Semestre

HPE204 Digital didaktikk i mitt fag og mine emne

Emnekode: 
HPE204
Varighet: 
2 semester
Studiepoeng: 
5
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2019 Haust
2020 Vår
Eksamenssemester: 
2020 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Pensum: 

 

 

Krav til forkunnskapar

Krav til forkunnskapar: 

 Studiet er for fagleg tilsette ved HVO

  • Treårig høgskule- eller universitetsutdanning
  • Søkjarar med realkompetanse kan takast opp etter særskilt vurdering
Om emnet

Studenten skal gjennom dette emnet vidareutvikle si forståing av digital didaktikk og bruk av digitale verkty i undervising og læringsarbeid. Studenten skal utvikle kritisk refleksjon og auke sin eigen handlingskompetanse. Målsetjinga er at studenten skal kunne identifisere og velje ut relevante digitale arbeidsmåtar og verkty som kan nyttast i eiga undervising.

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar

Etter gjennomført emne skal studenten:  

  • Ha kunnskap om didaktiske modellar for å planlegge, gjennomføre og evaluere undervising med bruk av digitale ressursar som fremjar læring og faglig utvikling
  • Kjenne til aktuelle styringsdokument knytt til undervising i høgare utdanning
Ferdigheiter

Etter gjennomført emne skal studenten:

  • Kunne velje, grunngi og vidareutvikle læringsaktivitetar og vurderingsmetodar knytt til læringsutbyttebeskrivingar (LUB-ar) i fag og emne
  • Kunne bidra til fagleg og pedagogisk nyskaping gjennom val  og drøfting av varierte undervisingsmetodar som inkluderer bruk av digitale verktøy
  • Kunne drøfte digitaldidaktiske val og opplegg med kollegaer
Generell kompetanse

Etter gjennomført emne skal studenten:

  • Kunne ta i bruk digitaldidaktiske kunnskapar og ferdigheiter for å velje, grunngi og vidareutvikle undervising og emneplanar i eigne fag
Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Studiet er lagt opp med førelesingar, seminar, deltakaraktivitet og utprøving av digitale moglegheiter i Canvas og andre relevante verktøy.  Deltakarane vil arbeide med praktiske oppgåver knytt til eige arbeid og vil sjølve kunne påverke utforminga av innhaldet, mellom anna ved å ta med eigne erfaringar.

Fellessamlingane er totalt fire dagar (2+1+1) Mellom fellessamlingane arbeider deltakarane med oppgåver knytt til eige arbeid og utvikling av digital kompetanse i Læringsverkstaden. 

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Frammøtekrav:

Det er krav om 80 prosent deltaking på samlingane.

Arbeidskrav:

1. Deltaking på samlingar og medfølgjande utviklingsarbeid

2. Fullført 10 av 2-timarkursa som digitale modular eller som kurs i Læringsverkstaden – 8 obligatoriske + to sjølvvalde. Obligatoriske:

  • Teams og samskriving i Office365
  • Canvas - struktur, organisering og studentkommunikasjon
  • Bildebruk, CC, publisering, GDPR, kildesøk
  • Rettleiing, vurdering og aktivitetar i Canvas
  • Læringsfilm
  • Omvendt undervising
  • Studentaktivitet og læringssanalyse i Canvas
  • Adaptiv læring og meistringsstiar i Canvas

3. Utkast til canvaskurs-oppsett med digitaldidaktisk refleksjon for rettleiing

Sensorordning

Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, § 5-11 (http://lovdata.no/forskrift/2014-12-04-1697/%C2%A75-11)

Evaluering og kvalitetssikring

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem. 

Maksimumstal: 
45
Emneansvarleg: 
Synnøve Hedemann Amdam
Emnet inngår i følgande studieprogram
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Munnleg eksamen
Individuell
Stått eller ikkje stått
Munnleg framlegg av planlagd Canvas-kurs med digitaldidaktisk refleksjon basert på pensum.
Godkjent av: 
Anne Øie