Gudrun Kløve Juuhl
Institutt for språk og litteratur
Førsteamanuensis
Faglege interesser:
- Tekstforsking, særleg retorikk og dialogisme
- Literacyforsking, særleg om barn og ungdoms tekstar og skriving
- Skrivedidaktikk
- Nynorskdidaktikk
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Bøker
I skriftkulturens grenseland – tidleg literacy i barnehage, fritid og skule [ISBN 978-82-02-86654-9] 305s.
Publisert 2024 av Liv Ingrid Aske Håberg, Gudrun Kløve Juuhl, Stig Jarle Helset, Endre Brunstad
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Nynorskdidaktikk [ISBN 9788234003288] 144s.
Publisert 2022 av Hjalmar Trond Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl, Kristin Kibsgaard Sjøhelle
Publisher: Det Norske Samlaget
Vilkår for nynorsk mellom barn og unge [ISBN 9788202693527] 306s.
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl, Stig Jarle Helset, Endre Brunstad
Publisher: Cappelen Damm Akademisk
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Boka mi – på sporet av meiningsfull tekstbruk blant eitt- og toåringar
Publisert 2024 av Gudrun Kløve Juuhl
Language policy on the ground in Norwegian kindergartens
Publisert 2024 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl, Jorunn Simonsen Thingnes
Forsking på barn og ungdoms tekstar og tekstpraksisar på fritida, med eit nordisk fokus
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl, Maja Michelsen
Hjartemaskiner og husnummer. Femåringars eigeninitierte tekstar – bruk og retorisitet
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl
Nynorsk i ein femåringskvardag – om grunnlag for skriftspråkstileigning i ein mindretalsspråksituasjon
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl
Retorisk analyse av elevtekst
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl
Text in and out of school – a dialogical rhetorical analysis
Publisert 2020 av Gudrun Kløve Juuhl
Nynorsk i skriftkvardagen til Matias, fire og eit halvt
Publisert 2017 av Gudrun Kløve Juuhl
"Mennesker burde tenke mer på hva de gjør og alt sånt" : innsikt i dei retoriske vilkåra som danningsreiskap i skriveopplæringa
Publisert 2017 av Gudrun Kløve Juuhl
Bokmålsavvik frå nynorsknorma i sjetteklassetekstar
Publisert 2017 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl
Språkval som situerte, retoriske handlingar
Publisert 2015 av Gudrun Kløve Juuhl
Etos som ressurs og strategi i ungdoms digitale tekstar på tvers av domene
Publisert 2011 av Gudrun Kløve Juuhl
Etos som ressurs i ungdoms nettdiskusjonar
Publisert 2009 av Gudrun Kløve Juuhl
Anna
Introduksjon: Kvifor forska på bygdepride
Publisert 2024 av Yasemin Nurcan Hacioglu, Gudrun Kløve Juuhl
Literacypraksisar og fleirspråklegheit heime og i barnehagen omkring Peter, 5 år
Publisert 2023 av Gudrun Kløve Juuhl
Om språk- og tekstkvardagen i barnehagen: Funn frå Multilit
Publisert 2023 av Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal, Jorunn Simonsen Thingnes
Literacy events as spaces for kindergarten pedagogues’ agency in language policy
Publisert 2023 av Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal
Kva skjer med språket i det nye klasserommet? Handskrift og/eller nettbrett og skriving på nynorsk
Publisert 2023 av Wenke Mork Rogne, Gudrun Kløve Juuhl, Eivor Finset Spilling, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
Presentasjon av boka "Nynorskdidaktikk"
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Hjalmar Trond Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl
Nynorsk barnelitteratur i skulen - kvifor og korleis?
Publisert 2022 av Gudrun Kløve Juuhl
Nynorsk som hovudmål 8 til 10
Publisert 2022 av Gudrun Kløve Juuhl
Nynorsk som hovudmål 1 til 7
Publisert 2022 av Gudrun Kløve Juuhl
Kvar finst nynorsken?
Publisert 2022 av Gudrun Kløve Juuhl
Skriving og lesing på nynorsk og bokmål
Publisert 2021 av Benthe Kolberg Jansson, Gudrun Kløve Juuhl, Hilde Traavik
Kunnskapsgrunnlag for kvalitetskriterium for læremiddel i norsk
Publisert 2020 av Dagrun Skjelbred, Gudrun Kløve Juuhl, Karin Ultvedt Målerud, Ingvild Pedersen Nordheim, Vibeke Halvorsen Sæther, Stine Aarønes Angvik
- Vanskeleg å vere nynorskelev [intervju av Janne-Marit Myklebust]
Publisert 2020 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl, Per Magnus Finnanger Sandsmark, Stig Jarle Helset
Nynorsk hovudmålsdidaktikk på mellomtrinnet. Forskingsgrunnlag og praksisrøynsler.
Publisert 2019 av Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal
Literacykvardagen til fire-femåringane (innnlegg på symposiet Barn og unges fritidstekster)
Publisert 2019 av Gudrun Kløve Juuhl
Hidden powers: Biliteracy and literacy practices in home and kindergarten surrounding Peter, 5.
Publisert 2019 av Gudrun Kløve Juuhl
Literacyhendingar i kvardagen til ein fireåring
Publisert 2018 av Gudrun Kløve Juuhl
Nynorsk primary school students: Language learning challenges and possible solutions
Publisert 2018 av Gudrun Kløve Juuhl
Nynorskelevar i språkleg minoritetsposisjon: Trengst ein ny didaktikk?
Publisert 2018 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl
Å skriva på nynorsk i barnehagen
Publisert 2017 av Gudrun Kløve Juuhl
Språkdidaktikk for elevar med nynorsk som opplæringsspråk
Publisert 2017 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl
Utfordringar og didaktikk for elevar med nynorsk som opplæringsmål
Publisert 2017 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl
Data frå Normprosjektet
Publisert 2017 av Gudrun Kløve Juuhl
Nynorsk språkdidaktikk på mellomsteget. Status og vegen vidare.
Publisert 2017 av Eli Bjørhusdal, Gudrun Kløve Juuhl
Nynorsk språkdidaktikk - kvifor og korleis?
Publisert 2015 av Gudrun Kløve Juuhl, Eli Bjørhusdal
Nynorskkonferansen 2015
Publisert 2015 av Torgeir Dimmen, Hjalmar Trond Eiksund, Heidi Fagna, Pernille Fiskerstrand, Gudrun Kløve Juuhl, Arild Torvund Olsen, Ingrid Slettevoll, Janne Karin Støylen, Anne Marta Vinsrygg Vadstein, Marit Wadsten, Liv Kristin Bjørlykke Øvereng
I det mykje skrivne. Ei undersøking av ungdoms digitale tekstar i skule og fritid som situerte, retoriske handlingar 452s.
Publisert 2014 av Gudrun Kløve Juuhl
Retoriske ressursar i skilde verder?
Publisert 2010 av Gudrun Kløve Juuhl
Læremiddelforsking etter LK06. Eit kunnskapsoversyn [ISBN 9788278602188] 79s.
Publisert 2010 av Gudrun Kløve Juuhl, Magnus Hontvedt, Dagrun Skjelbred
Overtyding og skrivekompetanse i ungdoms digitale tekstar i og utanfor skulen
Publisert 2008 av Gudrun Kløve Juuhl
Digital overtyding og skrivekompetanse i og utenfor skulen
Publisert 2008 av Gudrun Kløve Juuhl
Rapport om stoda for nynorske læremiddel 21s.
Publisert 2001 av Oddmund Løkensgard Hoel, Gudrun Kløve Juuhl