Gunhild Nordvik Reite
Institutt for pedagogikk
Førstelektor
Institutt for pedagogikk
Utdanning
2019: Kvantitative metoder og mixed Method (phd-kurs HiVolda/HiM)
2018: Vitskapsteori og etikk (phd-kurs HiVolda/HiM)
2017: Kvalitativ analyse ved hjelp av dataprogrammet NVivo (phd- kurs UiO)
2017: Fordjuping i kvalitative forskingsmetodar og tradisjonar (phd-kurs UiB)
2017: Strukturelle vilkår for profesjonsutøving (phd – kurs HiVolda/HiM)
2015: Høgskulepedagogikk – rettleiing på fagtekst
2014: Masteravhandling (40 stp) i spesialpedagogikk (Spesped 317)
2013: Spesped 316- Vitskapsteori og forskingsmetode
2013: Spesped 304 – Åtferd og leiing
2012: Spesped 303 – Språk – og leseutvikling
2012: Spesped 302 – Uvikling og læring i barnehage og skule
2011: Spesped 301– Overordna perspektiv på inkludering i barnehage og skule.
2003: Informasjons – og kommunikasjonsteknologi 1, Høgskulen i Volda
2001: Kristendom 1, Høgskulen i Volda
1994 : Allmennlærarutdanning, Volda lærarhøgskule
Akademisk grad
Mastergrad – oppgåvetittel «Korleis opplever ungdom og unge vaksne som hadde spesialundervisning i ungdomsskulen, at relasjonen til læraren var ? Ei retrospektiv, kvalitativ intervjuundersøking."
Undervisning m.m.
MGL1-7PE1 og MGL5 - 10PE1: Pedagogikk og elevkunnskap.1 i grunnskulelærarutdanninga
MGL1-7PE2 og MGL5 - 10PE2: Pedagogikk og elevkunnskap.2 i grunnskulelærarutdanninga
UL 301 Overordna perspektiv på kvalitet i opplæringa i barnehage og skule. Master i undervisning og læring
DEKOMP Kompetanseutvikling i skular
Kompetanseløft for spesialpedagogikk og inkluderende praksis
Oppfølging av nyutdanna grunnskulelærarar, "Nytt på nytt"
Faglege interesser
Inkludering, tilpassa opplæring ,spesialpedagogikk, klasseleiing, lærar - elev-relasjonen, foreldresamarbeid, utdanningspolitikk
Forskingsgrupper
Forskringsgruppe for spesialpedagogikk og inkludering
Forsking
"Elevar med spesialundervisning sine interaksjonar i klasseromet" (2017 - )
SPEED – prosjektet (The function of special education) 2015 – 2017
Arbeidserfaring og verv
2022/ 2023 Fagkoordinator for masterfaget spesialpedagogikk (MAGLU)
2017 - 2020 Styremedlem i Midtnorsk forskerforum for spesialpedagogikk
2016/2017 Koordinator for pedagogikk og elevkunnskap i grunnskulelærarutdanninga
2014 - 2016 Årsstegskoordinator for Grunnskulelærarutdanninga 5. – 10. andre år
2014 - : Høgskulelektor i pedagogikk ved Høgskulen i Volda
1994 – 2014: Adjunkt, kontaktlærar, faglærar og spesialpedagog på alle trinn i grunnskulen. Eitt år undervisning i vidaregåande skule
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Conditions for academic Learning for students receiving special education
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug
Samarbeid mellom skulen og foreldre til barn med spesialundervisning
Publisert 2018 av Gunhild Nordvik Reite
Ungdomsskuleelevar med spesialundervisning og deira relasjon til læraren
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Lærar - elev-relasjonen som beskyttande faktor eller risikofaktor for elevar med spesialundervisning
Publisert 2016 av Gunhild Nordvik Reite
Anna
Ny lov - nye omgrep?
Publisert 2021 av Marianne Hareide Andreasen, Anne Randi Fagerlid Festøy, Peder Haug, Silje Ims Lied, Ann Helen Lonbakken, Gunhild Nordvik Reite, Anne-Kari Remøy, Kari Eldby Rygg, Iselin Vatnehol Waage, Berit Huse
Conditions for academic learning for students receiving special education.
