
Arve Fiskerstrand
Institutt for realfag
Høgskulelektor
Forskingssider
- Cristin
Utdanning
- Almennlærarutdanning, Høgskulen i Volda
- Mastergrad i matematikkdidaktikk, Universitetet i Agder
- Pågåande phd-arbeid, University of Helsinki
Arbeidserfaring
- Undervisning, rettleiing og praksisoppfølging i lærarutdanning og vidareutdanning
- Fagansvar og prosessrettleiing i etterutdanning og utviklingsarbeid i praksisfeltet
- Leiing av forskingsgruppe
- Lærar på barneskule, ungdomsskule og vidaregåande skule
- Rektor på grunnskule (1.-10.trinn)
Foredragsverksemd og faglege interesser
- Læreplanarbeid - samanhengar og intensjonar
- Fagfornyinga - retning og innhald
- Overordna del - grep om djupet
- Samanhengar og progresjon i læreplanverk og fagplanar
- Djupnelæring og kompetanse - begrepsforståing
- Verdigrunnlag og formål - grunnmuren i opplæringa
- Fagleg inkludering - tryggleik og læring
- Vurdering undervegs - form og innhald i praksis
- Kvardagsvurdering og dokumentasjonskrav
- Læringsprosess vs sluttprodukt
- Tverrfaglege tema og arbeid
- Utforsking og undring som læringsprinsipp
- Problemløysingsverktøy - nøkkelen til meistring
- Meistring, meistringsforventning og motivasjon
- Samtalen og samhandlinga si rolle i læringa
- Språk og læring - eleven i tanke og tale
- Samtaletrekk og produktive diskusjonar
- Abstraksjon og generalisering
- Rekning som grunnleggjande ferdigheit
- Tidleg innsats i heim, barnehage og skule
- Foreldreinvolvering og læring - forventning og interesse
- Haldningar og kultur for læring i heimen
- Desentralisert kompetanseutvikling - struktur, rammer og innhald
- Organisere og leie utviklingsarbeid i skulen - skuleleiaren
- Planarbeid og utviklingsprosessar - skuleeigaren
Research
CRIStin
Scientific articles and book chapters
Parental involvement and children’s mathematical outcomes; How values and communication relate to achievement and attitudes
Published 2024 by Arve Fiskerstrand, Arne Kåre Topphol, Markku Sakari Hannula
Literature review – Parent involvement and mathematic outcome
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Other works
Frå kompetansemål til vurderingspraksis
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Rike oppgåver - praksis og forsking
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering og psykisk helse
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering i grunnskulen
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering - inkluderande opplæringsmiljø på ungdomstrinn
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Rike oppgåver - etyde og handlingsrom, koplinga mellom tryggleik og utfordring
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Klasse og fag - leiing, kjerneelement og verdiar
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Vurderingsarbeid - kriterium og kjenneteikn
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering - for alle
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Alle foreldre kan bidra i matteopplæringa
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Vurdering og utviklingsarbeid - vurderingsinnhold og kvalitet
Published 2024 by Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering og matematikklæring - forventninger, verdier, støtte og hjelp
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Vurdering og utviklingsarbeid - varierte vurderingsformer
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Fagleg inkludering og omgrep
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Talk and Learn - Cognitive Conflicts and Discussions, Croatia
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Deep Learning - Exploring and Problem Solving, Croatia
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Inclusive Math Teaching - Mathematical Learning Environment, Croatia
Published 2023 by Arve Fiskerstrand
Heim og skule - kva er viktig? Om læringsmiljø i heimen.
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Djupnelæring, kompetanse og verdigrunnlag. Praksisar for inkluderings- og vurderingsarbeid.
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Correlation between Parental Involvement and Children’s Mathematical Outcome in Norway – The position of Values
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Tillit og endring til barnets beste
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Vurderingspraksis - Om læraren sitt vurderingsarbeid og eleven sine vurderingssituasjonar
Published 2022 by Arve Fiskerstrand
Varierte vurderingsformer?
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Vurderingsformer og vurderingsinnhald
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
"Dybdelæring i kristen skole" og "Grep om dypet – hva holder vi egentlig på med? Retning og verdier i fagfornyelsen"
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Grep om djupet – modellering av djupnelæring og utforsking i ny læreplan
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Inkludering; samanslåing og miljø - verdigrunnlag
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Vurdering og inkludering
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Literature Review – Parent Involvement and Mathematics Outcome
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Literature Review -Parental Involvement and Mathematic Outcome; The Indicators and the Connections
Published 2021 by Arve Fiskerstrand
Inkluderingsarbeid i fagfornyinga
Published 2020 by Arve Fiskerstrand
Home parental involvement in mathematics learning
Published 2020 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Published 2020 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Published 2020 by Arve Fiskerstrand
Parental involvement in Norwegian schools – understanding and implementation in educational policy and practice field, and further effect on motivation and achievement in mathematics learning
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - for grunnskulen
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornying for praksisfeltet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Verdigrunnlaget i læreplanen - korleis kan den prege undervisning og opplæring i matematikk
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornying - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Matematikk 2019 - "opne dører mot verda og framtida"
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Produktive matematiske diskusjoner - rammer og innhold
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Samtaletrekk - den matematiske samtalen - rammer og innhold
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Språk og læring - språkets og samtalens betydning for læring
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga - grep om djupet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Overordna del og fagfornyinga
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - korleis arbeide med fagfornyinga i UH
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - korleis ta i bruk og utvikle arbeidet med fagfornyinga
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornying i matematikk - å sjå det same
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Verdier og vurdering - hvordan sette verdi på prosesser og gjennom vurderingspraksis
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Nettverksarbeid og samarbeid med UH - strukturer og innhold
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Mestring og motivasjon - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin motor for læring
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Parental involvement in Norwegian schools – understanding and practice, and further effect on mathematical learning
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga - i eit leiarperspektiv
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Undring og utforsking - hvordan skape og ta vare på barn og unge sin nysgjerrighet
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur til matematikk og læring - foreldrerollen
Published 2019 by Arve Fiskerstrand
Fagfornyinga i skulen: Utfordringar og muligheiter for skuleeigarar og høgskule
Published 2019 by Siv Therese Måseidvåg Gamlem, Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur - hvordan være foreldre i en realfagssatsing?
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Holdninger og kultur - hvordan forholde seg til realfagssatsingen?
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Foreldre og realfag
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Foreldreinvolvering i matematikk
Published 2018 by Arve Fiskerstrand
Tre omdreiingar - utviklingsstrategi med refleksjonsnotat som verktøy
Published 2017 by Arve Fiskerstrand, Lisa Vedde Fiskerstrand, Kari Leikanger Buset
Det store forkursløftet - ein illusjon
Published 2016 by Arve Fiskerstrand
Motivasjon for matematikk fra startblokken
Published 2005 by Arve Fiskerstrand
Hva har mestring å si for motivasjon i elevaktiv undervisning?
Published 2005 by Arve Fiskerstrand
Mathematics Activity and Motivation
Published 2004 by Arve Fiskerstrand