Silje Ims Lied
Avdelingsleiing
Dekan
Silje Ims Lied er førstelektor i pedagogikk, og har vore tilsett ved Høgskulen i Volda sidan januar 2009. Ho har arbeidserfaring frå barnehage, skule, pedagogisk psykologisk teneste (PPT) og psykisk helsevern for born og unge (BUP). I akademia har ho hatt fagstilling i pedagogikk, vore instituttleiar i Institutt for pedagogikk (2015 - 19) og prodekan for utdanning ved avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning (2019 - 2023). Lied har sidan 2019 hatt eit særleg ansvar for å følge opp utdanningsfaglig kompetanse (t.d. kurs i pedagogisk basiskompetanse) og regional og desentralisert kompetanseutvikling (ReKomp, DeKomp og Kompetanseløft) ved HVO. Ho var også fagleg koordinator for ordninga Kompetanseløft for spesialpedagogikk og inkluderande praksis.
Lied sit i styringsgruppa og bistår USN i leiinga av det nasjonale nettverket for Kompetanseløft for spesialpedagogikk og inkluderende praksis. Lied er også ein del av leiargruppa i eit nasjonalt nettverk for spesialpedagogikk.
Sidan 2019 - d.d. har ho vore fast medlem i UHR - lærerutdanning, og ho vart valt inn i arbeidsutvalet i 2021.
Pågåande forskingsprosjekt:
- KOSIP - kompetansekartlegging av spesialpedagogikk og inkluderende praksis
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Bøker
Inkludering i praksis [ISBN 9788202819545] 183s.
Publisert 2024 av Mirjam Harkestad Olsen, Silje Ims Lied, Marianne Sandvik Tveitnes
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Samiske perspektiver i et inkluderende læringsmiljø
Publisert 2024 av Marianne Sandvik Tveitnes, Silje Ims Lied, Mirjam Harkestad Olsen
Inkludering i spennet mellom ideologi og praksis
Publisert 2024 av Silje Ims Lied, Marianne Sandvik Tveitnes, Mirjam Harkestad Olsen
Frå einsam sak til praksisfellesskap. Kollegasamarbeid knytt til førstelektorprogrammet
Publisert 2024 av Gro Anita Bårdseth, Birgitte Fondevik, Steinar Høydal, Silje Ims Lied, Bjørn Smestad, Odd Helge Mjellem Tonheim
Å bygge lag rundt og sammen med elevene
Publisert 2022 av Silje Ims Lied, Marianne Sandvik Tveitnes
Rolleforståelse og inkludering i tverretatlig samarbeid
Publisert 2022 av Hilde Sofie Stokke, Silje Ims Lied
Children’s Summer reading in Norway: Insights gained from the gamified library-initiated reading campaign Sommerles.no
Publisert 2020 av Lidun Hareide, Eivind Tveter, Silje Ims Lied
Anna
Kompetanseutvikling. Fra planlegging til tiltak.
Publisert 2023 av Silje Ims Lied
Kompetanseutvikling. Fra planlegging til tiltak
Publisert 2023 av Silje Ims Lied
Innovasjon i lærarutdanningane
Publisert 2023 av Silje Ims Lied
Kompetanseutvikling i profesjonsfellesskap
Publisert 2023 av Silje Ims Lied
Hva har den nye opplæringsloven å si for Kompetanseløft for spesialpedagogikk og inkluderende praksis?
Publisert 2023 av Silje Ims Lied
Teachers’ cometencies,related to special needs education and inclusion, in Norway
Publisert 2023 av Silje Ims Lied, Marianne Sandvik Tveitnes, Mirjam Harkestad Olsen
Tilsetting av tre dekanar - sak 89/22
Publisert 2023 av Silje Ims Lied, Roar Stokken
Samarbeidspraksis for å ivareta barns beste
Publisert 2023 av Silje Ims Lied
Kompetanseløft for spesialpedagogikk og inkluderende praksis & KOSIP, MR-fylke
Publisert 2023 av Silje Ims Lied
Frå einsam sak til praksisfelleskap - kollegasamarbeid knytt til førstelektorkvalifisering
Publisert 2023 av Bjørn Smestad, Birgitte Fondevik, Silje Ims Lied, Steinar Høydal, Gro Anita Bårdseth, Odd Helge Mjellem Tonheim
Samskaping – det doble formålet.
Publisert 2023 av Hilde Sofie Stokke, Silje Ims Lied
KOSIP; Kompetansekartlegging av og for laget rundt barna og elevene
Publisert 2022 av Silje Ims Lied, Hilde Sofie Stokke, Mirjam Harkestad Olsen, Marianne Sandvik Tveitnes
Kompetanseløft i Spesialpedagogikk og inkluderende praksis og KOSIP
Publisert 2022 av Silje Ims Lied
Grensesetting i barnehagen
Publisert 2022 av Silje Ims Lied
Oppvekst og oppvekstreformen
Publisert 2022 av Silje Ims Lied
KOSIP og UH nettverket for kompetanseløftet
Publisert 2022 av Silje Ims Lied
KOSIP- Bakgrunn, teoretisk forankring og oppbygging
Publisert 2022 av Silje Ims Lied
Ny lov - nye omgrep?
Publisert 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite, Anne-Kari Remøy, Kari Eldby Rygg, Iselin Vatnehol Waage, Berit Huse
Støttende team og kompetansekartlegging i Hareid kommune. Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis.
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Rollen til universitetet og høgskolen i Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis.
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Panelsamtale: Laget rundt barna
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis Tverrfaglig og tverrprofesjonelt samarbeid i egen institusjon
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Lokal kompetanseutvikling i barnehage og skule. Kvar står vi, kvar går vi?
