Ny bok: Medieindustrien - Innføring i medieøkonomi

Tekst: Webmaster Volda

- Oppdatert

Mediekonsentrasjonen er aukande i Noreg som i dei fleste andre vestlege land, både på nasjonalt og på lokalt nivå. Dei store mediekonserna får større makt over medietilbodet, samtidig som dei påverkar viktige sider ved mediepolitikken.

medieindustrien_1

Boka byggjer på medieøkonomiske og mediepolitiske perspektiv og set det kreative og journalistiske arbeidet som blir gjort i media, inn i ein større økonomisk samanheng. Forfattaren gir ei oversikt over sentrale mediekonsern i Noreg og analyserer arbeidsmåtar og strategiar konserna brukar for å skaffe seg makt over dei ulike media. Aktørar, verdikjeder og distribusjonssystem i bokbransje, vekebladbransje, avisbransje og kringkasting blir grundig gjennomgått og drøfta.

Johan Roppen arbeider i dag som forskingsleiar ved Møreforsking Volda. Det er Møreforsking Volda og Høgskulen i Volda ved Avdeling for mediefag som finansierer funksjonen.

ISBN: 8252163424

Utgåve: 1

Opplagsnummer: 1

Sidetal: 176

Pris: 268

Utgivingsår: 2004

Du kan kjøpe boka her:

Haugen Bok

Del på