Gerd Sylvi Steinnes
Institutt for pedagogikk
Professor
Utdanning
PhD i profesjonsteori. Senter for profesjonsteori, Oslo Met (Høgskolen i Oslo og Akershus) ( Dr.Polit degree (PhD) in the study of professions, Oslo and Akerhus University college, Senter for the study on Professions. Dissertation title: Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane.)
Cand.polit. Hovudfag i pedagogikk. Universitetet i Oslo. ( Cand.polit degree, Majors in pedagogy, University of Oslo. Thesis title: Vilkår for profesjonell identitet?)
Pedagogisk arbeid i skulen
Rettleiarutdanning
Administrasjon og leiing
Barnehagelærarutdanning
Akademisk grad/doktorgrad
Ph.D i profesjonsteori
Ansvarsområde
Masterutdanning i barnehagekunnskap, rettleiing på masternivå (HPE 206), rettleiarutdanning, barnehagelærarutdanning
Undervisning
Barnehagelærarrolla i eit profesjonsperspektiv, rettleiar-og mentorutdanning, barnehagelærarutdanning
Faglege interesser
-Spørsmål rundt førskulelærar/barnehagelærerrolla, kvalifisering og profesjonalisering. Dette omhandlar studiar av utdanninga og av studentar, nyutdanna og meir erfarne barnehagelærarar si oppleving av yrket.
-Rettleiing
-Profesjonsperspektiv
-Heilskapleg tilnerming til læring i barnehagen
-Vurdering i barnehagen
Forskingsgrupper
Kvalifisering og profesjonslæring: Liv Torunn Eik, HSN, Elin Ødegård UIS og Gerd Sylvi Steinnes, HVO
Vurdering i barnehagen: Liv Torunn Eik, HSN, Turid Thorsby Jansen, HSN og Gerd Sylvi Steinnes, HVO
Profesjonsforsking, Høgskulen i Volda
Kompetanseområde
Profesjonsteori, profesjonalisering, rettleiing, vurdering i barnehagen
Noverande forskingsprosjekt
Kvalifisering, arbeidsdeling og leiing i barnehagen.
Rettleiing i høgare utdanning
Teachers’ Professional Qualifications. Ein studie av studentar, lærarar og nyutdanna innanfor barnehage-og grunnskulelærarutdanning. Finansiert av Norges forskningsråd
Tidlegare forskingsprosjekt
HEL-LÆR: Helhetlig tilnærming til læring i barnehagen. Delstudie i arbeidet til ekspertgruppa om barnehagelærerrollen
MAFAL-prosjektet. Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg. Finansiert av Norges forskningsråd
Vurdering i barnehagen. Interaktivt FOU-prosjekt om vurdering i barnehagen. Finansiert av Utdanningsforbundet.
Arbeidserfaring
2014 - 2024: Førsteamanuensis Høgskulen i Volda. Associated professor, Volda University College
2012-2014: Høgskulelektor Høgskulen i Volda. Assistant professor, Volda University College
2008-2012: Stipendiat. PhD- student, Volda University College and Oslo University college, Senter for the study of professions
2007-2008: Studieleiar for barnehagelærarutdanninga, Høgskulen i Volda. Academic director of the kindergarten teacher education, Volda University College
2006-2008: Høgskulelektor, Høgskulen i Volda. Assistant professor, Volda University College
1995-2006: Høgskulelærar, Høgskulen i Volda. University college teacher in pedagogy and social studies, Volda University College
Verv
Medlem i ekspertpanel for evaluering av dansk pedagogutdanning, EVA 2020
Medlem i arbeidsutval for NRLU, utarbeiding av kunnskapsgrunnlag om master i barnehagen. 2017
Medlem i ekspertutvalet om barnehagelærarrolla (regjeringsutval) 2017-18
Andre oppgåver
Kommisjonsarbeid
Fagfelle for ulike tidsskrift
Nasjonalt nettverk for rettleiing av nyutdanna, prosjektleiar for rettleiing av nyutdanna i Møre og Romsdal
Research
CRIStin
Books
Fra intensjon til handling i barnehagen : Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging [ISBN 9788245022605] 180s.
Published 2020 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget
Barnehagelæreres profesjonslæring [ISBN 978-82-450-1692-5] 182s.