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Bakgrunn og målsetting for Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Panelsamtale: Spørsmål og svarrunde om kompetanseløftet med representanter fra UDIR, statsforvalter, KS, PPT, Statped og UH.
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Kartlegging av behov og planlegging av tiltak. Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis.
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Erfaringar frå piloten i Hareid kommune. Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderande praksis.
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Opprykk til førstelektor - min veg
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
Samarbeid og partnerskap mellom UH og kommune - hvordan være gode lagspillere rundt barnet?
Publisert 2021 av Silje Ims Lied
La barna lese i sommer
Publisert 2020 av Silje Ims Lied
Spesialpedagogikkens rolle – i et utdanningspolitisk perspektiv
Publisert 2020 av Marit Mjøs, Silje Ims Lied, Kirsten Helen Flaten
Barnehagebasert utviklingsarbeid i Ålesund kommune
Publisert 2019 av Silje Ims Lied
Opp og fram - ein nyskapande barnehagesektor
Publisert 2019 av Silje Ims Lied
Læraren sitt møte med eleven med Asperger syndrom og Tourettes syndrom
Publisert 2019 av Silje Ims Lied
Grensesetting i barnehagealder
Publisert 2019 av Silje Ims Lied
Læringsverktøy for ungdommar med AS og TS basert på spelteknologi
Publisert 2019 av Silje Ims Lied
Grensesetting i ei omskifteleg tid
Publisert 2019 av Silje Ims Lied
Sommerles.no kan motvirke tap av lesekompetanse
Publisert 2019 av Lidun Hareide, Silje Ims Lied
Leik, vennskap og vaksenrolla
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Lekende vennskap
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Læringsverktøy for ungdomm med Asperger syndrom (AS) og Tourettes syndrom (TS) basert på spillteknologi
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Vaksenrolla
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Styringsverktøy, medvirkning og didaktikk
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Profesjonsstemma i Møre & Romsdal
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Aktiv voksenrolle i barnehagen
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Didaktisk arbeid i barnehagen
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Et kritisk blikk på lokalt utviklingsarbeid
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Styringsverktøy og medvirkning i barnehagen
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Development Works. The future kindergarten, with focus on playful friendship
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
A critical view on local development work
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Grensesetting i arbeidet med de yngste barna
Publisert 2018 av Silje Ims Lied
Implementering av ny rammeplan - fase 2
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
Implementering av ny rammeplan - fase 2
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
Implementering av ny rammeplan
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
Implementering av ny rammeplan
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
Grensesetting, Skule og SFO
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
Lekende vennskap
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
Sosial kompetanse
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
Grensesetting i barne- og ungdomsfaget
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
What's in it for me?
Publisert 2017 av Silje Ims Lied
Kan vi bygge læringsteknologi for ungdommar med Asperger syndrom (AS) og Tourettes syndrom (TS) basert på Pokemon GO?
Publisert 2017 av Silje Ims Lied, Lidun Hareide
Didaktikk i barnehagen
Publisert 2016 av Silje Ims Lied
Tilsett på dispensasjon
Publisert 2016 av Silje Ims Lied
Grensesetting i barnehage og skole
Publisert 2016 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting. Relasjon, samspill og kommunikasjon
Publisert 2016 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting. Relasjon, samspill og kommunikasjon
Publisert 2016 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting. Relasjon, samspill og kommunikasjon
Publisert 2016 av Silje Ims Lied
Vennskap og lek i barnehagen
Publisert 2016 av Silje Ims Lied
Danning i barnehagen - om det å vere menneske. Kva kan danning handle om i barnehagen? [ISBN 978-82-7661-322-3] 20s.
Publisert 2016 av Bente Vatne, Silje Ims Lied
Fra refleksjon til handling. En lærende organisasjon
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Grensesetting i en omskiftelig tid. Relasjon, samspill og kommunikasjon
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting.
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Grensesetting i barnehage og skule
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Grensesetting i barnehage og skole. Rolleavklaring fagfolk/foreldre
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Grensesetting, rollefordeling mellom barnehagen/hjem
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Danning og kvalitet i barnehagen
Publisert 2015 av Silje Ims Lied
Presschool teachers and preschool assistants' way of understanding "Bildung"
Publisert 2014 av Silje Ims Lied, Bente Vatne
Positiv grensesetting
Publisert 2014 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting
Publisert 2014 av Silje Ims Lied
De yngste barna i barnehagen, med vekt på danning
Publisert 2014 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting
Publisert 2014 av Silje Ims Lied
Samarbeid og kommunikasjon i personalgruppen
Publisert 2014 av Silje Ims Lied
Bevisstgjøring av egen rolle i barnehagen
Publisert 2014 av Silje Ims Lied
Barnehagen som arena for forebyggende arbeid, og tidlig innsats
Publisert 2014 av Silje Ims Lied
Preschool teachers and preschool asistants way of understanding "Bildung"
Publisert 2014 av Bente Vatne, Silje Ims Lied
Hvordan arbeide med grensesetting i barnehagen
Publisert 2013 av Silje Ims Lied
Kommunikasjon med barn
Publisert 2013 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting og kommunikasjon med barn
Publisert 2013 av Silje Ims Lied
Relasjon, samspill og kommunikasjon
Publisert 2013 av Silje Ims Lied
Positiv grensesetting
Publisert 2013 av Silje Ims Lied
Danning og kvalitet i barnehagen
Publisert 2013 av Silje Ims Lied
Tverrfaglig og tidlig innsats overfor barn i barnehage
Publisert 2013 av Silje Ims Lied