See list of study plans starting on:

Engelsk 2 for 5.-10. årssteg (vidareutdanning for lærarar)

Studieprogram: 
Engelsk 2 for 5.-10. årssteg (videreutdanning for lærarar)
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Studiepoeng: 
30
Studielengd: 
2 semester
Kull: 
2017
Studieplassar: 
10
Studietype: 
Bachelorgradsstudium
Organisering
Deltid
Opptakskrav

Fullført lærarutdanning (allmennlærar-, grunnskulelærar,- eller praktisk pedagogisk utdanning)

Fullført emne GL5-10ENG1 Engelsk 1

Om studiet

Engelsk for lærarar 5-10 (vidareutdanning) gir ferdig utdanna lærarar ei innføring i engelsk språk, fagdidaktikk og litteratur/kultur som kvalifiserer til undervisning i faget på mellom- og ungdomssteget. Studiet omfattar kunnskap om grammatiske og fonologiske strukturar i det engelske språket og utvikling av eiga språkferdigheit, tekstkompetanse og produktivt ordforråd. Det blir lagt vekt på engelskundervisning for 5.-10. årssteg, kva som kjenneteiknar elevane i denne aldersgruppa og deira språkutvikling. Studentane vil få innsikt i ulike læringsaktivitetar og arbeidsmåtar. Kunnskap om og trening i å lese og bruke litterære tekstar innan ulike genrar og til ulike formål står sentralt i studiet. I tillegg omfattar studiet kunnskap om kultur i engelskspråklege land.

Læringsutbytte

Læringsutbyttet må sjåast i samanheng med innhald og arbeidsmåtar i emna. I tråd med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført studium.

Kunnskapar

Studenten 

  • har kunnskap om engelsk språksystem når det gjeld grammatikk, ordforråd og uttale, og til skilnader og likskapar mellom norsk og engelsk språksystem
  • har kunnskap sjangrar og sjangerkrav på engelsk, skriftleg og munnleg
  • har noko kunnskap om variantar av engelsk og engelsk som internasjonalt kommunikasjonsspråk
  • har kunnskap om barn og unge si språklæring i eit andrespråksperspektiv, og om korleis ein kan fremje denne
  • har kunnskap om dei krav samfunnet stiller til undervisning i andrespråk/framandspråk
  • har kunnskap om utvikling av dei grunnleggande ferdigheitene
  • kjenner eit utval litterære tekstar til både personleg vekst og undervisningsbruk
  • kjenner nokre trekk ved kultur, samfunnsliv og historie i engelsktalande land.
Ferdigheiter

Studenten kan

  • bruke engelsk sikkert og funksjonelt skriftleg og munnleg tilpassa målgruppa i ulike situasjonar.
  • formidle relevant fagstoff på ein måte som er tilpassa målgruppa
  • kritisk analysere litterære tekstar og kulturelle dokument.
  • bruke kunnskapen sin om engelsk språk, litteratur og kultur, og didaktikk til å legge til rette for god språklæring og læring om andre kulturar.
Generell kompetanse

Studenten kan

  • reflektere over eiga læring og praksis i forhold til etiske grunnverdiar og skulens ansvar for den personlege veksten hjå barn og unge
  • arbeide sjølvstendig og saman med andre for å løyse identifiserte problem knytte til elevar si læring og utvikling i engelskfaget
Organisering og arbeidsmåtar

 Engelsk 2 for 5.-10. årssteg (vidareutdanning for lærarar) går over eitt år og byggjer på emne GL5-10ENG1 Engelsk 1

Obligatorisk undervisning, arbeidskrav og eksamen:

Undervisninga i studiet er obligatorisk.

For å gå opp til eksamen må alle arbeidskrav knytt til emnet vere oppfylt, og studenten må ha tilstrekkeleg frammøte i emnet. 

Engelsk 2 for 5.-10. årssteg (vidareutdanning for lærarar)
Navn: 
Engelsk 2 for 5.-10. årssteg (vidareutdanning for lærarar)
Emne2017 Haust2018 Vår
1515
Evaluering og kvalitetssikring

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem. (http://www.hivolda.no/hivolda/om-hogskulen/kvalitetsarbeid)

Ansvarleg
Kim Daniel Vattøy