Elin Førde
Institutt for pedagogikk
Høgskulelektor
DOKTORGRADSPROGRAM:
Utdanningsvitenskap, OsloMet
DOKTORGRADSPROSJEKT
"Ein kvalitativ studie av barnehagelærarar sine forståingar og opplevde konsekvensar av arbeid med standardiserte program
https://app.cristin.no/projects/show.jsf?id=2503990
UTDANNING
Evidensbasert profesjonsutøvelse, UiB (2021)
Profesjonsteori, skjønnsutøving og profesjonsetikk, HVO (2021)
Diskurser og Makt, OsloMet (2021)
Institutional ethnography (IE), Centre for Gender Research, UiO (2021)
Kunnskapsteorier for lærerrelatert utdanning og forskning, OsloMet (2020)
Strukturelle vilkår for profesjonsutøving, HIM/ HVO (2020)
Master i barnehagepedagogikk, OsloMet (2019)
Mentor og rettleiing, Høgskulen i Volda (2014)
Leiing og personalutvikling, Høgskulen i Volda (2010)
Førskulelærarutdanning Høgskulen i Volda (2001)
Pedagogikk grunnfag (1997)
UNDERVISNING
- BLUBA Bacheloroppgåva
- UL305 Vitenskapsteori og metode
- BLUMG301 Barnehagelærarrolla i eit profesjonsperspektiv
- BLUMG302 Barnehagen som lærande organisasjon
FORSKINGSGRUPPER
Profesjonsforsking
Profesjonsetikk
Senter for Profesjonsstudier (ekstern): Profesjonskunnskap og kvalifisering
FAGLEGE INTERESSER
* Barndom, leik, læring, profesjonsetikk, profesjonsutøving, barnehagepolitikk, bemanning, standardiserte program, dei yngste barna i barnehagen, natur og friluftsliv.
* Pedagogisk filosofi
PUBLIKASJONAR:
Barnehage.no
Fyrer løs mot "De utrolige årene". - Jeg tror ikke voksne hadde akseptert å bli behandlet på ein sånn måte.
Kronikk, Aftenposten 30.05.2022
Timeout? Ignorering? Vi tror kunnskapsministeren har betre ønsker for barn i barnehage.
Kronikk, Utdanning 23.02.2021
- Det du bed oss om å gjere, Guri!
Intervju Møre Nytt 31.01.2020:
- Er målet lønsame menneske?
Kronikk, Sunnmørsposten:
"Om å la seg forføre -barnet i nyliberalismens tid "
Masteroppgåve i barnehagepedagogikk, OsloMet:
"Å VEKKE MONSTER TIL LIVE"
Nomadisk, eksperimenterande, spekulative lesingar av #uforsvarleg
https://oda-hioa.archive.knowledgearc.net/handle/10642/7684
Artikkel, Utdanning:
Kronikk, Første Steg:
https://www.utdanningsnytt.no/fagartikkel/mjuke-verdiar-finst-ikkje-berre-hja-kvinner/114006
Kronikk, Sunnmørsposten:
ARBEIDSERFARING:
Stipendiat (AHL), Høgskulen i Volda (2020 - 2024)
Høgskulelektor i pedagogikk, Høgskulen i Volda (2019 - 2020)
Pedagogisk leiar, Øyra barnehage, Volda (2011-2020)
Styrar, Ørsta kommune (2005-2011)
Styrar, Krokedalen barnehage (2004-2005)
Styrar, Trollstua Familebarnehage (2002-2004)
Styrar, Sætrebakkane i Familiebarnehage (2001-2002)
VERV :
Den barnehagepolitiske offensiven, Utdanningsforbundet Volda
Arbeidstillitsvald for Utdanningsforbundet
Leiar for seksjon B lokallaget Ørsta, Utdanningsforbundet
ANNA:
Praksislærar for Høgskulen i Volda, og
Ørsta vidaregåande skule
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Anna
Ekspertuval på ville vegar
Published 2024 av Elin Førde
Program setter barnehagelærere i en skvis
Published 2024 av Elin Førde
“Being or becoming safe?” Attachment-theory; the dilemma of constructing children -present and future implications
Published 2023 av Elin Førde
Posthumanistisk forsking
Published 2023 av Elin Førde
Fyrer løs mot "De Utrolige Årene": - Jeg tror ikke voksne hadde akseptert å bli behandlet på ein sånn måte
Published 2022 av Elin Førde, Anniken Lind
Timeout? Ignorering? Vi tror kunnskapsministeren har bedre ønsker for barn i barnehage
Published 2022 av Elin Førde, Anniken Lind
Forskingsdagane: Ein kvalitativ studie av barnet sin posisjon i ein evidensbasert praksis
Published 2021 av Elin Førde
-Det du bed oss om å gjere, Guri!
Published 2021 av Elin Førde
Progresjon og vurdering
Published 2020 av Elin Førde
Leikens forundringskammer
Published 2020 av Elin Førde
"Første steg" Progresjon og vurdering i utviklingsarbeid
Published 2020 av Elin Førde
- Er målet lønsame menneske?
Published 2020 av Elin Førde
Om å la seg forføre -barnet i nyliberalismens tid
Published 2019 av Elin Førde
"Eg lurer på"... Barnehagedagen 2019
Published 2019 av Elin Førde
"Å VEKKE MONSTER TIL LIVE" Nomadisk-eksperimenterande-spekulative lesingar av #UFORSVARLIG - ein post-kvalitativ studie -
Published 2019 av Elin Førde
Mjuke verdiar finst ikkje berre hos kvinner
Published 2018 av Elin Førde
Kor mange SKAL skal ein barnehagelærar tole?/Kor mykje SKAL ein barnehagelærar tole?
Published 2018 av Elin Førde