Profile picture for user moltudal

Synnøve Heggedal Moltudal

Førsteamanuensis

Institutt for pedagogikk

Synnøve Heggedal Moltudal er førsteamanuensis ved institutt for pedagogikk, avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning. Ho har doktorgrad i pedagogikk frå Universitetet i Bergen, og har tidlegare jobba som lærar. Moltudal underviser til dagleg på lærarutdanninga ved Høgskulen i Volda, og forskar på læringsprosessar, vurdering og lærarrolla.

 

Aktuelle forskingsprosjekt:

2022-2025: «Artificial Intelligence for Assessment for Learning to Improve Learning and Teaching in 21st Century" (AI4AfL)/ Kunstig intelligens for vurdering for læring for å styrke læring og undervisning i det 21. århundre»: Eit samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Østfold, Høgskolen i Volda, Halden Kommune og Hypatia Learning AS. 

 

2021-2022:  "Digitalisering i grunnopplæring: kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov" (#GrunnDig): Eit samarbeidsprosjekt mellom Universitetet i Stavanger, Universitetet i Oslo og Høgskulen i Volda. 

Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov: Hovudrapport

Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov: Vedlegg (metodeskildringar)

 

Emneansvar 2022/2023: 

HPE207 Pedagogisk basiskompetanse

Pedagogikk og elevkunnskap 3 (PEL3) for grunnskulelærar 1-7 og grunnskulelærar 5-10

 

Education - Utdanning

2021: Ph.D. Faculty of Psychology, Institute of Pedagogy, University of Bergen, Norway:

"Purposeful Actions in Leadership of Learning Processes: A Mixed Methods Study of Classroom Management in Digital Learning Environments."

Norsk oversetjing: "Meiningsfulle handlingar i leiing av læringsprosessar (læringsleiing): Ein mixed methods-studie av klasseleiing i teknologirike læringsomgjevnader"

Trial lecture for the Ph.D: “Didactical model(s) and digital competence: Empirical findings and possible benefits (as well as challenges) for school practice.”

Member of Western Norway Graduate School of Educational Research II (WNGER II)

 

Ph.D. courses (2015-2020):

Litteraturreview on ph.d-level (University of Bergen/UiB)

Research design, methods, ethics and philosophy of science (UiB)

Mixed Methods Research (UiB)

Design-based Research and Case Studies (University of Oslo/UiO)

Profesjonsteori, skjønnsutøvelse og profesjonsetikk/Professional theory, discression and professional ethics (Volda University College/HVO)

Strukturelle vilkår for profesjonsutøving/Structural terms for professional practice (HVO)

Vitskapsteori og etikk/Philosophy of science and ethics (HVO)

Writing the synopsis (UiB)

The use of theory within educational research (UiB)

 

Kurs og etterutdanning:

2022: HPE206 Rettleiing av mastergradsstudentar

 

Grunnutdanning:

2011: Master in Planning and Leadership/Master i samfunnsplanlegging og leiing, Volda University College, Norway. 

Communicative School Development / "Å flytte grenser saman. Om kommunikativ skuleutvikling."

 

2007: Praktisk pedagogisk utdanning (PPU)

2004: Bachelor i Informasjon og samfunnsfag

 

 

Research and research groups - Forsking og forskingsgrupper

Research groups:

Learning and Assessment / Læringsprosessar og vurderingshandlingar (Volda University College).

Media, Literacy and learning design (Volda University College). 

Digital Learning Communities /Digitale læringsfellesskap (University of Bergen).

