Profile picture for user kks

Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Institutt for språk og litteratur

Førsteamanuensis

Eg er førsteamanuensis i norskdidaktikk ved Institutt for språk og litteratur og har vore tilsett her sidan 2012. Undervisninga mi er hovudsakleg innanfor norskdidaktikk på Master i grunnskulelærarutdanning, Nynorsk i opplæringa og Praktiskpedagogisk utdanning. Eg rettleier masterstudentar og er også birettleiar for PhD-stipendiat Ida Marie Jegteberg.

Frå 2020 til våren 2022 var eg internasjonal koordinator ved Avd for humanistiske fag og lærarutdanning, og skoleåret 2017 til 2018 var eg visiting scholar ved Berkeley School of Education ved University of California.

I am an associate professor in Norwegian didactics at the Institute of Language and Literature. I work mainly with Master of Primary and Lower Secondary Teacher Education, Nynorsk in Education and Norwegian didactics in Practical Pedagogical Education. I have been international coordinator at Dep of Humanities and teacher education at HVO, and was a visiting scholar at Berkeley School of Education at University of California from 2017 to 2018.

Utdanning og forsking - Education and research

Utdanning - Education

(2016) PhD i norskdidaktikk, Universitetet i Oslo

Tittel: Å skrive seg seg inn i språket. Ein intervensjonsstudie av nynorsk sidemålsopplæring for vidaregåande trinn

(1999) Hovudfag i nordisk språk og didaktikk, NTNU

Tittel: Muntlige møter i nytt miljø. En undersøkelse av oppbygging av muntlig klasseromskultur i norskfaget i to videregående skoler

Faglege interesser - Research interests
  • Munnleg kommunikasjon i norskfaget
  • Skriving på ungdoms- og vidaregåande trinn
  • Nynorsk i opplæringa
  • Digtial kompetanse i norskfaget og multimodale tekstar
Forskingsprosjekt - Projects
  • ORACY UP: Munnlege vurderingspraksisar i norsk på ungdomstrinnet
  • Nynorskopplæring
  • Akademisk antologi
Forskargrupper - Research groups

Deltakar i følgjande forskargrupper ved Høgskulen i Volda (HVO)

  • PPU forskargruppe - leiar
  • ORACY - forskingsgruppe
Digitale profilar - Profiles

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Bøker

Nynorskdidaktikk [ISBN 9788234003288] 144s.
Publisert 2022 av Hjalmar Trond Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl, Kristin Kibsgaard Sjøhelle
Publisher: Det Norske Samlaget

Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Anna

NNDF fagseminar: Om fortida i framtida. Kva plass har språk-, litteratur- og kulturhistoriske emne i studie- og skulefaget norsk i framtida?
Publisert 2023 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Hella Veierud Busch

Nynorsk språkdusj og tekstbyte som inngang til sidemålsopplæring på nynorsk
Publisert 2023 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Å undervise i og vurdere munnlege ferdigheiter
Publisert 2023 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Verktøy for vurdering av munnlege ferdigheiter i norskfaget
Publisert 2023 av Hjalmar Trond Eiksund, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Tekstbyteprosjekt med elevrespons i samfunnsfag og norsk
Publisert 2023 av Hjalmar Trond Eiksund, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Presentasjon av boka "Nynorskdidaktikk"
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Hjalmar Trond Eiksund, Gudrun Kløve Juuhl

Korleis vurderer ein norsk munnleg?
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Hjalmar Trond Eiksund

Å vurdere munnlege ferdigheiter
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Anne Jorunn Oterhals

Aktiv lytting som vurderingskriterium i munnlege ferdigheiter
Publisert 2022 av Anne Jorunn Oterhals, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

A presentation of "Oracy-UP. Developing deeper understanding of oracy in teaching and assessment in upper-secondary school"
Publisert 2022 av Hjalmar Trond Eiksund, Pernille Fiskerstrand, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nynorsk i multimodale tekstar
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Vegar inn i den nynorske ungdomslitteraturen
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nynorsk som sidemål
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Hjalmar Trond Eiksund

Vurderingspraksisar av og i norsk munnleg
Publisert 2022 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Hjalmar Trond Eiksund

