Profile picture for user GerdS

Gerd Sylvi Steinnes

Institutt for pedagogikk

Professor

Utdanning

PhD i profesjonsteori.  Senter for profesjonsteori, Oslo Met (Høgskolen i Oslo og Akershus)   ( Dr.Polit degree (PhD) in the study of professions, Oslo and Akerhus University college, Senter for the study on Professions.  Dissertation title: Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane.)

Cand.polit. Hovudfag i pedagogikk. Universitetet i Oslo.  ( Cand.polit degree, Majors in pedagogy, University of Oslo. Thesis title: Vilkår for profesjonell identitet?)

Pedagogisk arbeid i skulen             

Rettleiarutdanning                                

Administrasjon og leiing                      

Barnehagelærarutdanning                          

 

Akademisk grad/doktorgrad

Ph.D i profesjonsteori

 

Ansvarsområde

Masterutdanning i barnehagekunnskap, rettleiing på masternivå (HPE 206), rettleiarutdanning, barnehagelærarutdanning

 

Undervisning

Barnehagelærarrolla i eit profesjonsperspektiv, rettleiar-og mentorutdanning, barnehagelærarutdanning

 

Faglege interesser

-Spørsmål rundt førskulelærar/barnehagelærerrolla, kvalifisering og profesjonalisering. Dette omhandlar studiar av utdanninga og av studentar, nyutdanna og meir erfarne barnehagelærarar si oppleving av yrket.

-Rettleiing 

-Profesjonsperspektiv

-Heilskapleg tilnerming til læring i barnehagen

-Vurdering i barnehagen

 

Forskingsgrupper

Kvalifisering og profesjonslæring: Liv Torunn Eik, HSN, Elin Ødegård UIS og Gerd Sylvi Steinnes, HVO

Vurdering i barnehagen: Liv Torunn Eik, HSN, Turid Thorsby Jansen, HSN og Gerd Sylvi Steinnes, HVO

Profesjonsforsking, Høgskulen i Volda

 

Kompetanseområde

Profesjonsteori, profesjonalisering, rettleiing, vurdering i barnehagen

 

Noverande forskingsprosjekt

Kvalifisering, arbeidsdeling og leiing i barnehagen.

Rettleiing i høgare utdanning

Teachers’ Professional Qualifications. Ein studie av studentar, lærarar og nyutdanna innanfor barnehage-og grunnskulelærarutdanning.  Finansiert av Norges forskningsråd

 

 

Tidlegare forskingsprosjekt

HEL-LÆR: Helhetlig tilnærming til læring i barnehagen. Delstudie i arbeidet til ekspertgruppa om barnehagelærerrollen

MAFAL-prosjektet. Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg. Finansiert av Norges forskningsråd

Vurdering i barnehagen. Interaktivt FOU-prosjekt om vurdering i barnehagen. Finansiert av Utdanningsforbundet.

Arbeidserfaring

 

2014 - 2024:        Førsteamanuensis Høgskulen i Volda.   Associated professor, Volda University College

2012-2014:          Høgskulelektor Høgskulen i Volda.    Assistant professor, Volda University College

2008-2012:          Stipendiat.   PhD- student, Volda University College and Oslo University college, Senter for the study of professions

2007-2008:          Studieleiar for barnehagelærarutdanninga, Høgskulen i Volda. Academic director of the kindergarten teacher education, Volda University College

2006-2008:          Høgskulelektor, Høgskulen i Volda.  Assistant professor, Volda University College

1995-2006:          Høgskulelærar, Høgskulen i Volda.  University college teacher in pedagogy and social studies, Volda University College

 

Verv

Medlem i ekspertpanel for evaluering av dansk pedagogutdanning, EVA 2020

Medlem i arbeidsutval for NRLU, utarbeiding av kunnskapsgrunnlag om master i barnehagen. 2017

Medlem i ekspertutvalet om barnehagelærarrolla (regjeringsutval) 2017-18

 

Andre oppgåver

Kommisjonsarbeid

Fagfelle for ulike tidsskrift

Nasjonalt nettverk for rettleiing av nyutdanna, prosjektleiar for rettleiing av nyutdanna i Møre og Romsdal

 

Research

CRIStin

Books

Fra intensjon til handling i barnehagen : Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging [ISBN 9788245022605] 180s.
Published 2020 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget

Barnehagelæreres profesjonslæring [ISBN 978-82-450-1692-5] 182s.
Published 2016 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget

Scientific articles and book chapters

Praksisrettleiing i møte med sårbare studentar
Published 2024 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Professionalism and Professional Development in Early Childhood Education (Norway)
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Observation and Assessment in Early Childhood Education (Norway)
Published 2019 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Kvalifiseringa for læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Systematikk eller tilfeldighet? Erfaringer fra et FoU-prosjekt om vurdering i barnehagen
Published 2019 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

«Styrken vår er gruppa, det å være sammen mange» – barnehagelæreres profesjonelle arbeid med å styrke barnegruppens læringsfellesskap
Published 2019 by Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser

Synleg kunnskap og profesjonelt skjønn
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes

