Semestre

HPE205 Profesjonsfagleg digital kompetanse for lærarutdannarar

Emnekode: 
HPE205
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
5
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2018 Haust
Eksamenssemester: 
2018 Haust
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Studiet er for fagleg tilsette ved HVO

  • Treårig høgskule- eller universitetsutdanning
  • Søkjarar med realkompetanse kan takast opp etter særskilt vurdering
Om emnet

Kurset vil ha fokus på kva PfDK er, på forsking på læring og læringsleiing i teknologirike klasserom og kva digitale ressursar og appar som er mest i bruk i praksisfeltet rundt oss (til dømes Google Classroom og Google Suite som læringsarena for mange 4.-10.trinn og for Ipad-klasser og skular: Showbie, samt app-ane Book Creator, Explain Everything og Ithink). Praksis-appen MOSO vil også vere tema. Kurset blir eit diskusjons- og utviklingsforum for læringsopplegg og bruk av ressursar i GLU/MAGLU.

 

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar

Etter gjennomført emnet skal studenten:  

  • Ha kunnskap om rammeverket for profesjonsfagleg digital kompetanse og korleis legge til rette for at studentar utviklar profesjonsfagleg digital kompetanse
  • Kjenne til aktuelle forsking knytt til læring og læringsleiing i teknologirike klasserom

  • Kjenne til aktuelle digitale verktøy og ressursar brukt i praksisfeltet og på sitt fagfelt

Ferdigheiter

Etter gjennomført emne skal studenten:

  • Kunne velje, grunngi, modellere og videreutvikle læringsaktivitetar med bruk av digitale ressursar knytt til profesjonsfagleg digital kompetanse i sitt fag

  • Kunne planlegge og bidra til faglig og pedagogisk utvikling og nyskaping med digitale verktøy og ressursar i sitt fagmiljø

  • Kunne rettleie studentar og kollegaer i bruk av fagspesifikke digitale ressursar

Generell kompetanse

Etter gjennomført emne skal studenten:

  • Kunne ta i bruk rammeverket for profesjonsfagleg digital kompetanse til å velje, grunngi og vidareutvikle undervisning og emneplanar i eigne fag

Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Studiet er lagt opp med førelesingar, deltakaraktivitet og utprøving av digitale ressursar brukt i praksisfeltet til GLU.  Deltakarane vil arbeide med praktiske oppgåver knytt til eige arbeid og vil sjølve kunne påverke utforminga av innhaldet, mellom anna ved å ta med eigne erfaringar.

Fellessamlingane er totalt fire dagar fordelt på todagssamlingar og ettermiddagar kl.13-16 lagt til ulike vekedagar. Mellom fellessamlingane arbeider deltakarane med oppgåver knytte til eige arbeid. 

 

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Frammøtekrav:

Det er krav om 80 prosent deltaking på samlingane.

Arbeidskrav:

1. Mindre arbeidskrav knytt til kartlegging og bruk av digitale ressursar i praksisfeltet

2. Utkast til utviklingsplan i PfDK i sitt fag

 

Maksimumstal: 
30
Emneansvarleg: 
Synnøve Hedemann Amdam
Emnet inngår i følgande studieprogram
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Mappeeksamen
Individuell
1 semester
Stått eller ikkje stått
- Skriftleg innlevering av utviklingsplan
- Grunngjeving av profesjonsfaglege digitale kompetanse-val i utviklingsplanen