Synnøve Heggedal Moltudal
Institutt for pedagogikk
Førsteamanuensis
Synnøve Heggedal Moltudal er førsteamanuensis ved institutt for pedagogikk, avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning. Ho har doktorgrad i pedagogikk frå Universitetet i Bergen, og har tidlegare jobba som lærar. Moltudal underviser til dagleg på lærarutdanninga ved Høgskulen i Volda, og forskar på læringsprosessar, vurdering og lærarrolla.
Aktuelle forskingsprosjekt:
2022-2025: «Artificial Intelligence for Assessment for Learning to Improve Learning and Teaching in 21st Century" (AI4AfL)/ Kunstig intelligens for vurdering for læring for å styrke læring og undervisning i det 21. århundre»: Eit samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Østfold, Høgskolen i Volda, Halden Kommune og Hypatia Learning AS.
2021-2022: "Digitalisering i grunnopplæring: kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov" (#GrunnDig): Eit samarbeidsprosjekt mellom Universitetet i Stavanger, Universitetet i Oslo og Høgskulen i Volda.
Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov: Hovudrapport
Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov: Vedlegg (metodeskildringar)
Emneansvar 2024/2025:
Pedagogisk basiskompetanse (HPE207)
Pedagogikk og elevkunnskap 3 (4MAGLU)
Pedagogikk og elevkunnskap 4 (5MAGLU)
Education - Utdanning
2021: Ph.D. Faculty of Psychology, Institute of Pedagogy, University of Bergen, Norway:
"Purposeful Actions in Leadership of Learning Processes: A Mixed Methods Study of Classroom Management in Digital Learning Environments."
Norsk oversetjing: "Meiningsfulle handlingar i leiing av læringsprosessar (læringsleiing): Ein mixed methods-studie av klasseleiing i teknologirike læringsomgjevnader"
Trial lecture for the Ph.D: “Didactical model(s) and digital competence: Empirical findings and possible benefits (as well as challenges) for school practice.”
Member of Western Norway Graduate School of Educational Research II (WNGER II)
Ph.D. courses (2015-2020):
Litteraturreview on ph.d-level (University of Bergen/UiB)
Research design, methods, ethics and philosophy of science (UiB)
Mixed Methods Research (UiB)
Design-based Research and Case Studies (University of Oslo/UiO)
Profesjonsteori, skjønnsutøvelse og profesjonsetikk/Professional theory, discression and professional ethics (Volda University College/HVO)
Strukturelle vilkår for profesjonsutøving/Structural terms for professional practice (HVO)
Vitskapsteori og etikk/Philosophy of science and ethics (HVO)
Writing the synopsis (UiB)
The use of theory within educational research (UiB)
Kurs og etterutdanning:
2022: HPE206 Rettleiing av mastergradsstudentar
Grunnutdanning:
2011: Master in Planning and Leadership/Master i samfunnsplanlegging og leiing, Volda University College, Norway.
Communicative School Development / "Å flytte grenser saman. Om kommunikativ skuleutvikling."
2007: Praktisk pedagogisk utdanning (PPU)
2004: Bachelor i Informasjon og samfunnsfag
Research and research groups - Forsking og forskingsgrupper
Research groups:
Learning and Assessment / Læringsprosessar og vurderingshandlingar (Volda University College).
Media, Literacy and learning design (Volda University College).
Digital Learning Communities /Digitale læringsfellesskap (University of Bergen).
