Profile picture for user fiskerar

Arve Fiskerstrand

Høgskulelektor

Institutt for realfag

Forskingssider

- Cristin

- ResearchGate

- Google Scholar

 

Utdanning

- Almennlærarutdanning, Høgskulen i Volda

- Mastergrad i matematikkdidaktikk, Universitetet i Agder

- Pågåande phd-arbeid, University of Helsinki

 

Arbeidserfaring

- Undervisning, rettleiing og praksisoppfølging i lærarutdanning og vidareutdanning

- Fagansvar og prosessrettleiing i etterutdanning og utviklingsarbeid i praksisfeltet

- Leiing av forskingsgruppe

- Lærar på barneskule, ungdomsskule og vidaregåande skule

- Rektor på grunnskule (1.-10.trinn)

 

Foredragsverksemd og faglege interesser

- Læreplanarbeid - samanhengar og intensjonar

- Fagfornyinga - retning og innhald

- Overordna del - grep om djupet

- Samanhengar og progresjon i læreplanverk og fagplanar

- Djupnelæring og kompetanse - begrepsforståing

- Verdigrunnlag og formål - grunnmuren i opplæringa

- Fagleg inkludering - tryggleik og læring

- Vurdering undervegs - form og innhald i praksis

- Kvardagsvurdering og dokumentasjonskrav

- Læringsprosess vs sluttprodukt

- Tverrfaglege tema og arbeid

- Utforsking og undring som læringsprinsipp

- Problemløysingsverktøy - nøkkelen til meistring

- Meistring, meistringsforventning og motivasjon 

- Samtalen og samhandlinga si rolle i læringa

- Språk og læring - eleven i tanke og tale

- Samtaletrekk og produktive diskusjonar

- Abstraksjon og generalisering

- Rekning som grunnleggjande ferdigheit

- Tidleg innsats i heim, barnehage og skule

- Foreldreinvolvering og læring - forventning og interesse

- Haldningar og kultur for læring i heimen

- Desentralisert kompetanseutvikling - struktur, rammer og innhald

- Organisere og leie utviklingsarbeid i skulen - skuleleiaren

- Planarbeid og utviklingsprosessar - skuleeigaren

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Anna

Vurdering og utviklingsarbeid - vurderingsinnhold og kvalitet
Publisert 2024 av Arve Fiskerstrand

Foreldreinvolvering og matematikklæring - forventninger, verdier, støtte og hjelp
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Vurdering og utviklingsarbeid - varierte vurderingsformer
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Fagleg inkludering og omgrep
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Talk and Learn - Cognitive Conflicts and Discussions, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Deep Learning - Exploring and Problem Solving, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Inclusive Math Teaching - Mathematical Learning Environment, Croatia
Publisert 2023 av Arve Fiskerstrand

Heim og skule - kva er viktig? Om læringsmiljø i heimen.
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Djupnelæring, kompetanse og verdigrunnlag. Praksisar for inkluderings- og vurderingsarbeid.
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Correlation between Parental Involvement and Children’s Mathematical Outcome in Norway – The position of Values
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Tillit og endring til barnets beste
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Publisert 2022 av Arve Fiskerstrand

Varierte vurderingsformer?
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Vurderingsformer og vurderingsinnhald
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

"Dybdelæring i kristen skole" og "Grep om dypet – hva holder vi egentlig på med? Retning og verdier i fagfornyelsen"
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Grep om djupet – modellering av djupnelæring og utforsking i ny læreplan
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Inkludering; samanslåing og miljø - verdigrunnlag
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Vurdering og inkludering
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Literature Review – Parent Involvement and Mathematics Outcome
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Literature Review -Parental Involvement and Mathematic Outcome; The Indicators and the Connections
Publisert 2021 av Arve Fiskerstrand

Inkluderingsarbeid i fagfornyinga
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand

Home parental involvement in mathematics learning
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2020 av Arve Fiskerstrand

Parental involvement in Norwegian schools – understanding and implementation in educational policy and practice field, and further effect on motivation and achievement in mathematics learning
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - for grunnskulen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornying for praksisfeltet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Verdigrunnlaget i læreplanen - korleis kan den prege undervisning og opplæring i matematikk
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Matematikk 2019 - "opne dører mot verda og framtida"
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Produktive matematiske diskusjoner - rammer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Samtaletrekk - den matematiske samtalen - rammer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Språk og læring - språkets og samtalens betydning for læring
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Overordna del og fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - korleis arbeide med fagfornyinga i UH
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - korleis ta i bruk og utvikle arbeidet med fagfornyinga
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornying i matematikk - å sjå det same
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Verdier og vurdering - hvordan sette verdi på prosesser og gjennom vurderingspraksis
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Nettverksarbeid og samarbeid med UH - strukturer og innhold
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Mestring og motivasjon - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin motor for læring
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Parental involvement in Norwegian schools – understanding and practice, and further effect on mathematical learning
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga - i eit leiarperspektiv
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Undring og utforsking - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin nysgjerrighet
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Publisert 2019 av Arve Fiskerstrand

Fagfornyinga i skulen: Utfordringar og muligheiter for skuleeigarar og høgskule
Publisert 2019 av Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur - hvordan være foreldre i en realfagssatsing?
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Holdninger og kultur - hvordan forholde seg til realfagssatsingen?
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Foreldreinvolvering
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Foreldre og realfag
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Foreldreinvolvering i matematikk
Publisert 2018 av Arve Fiskerstrand

Tre omdreiingar - utviklingsstrategi med refleksjonsnotat som verktøy
Publisert 2017 av Arve Fiskerstrand, Lisa Vedde Fiskerstrand, Kari Leikanger Buset

Det store forkursløftet - ein illusjon
Publisert 2016 av Arve Fiskerstrand

Motivasjon for matematikk fra startblokken
Publisert 2005 av Arve Fiskerstrand

Hva har mestring å si for motivasjon i elevaktiv undervisning?
Publisert 2005 av Arve Fiskerstrand

Mathematics Activity and Motivation
Publisert 2004 av Arve Fiskerstrand