Semestre

MAT160 Innføring i matematikkdidaktisk forsking

Emnekode: 
MAT160
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
5
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2027 Vår
Eksamenssemester: 
2027 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Ingen

Om emnet

Emnet er ei innføring i matematikkdidaktisk forsking, og inkluderer korleis ein kan nytte forsking for å grunngje matematikkdidaktiske val i matematikkundervisinga. Dette emnet er vinkla mot studentar som ønskjer å spesialisere seg vidare i matematikkdidaktisk forsking, til dømes ved å ta ei mastergrad.

I emnet får studentane vidareutvikle sitt matematikkdidaktiske og faglege grunnlag for å kunne planlegge, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar i grunnskulen.

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar

Studenten har

  • kunnskap om matematikkdidaktisk forsking med relevans for utvikling av undervisningskunnskap i matematikk og elevar si matematikklæring i grunnskulen
  • inngåande undervisningskunnskap knytt til progresjonen i matematikkopplæringa gjennom grunnskulen.
Ferdigheiter

Studenten skal kunne

  • formidle spesialkunnskap i eit utvalt matematikkdidaktisk emne
  • vurdere elevane si læring i faget opp mot matematikkdidaktisk teori
  • bruke ulike arbeidsformer i faget forankra i teori og eigne erfaringar.
Generell kompetanse

Studenten skal kunne

  • initiere og leie lokalt utviklingsarbeid knytt til matematikkundervisning
  • bruke matematikkdidaktiske kunnskapar på ein sjølvstendig måte.
Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Studiet er organisert som eit reint nettstudium med både synkron og asynkron nettundervisning. På den synkrone undervisninga er det obligatorisk frammøte. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Frammøtekrav:

Det er krav om 80% frammøte til den synkrone undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Arbeidskrav:

For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.

Sensorordning
Minimumstal: 
5
Maksimumstal: 
50
Emneansvarleg: 
Kim André Stavenæs Refvik
Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Matematikk for lærarar - vidareutdanning (deltid)
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Munnleg eksamen
Individuell
30 minutt
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
100
Digital eksamen på nett