Current research projects:
2022-2025: Artificial Intelligence for Assessment for Learning to Improve Learning and Teaching in 21st Century (AI4AfL) (2021-2025)
Previous research projects:
2021-2022: Digitalisering i grunnopplæring: kunnskap, erfaringer og trender #GrunnDig (University of Stavanger, University of Oslo and Volda University College). (2021-2022)
Research interests - Faglege interesser
Design-based Research/Educational Design Research
Mixed Methods Research
Pedagogy and didactics / Pedagogikk og didaktikk
Media- and digital literacy / Medie- og digital kompetanse
Educational research / Skuleforsking
Classroom management and leadership of learning processes / Klasse- og læringsleiing
School development / Skuleutvikling
Teaching - Undervisning
Pedagogikk og elevkunnskap
Høgskulepedagogikk
Vitskapsteori og metode
Digital kompetanse
Praktisk pedagogisk utdanning (PPU)
Læringsdesign/didaktisk planlegging
Klasse- og læringsleiing
Digital skuleutvikling og leiing
Tilpassa opplæring med digitale ressursar
Research
CRIStin
Scientific articles and book chapters
Lower secondary school teachers’ arguments on the use of a 26-point grading scale and gender differences in use and perceptions
Published 2024 by Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Meerita Kunna Segaran, Synnøve Moltudal
A Triple Challenge: Students’ Identification, Interpretation, and Use of Individualized Automated Feedback in Learning to Write English as a Foreign Language
Published 2023 by Ingeborg Hognestad Krange, Meerita Kunna Segaran, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Synnøve Moltudal, Irina Engeness
Adaptive Learning Technology in Primary Education: Implications for Professional Teacher Knowledge and Classroom Management
Published 2022 by Synnøve Heggedal Moltudal, Rune Johan Krumsvik, Kjetil L Høydal
Glimpses Into Real-Life Introduction of Adaptive Learning Technology: A Mixed Methods Research Approach to Personalised Pupil Learning
Published 2020 by Synnøve Moltudal, Kjetil L Høydal, Rune Johan Krumsvik
The Relationship Between Teachers’ Perceived Classroom Management Abilities and Their Professional Digital Competence Experiences from Upper Secondary Classrooms. A Qualitative Driven Mixed Method Study
Published 2019 by Synnøve Moltudal, Rune Johan Krumsvik, Lise Øen Jones, Ole-Johan Eikeland, Burke Johnson
Kommunikativ skuleutvikling
Published 2015 by Synnøve Moltudal
Other works
A Norwegian case study of student teachers' perceptions and experiences of AI and AI assisted feedback - mapping diverse users
Published 2024 by Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Joshua A. McGrane, Synnøve Heggedal Moltudal, Sundance Zhihong Sun, Christian Brandmo, Therese Nerheim Hopfenbeck
Yrkesretting og profesjonsrelevans; Simulering som profesjonsretting i lærerutdanningene
Published 2024 by Beate Lund, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Merete Ellen Lunde, Hildegunn Valen Kleive, Synnøve Moltudal, Aleksander Krogevoll, Kari Elisabeth Bachmann
Fekk du 4+ og 5– i karakter? No er det forska på
Published 2024 by Steinarr Sommerset, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Synnøve Heggedal Moltudal
Digitalization in schools: Future research needs and designs
Published 2023 by Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Sanna Erika Forsström
Å utvikle pedagogisk beredskap for ein skule i endring.
Published 2023 by Synnøve Moltudal
GrunnDig og implikasjoner for lærerutdanning
Published 2022 by Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Silje Bergill Hagen
Digitalisering i grunnopplæring; Hvordan forstås digitaliseringsbegrepet i sentrale dokumenter?
Published 2022 by Morten Bergsten Njå, Synnøve Heggedal Moltudal, Ola Andres Erstad, Silje Bergill Hagen
Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov [ISBN 978-82-8439-121-2] 135s.
Published 2022 by Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Silje Bergill Hagen
Presentasjon av nytt forskingsprosjekt: Digitalisering i grunnopplæring - kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov
Published 2021 by Synnøve Heggedal Moltudal
Leiing i teknologirike rom. Profesjonsfagleg digital kompetanse for leiarar i skule og barnehage.
Published 2021 by Synnøve Moltudal
Fagfornyinga og PfDK: Synergieffekten mellom didaktiske val, klasseleiing og tilpassa opplæring.
Published 2021 by Synnøve Moltudal
Purposeful actions in leadership of learning processes: A Mixed methods study of classroom management in digital learning environments [ISBN 9788230846841]
Published 2021 by Synnøve Moltudal, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Universitetet i Bergen
Fagfornying og profesjonsfagleg digital kompetanse (PfDK): Korleis leie praksisfellesskap?
Published 2019 by Synnøve Moltudal
Kva for implikasjonar har Fagfornyinga og PfDK på læringsmiljø, klasseleiing og lærarrolla?
Published 2019 by Synnøve Moltudal
Dialectical pluralism: Å planlegge eit eksplorativt MMR-design
Published 2017 by Synnøve Moltudal
Learning Literacy by Design Debate
Published 2016 by Jon Harman, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal
– Gi barna en myk overgang til sosiale medier
Published 2016 by Synnøve Moltudal
Datamoralisme kan virke mot si hensikt.
Published 2016 by Synnøve Moltudal
Førebygging av digital mobbing. Foreldre og skulen si rolle i barn og unge sin nettkultur.
Published 2016 by Synnøve Moltudal
Den digitale læraren: Ei alternativ profesjonsforståing?
Published 2015 by Synnøve Moltudal
Multimediale tekstar – læring frå barnerommet til klasserommet
Published 2015 by Synnøve Moltudal
Det grenselause klasserommet
Published 2014 by Synnøve Moltudal
Digital kompetanse i lærarutdanningane
Published 2014 by Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal, Marianne Hagelia
Digital production culture as mission impossible in school? Being the pattern breaker and fitting in
Published 2013 by Synnøve Moltudal, Synnøve Hedemann Amdam
Å flytte grenser saman - om kommunikativ skuleutvikling
Published 2012 by Synnøve Moltudal