Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Institutt for pedagogikk
Professor
Professor, Education
Utdanning
Pedagogisk basiskompetanse, Høgskulen i Volda, 2022 - pågår
Forskningsledelse, Høgskulen i Volda, 2022
UH-pedagogikk, Rettleiing på studenttekstar, 2018
Ph.D.-programmet: Utdanningsvitenskap for lærerutdanning, OsloMet, 2018
NAFOL forskerskole, NTNU, 2013-2017
Cand.polit.grad. Allmennpedagogikk, NTNU, 2007
Spesialpedagogikk 2. avd. Høgskulen i Volda, 2005
Cand,mag grad, 1991;
- Spesialpedagogikk 1. avd. Høgskulen i Volda
- Pedagogisk rettleiing, Høgskulen i Volda
Barnehagelærarutdanning, Høgskulen i Volda, 1980
Undervisning
Emneansvar: Master i Barnehagekunnskap, Barnehagen som lærande organisasjon, BLUMG302
Emneansvar: Master i Grunnskulelærarutdanning, Pedagogikk og elevkunnskap, PEL4, femte årskull, MGPE4 1-7 og MGPE4 5-10
Undervisning og rettleiing: Bacheloroppgåve i Barnehagelærarutdanninga, 3. årskull, BLUBA og 4. årskull BLUBA-D
Rettleiing: Master i Spesialpedagogikk, ULSP306, heiltid og deltidskulla
ReKomp, Regional kompetansebygging
Faglege interessar
Lærarutdanningsforsking
Berekraftsdidaktikk i barnehage og skule
Danning
Overgangsutfordringar
Reformer i lærarutdanningane
Leiing av lærande organisasjonar
Prosjektleiing og utviklingsarbeid i barnehage og skule
Pedagogisk dokumentasjon
Spesialpedagogikk
Empati som kompetanse i profesjonsutdanningar
Forskingsgrupper
1) Medlem av Grupo La formación ética de los futuros profesionales de Educación Infantil y Primaria como elemento de selección: diagnóstico y análisis", Universidad Granada
2) Delt leiar av forskingsgruppa bærekraftdidaktikk , HVO
3) Leiar av forskingsgruppa Empati i profesjonsutdanningar EMPATI-prosjektet | Høgskulen i Volda (hivolda.no)
Arbeidserfaring og verv
Høgskulen i Volda, Institutt for pedagogikk, professor (februar 2022-
Høgskulen i Volda, Institutt for pedagogikk, førsteamanuensis (2018-2022)
Høgskulen i Volda, Institutt for pedagogikk, høgskulelektor (2008- 2018)
Universitetet i Bergen, UHNett-Vest, prosjektleiar (2010-2012)
Fylkesmannen i Møre og Romsdal, Rekrutteringsstrategi, prosjektgruppemedlem (2008-2011)
Høgskulen i Volda, NOKUT- evalueringa av HVO, prosjektleiar (2008-2010)
Høgskulen i Volda, studieleiar for førskulelærarutdanninga (2008-2010)
Ulstein Kommune, Ulstein Kompetansesenter, rektor (2000-2008)
Ørsta Kommune, Ørsta Opplæringssenter, lærar (1999-2000)
Normisjon, Ecuador, rektor (1995-1999)
Volda Lærarhøgskule, konsulent og høgskulelærar (1989-1995)
Volda kommune, spesialpedagog (1987-1988)
Møre og Romsdal Fylkeskommune, avdelingsleiar (1986-1987)
Ørsta Kommune, barnehagestyrar (1980-1986)
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Understanding empathy in Norwegian social work education
Publisert 2024 av Roar Stokken, Kirsten Helen Flaten, Kristin Ljoså Sørheim, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
A mind for citizenship – on the value of the inclusion of persons with severe disabilities
Publisert 2023 av Roar Stokken, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Teachers’ expressed understandings concerning sustainability in the Norwegian ECE context
Publisert 2023 av Jan Håkon Vikane, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
How Kindergarten Teachers Support Nascent Understanding of Sustainable Development Among Children – A New Label on an Old Practice?
Publisert 2023 av Liv Ingrid Aske Håberg, Kari Ryslett, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Overgangsutfordringar for studentar i første semester av barnehagelærarutdanninga
Publisert 2022 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Hilde Gry Leer-Salvesen
Oral and written competencies in first year education students: An analysis of self-evaluation narratives on the transition from high school til university
Publisert 2020 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Hilde Randi Osdal
The hidden professionals? An interview study of higher education-based teacher educator´s professional identity
Publisert 2019 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Barnehagelærarutdanninga. Nye utdanningsvegar og nye utfordringar.
