Gerd Sylvi Steinnes
Institutt for pedagogikk
Professor
Utdanning
PhD i profesjonsteori. Senter for profesjonsteori, Oslo Met (Høgskolen i Oslo og Akershus) ( Dr.Polit degree (PhD) in the study of professions, Oslo and Akerhus University college, Senter for the study on Professions. Dissertation title: Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane.)
Cand.polit. Hovudfag i pedagogikk. Universitetet i Oslo. ( Cand.polit degree, Majors in pedagogy, University of Oslo. Thesis title: Vilkår for profesjonell identitet?)
Pedagogisk arbeid i skulen
Rettleiarutdanning
Administrasjon og leiing
Barnehagelærarutdanning
Akademisk grad/doktorgrad
Ph.D i profesjonsteori
Ansvarsområde
Masterutdanning i barnehagekunnskap, rettleiing på masternivå (HPE 206), rettleiarutdanning, barnehagelærarutdanning
Undervisning
Barnehagelærarrolla i eit profesjonsperspektiv, rettleiar-og mentorutdanning, barnehagelærarutdanning
Faglege interesser
-Spørsmål rundt førskulelærar/barnehagelærerrolla, kvalifisering og profesjonalisering. Dette omhandlar studiar av utdanninga og av studentar, nyutdanna og meir erfarne barnehagelærarar si oppleving av yrket.
-Rettleiing
-Profesjonsperspektiv
-Heilskapleg tilnerming til læring i barnehagen
-Vurdering i barnehagen
Forskingsgrupper
Kvalifisering og profesjonslæring: Liv Torunn Eik, HSN, Elin Ødegård UIS og Gerd Sylvi Steinnes, HVO
Vurdering i barnehagen: Liv Torunn Eik, HSN, Turid Thorsby Jansen, HSN og Gerd Sylvi Steinnes, HVO
Profesjonsforsking, Høgskulen i Volda
Kompetanseområde
Profesjonsteori, profesjonalisering, rettleiing, vurdering i barnehagen
Noverande forskingsprosjekt
Kvalifisering, arbeidsdeling og leiing i barnehagen.
Rettleiing i høgare utdanning
Teachers’ Professional Qualifications. Ein studie av studentar, lærarar og nyutdanna innanfor barnehage-og grunnskulelærarutdanning. Finansiert av Norges forskningsråd
Tidlegare forskingsprosjekt
HEL-LÆR: Helhetlig tilnærming til læring i barnehagen. Delstudie i arbeidet til ekspertgruppa om barnehagelærerrollen
MAFAL-prosjektet. Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg. Finansiert av Norges forskningsråd
Vurdering i barnehagen. Interaktivt FOU-prosjekt om vurdering i barnehagen. Finansiert av Utdanningsforbundet.
Arbeidserfaring
2014 - 2024: Førsteamanuensis Høgskulen i Volda. Associated professor, Volda University College
2012-2014: Høgskulelektor Høgskulen i Volda. Assistant professor, Volda University College
2008-2012: Stipendiat. PhD- student, Volda University College and Oslo University college, Senter for the study of professions
2007-2008: Studieleiar for barnehagelærarutdanninga, Høgskulen i Volda. Academic director of the kindergarten teacher education, Volda University College
2006-2008: Høgskulelektor, Høgskulen i Volda. Assistant professor, Volda University College
1995-2006: Høgskulelærar, Høgskulen i Volda. University college teacher in pedagogy and social studies, Volda University College
Verv
Medlem i ekspertpanel for evaluering av dansk pedagogutdanning, EVA 2020
Medlem i arbeidsutval for NRLU, utarbeiding av kunnskapsgrunnlag om master i barnehagen. 2017
Medlem i ekspertutvalet om barnehagelærarrolla (regjeringsutval) 2017-18
Andre oppgåver
Kommisjonsarbeid
Fagfelle for ulike tidsskrift
Nasjonalt nettverk for rettleiing av nyutdanna, prosjektleiar for rettleiing av nyutdanna i Møre og Romsdal
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Bøker
Fra intensjon til handling i barnehagen : Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging [ISBN 9788245022605] 180s.
