Kim André Stavenæs Refvik
Institutt for realfag
Høgskulelektor
Utdanning
Master i Matematikkdidaktikk frå Universitetet i Stavanger.
Videreutdanning i IKT for lærere
Research
CRIStin
Scientific articles and book chapters
Coordinating Mathematical Competencies and Computational Thinking Practices from a Networking of Theories Point of View
Published 2023 by Andreas Lindenskov Tamborg, Kim André Stavenæs Refvik
Do Optional Programming Courses Affect Eighth-Grade Students' Mathematical Problem Solving?
Published 2023 by Kim André Stavenæs Refvik, Hilde Opsal
Computational thinking as a tool in primary and secondary mathematical problem solving: a literature review
Published 2022 by Kim André Stavenæs Refvik, Annette Hessen Bjerke
Students Undertaking an Elective Programming Course: Their Views on the Connection Between Programming and Mathematics
Published 2022 by Kim André Stavenæs Refvik, Annette Hessen Bjerke, Morten Misfeldt
A content analysis of SOLO-levels in different computer programming courses in higher education
Published 2020 by Martyna Katarzyna Fojcik, Marcin Fojcik, Olav Sande, Kim Andre Stavenæs Refvik, Torbjørn Frantsen, Hroar Saunes Bye
Korleis kan ein lærar vurdere matematikkoppgåver i digitale oppgåvedatabasar?
Published 2020 by Frode Opsvik, Kim Andre Stavenæs Refvik, Odd Helge Mjellem Tonheim
Other works
Digitale verktøy - ei utforskande reise for skuleelevar
Published 2023 by Torbjørn Frantsen, Ingvild Buhaug, Trine Kupen Refvik, Kim André Stavenæs Refvik
Digitale verktøy - ei utforskande reise for barnehageborn
Published 2023 by Torbjørn Frantsen, Trine Kupen Refvik, Ingvild Buhaug, Kim André Stavenæs Refvik
Korleis anvende PRIMM til introduksjon av programmering i matematikk?
Published 2022 by Kim André Stavenæs Refvik
Examples of Seymour Papert’s influence on mathematics teaching
Published 2022 by Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmeringsstrategier i matematikk
Published 2021 by Kim Andre Stavenæs Refvik, Martyna Katarzyna Fojcik
Korleis kan du som lærar anvende PRIMM i arbeidet med programmering i matematikkundervisninga?
Published 2021 by Kim Andre Stavenæs Refvik
"Programmering i skule og lærarutdanning med fagfornyinga" eit intervju/samtale med Kim Refvik.
Published 2020 by Torbjørn Frantsen, Kim Andre Stavenæs Refvik
Eit rammeverk for å analysere oppgåver frå digitale treningsdatabasar i matematikk
Published 2019 by Frode Opsvik, Kim Andre Stavenæs Refvik, Odd Helge Mjellem Tonheim
Programmering: Eksempel, utprøving og diskusjon
Published 2019 by Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering i realfag, Kva er det? Korleis kan vi gjere det? Og kvifor skal vi gjere det?
Published 2019 by Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering i grunnskulens matematikk, kvar startar vi?
Published 2019 by Kim Andre Stavenæs Refvik
Programmering, kva, kvifor og korleis, for Velle skule.
Published 2019 by Torbjørn Frantsen, Kim Andre Stavenæs Refvik
Det klassiske kinesiske puslespillet tangram i en moderne utgave
Published 2018 by Kim Andre Stavenæs Refvik
Programming in mathematics
Published 2018 by Kim Andre Stavenæs Refvik