Publisert 2016 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Lars Gulbrandsen
"Eg vert rekna som ein kompetent barnehagelærar allereie no" Om lærarstudenten sin opplevde kvalitet i eit arbeidsplassbasert studieprogram
Publisert 2014 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Anna
Yrkesretting og profesjonsrelevans; Simulering som profesjonsretting i lærerutdanningene
Publisert 2024 av Beate Lund, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Merete Ellen Lunde, Hildegunn Valen Kleive, Synnøve Moltudal, Aleksander Krogevoll, Kari Elisabeth Bachmann
Berekraft i barnehagen må vere meir enn søppelsortering
Publisert 2024 av Jan Håkon Vikane, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Steinarr Sommerset
Students empathic profiles
Publisert 2023 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
S t u d e n t s ´ E m p a t h i c P r o f i l e s
Publisert 2023 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
The teachers’ sustainability capacity in Norwegian early childhood education
Publisert 2023 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jan Håkon Vikane
«But I have no idea what you’re talking about!» Transition into Early Childhood Teacher Education
Publisert 2022 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Hilde Gry Leer-Salvesen
Self Study Research som tilnærmingsmåte?
Publisert 2022 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Hilde Gry Leer-Salvesen
What Supports the Building of Teachers' Capacity to Master Education for Sustainable Development?
Publisert 2022 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jan Håkon Vikane
Utdanning for berekraftig utvikling
Publisert 2022 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jan Håkon Vikane
Spor av berekraft i vitensenter
Publisert 2021 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jenny Ullgren
Spor av berekraft i vitensenter
Publisert 2021 av Jan Håkon Vikane, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jenny Ullgren
OVERGANGSUTFORDRINGAR FOR STUDENTAR I FØRSTE SEMESTER AV BARNEHAGELÆRARUTDANNINGA
Publisert 2021 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Hilde Gry Leer-Salvesen
The team member role and ways of becoming 'in-service'
Publisert 2019 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
'Then I suddenly found myself as Teacher Educator' About professional Identity and Recruitment to Teacher Education.
Publisert 2018 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Teacher educators as curriculum developers in times of change
Publisert 2017 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
The new roles of teacher educators in a new education policy
Publisert 2017 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Co-operation is not enough: Teacher Educators as Curriculum Developers in Times of Change
Publisert 2017 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
To translate and bring reform ideas into practice
Publisert 2016 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
'It all feels like climbing mountains'
Publisert 2016 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Samanbindande, gjennomgåande og progresjon - ei av "pedagogikken sine roller" i ny utdanning
Publisert 2016 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
In what way do competent teacher educators become good team members?
Publisert 2016 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Those who translate the reform ideas into practice
Publisert 2016 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Tact, having a good ear and pedagogical presence in connection with the implementation of a reform in higher education
Publisert 2015 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
The teacher educator´s mandate and role in reform implementation. An interview study examining the actors´ implementation process, asking in what way the change influence the Teacher Educator´s role in Norwegian Early Childhood Teacher Education, reform 2013.
Publisert 2015 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Vegar til barnehagelærar
Publisert 2015 av Lars Gulbrandsen, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Vegane fram til barnehagelærarutdanning
Publisert 2014 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Lars Gulbrandsen
Early childhood teacher education. Giving the students direction within the profession
Publisert 2014 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Å skape meiningsfulle samanhengar for læring
Publisert 2014 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Symposium Preschool profession and identity. Frames and Roles in Workplace-Based Early Childhood Teacher Education
Publisert 2013 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Rammer og roller i arbeidsplassbasert førskulelærarutdanning
Publisert 2013 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Kva er rammefaktorane hos ABf-studenten og korleis verkar desse inn i profesjonskvalifiseringa?
Publisert 2012 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Rollepress i arbeidsplassbasert førskulelærarutdanning
Publisert 2012 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Profesjonskvalifisering i arbeidsplassbasert førskulelærarutdanning. Kva effekt har skiftingar mellom komplekse, doble og kryssande studentroller?
Publisert 2012 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Profesjonskvalifisering og profesjonskvalitet. Rolle- og posisjonsskiftingar for ABf-studenten
Publisert 2011 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik