Semestre
PROG2-510KFK Introduksjon til programmering for lærarar 2, 5.-10. trinn
Ingen
Studentane skal vidareutvikle kompetanse i å planleggje, gjennomføre, vurdere og evaluere undervisningsopplegg som inkluderer programmering. I tillegg vil studentane få erfaring med å bruke mikrokontrollar og å utvikla prototypar.
Studentane bygg vidare på haustsemesteret og vidareutviklar eigne ferdigheiter i programmering og korleis programmering kan integrerast i undervisningsfag. Emnet fokuser på praktisk arbeid med programmering med relevante verktøy og metodar for 5.-10.-trinn.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten skal
- utforme algoritmar og eigne program
- kunne kombinere fleire grunnleggande element i visuell og tekstbasert programmering
- gjere greie for korleis integrere prototyping med mikrokontrollar i læringsarbeidet
- gjere greie for ulike didaktiske tilnærmingar til programmering
Studenten skal kunne
- kommentere, feilsøke, tilpasse og vidareutvikle program
- lage oversiktlige og lesbare program
- utvikle prototypar med mikrokontroller
- planlegge, gjennomføre, vurdere og evaluere undervisning knytt til programmering
Studenten skal kunne
- reflektere over korleis programmering kan styrke samarbeid, djupnelæring, kritisk tenking og stimulere til kreativitet.
- reflektere over programmering sin plass i undervisingsfag
Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. Arbeidsoppgåver er praksisnære, og relatert til læring og formidling. Emnet er organisert med ein kombinasjon av nettleksjonar og læringsressursar, øvingar og prosjektoppgåver.
Frammøtekrav:
Ingen
Arbeidskrav:
I dette emnet jobbar vi prosessorientert med ett arbeidskrav. Arbeidskravet består av obligatoriske innleveringar nærare spesifisert i semesterplanen. Alle innleveringane må vere godkjente for å få arbeidskravet godkjent. Arbeidskravet utgjer grunnlaget for eksamensmappa som leverast og vurderast ved semesterslutt.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 9-4.
- Programmering for lærarar, 5.-10. trinn - Kompetanse for kvalitet
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mappeeksamen | Individuell | 1 semester | Stått eller ikkje stått | 100 | Studenten skal levere ei digital vurderingsmappe med oppgåver som var jobba med gjennom semesteret. | Alle |