Profile picture for user foerdee

Elin Førde

Stipendiat

Stipendiat

 

DOKTORGRADSPROGRAM:

Utdanningsvitenskap, OsloMet 

 

DOKTORGRADSPROSJEKT

"Ein kvalitativ studie av barnehagelærarar sine forståingar og opplevde konsekvensar av arbeid med standardiserte program

https://app.cristin.no/projects/show.jsf?id=2503990

 

UTDANNING

Evidensbasert profesjonsutøvelse, UiB (2021)

Profesjonsteori, skjønnsutøving og profesjonsetikk,  HVO (2021)

Diskurser og Makt, OsloMet (2021)

Institutional ethnography  (IE), Centre for Gender Research, UiO (2021)

Kunnskapsteorier for lærerrelatert utdanning og forskning, OsloMet (2020)

Strukturelle vilkår for profesjonsutøving, HIM/ HVO (2020)

Master i barnehagepedagogikk, OsloMet (2019)

Mentor og rettleiing, Høgskulen i Volda (2014)

Leiing og personalutvikling, Høgskulen i Volda (2010)

Førskulelærarutdanning Høgskulen i Volda (2001)

Pedagogikk grunnfag (1997)

 

UNDERVISNING

  • BLUBA Bacheloroppgåva 
  • UL305 Vitenskapsteori og metode
  • BLUMG301 Barnehagelærarrolla i eit profesjonsperspektiv
  • BLUMG302 Barnehagen som lærande organisasjon

 

FORSKINGSGRUPPER

Profesjonsforsking

Profesjonsetikk

Senter for Profesjonsstudier (ekstern): Profesjonskunnskap og kvalifisering

 

FAGLEGE INTERESSER

* Barndom, leik, læring, profesjonsetikk, profesjonsutøving, barnehagepolitikk, bemanning, standardiserte program, dei yngste barna i barnehagen, natur og friluftsliv.

* Pedagogisk filosofi

 

PUBLIKASJONAR:

Barnehage.no 

Fyrer løs mot "De utrolige årene". - Jeg tror ikke voksne hadde akseptert å bli behandlet på ein sånn måte.

https://www.barnehage.no/atferd-doktorgrad-dua/fyrer-los-mot-de-utrolige-arene-jeg-tror-ikke-voksne-hadde-akseptert-a-bli-behandlet-pa-en-sann-mate/233204

Kronikk, Aftenposten 30.05.2022

Timeout? Ignorering? Vi tror kunnskapsministeren har betre ønsker for barn i barnehage.

https://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/i/28zpk4/timeout-ignorering-vi-tror-kunnskapsministeren-har-bedre-oensker-for-barn-i-barnehage

 

Kronikk, Utdanning 23.02.2021

- Det du bed oss om å gjere, Guri!

https://www.utdanningsnytt.no/barnehage-elin-forde-kartlegging/det-du-bed-oss-om-a-gjere-guri/274522?fbclid=IwAR3c4C850wYAkeDyUSFhDKQfldXbWcfxMuWSAhe-oPONLKBTQh67oSvTHMQ

Intervju Møre Nytt 31.01.2020:

- Er målet lønsame menneske?

Kronikk, Sunnmørsposten:

"Om å la seg forføre -barnet i nyliberalismens tid "

https://www.smp.no/meninger/kronikk/2019/12/15/%C2%ABOm-%C3%A5-la-seg-forf%C3%B8re-barnet-i-nyliberalismens-tid%C2%BB-20581726.ece

Masteroppgåve i barnehagepedagogikk, OsloMet:

"Å VEKKE MONSTER TIL LIVE" 

Nomadisk, eksperimenterande, spekulative lesingar av #uforsvarleg

https://oda-hioa.archive.knowledgearc.net/handle/10642/7684

Artikkel, Utdanning: 

https://www.utdanningsnytt.no/barnehagelaerer-barnehagepedagogikk/barnehagedagen-2019--eg-lurer-pa/141247

Kronikk, Første Steg:

https://www.utdanningsnytt.no/fagartikkel/mjuke-verdiar-finst-ikkje-berre-hja-kvinner/114006

Kronikk, Sunnmørsposten:

https://www.smp.no/meninger/kronikk/2018/03/05/Kor-mykje-SKAL-ein-barnehagel%C3%A6rar-tole-16217183.ece

 

ARBEIDSERFARING:

Stipendiat (AHL), Høgskulen i Volda (2020 - 2024)

Høgskulelektor i pedagogikk, Høgskulen i Volda (2019 - 2020)

Pedagogisk leiar, Øyra barnehage, Volda (2011-2020)

Styrar, Ørsta kommune (2005-2011)

Styrar, Krokedalen barnehage (2004-2005)

Styrar, Trollstua Familebarnehage (2002-2004)

Styrar, Sætrebakkane i Familiebarnehage (2001-2002)

 

VERV :

Den barnehagepolitiske offensiven, Utdanningsforbundet Volda

Arbeidstillitsvald for Utdanningsforbundet 

Leiar for seksjon B lokallaget Ørsta, Utdanningsforbundet

 

ANNA:

Praksislærar for Høgskulen i Volda, og

Ørsta vidaregåande skule

 

 

 

 

 

 

 

 

Vitskapeleg arbeid

CRIStin

Anna

Ekspertuval på ville vegar
Publisert 2024 av Elin Førde

Program setter barnehagelærere i en skvis
Publisert 2024 av Elin Førde

“Being or becoming safe?” Attachment-theory; the dilemma of constructing children -present and future implications
Publisert 2023 av Elin Førde

Posthumanistisk forsking
Publisert 2023 av Elin Førde

Fyrer løs mot "De Utrolige Årene": - Jeg tror ikke voksne hadde akseptert å bli behandlet på ein sånn måte
Publisert 2022 av Elin Førde, Anniken Lind

Timeout? Ignorering? Vi tror kunnskapsministeren har bedre ønsker for barn i barnehage
Publisert 2022 av Elin Førde, Anniken Lind

Forskingsdagane: Ein kvalitativ studie av barnet sin posisjon i ein evidensbasert praksis
Publisert 2021 av Elin Førde

-Det du bed oss om å gjere, Guri!
Publisert 2021 av Elin Førde

Progresjon og vurdering
Publisert 2020 av Elin Førde

Leikens forundringskammer
Publisert 2020 av Elin Førde

"Første steg" Progresjon og vurdering i utviklingsarbeid
Publisert 2020 av Elin Førde

- Er målet lønsame menneske?
Publisert 2020 av Elin Førde

Om å la seg forføre -barnet i nyliberalismens tid
Publisert 2019 av Elin Førde

"Eg lurer på"... Barnehagedagen 2019
Publisert 2019 av Elin Førde

"Å VEKKE MONSTER TIL LIVE" Nomadisk-eksperimenterande-spekulative lesingar av #UFORSVARLIG - ein post-kvalitativ studie -
Publisert 2019 av Elin Førde

Mjuke verdiar finst ikkje berre hos kvinner
Publisert 2018 av Elin Førde

Kor mange SKAL skal ein barnehagelærar tole?/Kor mykje SKAL ein barnehagelærar tole?
Publisert 2018 av Elin Førde