Semestre
IDK160N Spel i læringsarbeid
Ingen.
Dataspel er eit viktig kulturuttrykk og en sentral del av barn og unges mediekultur, spill brukas også meir og meir i undervisning. I dette emnet vil du få kunnskap om og inspirasjon til å bruke dataspel i sin undervisning på ulike måtar, enten det er snakk om quizar og småspel, interaktive fortellingar, simuleringar eller å lage eigne spel saman med elevane.
Du vil ogsa lære å kjenne igjen typiske element frå spel, og bruke dei som verkemiddel for a spelifisere eigen undervisning. Emnet tar også for seg etiske problemstillingar knyta til spel, og korleis ein kan vurdere spel som læremiddel.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten skal
- Ha kjennskap til ulike definisjonar og kjennetegn ved spel, og kunne kjenne igjen spelelementer brukt i andre samanhengar.
- Kjenne til spelkultur og kva rolle spel har som kulturuttrykk i samtia, spesielt for barn og unge.
- Kjenne til ulike didaktiske tilnærminger til bruk av spel og spelifisering.
Studenten skal kunne
- Planlegge og gjennomføre undervisning kor ein brukar spel eller spelifisering i læringsarbeidet.
Studenten skal
- Kjenne til utfordringer og moglighetar ved bruk av spel eller spelifisering i undervisning, og kunne bruke spel i eiga undervisning.
Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar, læringsressursar, øvingar og oppgåver. Vi legg opp til studentaktive arbeidsformer og spelifisering av undervisninga.
Vurdering for læring ligg til grunn for læringsdesign og leder fram mot arbeidskrav og mappevurdering. Emnet er organisert fullstendig nettbasert (også eksamen).
Frammøtekrav: Ingen.
Arbeidskrav:
I dette emnet jobbar vi prosessorientert, med to obligatoriske arbeidskrav. Desse oppgåvene utgjer og grunnlaget for eksamensmappa som leverast og vurderast ved semesterslutt.
- Studenten skal planleggje, gjennomføre og evaluere undervisning der spel eller spelifisering spelar ein sentral rolle.
- Studenten skal drøfte moglegheiter og utfordringar knyta til bruken av spel og/ eller spelifisering i undervisning.
Arbeidskrava vil bygge på aktivitetane i dei ulike delane av emnet og vidareutviklast til vurderingsmappa som utgjer eksamen. Studentane får tilbakemelding på mappeoppgåvene. Om ei mappeoppgåve blir vurdert som "ikkje godkjent" etter første levering vil studenten få ny frist for levering av revidert versjon.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 9-4.
Kr. 2.000,-.
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mappeeksamen | Individuell | 1 semester | Stått eller ikkje stått | 100 % |