Semestre
ANT201 Animasjonsteori 3
Emnet tar for seg nyare utvikling innan animasjon og korleis den har blitt og blir påvirka av utvikling innan teknologi, mediebilde og samfunn. Emnet tar også for seg animasjon utanfor den vestlige sfæren. Emnet går djupare inn i filmanalyse, og teorier om media og kommunikasjon ut frå eit humanistisk perspektiv. Studenten skal vite korleis ein planlegger og presenterer eit animasjonsprosjekt.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket skal studenten ha følgjande læringsutbytte etter fullført studieprogram:
Studentane skal ha utvida kunnskap om:
- Moderne animasjonsfilm i en brei kontekst
- Animasjonsfilmens rolle både som underhaldning, opplysing og kunstnarleg uttrykk
- Animasjonsbransjens plass i norsk og internasjonal medieindustri– animasjonsfilmens plass som audiovisuelt uttrykk i det totale mediebildet
- Analyse av medietekstar generelt og animert film spesielt
Studentane skal ha utvida ferdigheiter innan:
- Kunne analysere ein animasjonsfilm i ein brei teoretisk kontekst
- Kunne reflektere breitt over animasjonsfilmens plass i samfunnet
- Kunne analysere eigne og andres medietekstar
- Kunne presentere eigne animasjonsprosjekt
Studentane skal
- Kunne analysere ulike medietekstar og medias rolle i samfunnet
Fellesforelesingar og individuelle studiar.
Ingen særskilde vilkår.
Sensur blir gjennomført i samsvar med Forskrift om studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 5-11.
- Animasjon - bachelor
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Heimeeksamen | Individuell | 4 Dagar | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter | Hjemmeeksamen i filmanalyse. | |||
Munnleg justerande eksamen | Individuell | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter | 100 | Muntlig justerende eksamen med utgangspunkt i analysen og pensum i animasjonsteori 1, 2 og 3 og animasjon 1, 2 og 3. |