Ragnhild Heidi Fauske
Institutt for religion og livssyn
Førstelektor
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Gravestones, zombies and dead siblings: graveyards as artefacts for children’s existential questions
Publisert 2022 av Ragnhild Fauske
Rommet for interaksjon om eksistensielle spørsmål i barnehagen
Publisert 2020 av Ragnhild Fauske
Støttande samtalar om eksistensielle spørsmål i barnehagen
Publisert 2019 av Ragnhild Fauske
"Det er berre sånt som vi gjer på dyr. Vi gjer det ikkje på menneske" – interaksjon og forhandling om eksistensielle spørsmål i barnehagen
Publisert 2018 av Ragnhild Fauske
Filosofisk samtale i skulen – ein reiskap til danning?
Publisert 2015 av Ragnhild Fauske
"Eg er så redd for å ikkje vere nøytral nok" : korleis skal ein tolke kravet om ei objektiv og nøytral undervisning, og kva problem er knytte til desse målsettingane?
Publisert 2013 av Ragnhild Heidi Fauske
"Av og til glemmer Gud å passe på oss. Han gjorde i alle fall det med lillesøsteren min for hun døde" : kva rom er det for spiritualitet i dagens barnehage?
Publisert 2013 av Ragnhild Heidi Fauske
Bruken av religiøse forteljingar i barnehagen. Norsk tradisjon og manglande fleirreligiøsitet
Publisert 2012 av Ragnhild Heidi Fauske
Anna
Kristen formidling i barnehagen i samsvar med Rammeplanen
Publisert 2022 av Ragnhild Fauske
"Skal du stele, då?" Samtalen om eksistensielle spørsmål i barnehagens kulturelle rom
Publisert 2019 av Ragnhild Fauske
Tombstones, Zombies, Dead Sieblings and Existential Questions
Publisert 2019 av Ragnhild Fauske
Existential questions in Kindergarten
Publisert 2019 av Ragnhild Fauske
"Kvifor sukker på tunga?" Samtale mellom barn og barnehagelærar om fødselsrituale i ulike religionar i ein fleirkulturell barnehage
Publisert 2019 av Ragnhild Fauske
Eksistensielle spørsmål i barnehagen
Publisert 2019 av Ragnhild Fauske
How conversations on existential questions play out in formal settings in kindergartens in the western part of Norway
Publisert 2018 av Ragnhild Fauske
Snikinnføring av verdiar?
Publisert 2017 av Jostein Garcia de Presno, Ragnhild Fauske
Posterpresentasjon: Bruken av religiøse forteljingar i barnehagen. Ei kvalitativ gransking i barnehagane i Møre og Romsdal. Bidrag under forskingsdagane på HVO i 2015
Publisert 2015 av Ragnhild Fauske
Filosofiske samtalar med barn
Publisert 2014 av Ragnhild Fauske, Leif Bjørn Skorpen
The Parents´Chance to Influence the Use of Religious Narratives in Kindergarten
Publisert 2013 av Ragnhild Fauske
Kindergarten staff`sstimulation of childrens wondering. Children`s participation
Publisert 2013 av Ragnhild Fauske
Etisk danning i barnehagen
Publisert 2012 av Ragnhild Heidi Fauske
"Bordbøn og alt sånt som er vanskelig" : om nøytralitet og objektivitet i barnehagen
Publisert 2012 av Ragnhild Heidi Fauske
Religiøse forteljingar i barnehagen
Publisert 2012 av Ragnhild Heidi Fauske
Bruk av religiøse forteljingar i barnehagen
Publisert 2012 av Ragnhild Heidi Fauske
"Vi har en bok om Noahs ark." Bruken av religiøse forteljingar i barnehagen. Norsk tradisjonsformidling og manglande fleirreligiøsitet
Publisert 2011 av Ragnhild Heidi Fauske
Elevmedverknad i vurdering
Publisert 2009 av Ragnhild Fauske
Vurdering i lovverk og forskrifter Høyringsutkastet til den nyeopplæringslova
Publisert 2009 av Ragnhild Fauske
Han som ikkje sparte... 5. søndag i faste, 29. mars 2009 Gud set Abraham på prøve 1. Mos. 22,1 - 19
Publisert 2009 av Ragnhild Fauske
Ikkje gi opp! 2. søndag i faste, 8. mars 2009 Den kanaaneiske kvinna Matt. 15, 21 - 29
Publisert 2009 av Ragnhild Fauske
Elevvurdering i forhold til måloppnåing
Publisert 2008 av Ragnhild Fauske
Vurdering for tilpassa opplæring
Publisert 2008 av Ragnhild Fauske
"Fins det firkanta skya?" : filosofiske samtalar om matematiske spørsmål
Publisert 2008 av Ragnhild Fauske