 

Current research projects:

2022-2025: Artificial Intelligence for Assessment for Learning to Improve Learning and Teaching in 21st Century (AI4AfL) (2021-2025)

 

Previous research projects:

2021-2022: Digitalisering i grunnopplæring: kunnskap, erfaringer og trender #GrunnDig (University of Stavanger, University of Oslo and Volda University College). (2021-2022)

Research interests - Faglege interesser

Design-based Research/Educational Design Research

Mixed Methods Research 

 

Pedagogy and didactics / Pedagogikk og didaktikk

Media- and digital literacy / Medie- og digital kompetanse

Educational research / Skuleforsking

Classroom management and leadership of learning processes / Klasse- og læringsleiing

School development / Skuleutvikling

 

 

Teaching - Undervisning

Pedagogikk og elevkunnskap

Høgskulepedagogikk

Vitskapsteori og metode

Digital kompetanse

Praktisk pedagogisk utdanning (PPU)

Læringsdesign/didaktisk planlegging

Klasse- og læringsleiing

Digital skuleutvikling og leiing 

Tilpassa opplæring med digitale ressursar

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Anna

Yrkesretting og profesjonsrelevans; Simulering som profesjonsretting i lærerutdanningene
Publisert 2024 av Beate Lund, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Merete Ellen Lunde, Hildegunn Valen Kleive, Synnøve Moltudal, Aleksander Krogevoll, Kari Elisabeth Bachmann

Fekk du 4+ og 5– i karakter? No er det forska på
Publisert 2024 av Steinarr Sommerset, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Synnøve Heggedal Moltudal

Digitalization in schools: Future research needs and designs
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Sanna Erika Forsström

Å utvikle pedagogisk beredskap for ein skule i endring.
Publisert 2023 av Synnøve Moltudal

GrunnDig og implikasjoner for lærerutdanning
Publisert 2022 av Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Silje Bergill Hagen

Digitalisering i grunnopplæring; Hvordan forstås digitaliseringsbegrepet i sentrale dokumenter?
Publisert 2022 av Morten Bergsten Njå, Synnøve Heggedal Moltudal, Ola Andres Erstad, Silje Bergill Hagen

Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov [ISBN 978-82-8439-121-2] 135s.
Publisert 2022 av Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Silje Bergill Hagen

Presentasjon av nytt forskingsprosjekt: Digitalisering i grunnopplæring - kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov
Publisert 2021 av Synnøve Heggedal Moltudal

Leiing i teknologirike rom. Profesjonsfagleg digital kompetanse for leiarar i skule og barnehage.
Publisert 2021 av Synnøve Moltudal

Fagfornyinga og PfDK: Synergieffekten mellom didaktiske val, klasseleiing og tilpassa opplæring.
Publisert 2021 av Synnøve Moltudal

Purposeful actions in leadership of learning processes: A Mixed methods study of classroom management in digital learning environments [ISBN 9788230846841]
Publisert 2021 av Synnøve Moltudal, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Universitetet i Bergen

Fagfornying og profesjonsfagleg digital kompetanse (PfDK): Korleis leie praksisfellesskap?
Publisert 2019 av Synnøve Moltudal

Kva for implikasjonar har Fagfornyinga og PfDK på læringsmiljø, klasseleiing og lærarrolla?
Publisert 2019 av Synnøve Moltudal

Dialectical pluralism: Å planlegge eit eksplorativt MMR-design
Publisert 2017 av Synnøve Moltudal

Learning Literacy by Design Debate
Publisert 2016 av Jon Harman, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal

– Gi barna en myk overgang til sosiale medier
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal

Datamoralisme kan virke mot si hensikt.
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal

Førebygging av digital mobbing. Foreldre og skulen si rolle i barn og unge sin nettkultur.
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal

Den digitale læraren: Ei alternativ profesjonsforståing?
Publisert 2015 av Synnøve Moltudal

Multimediale tekstar – læring frå barnerommet til klasserommet
Publisert 2015 av Synnøve Moltudal

Det grenselause klasserommet
Publisert 2014 av Synnøve Moltudal

Digital kompetanse i lærarutdanningane
Publisert 2014 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal, Marianne Hagelia

Digital production culture as mission impossible in school? Being the pattern breaker and fitting in
Publisert 2013 av Synnøve Moltudal, Synnøve Hedemann Amdam

Å flytte grenser saman - om kommunikativ skuleutvikling
Publisert 2012 av Synnøve Moltudal