Evalueringsrapporten
Rapporten
Evalueringsrapporten skal innehalde følgjande delar :
- Eit følgjebrev frå dekan på avdelinga mellom anna med moment frå handsaming i avdelingsrådet
- Fagmiljøet sine oppsummerande analysar, refleksjonar og vurderingar knytt til
- funna i dei ulike evalueringane
- oppsummeringsseminaret, inkludert studentane sine innspel til evalueringane
- skissere tiltak/tilrådingar/endringar som eit resultat av det som kom fram i evalueringane.
- Vedlegg
- Intern fagleg evaluering - Fagmiljøet si eiga evaluering av studieprogrammet
- Studentevaluering - Studentevalueringa skal vere med noverande studentar
- Ekstern evaluering - To eksterne fagfellar oppnemnt av studieprogramansvarleg, ein med minimum fyrstekompetanse og ein med minimum lektorkompetanse i relevante fagfelt samt minst ein representant frå arbeids- eller samfunnsliv relevant for fagområdet til studieprogrammet og to studentrepresentantar.
- Datagrunnlag som er relevante for rapporten
Forklaring på kva som ligg i kvart av punkta a – e.
Vedlegg a: intern fagleg evaluering
I den interne faglege vurderinga skal fagmiljøet gjere ein analyse og vurdering av følgjande:
1. Studieprogrammet si strategiske plassering, til dømes samfunnsperspektiv og strategisk rolle for HVO
2. Studentperspektivet, til dømes:
a. Etterspurnad (til dømes utdanningstrendar, søknads- og opptakstal, tal på nye studentar)
b. Studenttilfredsheit
c. Kontakt mellom studentar og lærarar
d. Lærings- /undervisningsmetodar
e. Bruk av Canvas og andre digitale verktøy som eventuelt er relevante for utdanninga
f. Oppfølging/rettleiing av studentane
3. Fagleg berekraft, til dømes:
a. Samanheng mellom læringsutbytteformuleringar og undervisningsformer, arbeidsmåtar og vurderingsformer, jamfør krav til studietilbod i studietilsynsforskrifta § 2.2
b. Internasjonalisering, inkludert studentutvekslingsavtalar
c. Eventuelt institusjonssamarbeid
d. Forholdet undervisning/ forsking
e. Kompetanse i fagmiljøet, jamfør krav til fagmiljøa i studietilsynsforskrifta § 2.3
4. Økonomisk berekraft, til dømes:
a. Inntekter
b. Kostnader
5. Andre moment som fagmiljøet vil trekke fram i evalueringa
Vedlegg b: Studentevalueringa
I studentevalueringa skal fagmiljøet gjennomføre undersøkingar med noverande studentar innanfor følgjande punkt:
1. Studenttilfredsheit
2. Kontakt mellom studentar og lærarar
3. Læring- /undervisningsmetodar
4. Bruk av Canvas og andre digitale verktøy som eventuelt er relevante for utdanninga
5. Oppfølging/rettleiing av studentane
6. Studentinnsats/studentdeltaking
7. Kontakt mellom studentar og lærarar
8. Læring- /undervisningsmetodar
9. Andre moment som studentar eller fagmiljøet vil trekke fram i evalueringa
Emnerapportar og studieprogramrapportar kan inngå som ein del av evalueringa, men er ikkje dekkande for å få studentevalueringa godkjent.
Vedlegg c: Ekstern evaluering
I den eksterne evalueringa skal representantar frå arbeids- og samfunnsliv og eksterne fagfeller evaluere følgjande punkt:
1. Studie- og emneplanar
2. Arbeidslivsrelevans og moglegheit for vidare studium
3. Studienivå - om emna og studieprogrammet er på rett nivå (grunnstudium, fordjupingsstudium, masterstudium med meir)
4. Opptakskrav
5. Vurderingsformer (arbeidskrav og eksamen)
6. Samanheng mellom læringsutbytteformuleringar og undervisningsformer, arbeidsmåtar og vurderingsformer som skildra i emne- /studieplan og semesterplan.
Vedlegg d: Datagrunnlag
Datagrunnlag som er relevante for evalueringa, til dømes:
Gjennomstrøyming, karakterstatistikk, strykprosent og studiepoengproduksjon over tid (tal frå DBH og Tableau). Studieadministrasjonen produserer statistikk som fagmiljøet får tilsendt i forkant av evalueringa.