Kim André Stavenæs Refvik
Institutt for realfag
Høgskulelektor
Utdanning
Master i Matematikkdidaktikk frå Universitetet i Stavanger.
Videreutdanning i IKT for lærere
Vitskapeleg arbeid
CRIStin
Vitskaplege artiklar og bokkapittel
Coordinating Mathematical Competencies and Computational Thinking Practices from a Networking of Theories Point of View
Publisert 2023 av Andreas Lindenskov Tamborg, Kim André Stavenæs Refvik
Do Optional Programming Courses Affect Eighth-Grade Students' Mathematical Problem Solving?
Publisert 2023 av Kim André Stavenæs Refvik, Hilde Opsal
Computational thinking as a tool in primary and secondary mathematical problem solving: a literature review
Publisert 2022 av Kim André Stavenæs Refvik, Annette Hessen Bjerke
Students Undertaking an Elective Programming Course: Their Views on the Connection Between Programming and Mathematics
Publisert 2022 av Kim André Stavenæs Refvik, Annette Hessen Bjerke, Morten Misfeldt
A content analysis of SOLO-levels in different computer programming courses in higher education
Publisert 2020 av Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik, Olav Sande, Kim Andre Stavenæs Refvik, Torbjørn Frantsen, Hroar Saunes Bye
Korleis kan ein lærar vurdere matematikkoppgåver i digitale oppgåvedatabasar?
Publisert 2020 av Frode Opsvik, Kim Andre Stavenæs Refvik, Odd Helge Mjellem Tonheim
Anna
Digitale verktøy - ei utforskande reise for skuleelevar
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, Ingvild Buhaug, Trine Kupen Refvik, Kim André Stavenæs Refvik
Digitale verktøy - ei utforskande reise for barnehageborn
Publisert 2023 av Torbjørn Frantsen, Trine Kupen Refvik, Ingvild Buhaug, Kim André Stavenæs Refvik
Korleis anvende PRIMM til introduksjon av programmering i matematikk?
Publisert 2022 av Kim André Stavenæs Refvik
Examples of Seymour Papert’s influence on mathematics teaching
Publisert 2022 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmeringsstrategier i matematikk
Publisert 2021 av Kim Andre Stavenæs Refvik, Martyna Katarzyna Fojcik
Korleis kan du som lærar anvende PRIMM i arbeidet med programmering i matematikkundervisninga?
Publisert 2021 av Kim Andre Stavenæs Refvik
"Programmering i skule og lærarutdanning med fagfornyinga" eit intervju/samtale med Kim Refvik.
Publisert 2020 av Torbjørn Frantsen, Kim Andre Stavenæs Refvik
Eit rammeverk for å analysere oppgåver frå digitale treningsdatabasar i matematikk
Publisert 2019 av Frode Opsvik, Kim Andre Stavenæs Refvik, Odd Helge Mjellem Tonheim
Programmering: Eksempel, utprøving og diskusjon
Publisert 2019 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering i realfag, Kva er det? Korleis kan vi gjere det? Og kvifor skal vi gjere det?
Publisert 2019 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering i grunnskulens matematikk, kvar startar vi?
Publisert 2019 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering, kva, kvifor og korleis, for Velle skule.
Publisert 2019 av Torbjørn Frantsen, Kim Andre Stavenæs Refvik
Det klassiske kinesiske puslespillet tangram i en moderne utgave
Publisert 2018 av Kim Andre Stavenæs Refvik
Programming in mathematics
Publisert 2018 av Kim Andre Stavenæs Refvik