Common sense or professional qualifications? Division of labour in kindergartens
Published 2014 by Gerd Sylvi Steinnes

Frå assistent til nyutdanna førskulelærar
Published 2013 by Gerd Sylvi Steinnes

Consequences of staff composition in Norwegian kindergarten :
Published 2013 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Frå utdanning til yrke : førskulelæraren som profesjonell aktør?
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes

Other works

Nasjonalt nettverk for veiledning for nyutdannede lærere Hvordan bidra til kontinuerlig kvalitetsutvikling i nettverkets arbeid?
Published 2024 by Nina Cathrine Aagesen Vasseljen, Runar Vathne, Gerd Sylvi Steinnes, Inger Merethe Hansen, Eva Merete Bjerkholt, Petter William Hansen

Trust in Education
Published 2023 by Stein Conradsen, Gerd Sylvi Steinnes

Dilemma i praksisrettleiing, om å gi tilbakemeldingar som varetek og utfordrar
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Du må sjå dei for den dei er. Studentføresetnader som ressurs eller utfordring i praksisrettleiing?
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Student teachers’ personal qualifications as a resource or challenge? Mentoring of kindergarten teacher students during their teaching placement.
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Å vere praksislærar
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes

Mellom tradisjon, legitimitet og verdsetting
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Barnehagelærarar mellom standardisering og fagleg skjønn
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Hege Fimreite

Kompetansebygging i barnehagen
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Kunnskapsgrunnlag og profesjonelle vurderinger
Published 2022 by Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite

Pedagogisk arbeid med barn
Published 2022 by Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite

Barnehagelærerens oppgaveforståelse
Published 2022 by Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite

Rettleiing i praksis. Ein studie av rettleiing i barnehagelærarutdanninga
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetanseutvikling
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspktiv og profesjonskvalifisering
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspektiv på barnehagen
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes

Empirisk tilnerming til forsking på praksisopplæring
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes

"Du må sjå dei for det dei er". Om rettleiing av barnehagestudentar i praksis.
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva

Webinar "Fra intensjon til handling i barnehagen. Dilemma som omdreiningspunkt for kompetansebygging"
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Interaktiv forskning som omdreiningspunkt for kompetansebygging i barnehagen.
Published 2020 by Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum
Published 2020 by Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser

Profesjonsperspektiv og profesjonskvalifisering
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Barnehagelæreres profesjonskvalifisering i overgangen mellom utdanning og yrke
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

«Med profesjonshatten på». Vurdering i barnehagen i et dilemmaperspektiv
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Perspektiv på barnehagelærarrolla
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes

Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Published 2019 by Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærarar endra syn på vurdering
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Barnehagens verdigrunnlag i praksis
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad, Liv Torunn Eik

Dilemmaer som omdreiningspunkt i kompetansebygging​
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Vurdering i barnehagen -systematikk eller tilfeldighet?
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

En helhetlig tilnærming til læring – hvordan ser den ut i praksis og hvordan kan den styrkes?
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe

Fra prosjekt til forbedret praksis. Vurderingsprosjektet ett år etter [ISBN 978-82-7860-376-5] 56s.
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Barnehagelærerrollen - I dag og i fremtiden (kort versjon) 31s.
Published 2019 by Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helene Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien, Kari Hoås Moen, Thomas Moser, Anne Myrstad, Gerd Sylvi Steinnes

Presentasjon av ekspertrapporten
Published 2019 by Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes

Regional kompetansesamling - ledelse og faglig utvikling i en organisasjonskontekst.
Published 2019 by Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen i ulike spenningsfelt
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe

Changes in Norwegian early childhood teacher education. Consequences for ECEC teachers' qualifications?
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes

Ekspertrapporten om barnehagelærerrollen
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærarrolla
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes

Nyutdanna barnehagelærarar sitt møte med yrket
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelærerrollen i spenningsfeltet mellom akademisk og praktisk kunnskap
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka - vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspektiv og profesjonsutvikling i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka-endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka-utvikling av en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering av barns trivsel og utvikling-etiske og faglige dilemma
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Implementing the core values of kindergarten. Chair, self-organized symposium
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Merete Helene Mortensen, Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad

Barnehagelærerrollen i et profesjonsperspektiv – et kunnskapsgrunnlag 309s.
Published 2018 by Utdanning/Forskning Kunnskapsdepartementet, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helen Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien, Kari Hoås Moen, Thomas Moser, Anne Myrstad, Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspektiv i rettleiarutdanning
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Value-based assessment in kindergarten: opportunities and challenges
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Vurdering i barnehagen - personalet si rolle og barns medverknad.
Published 2018 by Kristin Rostad Gangstad, Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæreres praktisering av en helhetlig tilnærming til læring [ISBN 978-82-7206-493-7] 71s.
Published 2018 by Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Karin Hognestad, Hege Fimreite, Thomas Moser

Styrerkonferansen 2018:Flere barn på blokka- endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Kvar er profesjonsstemma i Møre og Romsdal?
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Fagdag for barnehagelærere i Oppegård. Vurdering i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen -etiske ufordringer
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen, etiske refleksjoner
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen, på vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka - endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Styrers rolle i arbeid med vurdering i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsperspektiv
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Den profesjonelle barnehagelærer
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Vurdering i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes

