Semestre

IFL206 Bacheloroppgåve

Emnekode: 
IFL206
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
15
Studienivå: 
Bachelor (fordjupingsnivå)
Undervisningssemester: 
2017 Vår
Emnenavn på engelsk: 
Bacheloroppgåve
Emnenavn på bokmål: 
Bacheloroppgåve
Eksamenssemester: 
2017 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Bachelorstudentar i idrett må ha: 90 studiepoeng i idrett, der 30 studiepoeng er på fordjupingsnivå:  IFL 101 Motorisk læring 15 stp, IFL 116 Idretts- og kroppsøvingsdidaktikk 15st, IFL 117 Pedagogikk, Idrett og Samfunn 15 stp, IFL 104 Treningslære 15 stp.  IFL 201 Prestasjonsutvikling 15 stp og IFL 205 Helse 15 stp.  Eller tilsvarande. 

Bachelorstudentar i friluftsliv må ha : 90 studiepoeng i friluftsliv, der 30 studiepoeng er på fordjupingsnivå: IFL 105 Frå fjøre til fjell 30 stp, IFL 106 Snø, ski og bre 30 stp, IFL 203 Friluftsliv I 15 stp og IFL 205 Helse 15 stp. Eller tilsvarande.

Om emnet

Formålet med dette emnet er å gje studentane trening i korleis dei skal fordjupe seg i eit tema, velje ut og bearbeide ei problemstilling, samle inn og vurdere kjelder og litteratur, og skrive ei oppgåve innafor eit tema med fokus på idrett eller friluftsliv. I Emnet arbeider vi med ulike vitskapsteoretiske retningar. Kort innføring i vitskapleg metode, statistikk, vitskapsteori og filosofi. Skriving av oppgåve. Tema for oppgåva skal ha relevans ut i frå valt fagkombinasjon i bachelorløpet, dvs. innan idrett, friluftsliv eller helse. Oppgåva vil bli vurdert både ut frå form og innhald.

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar

Studenten

  • har djupare kunnskap  i eit tema innan kunnskapsområdet idrett og friluftsliv eller helse.
  • har kunnskap innan ulike forskingsmetodiske tilnærmingar.
  • kan fordjupe seg i eit fagleg emne.
Ferdigheiter

 

Studenten

  • kan gjennomføre eit forskingsprosjekt/litteraturstudium/utviklingsarbeid basert på kunnskap innan valt tema og forskingsmetodiske tilnærmingar.
  • kan planleggje og gjennomføre eit arbeid.

  • kan avgrense problemfeltet og utforme problemstillingar.

  • kan bruke kjeldemateriale.

  • kan presentere og vurdere resultat.

 

 

Generell kompetanse

Studenten

  • kan analysere og kritisk reflektere over forsking i kunnskapsområdet/fagfeltet og er medviten om nødvendigheita av å kjenne til ny forsking og vere oppdatert.

  • kan vise eit fagleg engasjement i viktige spørsmål, og kan på eit forskingsbasert grunnlag analysere og formidle eit samansett fagstoff

  • kan handtere forskingsetiske problemstillingar

 

Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Bacheloroppgåva er basert på sjølvstendig arbeid under rettleiing av faglærar. I innføringskurset vil ein variere mellom plenum, gruppearbeid og sjølvstudium.

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Godkjent obligatorisk frammøte/deltaking i tråd med forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6. Semesterplan gjev nærare informasjon om obligatoriske delar i studiet.

Problemstilling og oversikt over kjelder og litteratur oppgåva skal byggje på, skal framsendast rettleiar innan fastsett tid i semesterplanen.

Framlegging av problemstilling/tema i mindre grupper.

Sensorordning

Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, kap 5.

Evaluering og kvalitetssikring

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maksimumstal: 
40
Emneansvarleg: 
Kjetil Laurits Høydal
Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Friluftsliv fordjuping
  • Idrett fordjupning
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Bacheloroppgåve
Gruppe
semester
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
Oppgåva skal normalt skrivast i grupper på 2-3 studentar.
som alternativ til skriftleg oppgåve kan studentane velje munnleg presentasjon.
1. Skriftleg oppgåve. Omfang på 8 000 - 12 000 ord. Linjeavstand 1,5 i Times New Roman, 12 pkt font. Evt tabellar, figurar og vedlegg kjem i tillegg.
2. Fagleg presentasjon på 30 minutt av ei problemstilling (valfrie hjelpemiddel) + 15 minutt til å svare på spørsmål.
Godkjent av: 
Aud Folkestad