Semestre

MID112 Praktisk medieproduksjon

Emnekode: 
MID112
Varighet: 
1 semester
Studiepoeng: 
15
Studienivå: 
Bachelor (grunnivå)
Undervisningssemester: 
2017 Vår
Eksamenssemester: 
2017 Vår
Undervisningsspråk: 
Norsk og engelsk
Krav til forkunnskapar

Ingen

Om emnet

Teoretisk og praktisk innføring i produksjon, design og utvikling av audiovisuelle medier. Emnet er sentralt i fundamentet for spesialiseringane som kan veljast vidare i studieprogrammet Media, IKT og Design.

Læringsutbytte

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Kunnskapar

Studenten har praktisk, teoretisk og organisatorisk kunnskap om:

  • produksjon av audiovisuelle medier.
  • dramaturgi og fortellerteknikk.
Ferdigheiter
  • Studenten kan forstå sin eigen kreativitet og korleis ein kan bygge kompetanse til å utnytte kreativitet gjennom ulike produksjonsverktøy.
  • Studenten kan bidra praktisk, teoretisk og organisatorisk til historier fortalt med lyd, bilde og video i digitale flater.
  • Studenten kan utvikle konsept og design, har forståelse for reklame og roller innanfor kampanjeutvikling.
  • Studenten kan skrive og publisere målretta medietekstar på digitale flater, t.d. i mikrosites.
Generell kompetanse

Studenten får innsyn i kvifor og korleis ulike roller er viktig i komplekse prosessar.

Praktisk organisering og arbeidsmåtar

Den timeplanfesta undervisninga vil normalt verte lagt mellom kl 8.15 og 16, måndag til fredag. Oversyn over pensum, organisering, omfang og praktiske gjennomføring av arbeidskrav vil gå fram av semesterplanen.

Eksamen består av å utføre og dokumentere jobben til ei spesifikk rolle i ein medieproduksjon.

  • Studentane vert individuelt valgt ut til eit sett roller, som så vert satt saman til team som kan skape eit audiovisuelt medieprodukt formidla i digitale flater, dette produktet tel 40% av endelig karakter.
  • Studenten dokumenterer teoretiske grunnlag for praktiske val som er gjort, samt organisatoriske moment som har spelt ei rolle i utviklingsprosessen, i ein rapport som tel 60% av karakter.
Vilkår for å framstille seg til eksamen

Det er obligatorisk deltaking i periodar som går fram av semesterplanen.

Evaluering og kvalitetssikring

 Emnet vert evaluert i samsvar med HVO sitt kvalitetssikringssystem.

Minimumstal: 
10
Maksimumstal: 
50
Emneansvarleg: 
Jon Harman
Emnet inngår i følgande studieprogram
  • Bachelor i Media, IKT og design
  • Mediekunnskap årsstudium
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Rapport
Individuell
2 Veker
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
60
Task 1 - Written Part. 60% of Grade. (In Norsk) (Individual Grade)
Structured text to clearly outline the task introduction, contents and conclusion.
Applied reflective writing technique to written contents.
Supported writing with examples and evidence to illustrate practice
Supported techniques and approaches by referencing theory from the MID course curriculum
Evidence their learning and how they have applied acquired knowledge
Any tools.
Project Report (approximately 1500-2000 words)
How was the project organized and made? How as a team did you produce the final product, what steps did you have and how did you do it? Linking your processes and methods to what you have learnt in MID Year 1.

Your role in the project. What you learned doing it, what you found difficult, how you worked with others and what you enjoyed doing. Linking to themes covered in MID112.

Product and Self Improvement/ Development (approximately 750-1000 words)

Based on final client feedback and evaluation what have you decided to improve/ develop further, how have you or would you improved and why? Final Client Feedback will be given after the exam film production period is complete.

Based on Peer Evaluation Feedback, what will you seek to develop in your team working and skills development for the future. Peer Evaluation Feedback will occur once the exam film production period is complete.
Produkt/produksjon
Gruppe
4 Veker
A-F, der A er best og E er siste ståkarakter
40
Media Product. 40% of Grade. (In English) (Group Grade)
Client Satisfaction and Meeting The Brief. How well did the creative connect with the client requirements and Brand
Design Quality and Execution of Idea in media artefacts
Media Production and Execution of Idea in media artefacts
Quality of Storytelling
Audience - did it connect with the intended audience.
Media Artefacts
Each element that is being used as a publishable element of your campaign. For example: digital posters, films, photographs. Not your development materials though. Each artefact needs to be labelled clearly and referred to in the campaign explanation document.

Campaign Explanation Document (1-2 pages)

This document outlines how your campaign works with the different assets, where are the artefacts to be published and used, how and in what sequence if there is a sequence. Be clear in this document who your target audience is.