Filosofisk samtale med barn i barnehagen
Publisert 2008 av Ragnhild Fauske
Filosofi og synet på barnet
Publisert 2008 av Ragnhild Fauske
Filosofisk samtale med barn
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske, Leif Bjørn Skorpen
Bruk av estetikk i undervisninga om hinduisme og buddhisme i 1. - 4. klasse
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske
Bruk av estikk i jødedom og islam i 1. - 4. klasse
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske
Bruk av estetikk i KRL-faget i 1. - 4. klasse
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske
Bruk av hinduistisk og buddhistisk estetikk i KRL-faget i ungdomsskulen
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske
Bruk av jødisk og islamsk estetikk i KRL-faget i ungdomsskulen
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske
Bruk av estetikk i KRL-faget med vekt på bildet
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske
Heilskapstenkinga i Kunnskapsløftet
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske
Samarbeid mellom skule/barnehage og kyrkje
Publisert 2007 av Ragnhild Fauske
Kunnskapsløftet. Etterutdanning for lærarar i KRL gjennom Høgskulen i Volda
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
Kunnskapsløftet. Etterutdanning av lærarar i KRL på Nordre Sunmøre
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
Rammeplan for barnehagen og barnehagens kristne verdiforankring
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
KRL-faget 5. - 10. klasse: - Undersvisning i islam: Stoffutval, progresjon, vurdering og læringsressursar - Undervisning i buddhisme og hinduismen: Stoffutval, progresjon, vurdering og læringsressursar - Den filosofiske samtalen
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
Undervisning i KRL-faget, 1- 4. klasse: - Jødedom 1. - 4. klasse: Stoffutval, progresjon, vurdering og læringsressursar - Islam 1. - 4. klasse: Stoffutval, progresjon, vurdering og læringsressursar - Filosofiske leikar
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
KRL-faget etter Kunnskapsløftet, 5. - 10. klasse: - Undervisning i jødedom. Stoffutval med basis i kompetansemåla. Progresjon, vurdering og læringsressursar - Undervisning i islam: Stoffutval med basis i kompetansemåla. Progresjon, vurdering og læringsressursar - Den filosofiske samtalen
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
KRL-faget etter Kunnskapsløftet 1. - 4. klasse: - Hinduisme: Stoffutval med basis i kompetansemåla. Progresjon, vurdering, læringsressursar -Islam: Stoffutval med basis i kompetansemåla. Progresjon, vurdering, læringsressursar
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
KRL i Kunnskapsløftet, 5. - 10.klasse: Undervisning av religionane islam, buddhisme og hinduisme. Progresjonsplanar og vurdering
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
KRL-faget etter ny fagplan, 1. - 4. klasse: - Stoffutval i KRL, kristendommen - Islam
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
Kva er nytt i Kunnskapsløftet? Kompetansemål og ferdigheiter. Lokale planar
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
Kjernestoff, progresjon og vurdering i KRL-faget med vekt på kristendom
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
KRL-planen 2005: Gjennomgang av ulike omgrep
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
Utfordringar ved den nye KRL-planen: Lokale planar, arbeidsmåtane i KRL-faget, samarbeid med heimen og fritaksordninga
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
KRL-planen 2005: Gjennomgang av nokre nye/gamle utfordringar tolka etter ny plan
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
Kompetanseutviklinga i KRL i Sjustjerna - nytteverdi for fagplanarbeidet i andre fag?
Publisert 2006 av Ragnhild Fauske
Rasering av KRL-faget?
Publisert 2003 av Ragnhild Fauske