ULEMGOPPGD Master's thesis

Course code: 
ULEMGOPPGD
Duration: 
2 semesters
Credits (ECTS): 
30
Level of study: 
Master
Course name in Norwegian Nynorsk: 
Masteroppgåve
Teaching semester: 
2024 Autumn
2025 Spring
Course name in Norwegian Bokmål: 
Masteroppgave
Assessment semester: 
2025 Spring
Required prerequisite knowledge

For spesialisering i norsk: ULENO3A, ULENO3B ULEMGVF

For spesialisering i matematikk: ULEMA3A, ULEMA3B og ULEMGVF

For spesialisering i samfunnsfag: ULESA3A, ULESA3B og ULEMGVF

For spesialisering i engelsk: ULEENG3A, ULEENG3B, og ULEMGVF

Course content

Kandidaten skal planlegge og gjennomføre eit forskingsprosjekt og dokumentere dette i ei masteroppgåve med krav om vitskapleg framstilling. Masteroppgåva skal vere eit individuelt, sjølvstendig vitskapleg arbeid. Oppgåva skal ha ein klar relevans for grunnskulen, vere fagdidaktisk og knytt til skulefaget studenten tek fordjuping i. Kunnskapsgrunnlag skal hentast frå masterfaget. Det er opning for at oppgåva kan vere knytt til pågåande FoU-arbeid ved Høgskulen i Volda.

Masteroppgåva skal vere profesjonsretta og forskingsbasert og solid forankra i fagdidaktisk forsking i masterfaget. Masteroppgåva skal vere eit sjølvstendig arbeid med vanlege krav til vitskapleg framstilling. 

 

Learning outcome

I samsvar med det nasjonale kvalifikasjonsrammeverket har studenten følgjande læringsutbytte etter fullført emne:

Learning outcome knowledge

Studenten

  • har avansert kunnskap innanfor fagområdet og spesialisert innsikt i eit avgrensa område
  • har inngåande kunnskap om vitskapeleg teori og metodar i masterfaget
  • kan anvende fagdidaktisk og undervisningsretta kunnskap på nye område innanfor fagområdet 
  • kan analysere faglege problemstillingar med utgangspunkt i masterfaget sin historie, tradisjonar, eigenart og plass i samfunnet
Learning outcome skills

Studenten

  • kan analysere og vere kritisk til ulike informasjonskjelder og anvende desse til å strukturere og formulere faglege resonnement
  • kan analysere eksisterande teoriar, metodar og fortolkingar i masterfaget og arbeide sjølvstendig med praktisk og teoretisk problemløysing
  • kan bruke relevante metodar for forsking og fagleg utviklingsarbeid på ein sjølvstendig måte
  • kan gjennomføre eit sjølvstendig, avgrensa forskings- eller utviklingsprosjekt under rettleiing og i tråd med gjeldande forskingsetiske normer
Learning outcome qualification

Studenten

  • kan analysere relevante fag-, yrkes- og forskingsetiske problemstillingar i masterfaget
  • kan bruke kunnskapane og ferdigheitene sine på nye område for å gjennomføre avanserte arbeidsoppgåver og prosjekt
  • kan formidle omfattande sjølvstendig arbeid og meistrar uttrykksformer i masterfaget
  • kan kommunisere om faglege problemstillingar, analyser og konklusjonar i masterfaget
  • kan bidra til nytenking og i innovasjonsprosessar
Working and learning activities

I starten av semesteret vert det gjennomført tre obligatoriske undervisningsdagar. 

Oppgåvearbeidet skal gjerast individuelt med rettleiing. Rettleiinga skal nyttast til å drøfte tekstutkast, val av litteratur, gje praktiske råd om eventuell datainnsamling, og sikre at forskingsetiske retningsliner vert følgde.

Det vert gjennomført to obligatoriske oppgåveseminar der studentane presenterer sine arbeid for drøfting. 

Omfanget av og form for rettleiing til enkeltstudenten, vil variere avhengig av oppgåvetype som vert kontraktfesta i "Avtale om rettleiing og gjennomføring av masteroppgåva".

Assessment requirements
  1. Kontrakten i «Avtale om rettleiing og gjennomføring av masteroppgåva» må vere oppfylt. 
  2. Krav om 70 prosent frammøte/deltaking til obligatorisk undervisning, jamfør Forskrift om opptak, studium og eksamen ved Høgskulen i Volda §4-6.
  3. Levere revidert forskingsplan
  4. Det vert gjennomført obligatoriske oppgåveseminar der studentane presenterer sine arbeid for drøfting

Tidspunkt og nærare informasjon for dei ulike delane vert gitt i starten av semesteret.

Maximum number of students: 
40
Person in charge: 
Kim-Daniel Vattøy
Used in other programs
  • Teaching and learning - experience-based master's degree (part-time)
Assessment FormGroupingDurationGrading scaleProportionCommentSupport MaterialsScope
Master's thesis
Individual
Semester
A-F, A is the best grade and E is the lowest passing grade
Approval signature: 
Arne Myklebust