Publisert 2020 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget
Barnehagelæreres profesjonslæring [ISBN 978-82-450-1692-5] 182s.
Publisert 2016 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Praksisrettleiing i møte med sårbare studentar
Publisert 2024 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Professionalism and Professional Development in Early Childhood Education (Norway)
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Observation and Assessment in Early Childhood Education (Norway)
Publisert 2019 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Kvalifiseringa for læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Systematikk eller tilfeldighet? Erfaringer fra et FoU-prosjekt om vurdering i barnehagen
Publisert 2019 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
«Styrken vår er gruppa, det å være sammen mange» – barnehagelæreres profesjonelle arbeid med å styrke barnegruppens læringsfellesskap
Publisert 2019 av Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser
Synleg kunnskap og profesjonelt skjønn
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Common sense or professional qualifications? Division of labour in kindergartens
Publisert 2014 av Gerd Sylvi Steinnes
Frå assistent til nyutdanna førskulelærar
Publisert 2013 av Gerd Sylvi Steinnes
Consequences of staff composition in Norwegian kindergarten :
Publisert 2013 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Frå utdanning til yrke : førskulelæraren som profesjonell aktør?
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes
Anna
Nasjonalt nettverk for veiledning for nyutdannede lærere Hvordan bidra til kontinuerlig kvalitetsutvikling i nettverkets arbeid?
Publisert 2024 av Nina Cathrine Aagesen Vasseljen, Runar Vathne, Gerd Sylvi Steinnes, Inger Merethe Hansen, Eva Merete Bjerkholt, Petter William Hansen
Trust in Education
Publisert 2023 av Stein Conradsen, Gerd Sylvi Steinnes
Dilemma i praksisrettleiing, om å gi tilbakemeldingar som varetek og utfordrar
Publisert 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Du må sjå dei for den dei er. Studentføresetnader som ressurs eller utfordring i praksisrettleiing?
Publisert 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Student teachers’ personal qualifications as a resource or challenge? Mentoring of kindergarten teacher students during their teaching placement.
Publisert 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Å vere praksislærar
Publisert 2022 av Gerd Sylvi Steinnes
Mellom tradisjon, legitimitet og verdsetting
Publisert 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Barnehagelærarar mellom standardisering og fagleg skjønn
Publisert 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Hege Fimreite
Kompetansebygging i barnehagen
Publisert 2022 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Kunnskapsgrunnlag og profesjonelle vurderinger
Publisert 2022 av Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite
Pedagogisk arbeid med barn
Publisert 2022 av Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite
Barnehagelærerens oppgaveforståelse
Publisert 2022 av Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite
Rettleiing i praksis. Ein studie av rettleiing i barnehagelærarutdanninga
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetanseutvikling
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspktiv og profesjonskvalifisering
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv på barnehagen
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes
Empirisk tilnerming til forsking på praksisopplæring
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes
"Du må sjå dei for det dei er". Om rettleiing av barnehagestudentar i praksis.
Publisert 2021 av Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Webinar "Fra intensjon til handling i barnehagen. Dilemma som omdreiningspunkt for kompetansebygging"
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Interaktiv forskning som omdreiningspunkt for kompetansebygging i barnehagen.
Publisert 2020 av Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum
Publisert 2020 av Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser
Profesjonsperspektiv og profesjonskvalifisering
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Barnehagelæreres profesjonskvalifisering i overgangen mellom utdanning og yrke
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
«Med profesjonshatten på». Vurdering i barnehagen i et dilemmaperspektiv
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Perspektiv på barnehagelærarrolla
Publisert 2020 av Gerd Sylvi Steinnes
Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Publisert 2019 av Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærarar endra syn på vurdering
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Barnehagens verdigrunnlag i praksis
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad, Liv Torunn Eik
Dilemmaer som omdreiningspunkt i kompetansebygging
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Vurdering i barnehagen -systematikk eller tilfeldighet?
