Jan Håkon Vikane
Institutt for realfag
Førsteamanuensis
Utdanning
2019: PhD, planteøkologi, Universitetet i Bergen
2015: Praktisk pedagogisk utdanning, NTNU
2007: Master i biologi, planteøkologi, Universitetet i Bergen
2005: Bachelor i biologi, Universitetet i Bergen
Undervisning ved HVO
Naturfag (biologi) og naturfagdidaktikk, GLU og MAGLU
Naturfagdidaktikk, PPU
Natur, helse og rørsle, BLU
Faglege interesser
Naturfagdidaktikk, med vekt på feltarbeid, berekraft, utforsking og tverrfagleg undervisning
Formidling av naturfag og forskning
Planteøkologi og botanikk
Forskargruppe
Berekraftdidaktikk (leiar)
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Teachers’ expressed understandings concerning sustainability in the Norwegian ECE context
Publisert 2023 av Jan Håkon Vikane, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik
Rainfall and temperature change drive Arnica montana population dynamics at the Northern distribution edge
Publisert 2019 av Jan Håkon Vikane, Knut Rydgren, Eelke Jongejans, Vigdis Vandvik
North Atlantic Islands with native and alien trees: are there differences in diversity and species-area relationships?
Publisert 2014 av Ole Reidar Vetaas, Jan Håkon Vikane, Heidi Iren Saure, Vigdis Vandvik
Invasion of Calluna heath by native and non-native conifers: the role of succession, disturbance and allelopathy
Publisert 2013 av Jan Håkon Vikane, Vigdis Vandvik, Ole Reidar Vetaas
Anna
Solblom-ei plante i sterk tilbakegang
Publisert 2024 av Jan Håkon Vikane
Berekraft i barnehagen må vere meir enn søppelsortering
Publisert 2024 av Elisabeth Haddal Røsvik, Jan Håkon Vikane
Berekraft i barnehagen må vere meir enn søppelsortering
Publisert 2024 av Jan Håkon Vikane, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Steinarr Sommerset
The teachers’ sustainability capacity in Norwegian early childhood education
Publisert 2023 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jan Håkon Vikane
Korleis formidle samisk kultur i barnehagelærarutdanninga i eit kultursensitivt perspektiv?
Publisert 2023 av Jan Håkon Vikane, Kari Ryslett
Ei energisk oppleving
Publisert 2023 av Ørjan Sørstrønen Vabø, Jan Håkon Vikane, Ovidie Lynge, Jenny Ullgren
Ei energisk oppleving
Publisert 2023 av Ørjan Sørstrønen Vabø, Jan Håkon Vikane, Ovidie Lynge, Jenny Ullgren
Sami culture in early childhood teacher education In Norway
Publisert 2023 av Kari Ryslett, Jan Håkon Vikane
What Supports the Building of Teachers' Capacity to Master Education for Sustainable Development?
Publisert 2022 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jan Håkon Vikane
Utdanning for berekraftig utvikling
Publisert 2022 av Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jan Håkon Vikane
The interdisciplinary practice of Sami culture in Norwegian early childhood education
Publisert 2022 av Kari Ryslett, Jan Håkon Vikane
"Best practice» om samisk kultur ved barnehagelærerutdanning i Norge
Publisert 2022 av Kari Ryslett, Jan Håkon Vikane
HVO-forskarar presenterte om samisk dag i Atlanta
Publisert 2022 av Kari Ryslett, Jan Håkon Vikane
Indigenous culture in early childhood education in Norway
Publisert 2022 av Kari Ryslett, Jan Håkon Vikane
Spor av berekraft i vitensenter
Publisert 2021 av Jan Håkon Vikane, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Jenny Ullgren
Samisk dag på Haualeite
Publisert 2021 av Kari Ryslett, Jan Håkon Vikane
Samisk dag på Bygdetunet
Publisert 2020 av Kari Ryslett, Jan Håkon Vikane, Mailinn Corrado-Knutsen, Marianne Bakke Nesvold
Samisk dag
Publisert 2020 av Kari Ryslett, Jan Håkon Vikane, Mailinn Corrado-Knutsen, Marianne Bakke Nesvold
Spreiing av sitkagran
Publisert 2019 av Leif Rune Løland, Jan Håkon Vikane
Spreiing av sitkagran og kulturlandskap under press
Publisert 2019 av Jan Håkon Vikane
Kulturlandskap under press på vestlandet
Publisert 2019 av Jan Håkon Vikane
Predicting decline of threatened species, invasiveness of alien species, and invasibility of seminatural habitats: A case study from threatened coastal heathlands and semi-natural grasslands in western Norway [ISBN 978-82-308-3506-7]
Publisert 2019 av Jan Håkon Vikane, Vigdis Vandvik, Ole Reidar Vetaas