Synnøve Heggedal Moltudal
Institutt for pedagogikk
Førsteamanuensis
Synnøve Heggedal Moltudal er førsteamanuensis ved institutt for pedagogikk, avdeling for humanistiske fag og lærarutdanning. Ho har doktorgrad i pedagogikk frå Universitetet i Bergen, og har tidlegare jobba som lærar. Moltudal underviser til dagleg på lærarutdanninga ved Høgskulen i Volda, og forskar på læringsprosessar, vurdering og lærarrolla.
Aktuelle forskingsprosjekt:
2022-2025: «Artificial Intelligence for Assessment for Learning to Improve Learning and Teaching in 21st Century" (AI4AfL)/ Kunstig intelligens for vurdering for læring for å styrke læring og undervisning i det 21. århundre»: Eit samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Østfold, Høgskolen i Volda, Halden Kommune og Hypatia Learning AS.
2021-2022: "Digitalisering i grunnopplæring: kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov" (#GrunnDig): Eit samarbeidsprosjekt mellom Universitetet i Stavanger, Universitetet i Oslo og Høgskulen i Volda.
Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov: Hovudrapport
Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov: Vedlegg (metodeskildringar)
Emneansvar 2024/2025:
Pedagogisk basiskompetanse (HPE207)
Pedagogikk og elevkunnskap 3 (4MAGLU)
Pedagogikk og elevkunnskap 4 (5MAGLU)
Education - Utdanning
2021: Ph.D. Faculty of Psychology, Institute of Pedagogy, University of Bergen, Norway:
"Purposeful Actions in Leadership of Learning Processes: A Mixed Methods Study of Classroom Management in Digital Learning Environments."
Norsk oversetjing: "Meiningsfulle handlingar i leiing av læringsprosessar (læringsleiing): Ein mixed methods-studie av klasseleiing i teknologirike læringsomgjevnader"
Trial lecture for the Ph.D: “Didactical model(s) and digital competence: Empirical findings and possible benefits (as well as challenges) for school practice.”
Member of Western Norway Graduate School of Educational Research II (WNGER II)
Ph.D. courses (2015-2020):
Litteraturreview on ph.d-level (University of Bergen/UiB)
Research design, methods, ethics and philosophy of science (UiB)
Mixed Methods Research (UiB)
Design-based Research and Case Studies (University of Oslo/UiO)
Profesjonsteori, skjønnsutøvelse og profesjonsetikk/Professional theory, discression and professional ethics (Volda University College/HVO)
Strukturelle vilkår for profesjonsutøving/Structural terms for professional practice (HVO)
Vitskapsteori og etikk/Philosophy of science and ethics (HVO)
Writing the synopsis (UiB)
The use of theory within educational research (UiB)
Kurs og etterutdanning:
2022: HPE206 Rettleiing av mastergradsstudentar
Grunnutdanning:
2011: Master in Planning and Leadership/Master i samfunnsplanlegging og leiing, Volda University College, Norway.
Communicative School Development / "Å flytte grenser saman. Om kommunikativ skuleutvikling."
2007: Praktisk pedagogisk utdanning (PPU)
2004: Bachelor i Informasjon og samfunnsfag
Research and research groups - Forsking og forskingsgrupper
Research groups:
Learning and Assessment / Læringsprosessar og vurderingshandlingar (Volda University College).
Media, Literacy and learning design (Volda University College).
Digital Learning Communities /Digitale læringsfellesskap (University of Bergen).
Current research projects:
2022-2025: Artificial Intelligence for Assessment for Learning to Improve Learning and Teaching in 21st Century (AI4AfL) (2021-2025)
Previous research projects:
2021-2022: Digitalisering i grunnopplæring: kunnskap, erfaringer og trender #GrunnDig (University of Stavanger, University of Oslo and Volda University College). (2021-2022)
Research interests - Faglege interesser
Design-based Research/Educational Design Research
Mixed Methods Research
Pedagogy and didactics / Pedagogikk og didaktikk
Media- and digital literacy / Medie- og digital kompetanse
Educational research / Skuleforsking
Classroom management and leadership of learning processes / Klasse- og læringsleiing
School development / Skuleutvikling
Teaching - Undervisning
Pedagogikk og elevkunnskap
Høgskulepedagogikk
Vitskapsteori og metode
Digital kompetanse
Praktisk pedagogisk utdanning (PPU)
Læringsdesign/didaktisk planlegging
Klasse- og læringsleiing
Digital skuleutvikling og leiing
Tilpassa opplæring med digitale ressursar
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Lower secondary school teachers’ arguments on the use of a 26-point grading scale and gender differences in use and perceptions
Publisert 2024 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Meerita Kunna Segaran, Synnøve Moltudal
A Triple Challenge: Students’ Identification, Interpretation, and Use of Individualized Automated Feedback in Learning to Write English as a Foreign Language