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
En helhetlig tilnærming til læring – hvordan ser den ut i praksis og hvordan kan den styrkes?
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe
Fra prosjekt til forbedret praksis. Vurderingsprosjektet ett år etter [ISBN 978-82-7860-376-5] 56s.
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Barnehagelærerrollen - I dag og i fremtiden (kort versjon) 31s.
Publisert 2019 av Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helene Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien, Kari Hoås Moen, Thomas Moser, Anne Myrstad, Gerd Sylvi Steinnes
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg
Presentasjon av ekspertrapporten
Publisert 2019 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes
Regional kompetansesamling - ledelse og faglig utvikling i en organisasjonskontekst.
Publisert 2019 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen i ulike spenningsfelt
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe
Changes in Norwegian early childhood teacher education. Consequences for ECEC teachers' qualifications?
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Ekspertrapporten om barnehagelærerrollen
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærarrolla
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Nyutdanna barnehagelærarar sitt møte med yrket
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen i spenningsfeltet mellom akademisk og praktisk kunnskap
Publisert 2019 av Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka - vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv og profesjonsutvikling i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka-endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka-utvikling av en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering av barns trivsel og utvikling-etiske og faglige dilemma
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Implementing the core values of kindergarten. Chair, self-organized symposium
Publisert 2018 av Liv Torunn Eik, Merete Helene Mortensen, Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad
Barnehagelærerrollen i et profesjonsperspektiv – et kunnskapsgrunnlag 309s.
Publisert 2018 av Utdanning/Forskning Kunnskapsdepartementet, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helen Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien, Kari Hoås Moen, Thomas Moser, Anne Myrstad, Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv i rettleiarutdanning
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Value-based assessment in kindergarten: opportunities and challenges
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Vurdering i barnehagen - personalet si rolle og barns medverknad.
Publisert 2018 av Kristin Rostad Gangstad, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæreres praktisering av en helhetlig tilnærming til læring [ISBN 978-82-7206-493-7] 71s.
Publisert 2018 av Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Karin Hognestad, Hege Fimreite, Thomas Moser
Publisher: Universitetet i Sørøst-Norge/Universitetet i Søraust-Noreg
Styrerkonferansen 2018:Flere barn på blokka- endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Kvar er profesjonsstemma i Møre og Romsdal?
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Fagdag for barnehagelærere i Oppegård. Vurdering i barnehagen
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen -etiske ufordringer
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen, etiske refleksjoner
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen, på vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka - endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Styrers rolle i arbeid med vurdering i barnehagen
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurderingspraksis i barnehagen
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Den profesjonelle barnehagelærer
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen
Publisert 2018 av Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka. Presentasjoner fra et Fou-prosjekt om vurdering av barns utvikling og trivsel i barnehagen
Publisert 2017 av Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Teachers' Professional Qualifications
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Implementering av ny rammeplan
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Changes - concequences for professional learning
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Coherence or fragmentation in kindergarten teacher education?
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Vurderingsarbeid i barnehagen, et FOU-prosjekt
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
PÅ vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Teachers' Professional Qualifications
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Flere barn på blokka. Rapport fra et forsknings-og utviklingsprosjekt om vurdering av barns trivsel og utviklingi barnehagen [ISBN 978-82-7860-308-6] 111s.
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Kvalifiseringa til læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Barnehagelæreres mestring av yrkesrollen
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes
Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Hvordan kan veiledning skape mulighetsrom for barnehagelæreres profesjonslæring?
Publisert 2017 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar i barnehage- og grunnskulelærarutdanning
Publisert 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Exploring the complexity of competence building. Mixed theoretical perspectives, a source for deeper understanding and New answers.
Publisert 2016 av Elin Ødegård, Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Utforsking av barnehagelæreres kompetansebygging. Ulike teoretiske perspektiver som kilde til dypere forståelse og nye muligheter?
