Semestre
MID112 Praktisk medieproduksjon
MID131
Teoretisk og praktisk innføring i produksjon, design og utvikling av medier. Kurset er ein kjernekomponent for bachelor i Media, IKT og Design.
Studentar lærer og utforskar korleis vere ein kreativ produsent, gjennom å få forståelse for eigen kreativitet og korleis utvikle evner som haustar kreativitet gjennom produksjonsverktøy.
I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:
Studenten har praktisk kunnskap om:
- medieverktøy
- prosessorganisering på mediefeltet
- fortelljarteknikk
- kreativ filosofi
Studenten kan:
- beherske medieverktøy
- reflektere over eigen praksis og identifisere behov for eigenutvikling
- jobbe individuelt og i grupper
- formidle innhald gjennom digitale plattformer
- utvikle målgrupperetta konsept
Studenten kan planlegge og gjennomføre varierte arbeidsoppgåver og prosjekt som strekk seg over tid.
Studenten kan presentere og kommunisere sentrale idear og prinsipp for kreativt arbeid, skriftlig og muntlig.
Oversyn over pensum, organisering, omfang og praktiske gjennomføring av arbeidskrav vil gå fram av semesterplanen.
Godkjent alle obligatoriske oppgåver.
Det er obligatorisk deltaking i periodar som går fram av semesterplanen.
Sensur vert gjennomført i samsvar med Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda, kap 5.
Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.
- Bachelor i mediedesign
- Bachelor i medieproduksjon
- Mediekunnskap årsstudium
Vurderingsform | Gruppering | Varighet | Karakterskala | Andel | Kommentar | Hjelpemidler | Omfang |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Rapport | Individuell | 2 Veker | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter | 60 | |||
Produkt/produksjon | Gruppe | 4 Veker | A-F, der A er best og E er siste ståkarakter | 40 |