Published 2016 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård
Publisher: Fagbokforlaget
Scientific articles and book chapters
Praksisrettleiing i møte med sårbare studentar
Published 2024 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Professionalism and Professional Development in Early Childhood Education (Norway)
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Observation and Assessment in Early Childhood Education (Norway)
Published 2019 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Kvalifiseringa for læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Systematikk eller tilfeldighet? Erfaringer fra et FoU-prosjekt om vurdering i barnehagen
Published 2019 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
«Styrken vår er gruppa, det å være sammen mange» – barnehagelæreres profesjonelle arbeid med å styrke barnegruppens læringsfellesskap
Published 2019 by Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser
Synleg kunnskap og profesjonelt skjønn
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes
Common sense or professional qualifications? Division of labour in kindergartens
Published 2014 by Gerd Sylvi Steinnes
Frå assistent til nyutdanna førskulelærar
Published 2013 by Gerd Sylvi Steinnes
Consequences of staff composition in Norwegian kindergarten :
Published 2013 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Frå utdanning til yrke : førskulelæraren som profesjonell aktør?
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes
Other works
Nasjonalt nettverk for veiledning for nyutdannede lærere Hvordan bidra til kontinuerlig kvalitetsutvikling i nettverkets arbeid?
Published 2024 by Nina Cathrine Aagesen Vasseljen, Runar Vathne, Gerd Sylvi Steinnes, Inger Merethe Hansen, Eva Merete Bjerkholt, Petter William Hansen
Trust in Education
Published 2023 by Stein Conradsen, Gerd Sylvi Steinnes
Dilemma i praksisrettleiing, om å gi tilbakemeldingar som varetek og utfordrar
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Du må sjå dei for den dei er. Studentføresetnader som ressurs eller utfordring i praksisrettleiing?
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Student teachers’ personal qualifications as a resource or challenge? Mentoring of kindergarten teacher students during their teaching placement.
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Å vere praksislærar
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes
Mellom tradisjon, legitimitet og verdsetting
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Barnehagelærarar mellom standardisering og fagleg skjønn
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Hege Fimreite
Kompetansebygging i barnehagen
Published 2022 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Kunnskapsgrunnlag og profesjonelle vurderinger
Published 2022 by Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite
Pedagogisk arbeid med barn
Published 2022 by Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite
Barnehagelærerens oppgaveforståelse
Published 2022 by Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite
Rettleiing i praksis. Ein studie av rettleiing i barnehagelærarutdanninga
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetanseutvikling
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspktiv og profesjonskvalifisering
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv på barnehagen
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes
Empirisk tilnerming til forsking på praksisopplæring
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes
"Du må sjå dei for det dei er". Om rettleiing av barnehagestudentar i praksis.
Published 2021 by Gerd Sylvi Steinnes, Kari Pauline Longva
Webinar "Fra intensjon til handling i barnehagen. Dilemma som omdreiningspunkt for kompetansebygging"
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Interaktiv forskning som omdreiningspunkt for kompetansebygging i barnehagen.
Published 2020 by Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
I en helhetlig tilnærming til læring er omsorg i sentrum
Published 2020 by Marit Bøe, Karin Hognestad, Gerd Sylvi Steinnes, Hege Fimreite, Thomas Moser
Profesjonsperspektiv og profesjonskvalifisering
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Barnehagelæreres profesjonskvalifisering i overgangen mellom utdanning og yrke
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
«Med profesjonshatten på». Vurdering i barnehagen i et dilemmaperspektiv
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Perspektiv på barnehagelærarrolla
Published 2020 by Gerd Sylvi Steinnes
Dilemmaer som omdreiningspunkt for kompetansebygging
Published 2019 by Elin Ødegård, Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærarar endra syn på vurdering
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Barnehagens verdigrunnlag i praksis
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad, Liv Torunn Eik
Dilemmaer som omdreiningspunkt i kompetansebygging
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Vurdering i barnehagen -systematikk eller tilfeldighet?
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
En helhetlig tilnærming til læring – hvordan ser den ut i praksis og hvordan kan den styrkes?
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe
Fra prosjekt til forbedret praksis. Vurderingsprosjektet ett år etter [ISBN 978-82-7860-376-5] 56s.
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Barnehagelærerrollen - I dag og i fremtiden (kort versjon) 31s.
