Ingeborg Katrin Lid Berget
Institutt for realfag
Førsteamanuensis
Utdanning
Doktorgrad matematikkdidaktikk (UiB)
Integrert lektorutdanning i realfag, master i matematikkdidaktikk (UiT)
Årsstudium KRL (FIH)
Undervising
Underviser på grunnskulelærarutdanninga
Har tidlegare undervist matematikk og naturfag i vidaregåande skule
Faglege interesser
Undervising av matematikk, matematisk modellering og lærarutdanning.
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Å kome i gang med matematisk modellering i klasserommet – kan PISA-oppgåver vise veg frå kaos til system i første del av modelleringsprosessen?
Publisert 2024 av Ingeborg Katrin Lid Berget, Maria Løvgren, Andreas Pettersen
Teacher actions to promote mathematical competencies in programming activities
Publisert 2024 av Runar Lie Berge, Ingeborg Katrin Lid Berget, Andreas Brandsæter, Beate Krøvel Humberset
Kva er matematisk modellering?
Publisert 2024 av Ingeborg Katrin Lid Berget, Pauline Vos
Mathematical modelling in the discourses of the KOM and PISA frameworks and teacher interviews
Publisert 2023 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Identifying positioning and storylines about mathematical modelling in teacher–student dialogues in episodes from two upper secondary classrooms
Publisert 2022 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Mathematical modelling in textbook tasks and national examination in Norwegian upper secondary school
Publisert 2022 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Perspektiv på matematisk modellering i Kunnskapsløftet og Fagfornyinga
Publisert 2019 av Ingeborg Katrin Lid Berget, Oda Heidi Bolstad
Anna
Teacher actions to promote mathematical competencies in programming activities
Publisert 2024 av Runar Lie Berge, Ingeborg Katrin Lid Berget, Andreas Brandsæter, Beate Krøvel Humberset
The future of research in programming in mathematics education
Publisert 2024 av Beate Krøvel Humberset, Ingeborg Katrin Lid Berget, Runar Lie Berge, Sanna Erika Forsström, Andreas Brandsæter
Eliciting students work on mathematical competencies through programming
Publisert 2024 av Runar Lie Berge, Ingeborg Katrin Lid Berget, Andreas Brandsæter, Beate Krøvel Humberset
Elefanten i klasserommet
Publisert 2024 av Ingeborg Katrin Lid Berget, Pauline Vos
Positioning Theory framework for analysing teaching of mathematical modelling
Publisert 2023 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Matematisk modellering i undervisinga – Kva, kvifor og korleis?
Publisert 2023 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Mathematical modelling in upper secondary school: A case study of Norwegian curriculum discourses [ISBN 9788230846476] 186s.
Publisert 2023 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Modellering i skulematematikken
Publisert 2022 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Matematisk modellering i skulen
Publisert 2022 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Konflikt i matematikkundervisinga? Undervising av matematisk modellering.
Publisert 2021 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Evaluating engagement in real-life situations in the teaching of mathematical modelling by a scenario-based domain model
Publisert 2021 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Evaluation of teachers' example tasks of mathematical modelling in Norwegian upper secondary school.
Publisert 2021 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Meir naturfag og matematikk i barnehagen
Publisert 2019 av Kari Ryslett, Ingeborg Katrin Lid Berget
Modelling competence and textbook tasks in upper secondary school
Publisert 2019 av Ingeborg Katrin Lid Berget
Verkelegheitsnær matematikk
Publisert 2018 av Ingeborg Berget, Oda Heidi Bolstad