Bente Ellinor Vatne
Institutt for pedagogikk
Dosent Emerita
Utdanning
Dosentkompetanse
Godkjent opplæringsdel i forskarutdanning - Phd - Universitetet i Bergen
Digital kompetanse
Hovudfag i pedagogikk (Cand. polit)
Leiing for offentleg tilsette
Rettleiingsutdanning
Førskulelærarutdanning
Undervisning
BLUBA - A og D bacheloroppgåva
UL 301: Overordna perspektiv på kvalitet i barnehage og skule
UL 305: Vitskapsteori og forskingsmetode
UL 306: Masteravhandling
Faglege interesser
Reformpolitikk
Profesjonsforsking- lærarutdanningane
Innhald i barnehagen
Tidleg literasitet og barns språkutvikling
Rettleiingsprosessen
Forskingsmetodar
Forskingsgrupper
A multi-faculty Research Program Area on Doctoral Supervision (University of Stavanger/ University of Bristol/University of Southeast Norway/ University of Bergen/ Dunlin University College/ University of South Australia/NTNU/ University of Brighton/ University of Tromsø/ Volda University College)'
Early Childhood Education and Care in the field of Early Literacy. A NordPlus Horixontal project (University College Copenhagen/ University of Gothenburg/University College of Southeast Norway/Volda University College)
Gruppe for profesjonsforsking
Noverande forskingsprosjekt
Nordic Research Team (University College Copenhagen/ University of Gothenburg/University College of Southeast Norway/Volda University College)
A multi-faculty Research Program Area on Doctoral Supervision (University of Stavanger/ University of Bristol/University of Southeast Norway/ University of Bergen/ Dunlin University College/ University of South Australia/NTNU/ University of Brighton/ University of Tromsø/ Volda University College).
Rettleiing i høgare utdanning
Tidlegare Forskingsprosjekt
Teachers'proffesional qualifications. Finansiert av Norges Forskningsråd (2012-2017), forskar
Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekfolk. Finansiert av Norges forskningsråd (2008-2013), forskar
Begynnaropplæring og tilpassa undervisning. Finansiert av Norges forskningsråd. (2002-2005), forskar
Evaluering av reform- 97. Finansiert av Kyrkje-, utdannings- og forskningsdepartementet (1994-1995), forskar/student
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Comparing Early Childhood Teacher Education in the Subjects of Language Learning and Early Literacy in Denmark and Norway
Published 2021 av Liv Gjems, Ida Kornerup, Bente Vatne, Vibeke Schrøder
Tidlig literacy på pædagoguddannelsen – et underskud af viden?
Published 2020 av Ida Kornerup, Bente Reimann, Sharmila Holmstrøm Julin, Vibeke Schrøder, Liv Gjems, Bente Vatne
Subjectivity and change in process of supervision
Published 2020 av Bente Vatne, Kari Søndenå
Eksamensoppgaver i barnehagelærerutdanningen i lys av formålet om en integrert, profesjonsrettet og forskningsbasert utdanning
Published 2017 av Grete Karin Nordvik, Bente Vatne
Preschool teacher educators’ conceptions about teaching early literacy to future preschool teachers
Published 2017 av Bente Vatne, Liv Gjems
Barnehagelæreres arbeid med barns språklæring
Published 2014 av Bente Vatne, Liv Gjems
Fjølbroytt spæl og læra i barnagardinum
Published 2014 av Bente Vatne
Innhald i barnehagen i lys av politisk fokus på barnehagefeltet
Published 2012 av Bente Vatne
Play in early schooling; Focusing Teachers' involvement
Published 2007 av Bente Vatne
Leik
Published 2006 av Bente Vatne
Forgylte læringsstunder: leik som inspirasjons- og motivasjonsfaktor
Published 2005 av Bente Vatne
Anna
Rettleiing i høgare utdanning-utfordringar og moglegheiter
Published 2021 av Bente Vatne
Jesus, jesus, trallala - Hovdebygda barnehage 60 år
Published 2020 av Bente Vatne
Academic writing and identity constructions; who's identity counts?
Published 2020 av Bente Vatne
Staging subjectivity in bachelor thesis
Published 2019 av Bente Vatne, Kari Søndenå, Mikhail Gradovski
På sporet av subjektivitet i studenttekster. Korleis påverkar rettleiing studentar sine grunngjevingar for val av tema?
Published 2018 av Bente Vatne
Studentar sine grunngjevingar for val av tema i bachelortekster
Published 2018 av Bente Vatne
Students' professional agency in Early Childhood Teacher Education (ECTE).
Published 2018 av Bente Vatne, Kari Søndenå, Mikhail Gradovski
Men mobbar små barn?
Published 2018 av Bente Vatne
Preschool teacher educators' conceptions about teaching early literacy to future preschool teachers
Published 2017 av Bente Vatne
What conceptions teacher educators have about teaching student teachers about children’s language learning and early literacy
Published 2017 av Liv Gjems, Bente Vatne
Barndom- faglege samtale med professor Peder Haug om filmen av Margaret Olin
Published 2017 av Bente Vatne
Students' subjective learning outcome in literacy related skills in Early Childhood Teacher Education in Norway and Denmark
Published 2017 av Liv Gjems, Bente Vatne
Preschool Teacher Education in Two Nordic Countries
Published 2017 av Bente Vatne, Liv Gjems
Språklæring og tidleg literasitet i barnehagelærarutdanninga
Published 2016 av Bente Vatne
Nyare syn på barn. Konsekvensar for planlegging i barnehagen
Published 2016 av Bente Vatne
Early literacy in Norwegian preschool and preschool teacher education
Published 2016 av Bente Vatne, Liv Gjems
Early Childhood Teacher Education in the Field of Early literacy - The what, how and why in education
Published 2016 av Bente Vatne, Liv Gjems
Danning i barnehagen - om det å vere menneske. Kva kan danning handle om i barnehagen? [ISBN 978-82-7661-322-3] 20s.
Published 2016 av Bente Vatne, Silje Ims Lied
Reforming higher education – the new kindergarten teacher education programme in Norway - How are the reform and pedagogy as a subject evident in the module plans and exams.
Published 2016 av Inger Benny Espedal Tungland, Bente Vatne, Marit Alvestad
Preschool teacher education and children’s early literacy learning
Published 2016 av Liv Gjems, Bente Vatne
Pedagogikk - i barnehagelærarutdanninga
Published 2015 av Vigdis Foss, Ingrid Fossøy, Hege Fimreite, Marit Alvestad, Margrethe Jernes, Inger Benny Espedal Tungland, Bente Vatne, Grete Nordvik, Magli Sofie Økland, Svein Ole Sataøen, Elin Eriksen Ødegaard
Didaktikk i barnehagen
Published 2015 av Bente Vatne
Gjems, Liv & Vatne, Bente: The field of language learning and early literacy in Norwegian Early Childhood Education
Published 2015 av Liv Gjems, Bente Vatne
Presschool teachers and preschool assistants' way of understanding "Bildung"
Published 2014 av Silje Ims Lied, Bente Vatne
Allsidig leik og læring i barnehagen
Published 2014 av Bente Vatne
Leik, læring og danning - kva skjer på barnehagefeltet i Noreg?
Published 2014 av Bente Vatne
Preschool teachers' work with children's linguistic competence
Published 2014 av Bente Vatne, Liv Gjems
Preschool teachers and preschool asistants way of understanding "Bildung"
Published 2014 av Bente Vatne, Silje Ims Lied
Frå abstrakt til artikkel til publisering...i Norsk Pedagogisk Tidsskrift?
Published 2013 av Bente Vatne
Preschool teachers and assistants; their view on language activities
Published 2013 av Bente Vatne
Allsidig leik og læring i barnehagen
Published 2013 av Bente Vatne
Barnehagens vektlegging av språkleg kompetanse- utfordringar ved kartlegging
Published 2012 av Bente Vatne
Nasjonal Rettleiingskonferanse om forskingsveiledning i høgare utdanning
Published 2012 av Bente Vatne
Norsk barnehageforsking etter år 2000
Published 2012 av Bente Vatne
Pedagogiske leiarar og assistentar si vektlegging av innhald i barnehagen
Published 2011 av Bente Vatne
Omsorg, leik, læring. Innhald i barnehagen
Published 2011 av Bente Vatne
Utdanningspolitisk merksemd og innhaldet i barnehagen
Published 2011 av Bente Vatne
Når assistent blir student - hvordan påvirker dette barnehagens innhold?
Published 2011 av Bente Vatne
Challenges in implementing Language Screening in Norwegian Kindergartens
Published 2011 av Bente Vatne
Utdanning av rettleiarar for nyutdanna lærarar
Published 2011 av Bente Vatne, Ingrid Fossøy
Pedagogiske leiarar og assistentar si vektlegging av innhaldet i barnehagen
Published 2010 av Bente Vatne
Towards an Academic Day in Norwegian Kindergarten?
Published 2010 av Bente Vatne
Eit kritisk blikk på "Mafalprosjektet"- tilnærmingsmåtar, begrepsvaliditet og funn
Published 2010 av Bente Vatne
Barnehagefeltet i lys av aukande politisk interesse
Published 2010 av Bente Vatne
Norwegian Kindergartens in the light of Political Interests Norwegian Kindergartens in a state of Change?
Published 2010 av Bente Vatne
Fagfolk blant lekfolk
Published 2010 av Liv Ingrid Håberg, Bente Vatne
Leik i begynnaropplæringa : ein analyse ut frå reformpolitiske og strukturelle perspektiv [ISBN 9788276612929] 200s.
