Semestre

DKL20K47 Fagfornying og klasseleiing i teknologirike klasserom (4.-7. trinn)

Emnekode: 
DKL20K47
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
5
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2019 Haust
Emnenavn på engelsk: 
New Curriculum and Classroom Managment in Tecgnology rich Classroom (4th-7th Grade)
Eksamenssemester: 
2019 Haust
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Ingen. 

Om emnet

Digitale verktøy og teknologiske løysingar pregar livet vårt både på og utanfor skulen. I skulen og klasserommet skal læraren halde fast ved skulen si kjerneverksemd samstundes som han/ho skal tilrettelegge for bruk av digitale verktøy i elevane sitt læringsarbeid. Det kan vere utfordrande å integrere og balansere “det nye” og “det gamle” i eit komplekst samspel. I dette emnet ser vi nærare på klasseleiing/ læringsleiing i teknologirike klasserom på mellomtrinnet. Vi ser dette opp i mot intensjonane i fagfornyinga, og konkretiserer korleis fagfornyinga påverkar undervisninga framover. 

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar

Kandidaten

  • har oversikt over dei viktigaste prinsippane i fagfornyinga, og veit korleis dei påverkar læringsarbeidet i klasserommet.
  • Har grunnleggjande kunnskapar om effektiv bruk av digitale verktøy i klasserommet.
  • Har grunnleggande kunnskap om digitale læringsmiljø, til dømes til kommunikasjon, lagring, samarbeid, oppfølging og vurdering.
  • er kjent med, og har forståing for, forskning og utvikling innan klasseleiing ved bruk av digitale ressursar 
Ferdigheiter

Kandidaten kan:

  • Ta i bruk digitale verktøy i planlegging og gjennomføring av læringsarbeidet.
  • planlegge og lede læringsarbeid ut i frå intensjonane i fagfornyinga.
  • Initiere, følgje opp og vurdere elevarbeid gjennom digitale verktøy.
Generell kompetanse
  • Betre forståing for teknologiens plass og potensiale i eit moderne klasserom.
  • Betre evne til å ta i bruk digitale verktøy i undervisning og kollegialt samarbeid.
  • Auka profesjonsfaglig digital kompetanse.
  • Kjenne til dei viktigaste prinsippa i fagfornyinga
Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver vil vere praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av samlingar, utprøving i eige klasserom og nettbaserte læringsressursar.

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Frammøtekrav: Obligatorisk oppmøte på samlingar, oppgitt i semesterplan.

 

Arbeidskrav: Arbeidsoppgåver gjennom semesteret vil inngå i eksamensmappa.

 

Minimumstal: 
20
Maksimumstal: 
40
Emneansvarleg: 
Jarle Hauge Steffenssen
Studieavgift

Kr. 3.950,- + semesteravgift

Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Vidareutdanning i digital kompetanse i læring - studiestad Ulstein
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Mappeeksamen
Individuell eller gruppe (etter avtale)
1 semester
Stått eller ikkje stått
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med arbeida frå heile semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk. Grunna den pågåande utviklinga i teknologiske moglegheiter vil arbeidet gjennom semesteret variere litt frå semester til semester, og vil vere tydeleg spesifisert i semesterplanen.