Publisert 2020 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug
LK 20 og elevar som læringsressurs for kvarandre
Publisert 2020 av Gunhild Nordvik Reite
NRKs "Livsmestring" har bismak.
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
Om lærar - elev-relasjonen som beskyttande faktor eller risikofaktor for elevar med spesialundervisning. Korleis kan skulen jobbe for gode relasjonar til alle elevar ?
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
"Livsmestring" med bismak
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
Lærarsamarbeid om elevar med spesialundervisning
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
Erting og mobbing er ikkje det same
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
Conditions for academic learning for students receiving special education
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite, Peder Haug
Den valdelege åtferda er ikkje barnet sitt ansvar.
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
Kontraproduktivt
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
Kontraproduktivt
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
"Er det verkeleg eit "guteproblem" skulen har?"
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
"Er det eit "guteproblem" skulen har ?
Publisert 2019 av Gunhild Nordvik Reite
Spesialpedagogen si rolle i skulen
Publisert 2018 av Gunhild Nordvik Reite
Systemtenar, eller elevstøtte og systemutviklar?
Publisert 2018 av Gunhild Nordvik Reite
Spesialpedagogen si rolle i skulen: Systemtenar, eller elevstøtte og systemutviklar?
Publisert 2018 av Gunhild Nordvik Reite
"Han sa det kom ikkje til å verte noko av meg". Om lærar-elev-relasjonen som risiko - og beskyttande faktor for elevar med spesialundervisning.
Publisert 2018 av Gunhild Nordvik Reite
Ikkje fjern retten til spesialundervisning
Publisert 2018 av Gunhild Nordvik Reite
Vi har ein skule som ikkje passar for nærare ein tredel av elevane
Publisert 2018 av Gunhild Nordvik Reite
"Han sa det kom ikkje til å verte noko av meg". Om lærar - elev-relasjonen som risiko - og beskyttande faktor for elevar med spesialundervisning.
Publisert 2018 av Gunhild Nordvik Reite
Kortslutning om autonomi
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Dei gode intensjonars tyranni - om fysisk aktivitet i skulen
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Fysisk fostring i rigide former
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Dei gode intensjonars tyranni
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Kommentar til «Utkast til Ekspertgruppens forståelse av begrepet «inkludering»»
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Ny grunnskole - statistikk. Guttene henger etter.
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Ny grunnskole - statistikk. Guttene henger etter.
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Ungdomsskulelevar med spesialundervisning og deira relasjon til læraren.
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Ungdomsskulelevar med spesialundervisning og deira relasjon til læraren
Publisert 2017 av Gunhild Nordvik Reite
Grunn til uro for spesialpedagogikken
Publisert 2016 av Gunhild Nordvik Reite
Pedagogikkfaget i lærarutdanninga- offer for gode intensjonar?
Publisert 2016 av Gunhild Nordvik Reite
Pedagogikkfaget i lærarutdanninga - offer for gode intensjonar?
Publisert 2016 av Gunhild Nordvik Reite
Pedagogikkfaget i lærarutdanninga- offer for gode intensjonar?
Publisert 2016 av Gunhild Nordvik Reite
"Lærerløftet" - spesialpedagogens svanesong?
Publisert 2015 av Gunhild Nordvik Reite
"Lærerløftet" - spesialpedagogens svanesong?
Publisert 2015 av Gunhild Nordvik Reite
Korleis opplever ungdom og unge vaksne som hadde spesialundervisning i ungdomsskulen, at relasjonen til læraren var?
Publisert 2015 av Gunhild Nordvik Reite
Organiseringsdebatten - eit paradoks?
Publisert 2015 av Gunhild Nordvik Reite
Småskolenes sårbarhet er størst problem
Publisert 2015 av Gunhild Nordvik Reite, Berg Hanna Gjelsvik
Organiseringsdebatten - eit paradoks?
Publisert 2015 av Gunhild Nordvik Reite
Korleis opplever ungdom og unge vaksne som hadde spesialundervisning i ungdomsskulen, at relasjonen til læraren var? Ei kvalitativ, retrospektiv intervjuundersøking . 88s.
Publisert 2014 av Gunhild Nordvik Reite
Korleis opplever elevar med spesialundervisning relasjonen til læraren ?
Publisert 2014 av Gunhild Nordvik Reite