Flere barn på blokka. Presentasjoner fra et Fou-prosjekt om vurdering av barns utvikling og trivsel i barnehagen
Published 2017 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes

Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Implementering av ny rammeplan
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes

Changes - concequences for professional learning
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes

Coherence or fragmentation in kindergarten teacher education?
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes

Vurderingsarbeid i barnehagen, et FOU-prosjekt
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes

PÅ vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes

Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Flere barn på blokka. Rapport fra et forsknings-og utviklingsprosjekt om vurdering av barns trivsel og utviklingi barnehagen [ISBN 978-82-7860-308-6] 111s.
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Kvalifiseringa til læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Barnehagelæreres mestring av yrkesrollen
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes

Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Hvordan kan veiledning skape mulighetsrom for barnehagelæreres profesjonslæring?
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar i barnehage- og grunnskulelærarutdanning
Published 2016 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Exploring the complexity of competence building. Mixed theoretical perspectives, a source for deeper understanding and New answers.
Published 2016 by Elin Ødegård, Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Utforsking av barnehagelæreres kompetansebygging. Ulike teoretiske perspektiver som kilde til dypere forståelse og nye muligheter?
Published 2016 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård, Eva Bjerkholt

Vurderingsarbeid i barnehagen
Published 2016 by Gerd Sylvi Steinnes

Styraren, mellom handlingsfridom og press
Published 2016 by Gerd Sylvi Steinnes

Supporting Professional Learning in kindergarten
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalitet under press? Presentasjon av avhandlingsarbeid
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsutøving mellom handlingsfridom og press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalitet og press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Ein profesjon under press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Barnehagelæraren i møte med yrket
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalisering av yrkesutøvingaa
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Ein profesjon under press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Ein profesjon under press?
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Ein profesjon under press?
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonalitet under press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Skjønn, profesjonalitet og press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

MAFAL-prosjektet
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes

Professional practice under pressure? Views on challenges and possibilities of kindergarten teachers`professional development
Published 2014 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård

Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane [ISBN 978-82-93208-75-4] 200s.
Published 2014 by Gerd Sylvi Steinnes

Arbeidsdeling, organisering og kompetanse i barnehagen
Published 2012 by Gerd Sylvi Steinnes

Det handlar vel eigentleg mest om sunn fornuft, eller...?
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelæraren i møte med yrket
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonsutfordringer i barnehagen
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes

Kindergarten Teachers. Experts in a Field of Lay(women) Symposia
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård, Liv Torunn Eik

Professional Qualifications for Kindergarten Staff. -Expertice or Common sense?
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes

Educated kindergarten teachers, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten?
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug

Challenges to professional development. Kindergarten teachers as professionals
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelæraren i møte med yrket, Landskonferansen 2011
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes

Competence and knowledge development in Norwegian kindergarten Division of labour between kindergarten teachers and assistants
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes

Knowledge development in kindergarten. kindergarten teachers and assistant's assessment of professional competence
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes

Developing generic knowledge throuhg joint action? Division of labout between kindergarten teachers and assistants in Norwegian kindergarten
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes

Meistring av førskulelærarrolla Landskonferanse for studieleiarar i Universitets og høgskulesektoren
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelærarrolla i barnehagen Fagdag for førskulelærarar i Stordal kommune
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes

Pedagogisk ledelse i barnehagen
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes

Kindergarten teachers qualifications, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten? Newly qualified Kindergarten Teachers: Does their knowledge count?
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik

Førskulelærarrolla i barnehagen
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes

Utfordringar for førskulelærarutdanninga
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelærarutdanninga og utfordringar i yrket
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes

Meistring av førskulelærarolla, utfordringar for nyutdanna førskulelærarar Korleis rekruttere og behalde førskulelærarar i barnehagen?
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes

Utfordringer for nyutdannede førskolelærere
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes

IKT og medverknad : barns medverknad og utfordringar for personalet
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Medvirkning i førskolen : barns medvirkning og pedagogens rolle
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelæraren, profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelærarane sine utfordringar i utdanning og yrke
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Førskulelærarutdanninga og førskulelærarroller : utfordringar for utdanninga og førskulelærarane sitt møte med yrket
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : vilkår for profesjonell identitet som førskulelærar
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelærarolla i "den nye" barnehagen
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

IKT og medverknad Utviklingsarbeid i barnehagen
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes

Medverknad og IKT Utviklingsarbeid i barnehagen
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes

Utfordringar for førskulelærarrolla Vilkår for danning av profesjonell identitet som førskulelærar
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes

Medverknad og IKT Innføring i tema IKT og medverknad i barnehagen
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes

Medverknad og IKT Innføring i tema IKT og medverknad i barnehagen
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes

Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen
Published 2007 by Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes

Meistring av førskulelærarrolla
Published 2007 by Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes

Vilkår for profesjonell identitet? : danning av profesjonell identitet som førskulelærar i eit lekmannsprega og tradisjonelt arbeidsfelt 130s.
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes