Semestre

MID131 Introduksjon til Media, IKT og design

Emnekode: 
MID131
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
30
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2016 Haust
Emnenavn på engelsk: 
Introduction to Media Production
Emnenavn på bokmål: 
Introduksjon til medieproduksjon
Eksamenssemester: 
2016 Haust
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Ingen

Om emnet

Emnet har to hovuddelar, ein teoretisk og ein praktisk.

  • I den teoretiske delen skal emnet gje ei grunnleggande forståing av medias innhald og dei sentrale reiskapane medievitskapen har utvikla for å studere innhald.
  • I den praktiske delen skal emnet setje studentane i stand til å bruke digitale medium som ein effektiv reiskap i sin eigen kvardag, med omsyn til eigenutvikling, formgiving og formidling. Den praktiske delen av emnet er delt i fyljande hovedtema:
    • Produksjonsplanlegging og konseptutvikling
    • Visuell kommunikasjon
    • Foto
    • Web
    • Bruk av Adobe programvare
Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar
  • Studenten har kunnskap om fagområdet medievitskap og sentrale omgrep og teoriar knytte til analyse av innhaldet i ulike media. Aktuelle stikkord er retorikk, narratologi, semiotikk, dramaturgi, medias publikum og mediepåverknad.
  • Studenten har kunnskap om planleggings- og utviklingsmetodikk knytt til ulike medieproduksjonar.
  • Studenten har kunnskap om personvern og opphavsrett.
  • Studenten har kunnskap om konseptutvikling og visuell kommunikasjon knytt til medieproduksjon.
  • Studenten har kunnskap om fototeori og bildehandsaming.
  • Studenten har kunnskap om å lage nettsider og bruk av Adobe programvare.
  • Studenten har kunnskap om visuell grammatikk og fargelære.
  • Studenten har kunnskap om ideutvikling og skissearbeid som del av ein kreativ prosess, og kan bruke visuell grammatikk og fargelære i eige arbeid
Ferdigheiter

Etter første semester skal studentane:

  • Kunne planlegge og gjennomføre ein fotoproduksjon, beherske enkel fototeknikk og bildekomposisjon, samt bearbeiding for ulike medium.
  • Kunne reflektere over bruk av verkemiddel i eigne og andre sine fotografiske arbeid.
  • Kunne planlegge og gjennomføre ein webproduksjon, beherske enkel webdesign.
  • Kunne reflektere over bruk av verkemiddel i eigne og andre sine designarbeid.
  • Med utgangspunkt i visuell kommunikasjon, kunne planlegge konsept for medieproduksjonar.
Generell kompetanse

Etter første semester skal studentane:

  • Forstå og kunne bruke den akademiske skrivesjangeren.
  • Kunne utforme produksjonsplanar for medieproduksjonar.
Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Vi legg opp til problembaserte og studentaktive arbeidsformer, individuelt og i grupper. 

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Det er obligatorisk deltaking i undervisning og praktiske produksjonar. Jfr. Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, §4-6. Tidspunkt vil gå fram av semesterplanen.

Sensorordning

Sensur blir gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda.

Evaluering og kvalitetssikring

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Maksimumstal: 
60
Emneansvarleg: 
Ivar John Erdal
Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Bachelor i Media, IKT og design
  • Mediekunnskap årsstudium
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Produkt/produksjon
Individuell eller gruppe (etter avtale)
Semester
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
1/2
Medieproduksjon
Oppgave
Individuell
Semester
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
1/2
Omfang 2000 - 2500 ord.
Godkjent av: 
Aud Folkestad