 av Peder Haug
Grunnskolereform 97. Utfordringer i en endringsprosess 134s.
Published 1997 av Vebjørg Tingstad, Peder Haug
Teori om endring og reformer
Published 1996 av Peder Haug
Barnehage på skule : evaluering av innhaldet i 6-årstilboda
Published 1996 av Peder Haug
Andy Hargreaves: Lærerarbeid og skolekultur : læreryrkets forandring i postmoderne tidsalder (bokmelding)
Published 1996 av Peder Haug
Spesialpedagogikkens plass i "en skole for alle"
Published 1996 av Peder Haug
Evaluation as a Part of a Ministerial Reform Strategy
Published 1996 av Peder Haug
Status for spesialpedagogisk forsking i Noreg
Published 1996 av Peder Haug
Innhaldet i 90-åras utdanningsreformer
Published 1996 av Peder Haug
Lærarutdanning til ein skule for alle
Published 1996 av Peder Haug
Barnehage på skule : evaluering av innhaldet i 6-årstilboda
Published 1996 av Peder Haug
Special Education Research in Norway
Published 1996 av Peder Haug
Kva no for det nye småskulesteget?
Published 1996 av Peder Haug
Grunnskulereform -97, bakgrunn og utfordringar
Published 1996 av Peder Haug
Innhaldet i 90-åras utdanningsreformer
Published 1996 av Peder Haug
Utfordringar til skulen etter Reform -97
Published 1996 av Peder Haug
Program for Nord-Noreg - evaluering av framtidige planar
Published 1996 av Peder Haug
Politikk og pedagogikk : skulestart for 6-åringar i Noreg
Published 1996 av Peder Haug
Pedagogikk i ei reformtid : foredrag på den 4. nasjonale fagkonferansen i pedagogikk (1995) [ISBN 82-7661-038-2] 152s.
Published 1996 av Peder Haug
Special education research in Norway 17s.
Published 1996 av Peder Haug
Publisher: Høgskulen i Volda
FoU-arbeid og Pedagogisk-psykologisk teneste (PPT) : utarbeidd for Faglig enhet for PPT, Utdanningsdirektøren i Hedmark 13s.
Published 1996 av Peder Haug
Publisher: Høgskulen i Volda
Program for Nord-Noreg - evaluering av framtidige planar : innlegg på Årsmeldingskonferanse i Program for Nord-Norge, Tromsø, 16.-18. april 1996 18s.
Published 1996 av Peder Haug
Publisher: Høgskulen i Volda
Prosjektet Grunnskolereform 97 : datainnsamling, instruksjon 1s.
Published 1995 av Peder Haug
Dette med FOU. Om forsking i lærarutdanninga
Published 1992 av Doris Jorde, Peder Haug, Aslaug Nyrnes, Aslaug Nyrnes
Forsking for regional utvikling : frå 1980 til 1990 [ISBN 82-90426-67-4] 117s.
Published 1990 av Bjørn Stave, Kåre Heggen, Peder Haug, Knut Bryn, Arild Kvamme