Arve Fiskerstrand
Institutt for realfag
Høgskulelektor
Forskingssider
- Cristin
Utdanning
- Almennlærarutdanning, Høgskulen i Volda
- Mastergrad i matematikkdidaktikk, Universitetet i Agder
- Pågåande phd-arbeid, University of Helsinki
Arbeidserfaring
- Undervisning, rettleiing og praksisoppfølging i lærarutdanning og vidareutdanning
- Fagansvar og prosessrettleiing i etterutdanning og utviklingsarbeid i praksisfeltet
- Leiing av forskingsgruppe
- Lærar på barneskule, ungdomsskule og vidaregåande skule
- Rektor på grunnskule (1.-10.trinn)
Foredragsverksemd og faglege interesser
- Læreplanarbeid - samanhengar og intensjonar
- Fagfornyinga - retning og innhald
- Overordna del - grep om djupet
- Samanhengar og progresjon i læreplanverk og fagplanar
- Djupnelæring og kompetanse - begrepsforståing
- Verdigrunnlag og formål - grunnmuren i opplæringa
- Fagleg inkludering - tryggleik og læring
- Vurdering undervegs - form og innhald i praksis
- Kvardagsvurdering og dokumentasjonskrav
- Læringsprosess vs sluttprodukt
- Tverrfaglege tema og arbeid
- Utforsking og undring som læringsprinsipp
- Problemløysingsverktøy - nøkkelen til meistring
- Meistring, meistringsforventning og motivasjon
- Samtalen og samhandlinga si rolle i læringa
- Språk og læring - eleven i tanke og tale
- Samtaletrekk og produktive diskusjonar
- Abstraksjon og generalisering
- Rekning som grunnleggjande ferdigheit
- Tidleg innsats i heim, barnehage og skule
- Foreldreinvolvering og læring - forventning og interesse
- Haldningar og kultur for læring i heimen
- Desentralisert kompetanseutvikling - struktur, rammer og innhald
- Organisere og leie utviklingsarbeid i skulen - skuleleiaren
- Planarbeid og utviklingsprosessar - skuleeigaren
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Parental involvement and children’s mathematical outcomes; How values and communication relate to achievement and attitudes
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand, Arne Kåre Topphol, Markku Sakari Hannula
Literature review – Parent involvement and mathematic outcome
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Anna
Frå kompetansemål til vurderingspraksis
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Rike oppgåver - praksis og forsking
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering og psykisk helse
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering i grunnskulen
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering - inkluderande opplæringsmiljø på ungdomstrinn
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Rike oppgåver - etyde og handlingsrom, koplinga mellom tryggleik og utfordring
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Klasse og fag - leiing, kjerneelement og verdiar
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Vurderingsarbeid - kriterium og kjenneteikn
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering - for alle
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Alle foreldre kan bidra i matteopplæringa
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Vurdering og utviklingsarbeid - vurderingsinnhold og kvalitet
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering og matematikklæring - forventninger, verdier, støtte og hjelp
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Vurdering og utviklingsarbeid - varierte vurderingsformer
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering og omgrep
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Talk and Learn - Cognitive Conflicts and Discussions, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Deep Learning - Exploring and Problem Solving, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Inclusive Math Teaching - Mathematical Learning Environment, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand
Heim og skule - kva er viktig? Om læringsmiljø i heimen.
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Djupnelæring, kompetanse og verdigrunnlag. Praksisar for inkluderings- og vurderingsarbeid.
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Correlation between Parental Involvement and Children’s Mathematical Outcome in Norway – The position of Values
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Tillit og endring til barnets beste
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand
Varierte vurderingsformer?
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Vurderingsformer og vurderingsinnhald
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
"Dybdelæring i kristen skole" og "Grep om dypet – hva holder vi egentlig på med? Retning og verdier i fagfornyelsen"
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Grep om djupet – modellering av djupnelæring og utforsking i ny læreplan
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Inkludering; samanslåing og miljø - verdigrunnlag
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Vurdering og inkludering
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Literature Review – Parent Involvement and Mathematics Outcome
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Literature Review -Parental Involvement and Mathematic Outcome; The Indicators and the Connections
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand
Inkluderingsarbeid i fagfornyinga
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand
Home parental involvement in mathematics learning
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand
Parental involvement in Norwegian schools – understanding and implementation in educational policy and practice field, and further effect on motivation and achievement in mathematics learning
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - for grunnskulen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornying for praksisfeltet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Verdigrunnlaget i læreplanen - korleis kan den prege undervisning og opplæring i matematikk
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Matematikk 2019 - "opne dører mot verda og framtida"
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Produktive matematiske diskusjoner - rammer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Samtaletrekk - den matematiske samtalen - rammer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Språk og læring - språkets og samtalens betydning for læring
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - korleis arbeide med fagfornyinga i UH
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - korleis ta i bruk og utvikle arbeidet med fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornying i matematikk - å sjå det same
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Verdier og vurdering - hvordan sette verdi på prosesser og gjennom vurderingspraksis
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Nettverksarbeid og samarbeid med UH - strukturer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Mestring og motivasjon - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin motor for læring
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Parental involvement in Norwegian schools – understanding and practice, and further effect on mathematical learning
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - i eit leiarperspektiv
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Undring og utforsking - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin nysgjerrighet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga i skulen: Utfordringar og muligheiter for skuleeigarar og høgskule
Publisert 2019 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur - hvordan være foreldre i en realfagssatsing?
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur - hvordan forholde seg til realfagssatsingen?
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Foreldre og realfag
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering i matematikk
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand
Tre omdreiingar - utviklingsstrategi med refleksjonsnotat som verktøy
Publisert 2017 av Arve Fiskerstrand, Lisa Vedde Fiskerstrand, Kari Leikanger Buset
Det store forkursløftet - ein illusjon
Publisert 2016 av Arve Fiskerstrand
Motivasjon for matematikk fra startblokken
Publisert 2005 av Arve Fiskerstrand
Hva har mestring å si for motivasjon i elevaktiv undervisning?
Publisert 2005 av Arve Fiskerstrand
Mathematics Activity and Motivation
Publisert 2004 av Arve Fiskerstrand