Published 2010 av Bente Vatne
Political, Structural and Pedagogical Perspektives considering Play in Norwegian Primary school
Published 2007 av Bente Vatne
Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen
Published 2007 av Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla
Published 2007 av Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehageløftet - med ein smak av kunnskap
Published 2006 av Bente Vatne
Play Terms in Primary school - an archaism? Reconstructing Terms and Phrases about Play in Primary School
Published 2005 av Bente Vatne, Elisabeth Bjørnestad
Leikens form og funksjon i tilpassa opplæring
Published 2005 av Bente Vatne
Teachers and pupils, participants in a joint reality or onlookers to each other's world?
Published 2005 av Bente Vatne
Vi leikar ute og lærer inne?
Published 2004 av Bente Vatne
Lærande leik - berre eit lykketreff? : ein analyse av leik og lærarens rolle knytt til leik i Læreplanverket for den 10-årige grunnskulen 33s.
Published 2004 av Bente Vatne
Den allsidige leiken? : klasseromsforsking som tilnærmingsmåte for å forklare leikens rolle i første klasse 20s.
Published 2004 av Bente Vatne
Leikens plass i begynnaropplæringa
Published 2004 av Bente Vatne
The dilemma of play- play's dilemma. The understanding and use of play in Norwegian infant school. Leikens dilemma på småskulessteget
Published 2004 av Bente Vatne
Leikens dilemma - forståing og bruk av leik på småskulesteget
Published 2004 av Bente Vatne
Nytt studium for pedagogiske leiarar og styrarar Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen
Published 2003 av Bente Vatne
Begynneropplæring og tilpassa undervisning- kunnskapssyn og kunnskapsforståing
Published 2003 av Bente Vatne
Livet,læringa og leiken i første klasse. Om leik og tilpassa opplæring
Published 2003 av Bente Vatne
Livet,læringen og leken i 1. klasse
Published 2003 av Bente Vatne
Det kraftfulle Vestlandet
Published 2003 av Georg Arnestad, Rune Nilsen, Anna Elisa Tryti, Bente Vatne
Ein og to og tre indianarar...Begynneropplæring og tilpassa undervisning
Published 2002 av Bente Vatne
Begynnaropplæringa og tilpassa undervisning - etiske vurderingar
Published 2002 av Bente Vatne
Begynnaropplæringa og tilpassa undervisning Presentasjon av eit paraplyprosjekt ved Høgskulen i Volda
Published 2002 av Bente Vatne
Leik i tilpassa opplæring i begynnaropplæringa
Published 2002 av Bente Vatne
Norwegian teachers in a state of change?
Published 2002 av Bente Vatne
Lærarane er gull verdt
Published 2001 av Bente Vatne
"The language of the practical". Teori-praksis-problematikken i pedagogikk
Published 2001 av Bente Vatne
Førskulelærar eller allmennlærar : kva har yrkesbakgrunnen å seie for vektlegginga av leiken i 1. klasse?
Published 2001 av Bente Vatne
Kva har yrkesbakgrunnen til læraren å seie for organiseringa av leiken 1.klasse?
Published 2001 av Bente Vatne
Førskulelærar eller allmennlærar. Kva har yrkesbakgrunnen å seie for vektlegginga av leik i 1. klasse? 105s.
Published 2001 av Bente Vatne
Undervurderer vi seksåringane?
Published 2000 av Bente Vatne
Det kraftfulle Vestlandet
Published 1999 av Georg Arnestad, Georg Arnestad, Rune Nilsen, Anna Elisa Tryti, Bente Vatne
Fire fylke blir til ett?
Published 1999 av Bente Vatne
Frå "Aqua"-kultur til barnehagekultur : utfordringar i spenningsfeltet mellom barns fritidskultur og barnehagekulturen. Mellomfagsoppgåve i pedagogikk hausten 1998, ved Univ. i Oslo, Utdanningsvit.skap. fakultet, Ped. forskn.inst 24s.
Published 1998 av Bente Vatne
- Tenkjer likt om leiken til 6-åringane
Published 1998 av Bente Vatne
Ein pluss ein kan stundom verte fire : korleis kan vi organisere arbeidet i pedagogisk teori og praksis, slik at studenten studerer og dei tilsette samstundes får tid til forsking og utviklingsarbeid? 23s.
Published 1997 av Bente Vatne
"År læra meir enn manga bøker" : Ivar Aasen-året 1996 : sluttrapport 70s.
Published 1997 av Ottar Grepstad, Oddmund Løkensgard Hoel, Einar Schibevaag, Asgjerd Taksdal, Bente Vatne
Barnehagen i Noreg 160 år
Published 1997 av Bente Vatne
Barnas vel barnehage - før og no : kvifor barnehage allereie i 1945? 1s.
Published 1996 av Bente Vatne
"...just et Folkesprog"
Published 1992 av Bente Vatne