Foreningen !les. Tid for ti i lærarutdanninga
Publisert 2021 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Intervju med Radio Volda i samband med nettverksmøte for Kvinneløftet
Publisert 2021 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Helga Synnevåg Løvoll

Nynorsk språkdusj og andre inngangar til nynorskopplæring
Publisert 2021 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Tid for ti i lærarutdanningane
Publisert 2020 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

www.ntnu.no/nndf (Nettverk for norskdidaktisk forskning)
Publisert 2019 av Lennart Jølle, Anne-Beathe Mortensen-Buan, Mads Breckan Claudi, Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Hella Veierud Busch

Har skrive Wikipedia-artikkel om Folkestad.
Publisert 2019 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Når forfattaren kjem på besøk
Publisert 2019 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Skrivestrategiar i arbeid med nynorsk som sidemål
Publisert 2019 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Når elevar skriv Wikipedia-artikkel. Å vere ei truverdig kjelde
Publisert 2019 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Å skrive Wikipedia-artikkel. Eit døme på arbeid med kritisk literacy i klasserommet
Publisert 2019 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Learning Language using av Digital Communication Platform
Publisert 2019 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Når elevar skriv Wikipedia-artikkel. Å vere ei truverdig kjelde
Publisert 2019 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Å arbeide med nynorsk som bruksspråk. Ein språkdusj
Publisert 2018 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nynorsk språkbad eller språkdusj i sidemålet?
Publisert 2018 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Frå bygda til Berkeley
Publisert 2018 av Hjalmar Trond Eiksund, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Rethinking Grammar as an Approach Teaching Nynorsk
Publisert 2018 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

One Language. Two Language Systems.
Publisert 2018 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Learning Language through Digital Discussions.
Publisert 2018 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Tok doktorgrad på sidemålsopplæring
Publisert 2017 av Heidi Fagna, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Ein røff guide til Å skrive seg inn i språket.
Publisert 2017 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nye inngangar til nynorskundervisninga
Publisert 2017 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Ein røff guide til Å skrive seg inn i språket. Presentasjon av doktorgradsarbeidet.
Publisert 2017 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Ein røff guide til Å skrive seg inn i språket
Publisert 2017 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Grammatikk i sidemålsopplæringa? Nynorskopplæring i lys av internasjonal skriveforsking
Publisert 2017 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Another Look at Grammar in the Teaching of New Norwegian
Publisert 2017 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Å skrive seg inn i språket. Ein intervensjonsstudie av nynorsk sidemålsopplæring for vidaregåande trinn 286s.
Publisert 2016 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Strategiar i sidemålsundervisninga
Publisert 2015 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nynorsk som bruksspråk i sidemålsundervisninga – språkbad eller språkdusj? : Ein studie av skrivestrategiar og læringsutbytte hos elevar i vidaregåande skole
Publisert 2015 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nynorsk språkbad eller språkdusj i norskfaget? – ein studie av nynorsk som bruksspråk som innfalls- vinkel til sidemålsundervisning på nynorsk
Publisert 2015 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Presentasjon av forsking på arbeid med nynorsk som sidemål i vidaregåande skole. Foredrag for lærarar i Asker kommune
Publisert 2014 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nynorsk språkbad eller språkdusj?
Publisert 2014 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Språkbad eller "språkdusj"? Om sidemålsundervisning på nynorsk
Publisert 2014 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Facebook as a platform for language learning. A study of pupils’ use of social media when learning Nynorsk
Publisert 2014 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle

Nynorskkonferansen 2011
Publisert 2011 av Marit Wadsten, Hjalmar Eiksund, Ingrid Slettevoll, Kristin Kibsgaard Sjøhelle, Anne Liv Steinsvik Nordal

To undervisningstips med sakprosatekstar
Publisert 2010 av Hjalmar Eiksund, Kristin Kibsgaard Sjøhelle

"Eg bruker bokmål når eg skriv nynorsk! Ellers blir eg forvirra." : eit studium av digitale innfallsvinklar til sidemålsundervisning på nynorsk
Publisert 2010 av Kristin Kibsgaard Sjøhelle