Semestre

DKL113N Digital endring og utvikling i skulen

Emnekode: 
DKL113N
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
15
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2022 Vår
Emnenavn på engelsk: 
Digital change and school development
Emnenavn på bokmål: 
Digital endring og utvikling i skolen
Eksamenssemester: 
2022 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Ingen. 

Om emnet

DKL113N har fokus på bruk av arbeidsmåtar og digitale verktøy i eit samfunns- og skuleutviklingsperspektiv. Samfunnet er i kontinuerleg endring og utvikling, og når samfunnet endrar seg får skulen nye oppgåver. Målet for skuleutvikling er å gjere skulen betre for elevane og legge til rette for gode læreprosessar. Studiet gir lærarar, skuleleiarar, IKT-ansvarlege og andre som har sitt daglege virke i skuleorganisasjonar verkty for å løyse utfordringar. Studentane vil gjennom aktive og utforskande arbeidsmåtar bli utfordra på korleis og kvifor skulen bør drive utviklingsarbeid (inkludert bruk av IKT), og kva for faktorar som kan fremje eller hemme ei ønska skuleutvikling. Studiet har tett fagleg oppfølging med tilbakemeldingar og diskusjonar, og med moglegheit for samarbeid eller individuelt læringsarbeid etter eige ønske.

Læringsutbytte

 I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket skal studenten ha følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar

Studenten skal ha:     

  • kunnskap om lærarar og skuleleiarar si rolle i endrings- og utviklingsprosessar·         
  • kunnskap om styringsdokument og relevant metodikk i prosessar med integrering av digitale verktøy og arbeidsmåtar i skulen     
  • kunnskap om skulen som organisasjon, skulen som kulturell eining og kva for innverknad skulekulturen har på vilkåra for endring         
  • kunnskap om skulen og læraren sitt handlingsrom
  • kunnskap om individuell og kollektiv utvikling i skulen
Ferdigheiter

Studenten skal kunne:  

  • identifisere vilkår for føremålstenleg integrering av digitale verktøy i læringsarbeid       
  • planlegge og rettleie i prosessar med integrering av digitale verktøy og arbeidsmåtar
  • reflektere kring samanhengen mellom skulekultur og endrings- og utviklingsarbeid         
  • reflektere over ein planlagt og gjennomført utviklingsprosess
Generell kompetanse

Studenten skal kunne:

  • planlegge, gjennomføre og evaluere utviklingsprosessar i eigen organisasjon og eige klasserom
Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Nettbasert læringsarbeid.

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Vilkår for å framstille seg til eksamen er to godkjende arbeidskrav gjennom semesteret. Omfanget av desse arbeidskrava utgjer til saman ca 8000 ord.  

Arbeidskrava vil inngå i eksamensmappa. 

Sensorordning
Minimumstal: 
15
Maksimumstal: 
30
Emneansvarleg: 
Synnøve Moltudal
Studieavgift

Kr. 4.000,-

Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Digital kompetanse i læring, opne emne
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Mappeeksamen
Individuell
semester
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med eit utval av arbeida frå semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk.
Godkjent av: 
Kate Kartveit