Publisert 2016 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård, Eva Bjerkholt
Vurderingsarbeid i barnehagen
Publisert 2016 av Gerd Sylvi Steinnes
Styraren, mellom handlingsfridom og press
Publisert 2016 av Gerd Sylvi Steinnes
Supporting Professional Learning in kindergarten
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet under press? Presentasjon av avhandlingsarbeid
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsutøving mellom handlingsfridom og press
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet og press
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæraren i møte med yrket
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalisering av yrkesutøvingaa
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press?
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press?
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet under press
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Skjønn, profesjonalitet og press
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
MAFAL-prosjektet
Publisert 2015 av Gerd Sylvi Steinnes
Professional practice under pressure? Views on challenges and possibilities of kindergarten teachers`professional development
Publisert 2014 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane [ISBN 978-82-93208-75-4] 200s.
Publisert 2014 av Gerd Sylvi Steinnes
Arbeidsdeling, organisering og kompetanse i barnehagen
Publisert 2012 av Gerd Sylvi Steinnes
Det handlar vel eigentleg mest om sunn fornuft, eller...?
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelæraren i møte med yrket
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsutfordringer i barnehagen
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes
Kindergarten Teachers. Experts in a Field of Lay(women) Symposia
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård, Liv Torunn Eik
Professional Qualifications for Kindergarten Staff. -Expertice or Common sense?
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes
Educated kindergarten teachers, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten?
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Challenges to professional development. Kindergarten teachers as professionals
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelæraren i møte med yrket, Landskonferansen 2011
Publisert 2011 av Gerd Sylvi Steinnes
Competence and knowledge development in Norwegian kindergarten Division of labour between kindergarten teachers and assistants
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes
Knowledge development in kindergarten. kindergarten teachers and assistant's assessment of professional competence
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes
Developing generic knowledge throuhg joint action? Division of labout between kindergarten teachers and assistants in Norwegian kindergarten
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla Landskonferanse for studieleiarar i Universitets og høgskulesektoren
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelærarrolla i barnehagen Fagdag for førskulelærarar i Stordal kommune
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes
Pedagogisk ledelse i barnehagen
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes
Kindergarten teachers qualifications, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten? Newly qualified Kindergarten Teachers: Does their knowledge count?
Publisert 2010 av Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Førskulelærarrolla i barnehagen
Publisert 2009 av Gerd Sylvi Steinnes
Utfordringar for førskulelærarutdanninga
Publisert 2009 av Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelærarutdanninga og utfordringar i yrket
Publisert 2009 av Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarolla, utfordringar for nyutdanna førskulelærarar Korleis rekruttere og behalde førskulelærarar i barnehagen?
Publisert 2009 av Gerd Sylvi Steinnes
Utfordringer for nyutdannede førskolelærere
Publisert 2009 av Gerd Sylvi Steinnes
IKT og medverknad : barns medverknad og utfordringar for personalet
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Medvirkning i førskolen : barns medvirkning og pedagogens rolle
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelæraren, profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelærarane sine utfordringar i utdanning og yrke
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelærarutdanninga og førskulelærarroller : utfordringar for utdanninga og førskulelærarane sitt møte med yrket
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : vilkår for profesjonell identitet som førskulelærar
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelærarolla i "den nye" barnehagen
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
IKT og medverknad Utviklingsarbeid i barnehagen
Publisert 2008 av Gerd Sylvi Steinnes
Medverknad og IKT Utviklingsarbeid i barnehagen
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes
Utfordringar for førskulelærarrolla Vilkår for danning av profesjonell identitet som førskulelærar
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes
Medverknad og IKT Innføring i tema IKT og medverknad i barnehagen
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes
Medverknad og IKT Innføring i tema IKT og medverknad i barnehagen
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes
Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen
Publisert 2007 av Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla
Publisert 2007 av Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes
Vilkår for profesjonell identitet? : danning av profesjonell identitet som førskulelærar i eit lekmannsprega og tradisjonelt arbeidsfelt 130s.
Publisert 2007 av Gerd Sylvi Steinnes