Semestre

JOA101 Journalistisk arbeidsteknikk for avis.

Emnekode: 
JOA101
Varighet: 
2 semester
Studiepoeng: 
5
Studienivå: 
Bachelor (fordjupingsnivå)
Undervisningssemester: 
2015 Haust
2016 Vår
Eksamenssemester: 
2015 Haust
2016 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk
Krav til forkunnskapar

Opptak etter søknad blant studentar som tek bachelorutdanning i journalistikk.

Om emnet

Studentane får ei praktisk innføring i bruk av kamera, bildebehandling og elektronisk oppsett av avissider. Studentane får ei teoretisk innføring i emna Titlar og Vinkling, Lay-out og Nettjournalistikk. Studentane skal levere praktiske oppgåveløysingar i foto og gjennomføre praktiske øvingar i avisproduksjon. Studentane skal også følgje den obligatoriske innføringa i arbeidsteknikk for nettjournalistar før første praksisperiode.

Læringsutbytte

Standardtekst

Kunnskapar

Studentane skal

• ha oversikt over og innsikt i dei ulike sider ved avisproduksjon og publisering på nett.

• ha kjennskap til avismediet og nettmediet sine eigenartar.

Ferdigheiter

Studentane skal

• kunne bruke relevante teknikkar og utstyr i journalistisk formidling.

• kunne produsere ei enkel avis frå A til Å

Generell kompetanse

-

Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Emnet blir gjennomført i løpet av eit semester og er ein kombinasjon av teori og praksis med førelesingar og praktiske oppgåver enkeltvis og i grupper. Studentane skal gjennomføre journalistiske øvingar med tekst og bilder og vurdere sine eigne arbeid.Studentarbeid som blir produsert i løpet av kurset vil kunne bli brukt som døme ved seinare kurs, eller i skulen sin informasjon om eigne aktivitetar.

Vilkår for å framstille seg til eksamen

Det er obligatorisk deltaking i undervising og produksjon.
Alle arbeidskrav skal være levert til dei fristar som er gjevne. 
Arbeidskrava må vere godkjende før kandidaten får gå opp til eksamen.

Evaluering og kvalitetssikring

Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimumstal: 
10
Maksimumstal: 
25
Emnet inngår i følgande studieprogram
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Munnleg eksamen
Individuell
Stått eller ikkje stått