Semestre

GL5-10MAT2B2 Matematikk 2B

Emnekode: 
GL5-10MAT2B2
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
15
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2016 Vår
Emnenavn på engelsk: 
Mathematics 2B
Emnenavn på bokmål: 
Matematikk 2B
Eksamenssemester: 
2016 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

GL5-10MAT1A og GL5-10MAT1B eller tilsvarande.

Om emnet

Matematikk kan vere eitt av tre fagval på 60 stp i grunnskulelærarutdanninga for 5.-10.- årssteget. Emnet GL5-10MAT2B2 er det fjerde matematikkemnet for GLU 5-10 og skal takast i det tredje studieåret av dei som har valt matematikk. Gjennom emnet får studentane vidareutvikle sitt faglege grunnlag for å kunne planleggje, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar på 5.-10. årssteg. Emnet skal gi studentane auka kompetanse til å undervise i matematikk i dagens skule, samstundes som dei vert sette i stand til å vere med å utvikle og forme matematikkfaget i framtidas skule. Innhaldet er basert på retningslinjene for Matematikk 2 i grunnskulelærarutdanninga for 5-10, og er såleis ei fordjuping i utvalde tema frå Matematikk 1. Tema i emnet er mellom anna matematiske bevis, argumentasjon, utforsking i matematikk, matematisk teoridanning med døme henta frå mellom annageometri, talteori og  matematisk analyse.

Læringsutbytte

-

Kunnskapar

Studenten

  • har undervisningskunnskap knytt til ulike
    matematiske bevis- og
    argumentasjonsformer, og erfaring med matematiske teoribygningar, til dømes
    innan geometri, algebra, analyse og talteori
  • har kunnskap i matematisk analyse og talteori, og
    kan relatere disse omgrepa til det matematikkfaglige innhaldet i trinn 5-10
  • har kunnskap om den matematiske
    oppdagingsprosessen og om korleis

    ein kan legge til rette slik at elever kan ta del i denne.

Ferdigheiter

Studenten

  • kan bruke matematikkunnskapane sine til å sjå
    samanhengar i den matematikken som dei skal undervise i skulen
  • kan vurdere elevane si læring i faget som grunnlag
    for tilrettelegging av undervisning og tilpassa opplæring
  • kan bruke varierte undervisningsformer forankra i
    teori og eigen erfaring, herunder val, vurdering og utforming av oppgåver og
    aktivitetar.
  •  
Generell kompetanse

-

Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Emnet legg opp til varierte arbeidsformer som krev engasjement og initiativ frå studentane for å fremje eiga og medstudentar si læring. Arbeidsformene kan mellom anna inndelast slik: sjølvstudium, utforsking og problemløysing, oppgåveløysing og drøfting, didaktisk refleksjon og undervising/forelesing.  Det vert kravd aktiv deltaking frå studentane i alle deler av studiet. Det er obligatorisk frammøte til dei timeplanfestaaktivitetane.

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Tre innleveringsoppgåver. Arbeidskrava vert presiserte og tidfesta i semesterplanen.

Evaluering og kvalitetssikring

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimumstal: 
1
Maksimumstal: 
40
Emnet inngår i følgande studieprogram
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Skriftleg eksamen
Individuell
6 timar
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter