Semesters

MAT160 Innføring i matematikkdidaktisk forsking

Course code: 
MAT160
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
5
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Teaching semester: 
2027 Spring
Assessment semester: 
2027 Spring
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Emnet er ei innføring i matematikkdidaktisk forsking, og inkluderer korleis ein kan nytte forsking for å grunngje matematikkdidaktiske val i matematikkundervisinga. Dette emnet er vinkla mot studentar som ønskjer å spesialisere seg vidare i matematikkdidaktisk forsking, til dømes ved å ta ei mastergrad.

I emnet får studentane vidareutvikle sitt matematikkdidaktiske og faglege grunnlag for å kunne planlegge, organisere, tilpasse, gjennomføre og evaluere ulike læreprosessar i matematikk for elevar i grunnskulen.

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten har

  • kunnskap om matematikkdidaktisk forsking med relevans for utvikling av undervisningskunnskap i matematikk og elevar si matematikklæring i grunnskulen
  • inngåande undervisningskunnskap knytt til progresjonen i matematikkopplæringa gjennom grunnskulen.
Learning outcome skills

Studenten skal kunne

  • formidle spesialkunnskap i eit utvalt matematikkdidaktisk emne
  • vurdere elevane si læring i faget opp mot matematikkdidaktisk teori
  • bruke ulike arbeidsformer i faget forankra i teori og eigne erfaringar.
Learning outcome qualification

Studenten skal kunne

  • initiere og leie lokalt utviklingsarbeid knytt til matematikkundervisning
  • bruke matematikkdidaktiske kunnskapar på ein sjølvstendig måte.
Working and learning activities

Studiet er organisert som eit reint nettstudium med både synkron og asynkron nettundervisning. På den synkrone undervisninga er det obligatorisk frammøte. Kommunikasjonen mellom studentar og høgskulen vil for det meste skje gjennom e-læringsverktøy.

Assessment requirements

Frammøtekrav:

Det er krav om 80% frammøte til den synkrone undervisninga; jf. § 6-6 i Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Arbeidskrav:

For å kunne gå opp til eksamen i emnet må studenten ha levert og fått godkjent alle arbeidskrav innan fastsette fristar. Arbeidskrava blir spesifisert i semesterplanen.

Evaluation system
Minimum number of students: 
5
Maximum number of students: 
50
Person in charge: 
Kim André Stavenæs Refvik
Used in other programs
  • Continued education in mathematics for teachers
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Oral examination
Individual
30 Minutes
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Digital eksamen på nett