Semestre

DKL113N Leiing av digital skuleutvikling

Emnekode: 
DKL113N
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
15
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2017 Vår
Eksamenssemester: 
2017 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Ingen

Om emnet

Samfunnet er i kontinuerleg endring og utvikling, og når samfunnet endrar seg får skulen nye oppgåver. Målet for skuleutvikling er å gjere skulen betre for elevane. Emnet gir lærarar, skuleleiarar, IKT-ansvarlege og andre som har sitt daglege virke i skuleorganisasjonar nye verkty for å løyse utfordringar. DKL113N har fokus på bruk av arbeidsmåtar og digitale verktøy i eit samfunns- og skuleutviklingsperspektiv. Emnet kan takast som ein del av eit årsstudium, eit halvårsstudium, eit deltidsstudium eller som eit sjølvstendig emne.

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

 

Kunnskapar

Kandidaten i emnet Leiing av digital skuleutvikling:·         

  • har kunnskap om lærarar og skuleleiarar si rolle i endrings- og utviklingsprosessar·         
  • har kunnskap om styringsdokument og relevant metodikk i prosessar med integrering av digitale verktøy og arbeidsmåtar i skulen·         
  • har kunnskap om skulen som organisasjon, skulen som kulturell eining og kva for innverknad skulekulturen har på vilkåra for endring·         
  • har kunnskap om læraren sitt handlingsrom, og kvifor profesjonsautonomi er viktig for skuleutvikling.
Ferdigheiter

Kandidaten i emnet Leiing av digital skuleutvikling·         

  • kan identifisere vilkår for føremålstenleg integrering av digitale verktøy i læringsarbeid·         
  • kan planlegge og rettleie i prosessar med integrering av digitale verktøy og arbeidsmåtar·         
  • Kan reflektere over ein planlagt og gjennomført utviklingsprosess
Generell kompetanse

Studenten på DKL113 skal kunne planlegge, gjennomføre og evaluere utviklingsprosessar i eigen organisasjon og eige klasserom. 

Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Nettbasert læringsarbeid.

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Arbeidsoppgåver gjennom semesteret vil inngå i eksamensmappa.

Evaluering og kvalitetssikring

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimumstal: 
15
Maksimumstal: 
30
Emneansvarleg: 
Synnøve Moltudal
Studieavgift

Kr. 4000,-

Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Digital kompetanse i læring, nettstudium 4x15, deltid
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Mappeeksamen
Individuell
semester
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
Studenten skal levere ei vurderingsmappe med eit utval av arbeida frå semesteret. Vurderingsmappa skal leverast elektronisk. Grunna den pågåande utviklinga i teknologiske moglegheiter vil arbeidet gjennom semesteret variere litt frå semester til semester, og vil vere tydeleg spesifisert i semesterplanen.