REL153N Religion, media og populærkultur

Course code: 
REL153N
Duration: 
1 semester
Credits (ECTS): 
15
Level of study: 
Foundation level (bachelor’s degree level)
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Religion, media og populærkultur
Teaching semester: 
2024 Autumn
Course name in Norwegian Bokmål: 
Religion, media og populærkultur
Assessment semester: 
2024 Autumn
Language of instruction: 
Norwegian
Required prerequisite knowledge

Ingen

Course content

Media og populærkultur er i dag ei viktig kjelde til kunnskap om og forståing av religionar og deira innverknad på individ og samfunn.  Dette emnet vil gi kunnskap om korleis media og populærkultur tematiserer religion og livstolking.  

Emnet gir ei kort innføring i kulturomgrepet og det fleirkulturelle samfunnet, der det vert lagt vekt på tilhøvet mellom kultur og religion, kulturmangfald og verdiar.  

Vidare gir emnet innblikk i korleis populærkultur som livssynsmarknad kan vere kjelde til og arena for livstolking. Det vert her fokusert på film og korleis meiningsdanning kan skje i møte med dette mediet. Sentrale tema her er stereotypiar, fiendebilete og korleis religiøse motiv blir brukt, tolka og omforma på film.  

Emnet tek også opp korleis media kan påverke sosialiseringa til barn og ungdom. 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har kunnskap om forholdet mellom religion og media i det fleirkulturelle Noreg  
  • har kunnskap om populærkulturen sin bruk av religiøse forteljingar og motiv  
  • har kunnskap om meiningsdanning og livstolking med utgangspunkt i film som  populærkulturelt uttrykk  
  • har kunnskap om medias påverknad på sosialiseringa til barn og ungdom
Learning outcome skills

Studenten

  • kan drøfte rolla til religion og media i det fleirkulturelle Noreg  
  •  kan utforske og analysere framstillinga av religion i populærkulturen  
  •  kan bruke digitale reiskapar for å utforske religion og livssyn i populærkulturen  
  • kan anvende relevante digitale verktøy
  •  
Learning outcome qualification

Studenten 

  •  kan bruke kunnskapen frå emnet i ein yrkessamanheng    
  •  kan reflektere kritisk over forholdet mellom populærkultur, livstolking og media i eit fleirkulturelt samfunn  
  • har grunnleggande digital kompetanse 
Working and learning activities

Emnet er heilt nettbasert og lagt til rette i undervisningsverktyet Canvas. Studiet vert organisert etter ein kalender med tematiske modular som består av tekster, undervisningsfilmar og arbeidskrav. Det vert også lagt til rette for faglege diskusjonar i diskusjonsforum i Canvas og i fagmøte i Zoom i sanntid mellom studentar og faglærarar. Fristar vert kunngjorde ved studiestart i semesterplanen. Studenten har sjølv det primære ansvaret for læringsutbytet gjennom lesing, oppgåveskriving og aktiv deltaking.  

Assessment requirements

Arbeidskrav: 

Ha fått godkjent to arbeidskrav innan ein frist som instituttet fastset: 

  • ei skriftleg oppgåve på 1500 ord 
  • ein munnleg presentasjon av temaet på inntil 10 minutt (opptak med lyd eller talking head og presentasjonsprogram)  
Evaluation system
Minimum number of students: 
50
Maximum number of students: 
200
Person in charge: 
Aleksander Krogevoll
Used in other programs
  • History - bachelor (net-based)
  • Religion and Culture - bachelor (net-based)
  • Religion, Culture and Society
VurderingsformGrupperingVarighetKarakterskalaAndelKommentarHjelpemidlerOmfang
Home exam
Individual
3 Days
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
100
Studenten vel sjølv om eksamen skrivast på norsk eller engelsk.
Ei skriftleg oppgåve på 2500 ord (+/-10%)
Approval signature: 
Silje Ims Lied