Publisert 2023 av Ingeborg Hognestad Krange, Meerita Kunna Segaran, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Synnøve Moltudal, Irina Engeness
Adaptive Learning Technology in Primary Education: Implications for Professional Teacher Knowledge and Classroom Management
Publisert 2022 av Synnøve Heggedal Moltudal, Rune Johan Krumsvik, Kjetil L Høydal
Glimpses Into Real-Life Introduction of Adaptive Learning Technology: A Mixed Methods Research Approach to Personalised Pupil Learning
Publisert 2020 av Synnøve Moltudal, Kjetil L Høydal, Rune Johan Krumsvik
The Relationship Between Teachers’ Perceived Classroom Management Abilities and Their Professional Digital Competence Experiences from Upper Secondary Classrooms. A Qualitative Driven Mixed Method Study
Publisert 2019 av Synnøve Moltudal, Rune Johan Krumsvik, Lise Øen Jones, Ole-Johan Eikeland, Burke Johnson
Kommunikativ skuleutvikling
Publisert 2015 av Synnøve Moltudal
Anna
A Norwegian case study of student teachers' perceptions and experiences of AI and AI assisted feedback - mapping diverse users
Publisert 2024 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Joshua A. McGrane, Synnøve Heggedal Moltudal, Sundance Zhihong Sun, Christian Brandmo, Therese Nerheim Hopfenbeck
Yrkesretting og profesjonsrelevans; Simulering som profesjonsretting i lærerutdanningene
Publisert 2024 av Beate Lund, Torhild Erika Lillemark Høydalsvik, Merete Ellen Lunde, Hildegunn Valen Kleive, Synnøve Moltudal, Aleksander Krogevoll, Kari Elisabeth Bachmann
Fekk du 4+ og 5– i karakter? No er det forska på
Publisert 2024 av Steinarr Sommerset, Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Synnøve Heggedal Moltudal
Digitalization in schools: Future research needs and designs
Publisert 2023 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Sanna Erika Forsström
Å utvikle pedagogisk beredskap for ein skule i endring.
Publisert 2023 av Synnøve Moltudal
GrunnDig og implikasjoner for lærerutdanning
Publisert 2022 av Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Silje Bergill Hagen
Digitalisering i grunnopplæring; Hvordan forstås digitaliseringsbegrepet i sentrale dokumenter?
Publisert 2022 av Morten Bergsten Njå, Synnøve Heggedal Moltudal, Ola Andres Erstad, Silje Bergill Hagen
Digitalisering i grunnopplæring; kunnskap, trender og framtidig kunnskapsbehov [ISBN 978-82-8439-121-2] 135s.
Publisert 2022 av Elaine Munthe, Ola Andres Erstad, Morten Bergsten Njå, Sanna Erika Forsström, Øystein Gilje, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Heggedal Moltudal, Silje Bergill Hagen
Presentasjon av nytt forskingsprosjekt: Digitalisering i grunnopplæring - kunnskaper, trender og framtidig forskningsbehov
Publisert 2021 av Synnøve Heggedal Moltudal
Leiing i teknologirike rom. Profesjonsfagleg digital kompetanse for leiarar i skule og barnehage.
Publisert 2021 av Synnøve Moltudal
Fagfornyinga og PfDK: Synergieffekten mellom didaktiske val, klasseleiing og tilpassa opplæring.
Publisert 2021 av Synnøve Moltudal
Purposeful actions in leadership of learning processes: A Mixed methods study of classroom management in digital learning environments [ISBN 9788230846841]
Publisert 2021 av Synnøve Moltudal, Rune Johan Krumsvik
Publisher: Universitetet i Bergen
Fagfornying og profesjonsfagleg digital kompetanse (PfDK): Korleis leie praksisfellesskap?
Publisert 2019 av Synnøve Moltudal
Kva for implikasjonar har Fagfornyinga og PfDK på læringsmiljø, klasseleiing og lærarrolla?
Publisert 2019 av Synnøve Moltudal
Dialectical pluralism: Å planlegge eit eksplorativt MMR-design
Publisert 2017 av Synnøve Moltudal
Learning Literacy by Design Debate
Publisert 2016 av Jon Harman, Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal
– Gi barna en myk overgang til sosiale medier
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal
Datamoralisme kan virke mot si hensikt.
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal
Førebygging av digital mobbing. Foreldre og skulen si rolle i barn og unge sin nettkultur.
Publisert 2016 av Synnøve Moltudal
Den digitale læraren: Ei alternativ profesjonsforståing?
Publisert 2015 av Synnøve Moltudal
Multimediale tekstar – læring frå barnerommet til klasserommet
Publisert 2015 av Synnøve Moltudal
Det grenselause klasserommet
Publisert 2014 av Synnøve Moltudal
Digital kompetanse i lærarutdanningane
Publisert 2014 av Synnøve Hedemann Amdam, Synnøve Moltudal, Marianne Hagelia
Digital production culture as mission impossible in school? Being the pattern breaker and fitting in
Publisert 2013 av Synnøve Moltudal, Synnøve Hedemann Amdam
Å flytte grenser saman - om kommunikativ skuleutvikling
Publisert 2012 av Synnøve Moltudal