Published 2019 by Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helene Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien, Kari Hoås Moen, Thomas Moser, Anne Myrstad, Gerd Sylvi Steinnes
Presentasjon av ekspertrapporten
Published 2019 by Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes
Regional kompetansesamling - ledelse og faglig utvikling i en organisasjonskontekst.
Published 2019 by Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen i ulike spenningsfelt
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes, Marit Bøe
Changes in Norwegian early childhood teacher education. Consequences for ECEC teachers' qualifications?
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes
Ekspertrapporten om barnehagelærerrollen
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærarrolla
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes
Nyutdanna barnehagelærarar sitt møte med yrket
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelærerrollen i spenningsfeltet mellom akademisk og praktisk kunnskap
Published 2019 by Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka - vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv og profesjonsutvikling i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering av barns trivsel og utvikling i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka-endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka-utvikling av en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering av barns trivsel og utvikling-etiske og faglige dilemma
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Implementing the core values of kindergarten. Chair, self-organized symposium
Published 2018 by Liv Torunn Eik, Merete Helene Mortensen, Gerd Sylvi Steinnes, Kristin Rostad Gangstad
Barnehagelærerrollen i et profesjonsperspektiv – et kunnskapsgrunnlag 309s.
Published 2018 by Utdanning/Forskning Kunnskapsdepartementet, Kjetil Børhaug, Marit Bøe, Helen Berntsen Brennås, Hege Fimreite, Anton Havnes, Øivind Hornslien, Kari Hoås Moen, Thomas Moser, Anne Myrstad, Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv i rettleiarutdanning
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Value-based assessment in kindergarten: opportunities and challenges
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Vurdering i barnehagen - personalet si rolle og barns medverknad.
Published 2018 by Kristin Rostad Gangstad, Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæreres praktisering av en helhetlig tilnærming til læring [ISBN 978-82-7206-493-7] 71s.
Published 2018 by Marit Bøe, Gerd Sylvi Steinnes, Karin Hognestad, Hege Fimreite, Thomas Moser
Styrerkonferansen 2018:Flere barn på blokka- endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen?
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Kvar er profesjonsstemma i Møre og Romsdal?
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Fagdag for barnehagelærere i Oppegård. Vurdering i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen -etiske ufordringer
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen, etiske refleksjoner
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen, på vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka - endring mot en mer systematisk vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Styrers rolle i arbeid med vurdering i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Vurderingspraksis i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsperspektiv
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Den profesjonelle barnehagelærer
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Vurdering i barnehagen
Published 2018 by Gerd Sylvi Steinnes
Flere barn på blokka. Presentasjoner fra et Fou-prosjekt om vurdering av barns utvikling og trivsel i barnehagen
Published 2017 by Liv Torunn Eik, Gerd Sylvi Steinnes
Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Implementering av ny rammeplan
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes
Changes - concequences for professional learning
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes
Coherence or fragmentation in kindergarten teacher education?
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes
Vurderingsarbeid i barnehagen, et FOU-prosjekt
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes
PÅ vei mot en mer systematisk vurderingspraksis?
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes
Teachers' Professional Qualifications
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Flere barn på blokka. Rapport fra et forsknings-og utviklingsprosjekt om vurdering av barns trivsel og utviklingi barnehagen [ISBN 978-82-7860-308-6] 111s.
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Kvalifiseringa til læraryrket. Internasjonale ideal i ein nasjonal og regional praksis.
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Barnehagelæreres mestring av yrkesrollen
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes
Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Hvordan kan veiledning skape mulighetsrom for barnehagelæreres profesjonslæring?
Published 2017 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Tilnærming til kunnskap blant lærarutdannarar i barnehage- og grunnskulelærarutdanning
Published 2016 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Exploring the complexity of competence building. Mixed theoretical perspectives, a source for deeper understanding and New answers.
Published 2016 by Elin Ødegård, Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Utforsking av barnehagelæreres kompetansebygging. Ulike teoretiske perspektiver som kilde til dypere forståelse og nye muligheter?
Published 2016 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård, Eva Bjerkholt
Vurderingsarbeid i barnehagen
Published 2016 by Gerd Sylvi Steinnes
Styraren, mellom handlingsfridom og press
Published 2016 by Gerd Sylvi Steinnes
Supporting Professional Learning in kindergarten
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet under press? Presentasjon av avhandlingsarbeid
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsutøving mellom handlingsfridom og press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet og press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Barnehagelæraren i møte med yrket
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalisering av yrkesutøvingaa
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press?
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Ein profesjon under press?
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonalitet under press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Skjønn, profesjonalitet og press
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
MAFAL-prosjektet
Published 2015 by Gerd Sylvi Steinnes
Professional practice under pressure? Views on challenges and possibilities of kindergarten teachers`professional development
Published 2014 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik, Elin Ødegård
Profesjonalitet under press? Ein studie av førskulelærarar si meistring av rolla i lys av kvalifiseringa til yrket og samarbeidet med assistentane [ISBN 978-82-93208-75-4] 200s.
Published 2014 by Gerd Sylvi Steinnes
Arbeidsdeling, organisering og kompetanse i barnehagen
Published 2012 by Gerd Sylvi Steinnes
Det handlar vel eigentleg mest om sunn fornuft, eller...?
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelæraren i møte med yrket
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonsutfordringer i barnehagen
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes
Kindergarten Teachers. Experts in a Field of Lay(women) Symposia
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes, Elin Ødegård, Liv Torunn Eik
Professional Qualifications for Kindergarten Staff. -Expertice or Common sense?
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes
Educated kindergarten teachers, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten?
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes, Peder Haug
Challenges to professional development. Kindergarten teachers as professionals
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelæraren i møte med yrket, Landskonferansen 2011
Published 2011 by Gerd Sylvi Steinnes
Competence and knowledge development in Norwegian kindergarten Division of labour between kindergarten teachers and assistants
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes
Knowledge development in kindergarten. kindergarten teachers and assistant's assessment of professional competence
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes
Developing generic knowledge throuhg joint action? Division of labout between kindergarten teachers and assistants in Norwegian kindergarten
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla Landskonferanse for studieleiarar i Universitets og høgskulesektoren
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelærarrolla i barnehagen Fagdag for førskulelærarar i Stordal kommune
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes
Pedagogisk ledelse i barnehagen
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes
Kindergarten teachers qualifications, a prerequisite of quality in Norwegian kindergarten? Newly qualified Kindergarten Teachers: Does their knowledge count?
Published 2010 by Gerd Sylvi Steinnes, Liv Torunn Eik
Førskulelærarrolla i barnehagen
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes
Utfordringar for førskulelærarutdanninga
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelærarutdanninga og utfordringar i yrket
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarolla, utfordringar for nyutdanna førskulelærarar Korleis rekruttere og behalde førskulelærarar i barnehagen?
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes
Utfordringer for nyutdannede førskolelærere
Published 2009 by Gerd Sylvi Steinnes
IKT og medverknad : barns medverknad og utfordringar for personalet
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Medvirkning i førskolen : barns medvirkning og pedagogens rolle
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelæraren, profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelærarane sine utfordringar i utdanning og yrke
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Førskulelærarutdanninga og førskulelærarroller : utfordringar for utdanninga og førskulelærarane sitt møte med yrket
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : vilkår for profesjonell identitet som førskulelærar
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelærarolla i "den nye" barnehagen
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Profesjonell pedagog i tradisjonelt felt? : førskulelæraren som profesjonell yrkesutøvar
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla i eit arbeidsfelt med lekmannspreg
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
IKT og medverknad Utviklingsarbeid i barnehagen
Published 2008 by Gerd Sylvi Steinnes
Medverknad og IKT Utviklingsarbeid i barnehagen
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes
Utfordringar for førskulelærarrolla Vilkår for danning av profesjonell identitet som førskulelærar
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes
Medverknad og IKT Innføring i tema IKT og medverknad i barnehagen
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes
Medverknad og IKT Innføring i tema IKT og medverknad i barnehagen
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes
Pedagogisk utviklingsarbeid i barnehagen
Published 2007 by Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes
Meistring av førskulelærarrolla
Published 2007 by Bente Vatne, Gerd Sylvi Steinnes
Vilkår for profesjonell identitet? : danning av profesjonell identitet som førskulelærar i eit lekmannsprega og tradisjonelt arbeidsfelt 130s.
Published 2007 by Gerd Sylvi Steinnes