Semestre
JOU202 Journalistisk publisering og jus
Pensum JOU202:
(under arbeid.)
Brurås, S. (2017): Kompendium i Tekstreklame/innhaldsmarknadsføring. Foreliggger ved semesterstart
Øy, Nils E. (2013). Medierett for journalister. Oslo: Cappelen Damm Akademisk. Del 4 (s.299 – s.435)
Bjerke, Kjos Fonn og Sørmo Strømme (red.) (2016): Økonomijournalistikk. Del 2: Metoder (s. 166-298) Fagbokforlaget.
Theo Jordahl: Opphavsrett.
Jon Wessel Aas (2013): Jus og sosiale medier. Kommuneforlaget, 108 s
Visuell kommunikasjon Kompendium:
Hamilton, P. (2004) The Standard Bearer, Henri Cartier Bresson 1908-2004
Wright, T, Visual Impact, Culture an Meaning of Imge (p. 65-119)
Kobre, K. Photojournalism,. Ethics (p. 352-389)
Emnet er vidareføring av JOU102 og gir innføring i publiseringsrett, tekstreklame/innhaldsmarknadsføring, sjanger og visuell kommunikasjon.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
- god kunnskap om reglar for journalistisk publisering.
- god kunnskap om visuelle element sin plass i journalistikk.
- god kunnskap om bruk av sosiale medier i journalistikk.
- kan problematisere vanskelege etiske, juridiske utfordringar i journalistisk publisering.
- kan analysere økonomiske problemstillingar.
- er i stand til å reflektere rundt sin rolle som journalist.
- Emnet strekkjer seg over eitt semester og består av forelesingar. I undervisinga vert et lagt vekt på journalistisk teori og analyse.
Ingen
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 5-11
- Journalistikk, spesialisering avis/nett
- Journalistikk, spesialisering tv/radio
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Heimeeksamen | Individuell | 6 timar | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter | - | . | - |